Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המחליפה של ה-2008 היא קאמיק. או מאזדה 3.


falou

פוסטים מומלצים

לא נעים לי לקלקל את החגיגה אבל כרכב יחיד ועם ילדה קטנה הייתי הולך על השימושיות לפני ההנאה.

 

השאלה שנותרה ורק אתה יכול לענות עליה היא כמה ההבדל בנוחות השימוש משמעותי ונוכח.

  • אהבתי 1

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, falou כתב:

בינתיים החברה הטובה של הזוגה התערבה במערכת היחסים והכניסה את הצלע השלישית, ׳החבר שמבין׳.

יפה! אם הגעתם לפה, אז מאזדה.

אצל בנות, החבר המבין של החברה הטובה זה משהו שהוא מעל ניוטון, איינשטיין, אלוהים, בערך בסדר הזה - בלי קשר לאיכות ההמלצות...

  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 30.12.2023 בשעה 16:04, falou כתב:

הזוגה פחות הבינה מה הקטע.

״האוטו אונייה. הוא ארוך מדי״.


כשקנינו (אני קניתי בלי להתייעץ) את ה-6 סטיישן לאישתי היא אמרה לי שהרכב גדול מדי ונשארה עם הפונטו המצ'וקמקת.
כשהיא יצאה לחופשת לידה השארתי אותה עם המאזדה כמובן כדי שתוכל להסיע ילדים אם צריך.
אחרי חודש היא אמרה לי "אתה יודע שאני לא חוזרת לפיאט".

עם כל החיישנים והמצלמות היום "האוטו אונייה" יחזיק גג חודש וכנראה שהיא תאהב את המאזדה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 4

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי הולך על המאזדה 3, בלי לחשוב בכלל (ונשים בצד את דילמות הזוגיות, זה לא ענייני כמה פאלו הוא wipped...).

 

ראשית, בנוגע לצפיפות- אני לא יודע בת כמה הילדה, אבל אם היא סביבות שש-שבע-שמונה, אין משמעות לצפיפות מאחור, על אחת כמה וכמה אם מותקנים כסאות בטיחות מאחור שגם כך מגבילים את השימוש (למבוגרים). אני יודע את זה משני ילדים בני 4 ו-7, שהעבירו את זמנם באופל אסטרה הזו ובהונדה סיוויק סטיישן (שעוד יותר צפופה מהאופל). עכשיו הם יושבים במושבים האחוריים של מאזדה CX-5, שיכולה להיחשב צפופה (קלות) למבוגרים אבל הילדים לא יודעים את זה.

 

אם כבר, ה-CX-5 מקשה עליהם כי צריכים לטפס גבוה יותר לכיסא הבטיחות, מה שעם האצ'באק סטנדרטי היה יותר קל. אבל מדובר ב-CX-5 שמראש גבוה יותר, וממילא הקאמיק לא ג'יפון כמו רכבים רבים אחרים שהם לא באמת; סיאט ארונה, קיה Xceed ואפילו מאזדה CX-30 לא באמת גבוהים, הם רק נראים ככה (חלקם אפילו לא נראים ככה). ואם הם כן, זה זניח.

 

מצד שני, תא הנוסעים של מאזדה זה מקום מאד נעים לבלות בו, בייחוד כשאתה תקוע בפקק. אני לא משווה באבזור שיש בין ה-3 לקאמיק כי אין לי מושג מה מקבלים עם הקאמיק. אבל אם זה מתקרב למה שיש לי ב-CX-5, קשה לי לתאר מה עוד נהג צריך שאי אפשר בלעדיו ואין במאזדה. על ההנאה מנהיגה אני בכלל לא מדבר, כי בתחום הזה כל מה שתקבל הוא בונוס בימינו. חוץ מזה שהיא נראית מדהים; נכון ש-when you drive it you can't see it אבל אם כבר אנחנו מתחברים לאזור של חובבי רכב, זה המקום לעשות את זה (אולי אני לא דוגמא כי אני שייך לאלו שתמיד ימצא תכונה חיובית בכל רכב, גם אלו שהם "שממה מוטורית" כפי שאוהבים להגדיר).

 

בתאריך 30.12.2023 בשעה 16:04, falou כתב:

אני חושב שזה חיובי שהקאמיק יותר האצ׳ מג׳יפון (תצורת הרכב שהוכיחה שבני אדם יותר מטומטמים מנושמים)

אני רק רוצה להוסיף לזה - מבחינתי היתרון הכי גדול של הג'יפון, לפחות בשוק הישראלי, זה שהוא החזיר למרכז את תצורת ההאצ'באק במקום הסדאן שהתפשט פה כמו אש בשדה קוצים והיה כל כך אהוב על הישראלים עד שנמכרו פה שיקוצים שבמקור היו האצ'ים ונהפכו לסדאנים קטנים, חסרי קשר או היגיון למכונית המקורית (בשלוף- רנו סימבול, מי זוכר?). אז נכון, בדרך לג'יפון איבדנו מרכז כובד נמוך והתנהגות כביש עדיפה, אבל כולנו יודעים שישראל ישראלי נוהג את הספורטאז' שלו בדיוק כפי שהוא נהג את הלאנטיס, שני דורות אחורה. ואם מה שעושה לאנשים נעים בגב זה עיטורי פלסטיק ותדמית של רכב קשוח, מה זה רע?

