Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המחליפה של ה-2008 היא קאמיק. או מאזדה 3.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, Night Driver כתב:

אני הכנסתי כיסא גלגלים לא מתקפל יחד עם עוד 4 אנשים לרנו 5. צריך רק לרצות.

בתיכון הכנסתי 6 אנשים למיני... היום אני טכנית לא מבין איך זה קרה.

  • אהבתי 1
פורסם

היה לי מורה למתמטיקה שכנראה הבין היטב קומבינטוריקה - הוביל 6 תלמידות ותלמיד (בוגרים - י"ב) בקורטינה שלו (היה נחמד להיות התלמיד).

 

אבל, כידוע, השאלה הנצחית: איך מכניסים 4 פילים לפולקסוואגן (חיפושית).

  • מצחיק 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 שעות, Fazer כתב:

עזוב את השאלה למה אופניים אם יש לך קיימן (בטח היא היתה אוטומאטית... 😄 ), אני מת לדעת איך לעזאזל הצלחת לעשות את זה, כשאני לא מצליח להכניס אופני 29 מדיום לסניק.

אני הכנסתי בשברולט ספארק שהיה לי חילופי מהביטוח 

שלוש סלקלים (שלישיה!) +עגלת תאומים +עגלת יחיד +אשתי

מה תגיד על זה🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

פורסם
לפני 24 דקות, ברנד כתב:

מה תגיד על זה

What if I told you Santa Claus Wasn't Real? - Matrix Morpheus | Make a Meme

 

הייתי אומר שקצת בלבלו אותך בחברת ההשכרה שמספקת את החלופיים לביטוח שלך - הדגם שקיבלת נקרא סברבן, לא ספארק... אותה חברה, דגם אחר ;-)

 

  • מצחיק 1
פורסם

לא אשכח שהייתי ילד, חבר בא לקחת אותי ואת ההורים שלי ז"ל משדה התעופה לירושלים עם פיאט 126.

לפיאט 126 יש מנוע אחורי. ככה שאין ממש תא מטען.

ישבנו איכשהו בפנים עם המזוודות והתחלנו לנסוע.

ואז.. הדוד האחורי של האגזוז נפל.

הנהג הרים אותו מהכביש והכניס לנו אותו לתא הנוסעים, כשהוא עדיין חם ואי אפשר לגעת בו.

הרעש בהמשך הנסיעה, בלי הדוד, היה מחריד.

  • מצחיק 5
  • מבאס 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 9 שעות, Fazer כתב:

בתיכון הכנסתי 6 אנשים למיני... היום אני טכנית לא מבין איך זה קרה.

 

כולם היו 20 קילו פחות לפחות, דא...

לפני 11 שעות, amosbmw כתב:

שיקוץ שיקוץ אבל אם אתה צריך לקחת אופניים זה לא רע.

 

באדיבות גוגל:

image.thumb.png.315bc6d5f2b125e8b639374394270e85.png

 

זה אופני כביש. אני מדבר על שטח, ז״ק, 29״, לארג׳.

אבל בגדול זה הרעיון, פרקתי שני גלגלים, ששמתי על המושב הקדמי (על מגבת) והשלדה מאחור.
 

לפני 8 שעות, ברנד כתב:

אני הכנסתי בשברולט ספארק שהיה לי חילופי מהביטוח 

שלוש סלקלים (שלישיה!) +עגלת תאומים +עגלת יחיד +אשתי

מה תגיד על זה🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

 

אז הלכתי לזוגה ואמרתי לה, איך ברנד מכניס את כל זה לספארק ואת מתלוננת שאין מספיק מקום מאחור במאזדה 3? אני חושב שאתה צריכה דיאטה!

מפה לשם, אולי מאזדה 3 בסבב הבחירה הבא, עוד 3 שנים...

 

נ.ב. צריך ספה חדשה, גדולה יותר, לסלון.

  • מצחיק 6

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 10 שעות, sperial כתב:

אבל, כידוע, השאלה הנצחית: איך מכניסים 4 פילים לפולקסוואגן (חיפושית).

התשובה הנצחית כנראה לא השתנת ("שניים מלפנים ושניים מאחור"), למרות שהדגם האחרון שנמכר, של החיפושית, כן השתנה.

פורסם

שתי המתמודדות רק מראות עד כמה מאזדה השתפרה באיכות החומרים ותא הנוסעים בשני העשורים האחרונים, לעומת פולקסוואגן שנראה שקצת דורכת במקום.

 

מנוע הליטר של הפולקסווגן הוא אולי מנוע הליטר טורבו הכי טוב ואמין שיש היום.

תיבת ההילוכים  של המאזדה יותר טובה.

 

בפיל גוד פקטור המאזדה לוקחת, במיוחד אם היא תהיה במרכב ההאצ'בק, ולא יזיק בצבע האדום העמוק שלהם, אלפא בררה לעניים....

  • רעיון טוב! 1

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

המאזדה הייתה יכולה להיות בסדאן ולא ההאצ׳ (מגבלות הליסינג), אבל כנראה שגם השנה היא לא לוקחת.

 

אתה לגמרי צודק לגבי הפיל גוד של המאזדה, אבל הזוגה לא חשה בזה (והאמת היא שגם תא הנוסעים של הקאמיק נאה).

מצד שני, אי אפשר להתכחש לזה שהקאמיק יותר פרקטית, בעיקר שרב הנסיעות בעיר.

 

לגבי תיבת ההילוכים, לא נהגתי מספיק במאזדה, אבל עוד לא מצאתי תיבה שהיא לא במכונית ממש יקרה שהעדפתי על DSG, בייחוד כשזה מגיע לתפעול ידני (ואני משתמש בתפעול ידני הרבה).

כמעט מכל בחינה, אני מצפה שהקאמיק תהיה חזרה לגולף שהייתה לפני ה-2008. מכונית נטולת ברק אבל חסרת נקודות תורפה. אחרי ה-2008, שהיופי שלה סינוור, הפנים שלה מאוד נאה ותנוחת הישיבה נוחה לי, אבל אכזבה בכל הקשור לריסון מתלים לא מצטיין, שילוב גיר/מנוע עצלן במעבר מבלימה להאצה ומסך מגע ברמה נמוכה, הקאמיק צפוייה לתקן את כל אלו, ולהוסיף מרווח מעט משופר מאחור.

 

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

תבדקו אם ניתן לקבל את הסקודה עם פנים בהיר. זה שדרוג מאןד משמעותי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

זה ברמת הגימור הגבוהה יותר, שלא הוצעה, וגם באה עם חישוקי 17״ ולא 16״, וזה חיסרון מהותי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

פככככ, טירונים.

הכנסתי בפיאט 500 מהשכרה, שפת יחיד מתקפלת שהופכת למיטה.

 

אנד דה אוסקר גווז טו...

אוקיי ביי

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני שעה, lanosforce כתב:

פככככ, טירונים.

הכנסתי בפיאט 500 מהשכרה, שפת יחיד מתקפלת שהופכת למיטה.

 

אנד דה אוסקר גווז טו...

אוקיי ביי

עברתי דירה עם רום כרמל בנאגלה אחת.

 

קשרתי ארון 3 דלתות על הגג ומילאתי אותו.

  • מעניין 2

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...