Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה קורה עם התאונות בכביש6?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 דקות, harhanegev כתב:

אין טעם שנתווכח, נסכים שלא להסכים.

אני שונא נהיגה בחושך מצרים שהתאורה היחידה בו היא מפנסי כלי הרכב, במיוחד כשיש מכוניות רבות ופנסים רבים.

אני מבין שלך זה פחות מפריע, מכבד את דעתך.

לא חייבים להתווכח, אפשר גם לדון.
בהחלט מפריע והייתי שמח אם מעקות הבטיחות בכבישים לא מוארים היו גבוהים יותר כדי לנסוע עם אורות גבוהים לאורך יותר זמן.
אבל בזבוז אנרגיה מפריע לא פחות. 

בכל מקרה, כבישים חדשים היום מוארים כך או כך, אז לא רחוק היום שגם קטע 18 יואר ויורחב.
 

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

כבר כתבו כאן את כל הסיבות לתאונות בכביש 6:

1. סמארטפונים.

2. סמארטפונים.

3. סמארטפונים.

אפשר לזהות את המשתמשים ממרחק קילומטר,

קצב לא אחיד, זגזוגים בנתיב,

וניתוק מוחלט ממצב התנועה.

 

באמת לא מבין למה להביט בכביש,

בשביל מה הנהג צריך לדעת לאן העגלה נוסעת ?

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 שעות, shellcase כתב:

לא חייבים להתווכח, אפשר גם לדון.
בהחלט מפריע והייתי שמח אם מעקות הבטיחות בכבישים לא מוארים היו גבוהים יותר כדי לנסוע עם אורות גבוהים לאורך יותר זמן.
אבל בזבוז אנרגיה מפריע לא פחות. 

בכל מקרה, כבישים חדשים היום מוארים כך או כך, אז לא רחוק היום שגם קטע 18 יואר ויורחב.
 

הלוואי שיואר.

אמן כן יהי רצון.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם

מסכים לגבי בזבוז אנרגיה וגם לדעתי זה מה שנקרא זיהום אור ולא עוזר להירגע, בכלל מדינות כמו גרמניה או איסלנד בעד כמה שפחות תאורה בכבישים.

 

עדיף מחזירי אור

1560852321233?e=2147483647&v=beta&t=JwbeXEoJlLask7w7pn_ZnTCXviHod0kr8Xzrq1U0p74

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 6
פורסם
לפני 9 שעות, harhanegev כתב:

אין טעם שנתווכח, נסכים שלא להסכים.

אני שונא נהיגה בחושך מצרים שהתאורה היחידה בו היא מפנסי כלי הרכב, במיוחד כשיש מכוניות רבות ופנסים רבים.

אני מבין שלך זה פחות מפריע, מכבד את דעתך.

https://www.teva.org.il/890

אולי זה ישנה מעט את דעתך. אולי לא, זה גם בסדר. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, MIKIOPA כתב:

כביש 6 היה צריך להיבנות מתחילתו ועד סופו עם ארבעה מסלולים בכל כיוון לפחות ועם כבישי ירידה/עליה למחלפים במקביל אליו, הכביש היחיד בארץ שאימץ גישה זו הוא 431 ולראיה הוא פנוי רוב הזמן.

בפועל מדובר בכביש טלאים שאינו מסוגל לספוג את קיבולת הרכבים, בשבוע שעבר יצא לי לסוע מגדרה לב"ש דרך כביש 40 והיה הרבה יותר טוב מכביש 6, בחזור נסעתי דרך 6 למרכז, טעות חמורה, כל שתי דקות משאית על 101 קמ"ש עוקפת משאית שנוסעת 100 קמ"ש ונהגים שחושבים שעקיפות מימין יקדמו אותם.

בדיוק מה שקרה לי במשך שבוע על הכביש! 

אני לא מבין מה נסגר עם המשאיות המפגרות האלה. אני גם דיי בטוח שמשטרת ישראל לא אוכפת את העניין הזה. 

