Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, itaysamurai כתב:

בבקרים זה חדר אוכל קיבוצי


אני זוכר דווקא ארוחת בוקר עשירה מאוד. חדר אוכל של קיבוץ היה באמת עד לפני 5-6 שנים, לפני שחדר האוכל הפך להיות רשמית חלק מהקומפלקס התיירותי.

לפעמים אוכל שם צהריים (בתשלום, המקום מתפקד כמסעדה לכל דבר) כשאני בענייני עבודה בסביבה, ולפעמים כשאנחנו מתארחים במקומות אחרים בגולן לסופ"ש אנחנו נוסעים לשם לארוחת שישי - בתשלום כמובן, דורש תיאום מראש.

עוד פלוס במרום גולן - בריכה מקורה, פעילה כל השנה, חינם לאורחים של התיירות.

חזיר דיזל

פורסם
לפני 11 דקות, MiniMiz3r כתב:

 

 

 

 

ב) זה עדיין לא מצדיק את המחיר שגובים מלונות בישראל 

מתקשר לשרשור יבואני הרכב. אנחנו לא מכירים את העלויות של ניהול בית מלון - ממחיר הקרקע והבניה, דרך התחזוקה, המתכלים (מזון, ריהוט, טקסטיל), כשרות, כוח אדם וכו'.

 

אבל בואו נחזור לרמה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 שעות, לירון .ה. כתב:

משפחה אוסטרלית היו במלון בראשית במצפה רמון, אמרו שזה מדהים, והאוכל פשוט ואו!

והם אוסטרלים.

ברוב בתי המלון בארץ האוכל ברמה הרבה יותר טוב מרוב המלנות באירופה, ארצות הברית.

אבל כן יקר, וזה עדיין בארץ.

שם חגגנו את יום ההולדת העגול הקודם שלו. ועלה סכום מגונה ממש. 

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • אחראי פורום
פורסם
לפני כשעה, קורן בן אשר כתב:

אני זוכר דווקא ארוחת בוקר עשירה מאוד. חדר אוכל של קיבוץ היה באמת עד לפני 5-6 שנים, לפני שחדר האוכל הפך להיות רשמית חלק מהקומפלקס התיירותי

חושב שבאמת הייתי לפני זה. האוכל גם אז היה בסדר, סתם אווירה של ג'ימבורי.

בכל מקרה גם לא זה היה מונע חזרה שלי לשם, סתם לא יצא. 

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

תבדוק את האפשרות להזמין מחו״ל. זה יכול להיות הרבה יותר זול. 

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 4 שעות, sperial כתב:

מתקשר לשרשור יבואני הרכב. אנחנו לא מכירים את העלויות של ניהול בית מלון - ממחיר הקרקע והבניה, דרך התחזוקה, המתכלים (מזון, ריהוט, טקסטיל), כשרות, כוח אדם וכו'.

 

אבל בואו נחזור לרמה.

 

זה פשוט לא מעניין. באותו מחיר אני יכול לטוס לריזורט בדולומיטים או באלפים. 

פורסם

אני חושב שרובנו עשה את השינוי הזה לפני הרבה שנים. אמנם אישית עדיין לא חזרתי לקצב הנסיעות שלפני הקורונה, אבל זה נובע מאירועים משפחתיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 20 שעות, פריג'י כתב:

מקום אחר, לא ברמת הגולן, שנחשב טוב הוא מלון גליליון בעמק החולה.

 

היינו, סטנדרטי לחלוטין. לא הרגיש יוצא דופן.

 

2 המקומות היחידים שהרגשתי שהם באמת רמה גבוהה בארץ ומתקרבים לפיין שעליו מדבר כנראה פות"ש השרשור הם דווקא כלל לא בצפון. אחד זה ארץ ערבה בצוקים והשני זה בכלל בית מלון - מלון ריץ' קרלטון הרצליה (החדרים היקרים יותר - וואו).

מודה שלא הייתי בחלק מהמקומות שהוזכרו פה כמו הבקתות של הביוקר במרום גולן וכו'.

 

פורסם

אמא התעקשה לעשות טרנספורטר, נהיה בפנדה. תודה לכולם, אדווח גם איך היה הסטייק מבית חנניה שקנינו בדרך. 

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
בתאריך 12.9.2023 בשעה 18:16, RBRB כתב:

2 המקומות היחידים שהרגשתי שהם באמת רמה גבוהה בארץ ומתקרבים לפיין שעליו מדבר כנראה פות"ש השרשור הם דווקא כלל לא בצפון. אחד זה ארץ ערבה בצוקים והשני זה בכלל בית מלון - מלון ריץ' קרלטון הרצליה (החדרים היקרים יותר - וואו).

 

המלון הסקוטי בטבריה.

 

הבעיה הגדולה והיחידה שלו היא ובכן... כשאתה יוצא מהמלון - אתה בטבריה.

 

פורסם
לפני 17 שעות, גור אדם כתב:

 

המלון הסקוטי בטבריה.

 

הבעיה הגדולה והיחידה שלו היא ובכן... כשאתה יוצא מהמלון - אתה בטבריה.

 

מחזק.

 

בין המקומות הבודדים שאתה מרגיש בחול (גם מלון מצפה הימים).

 

האוכל בסקוטי מוצלח מאוד (לא כשר).

 

אופציה זולה יותר בכנרת מלון מגדלה.

VW Golf GTI 2006 Manual

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 7 שעות, `Infinity כתב:

בין המקומות הבודדים שאתה מרגיש בחול (גם מלון מצפה הימים)

לגבי מצפה הימים -

זה אולי נכון לעבר, כשהיה בבעלות פרטית.

מאז שעבר להיות חלק מ"בראשית", אז פרט לבריכה ששופצה למשהו מדהים, כל קשר בינו לבין חו"ל הוא מקרי בהחלט וחבל על הכסף.

×
×
  • תוכן חדש...