  • אהבתי 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Night Driver כתב:

לא נעים לי לקלקל את החגיגה אבל כרכב יחיד ועם ילדה קטנה הייתי הולך על השימושיות לפני ההנאה.

 

השאלה שנותרה ורק אתה יכול לענות עליה היא כמה ההבדל בנוחות השימוש משמעותי ונוכח.

 

לילדה אין משמעות. היא בת 4.5 והמרחב בספסל האחורי זהה. 

 

הבדל בנוחות השימוש... הכל בקטנה. הקאמיק קצת יותר קצרה, לשלוש ת"א מטען קצת יותר גדול (בלי קיפול, שזה יתרון במקרה וצריך להעמיס). הקאמיק קצת יותר גבוהה, אבל גם קצת יותר צפופה מלפנים. הקאמיק תהיה קצת יותר זריזה בתנועה עירונית, השלוש יותר שקטה ותהיה יותר נינוחה מחוץ לעיר.

 

הכל בקטנה

 

לפני 13 דקות, yohai71 כתב:

רק רוצה להוסיף לזה - מבחינתי היתרון הכי גדול של הג'יפון, לפחות בשוק הישראלי, זה שהוא החזיר למרכז את תצורת ההאצ'באק במקום הסדאן

 

הבעיה היא שהג'יפון החליף את המיניוואן והמיקרווואן, התצורה הנכונה והעדיפה מכל בחינה פרקטית, בפער. 

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, falou כתב:

קיוויתי שמישהו יבוא עם טיעון סוגר עניין ומנצח (איפה @green, ניסיתי אפילו את טיעון ההיל הולד כאבזור חובה, אבל מסתבר שלא רק גברים מסוקסים לא שמים לב שזה קיים בכלל... ).
בקיצור, טרם נמצא טיעון כזה

 

הזכירו אותי אז אני מגיע 😄

 

כמו שאני מבין אותך מסגנון הכתיבה שלך, אתה חד משמעית גבר מסוקס, גבר מטרו סקסואל אתה בטוח לא 😁

 

לגופו של עניין איך שלא תהפוך את זה, עובדתית "אוטו הולד" (ולא "היל הולד" שהוא הרבה פחות משמעותי) חוסך ממך לבצע פעולה פיזית חוזרת ונשנית של החזקת דוושת הבלם לחוצה בכל עצירה ובכך עובדתית הוא תורם לנוחות גדולה יותר בתפעול הרכב. 

 

זאת דרך אגב בדומה לגיר אוטומטי או בקרת שיוט.

 

אבל מה לעשות שלא כל האנשים נולדו שווים ויש אנשים שרחמנא ליצנא אפילו נהנים מנהיגה ברכב ידני וחס ושלום מלהשתמש גם בבקרת שיוט לאורך מאות קילומטרים משמימים של נסיעה.

 

והדיון הזה הוא עוד כלום לעומת העתיד שבו יהיו רכבים אוטונומיים לגמרי שיחסכו ממך את פעולות הנהיגה לגמרי....

 

בכל אופן לגופה של השוואת הרכבים, כמובן שבגלל העדר אוטו הולד הייתי פוסל את  הקאמיק, אבל אם האוטו הולד אינו שיקול,  אז אם זה יעזור במשהו אני מתחבר הרבה יותר לתצורת מרכב האצ'בקית/ קרוסאוברית ולסדאן לא מתחבר בכלל וזה כבר היה מספיק לי כדי לבחור את הקאמיק (וזאת למרות שיש הבדלים נוספים לכאן ולכאן בין הרכבים שפחות מהותיים בשבילי).

 

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, falou כתב:

ניסיתי אפילו את טיעון ההיל הולד כאבזור חובה,

בסיאט אין? מוזר.

קח טיעון "מנצח": המותג סיאט הולך להיסגר.

אל תרים ידיים מעניין חובב הנהיגה.

תבדוק אם יש אפשרות לקבל מהעבודה הוצאות רכב במקום ליסינג, ותקנה רכב פרטי ותצייד אותו לטעמך.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 37 דקות, falou כתב:

הבעיה היא שהג'יפון החליף את המיניוואן והמיקרווואן, התצורה הנכונה והעדיפה מכל בחינה פרקטית, בפער.