 

לגבי תאורה כל החלק הצפוני מואר, החלק הדרומי לא יצא לי לנסוע בלילה.

אולי הוא פחות בשימוש אז לא מואר?

 

עריכה אחרונה על ידי arik100
פורסם (נערך)
לפני 38 דקות, arik100 כתב:

בדיוק מה שקרה לי במשך שבוע על הכביש! 

אני לא מבין מה נסגר עם המשאיות המפגרות האלה. אני גם דיי בטוח שמשטרת ישראל לא אוכפת את העניין הזה. 

 

לגבי תאורה כל החלק הצפוני מואר, החלק הדרומי לא יצא לי לנסוע בלילה.

אולי הוא פחות בשימוש אז לא מואר?

 

הקטע הלא מואר הוא 30 ק"מ שמתחילים בערך 15 ק"מ לפני מחלף קרית גת ומסתיימים בערך 15 ק"מ אחרי מחלף קרית גת. הוא מאוד בשימוש, אם כי אין בו עומס כבד או פקקים כמעט אף פעם.

 

מחזירי אור זה דבר נפלא בכביש מבודד ונידח (יש כאלה למשל כאן אצלנו בדרום בכביש 12, וזה מעולה), אבל בכביש שיש בו תנועה רבה כמו כביש 6 -

זה חסר ערך, הכל מלא בתאורה ממכוניות ומסביב חושך מצרים.

עריכה אחרונה על ידי harhanegev

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם
לפני שעה, ניקו פ. כתב:

https://www.teva.org.il/890

אולי זה ישנה מעט את דעתך. אולי לא, זה גם בסדר. 

הויכוח האינסופי בין הצדדים בנושאים כגון אלו מוכר, הקישור הזה לא חידש לי דבר.

 

מבחינת החל"ט שקישרת אליהם, כביש 6 בכלל לא היה אמור לבוא לעולם.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם (נערך)
לפני שעה, harhanegev כתב:

הקטע הלא מואר הוא 30 ק"מ שמתחילים בערך 15 ק"מ לפני מחלף קרית גת ומסתיימים בערך 15 ק"מ אחרי מחלף קרית גת. הוא מאוד בשימוש, אם כי אין בו עומס כבד או פקקים כמעט אף פעם.

 

מחזירי אור זה דבר נפלא בכביש מבודד ונידח (יש כאלה למשל כאן אצלנו בדרום בכביש 12, וזה מעולה), אבל בכביש שיש בו תנועה רבה כמו כביש 6 -

זה חסר ערך, הכל מלא בתאורה ממכוניות ומסביב חושך מצרים.

 

ניכר שלא נסעת בגרמניה.

 

ואגב, אין טעם "להסכים שלא להסכים" - יש עובדות. בגרמניה יש משמעותית פחות תאונות, ואני אפילו לא מתחיל לדבר על תרבות נהיגה.

 

בתור מי שמבקר שם באופן כמעט קבוע, אני דווקא מאוד אוהב את זה. זה גורם לך הרבה יותר להתרכז ורק מה שצריך מואר. לדפוק עמודי תאורה בצידי הדרך זה בזבוז מוחלט של אנרגיה ולא תורם לשום דבר.

עריכה אחרונה על ידי Fraysa
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 9 דקות, Fraysa כתב:

 

ניכר שלא נסעת בגרמניה.

 

ואגב, אין טעם "להסכים שלא להסכים" - יש עובדות. בגרמניה יש משמעותית פחות תאונות, ואני אפילו לא מתחיל לדבר על תרבות נהיגה.

 

בתור מי שמבקר שם באופן כמעט קבוע, אני דווקא מאוד אוהב את זה. זה גורם לך הרבה יותר להתרכז ורק מה שצריך מואר. לדפוק עמודי תאורה בצידי הדרך זה בזבוז מוחלט של אנרגיה ולא תורם לשום דבר.

מודה באשמה, לא נסעתי בגרמניה, גם לא הלכתי בגרמניה וגם לא רכבתי על אופניים או על סוס בגרמניה.

