Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, LEGACY 1.8 כתב:

לי יש אותה בעיה - רק יותר חמורה.

עליה באורך כ 15 מטרים ושיפוע ל לפחות 45°. לדעתי עשויה מבטון משולב גרנוליט.

אני גר בשכירות לכן לא בא בחשבון שינוי הנדסי כלשהו.

החורף הראשון היה סיוט - המשטח מצופה במשקעי לכלכוך שהצטברו לאורך שנים, וצמיגים בני שנתיים שלוש.

ומה היה הפיתרון?

קניתי גיריקן של מסיר שומנים ומי אש, שפכתי על המשטח מלמטה למעלה. נתתי לו כמה דקות עד שהמיס את כל הלכלוך, ואז בעזרת גרניק שטפתי את החומר בלחץ מלמעלה למטה.

התוצאה מעולה, הרכב כבר לא מפרפר, וביחד עם צמיגים שמוחלפים אחת לשנתיים הטיפוס בעליה התלולה הפך ליותר קל.

הבעיה קיימת רק ברכבים עם הנעה קדמית. בעבר החזקתי סובארו B4 עם הנעה כפולה עשתה צחוק מהמגלצ'ה המפחידה.

 

תנסה קודם את ההצעה שלי - לא תצטער. רק שים לב לכמה חומר אתה שופך שלא תעשה לגרנוליט.

אתה רציני לגבי ה-45 מעלות?

כי 45 מעלות זה אומר שאם למשל יש דרך של 15 מטר, אתה עובר מרחק אופקי של 10 וחצי מטרים תוך כדי עליה של 10 וחצי מטרים גובה, כלומר יותר מבניין של 3 קומות. זה באמת המצב שם ??

עריכה אחרונה על ידי harhanegev
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 44 דקות, ronyad כתב:

אנחנו עולים על אותי משטח (חניון משותף) אבדוק את השוני בצמיגים. 

תודה

 

20230909_162043.jpg

20230909_162056.jpg

20230909_162014.jpg

20230909_161904.jpg

20230909_162037.jpg

אלה הצמיגים שלי

לא מזהה את המותג, סיני כל שהוא?

הייתי מחליף לצמיג מערבי יותר טוב, מה גם שהם נראים די שחוקים, בני כמה הם?

בשביל הספורט איזה צמיגים יש לשכן?

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם (נערך)

לא התעמקתי, כתבתי במבט נראים כבר שחוקים.

הייתי מחליף לצמיג מערבי טוב, נראה שזה יעזור.

זה חוזר לבעיה שהיא אחיזה, ולא חוסר בכוח.

עריכה אחרונה על ידי לירון .ה.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם (נערך)

איזה שלך?

 

שני הצמיגים סיניים, הטריאנגל בני 4 כך שבטוח שהגיע זמנם לרדת מהכביש, האחרים לא צילמת את האליפסה.

 

בקיצור - תתחיל אצל הצמיגאי, ותתקין צמיגים נורמליים, לא זבל שיאבד את  תכונותיו תוך כמה חודשים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 12 שעות, LEGACY 1.8 כתב:

לי יש אותה בעיה - רק יותר חמורה.

עליה באורך כ 15 מטרים ושיפוע ל לפחות 45°.

 

שיפוע של 45° לא תצליח לטפס גם אם יש לך האמר, זה 100% שיפוע 

 

גם אם התכוונת באחוזים ולא במעלות, עדיין מדובר בשיפוע לא סביר של 24° בערך, לחלוטין לא בתקן של ירידה לחניה

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני 52 דקות, לירון .ה. כתב:

לא מזהה את המותג, סיני כל שהוא?

הייתי מחליף לצמיג מערבי יותר טוב, מה גם שהם נראים די שחוקים, בני כמה הם?

בשביל הספורט איזה צמיגים יש לשכן?

זה רכב סיני .

מחר אצלם ,כי לא מבין בזה כל כך

פורסם

אין קשר למוצא הרכב ולצמיגים שהוא מגיע איתם.

אבל כפי שכתבתי ועוד אנשים.

תחליף לצמיגים טריים, ומחברה נורמלית ומוכרת. זה יפתור כנראה את הבעיה שלך.

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 23 דקות, sperial כתב:

איזה שלך?

 

שני הצמיגים סיניים, הטריאנגל בני 4 כך שבטוח שהגיע זמנם לרדת מהכביש, האחרים לא צילמת את האליפסה.

 

בקיצור - תתחיל אצל הצמיגאי, ותתקין צמיגים נורמליים, לא זבל שיאבד את  תכונותיו תוך כמה חודשים.

תודה .כך אעשה

חבר הציע לי להחליף לצמיגים "חצי שטח" האם מותר להרכיב על מאזדה cx5  ?

פורסם
לפני 32 דקות, avargel כתב:

 

שיפוע של 45° לא תצליח לטפס גם אם יש לך האמר, זה 100% שיפוע 

 

גם אם התכוונת באחוזים ולא במעלות, עדיין מדובר בשיפוע לא סביר של 24° בערך, לחלוטין לא בתקן של ירידה לחניה

 

צודק. לא תקני.

אבל זה באמת המצב. והרכבים אכן עולים.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
לפני 37 דקות, ronyad כתב:

זה רכב סיני

 

לפני 30 דקות, ronyad כתב:

מאזדה cx5

 

מאזדה זה רכב סיני? 😂 

 

מצטרף להמלצה לחדש צמיגים (ותתכונן להוצאה של 2000+ לאור המידה) . עזוב אותך חצי שטח, הרי אתה מבלה כנראה את רוב זמנך על הכביש. מעבר לענין הצמיגים, העלו פה כמה פתרונות אחרים. אגב, קח בחשבון שצמיג חדש גם עשוי להחליק מעט, בעיקר אם רטוב, עד שיעבור כ-500 ק"מ וישתפשף קצת (ותרד שכבת "הגנה"). 

 

בדוק ברישיון הרכב מעבר למידה גם את קוד העומס והמהירות, האם 102V? 

במידה הזו (והקודים הנ"ל) יש הפאלקן ZE310 (הכי זול שמומלץ בפורום), טויו CF2 או Comfort-S, גודייר אפישנטגריפ SUV 2, מישלין PS4 SUV, קונטיננטל פרימיום קונטקט 5. יתכנו אולי עוד כמה. 

 

פורסם (נערך)

עדיין לא נבדק.

עריכה אחרונה על ידי רוןS

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם (נערך)

יש כאן 2 נושאים:

- מה יעזור לך לצאת מהחניה.

- אתה מעוניין להחליף רכב, ומעדיף לרכוש רכב שיהיה לו קל יותר לצאת מהחניה. לכן לא מעוניין להחליף צמיגים לרכב הנוכחי שאתה מעוניין למכור.

הבנתי נכון?

אגב, עם שתיישם פתרון כלשהו, כנס לחנייה ישר וצא ברוורס, כמו שהציעו כאן. אמור לסייע כנ"ל בגלל המומנט העדיף

 

עריכה אחרונה על ידי tinoki

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 16 דקות, tinoki כתב:

ברוורס, כמו שהציעו כאן. אמור לסייע כנ"ל בגלל המומנט העדיף

שוב,זה אכן עוזר, אין קשר למומנט עדיף.

זה בגלל שיש יותר משקל על הגלגלים המניעים, הנעה קדמית, וזה יוצר יותר אחיזה.

  • רעיון טוב! 3

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

×
×
  • תוכן חדש...