נכון, אבל כמה כבר קנו את התצורה הזו, אפילו כשהייתה בשיאה? בינינו, אם יש לך ילד אחד או שניים אתה לא באמת צריך מיניואן, קטן וחכם ככל שיהיה (שאני מסכים לחלוטין שהוא חכם בפער מכל האצ'\סדאן).

 

לפני 33 דקות, green כתב:

עובדתית "אוטו הולד" (ולא "היל הולד" שהוא הרבה פחות משמעותי) חוסך ממך לבצע פעולה פיזית חוזרת ונשנית של החזקת דוושת הבלם לחוצה בכל עצירה ובכך עובדתית הוא תורם לנוחות גדולה יותר בתפעול הרכב. 

אני אוסיף שמאז שגיליתי את זה, זה שוס שחבל"ז, בדיוק כמו בקרת שיוט בפקקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, yohai71 כתב:

בינינו, אם יש לך ילד אחד או שניים אתה לא באמת צריך מיניואן, קטן וחכם ככל שיהיה (שאני מסכים לחלוטין שהוא חכם בפער מכל האצ'\סדאן).


ביפן שכרנו NV200 והיה נהדר. גם עם שני ילדים זה כיף.
הייתי בשמחה מוסיף וואן/מיניוואן לצי הרכב שלי אם המחירים בארץ היו הגיוניים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, rgo jek כתב:

מה הדבר שהכי חשוב לך/אשתך ברכב?

לי אישית יש מאזדה מודל 2009 וחרשתי שנתונים חדשים מהשכרות, ולא גמרתי לחייך ולהנות, ואגב היה לי גם את הCX3 כמה חודשים ומאוד נהנתי ממנו ואפ' הצלחתי להגיע בנהיגה רגועה ל1/15+  מצד שני היה לי תקופה ארוכה גם את הקאמיק 2.0 דיזל, אני זוכר שהרבה יותר נהנתי מהמאזדה בכל דבר כמובן אישית.
תעשה רשימה מה חשוב לכם - ויהיה הרבה יותר קל גם לכם אישית וגם לגולשים היקרים לעזור לכם....

קאמיק דיזל 2 ליטרים ? אר יו שור ? לא מכיר חיה כזו, אבל לא הכל אני יודע. ולא לא מדבר על הארץ, למיטב ידיעתי לא הגיע קאמיק דיזל לכאן. ואגב מזדה, מי שמעדיף טרנד אופנתי על ראות נורמלית החוצה, לא ימצא בי קליינט, גם לא כרכב צמוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, falou כתב:

אני כבר לא חובב רכב, כי אין רכב לחבוב יותר.

אני רק אניח את זה פה:

Toyota GR Yaris Review 2023 | Top Gear

 

  • קטנה ונוחה לעיר - צ'ק
  • מושב אחורי לילדים - צ'ק
  • הנעה לכל הגלגלים לאחיזה טובה בטיולים משפחתיים לואל ד'יזר של ישראל (החרמון) - צ'ק
  • יפנית (כי אמינות לפני הכל) - צ'ק
  • תנוחת נהיגה גבוהה יחסית לרכב נמוך ונמוכה יחסית לרכב גבוה (כי כולם מתלוננים שהמושבים שם מותקנים גבוה מדי) - צ'ק

תתחדש על היאריס.

 

 

לפני כשעה, yohai71 כתב:

אבל כמה כבר קנו את התצורה הזו, אפילו כשהייתה בשיאה?

השאלה היא אם אתה מדבר על ישראל או בכללי על העולם?

בישראל, מלבד תקופת עדנה לפיקאסו, באמת לא היו הרבה (למזלי - ככה הצלחתי להוציא מקרסו את הסניק בהנחה נאה ++). בעולם - החל מתקופת האספאס, ואחריו המגאן סניק הראשונה, משפחות התאהבו בתצורה הזו עד שנכנסו הג'יפונים. מניסיון אישי אני יכול להגיד שזה באמת שילוב מושלם למשפחה.

עריכה אחרונה על ידי Fazer
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

לגבי ישראל- ברור. לגבי העולם, צריך לחפש, אין לנו נתונים. ה"עולם" במקרה זה זה כנראה אירופה (לא זוכר שבארה"ב קנו מיניוואנים בכמויות), ואני לא חושב שאי פעם מכירות ההאצ'באק הקלאסי היו בסכנה מידי המיניוואן. כאמור, היום זה סיפור שונה והג'יפונים השתלטו על (כמעט) הכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, amosbmw כתב:

בסיאט אין? מוזר.

קח טיעון "מנצח": המותג סיאט הולך להיסגר.

 

זה סקודה. רכב אחר לגמרי...😁

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...