מעולם לא יצאתי מהמזרח התיכון, ואירופה ממש לא חסרה לי.

 

אתה מנסה לגרור אותי לויכוח שכבר הודעתי שאין לי עניין בו, ולהכניס לי לפה משפטים שלא אמרתי, כגון: "יש לי רצון להתנגש בעמודי תאורה" או כל מיני עמדות מדומיינות בנושא השוואה בין מדינות בעולם.

אני כתבתי את מה שכתבתי, יותר נוח לי לנסוע בלילה בכביש עם תאורה נורמלית ומכוניות עם תאורה רגילה מאשר בכביש עם חושך מצרים בו התאורה היחידה היא של כלי הרכב, ותו לא.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם

השוואת סטטיסטיקות של תאונות בעייתית מאוד, כי יש הרבה מאוד מדדים (תאונות ל-1000 ק"מ דרך? תאונות ל-1000000 ק"מ נסועה? הרוגים למיליון תושבים? ועוד כמה מדדים.

מכל מקום, מצאתי את האינפוגרפיקה הזו שממקמת את גרמניה באמצע במדד של מוות בתאונות ל-1000 ק"מ.

הניסיון שלי עם נהיגה בגרמניה לא רב, אבל בהחלט קיים. למשל, סבלתי מאוד מההתמגנטות של הגרמנים לנתיב הימני עד כדי חיתוך מי שנעקף.

@harhanegev עניין שלך, אבל אתה יכול, כדאי לראות עולם.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני לא נוסע באופן קבוע בכביש 6, אבל כשכן אני נתקל במשמעותית פחות אכיפה מכבישים מהירים אחרים כמו כביש החוף למשל - למה?

משטרה שתאכוף באופן קבוע עקיפות לא חוקיות, אי שמירה על הימין והתעסקות עם הנייד לדעתי תשפר את המצב, גם אם זה לא יפתור את הבעיה לגמרי.

  • אהבתי 1
פורסם

כולם נהגים מעאפנים.

רק אני נהג משובח, עירני, חד, תגובות של טייס קרב, לא נוגע בסמרטפון.

 

  • אהבתי 4
  • רעיון גרוע 1
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

עוד משהו שעדיין לא הזכירו זה שאנשים לא מודעים לשמירת מרחק,

תמיד שאני נוסע בכביש 6 ויש שיירה של רכבים בשמאלי שמזחלים בגלל איזה משאית שהחליטה לעקוף, אנשים נצמדים אחד לשני בצורה כאילו הם מחוברים פגוש לפגוש, מספיק ברקס קטן של הרכב מלפנים ויש תאונת שרשרת

פורסם (נערך)
לפני שעה, discoTD5 כתב:

כולם נהגים מעאפנים.

רק אני נהג משובח, עירני, חד, תגובות של טייס קרב, לא נוגע בסמרטפון.

 

בהנחה הסבירה שדבריך היו בציניות, ראוי להזכיר לא בציניות, שיש כאן בישראל ציבור ענק של נהגים ונהגות נורמטיביים, שגם אם הם נוסעים לפעמים 100 במקום שמותר 90 -

לא נוגעים בטלפון הנייד ולא מסתכלים עליו בזמן שהרכב בתנועה, לא עוקפים בפס לבן, לא עוקפים ללא שדה ראיה מספיק טוב קדימה, שומרים מרחק יפה, לא מתנהגים בבריונות ולא מטרידים את כל מי שסביבם, ובאמת נוהגים בזהירוות ובמתינות ובדרך ארץ.

 

לגבי הדימוי של טייס קרב, כולנו בני אדם והיכולות שלנו לא מושלמות, ולכן טוב שיש בימינו יותר ויותר כלי רכב עם מערכות בטיחות מועילות מאוד שעוזרות למנוע חלק מהתאונות.

עריכה אחרונה על ידי harhanegev
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

×
×
  • תוכן חדש...