Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעל הבית השתגע (טסלה מודל 3 ב 205 אלף שקל)


Uri-G
שימו לב! השרשור הזה בן 519 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 260
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 35 דקות, davemustaine87 כתב:

עכשיו זה מכריח את שאר היבואנים להראות עד כמה הם באמת משחילים לנו, או שאולי שהם הנדבנים הכי גדולים שיש, כמו שחלק מחברי הפורום חושב.

 

היבואנים בחודש הקודם שחררו אלפי מכוניות מהמכס שניה לפני שעלה המס כדי למכור במחירי 2023 ולקחת אליהם את הרווח העודף כתוצאה מעליית מחירים שהובילה בכלל הממשלה, ומצד שני לכל הקונים אמרו שאין עדיין מכוניות במלאי.

 

https://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=h1s82bo5o

  • אהבתי 3
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה משק הפרפר זה, אם ההפתקאה של מאסק בטוויטר שכמעט מחסלת את טסלה, תשבור בסופו של דבר

את איגוד יבואני הרכב פה בארץ חחח.

וזו הסיבה כנראה היחידה או העיקרית להמהלך הזה...

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, davemustaine87 כתב:

את האמת שזה קצת DICK MOVE מצד טסלה וחבל על הרוכשים האמיתיים שקנו את הרכב(לא על הספסרים שניסו לעשות אקזיט) 

אבל מצד שני, עכשיו זה מכריח את שאר היבואנים להראות עד כמה הם באמת משחילים לנו, או שאולי שהם הנדבנים הכי גדולים שיש, כמו שחלק מחברי הפורום חושב.

 

יהיה מעניין. 

 

Leapmotors T03 בין 10,000 - 13,000 דולר תלוי בגודל הסוללה. איכשהו בדרך לארץ הקודש המכונית מתייקרת ל-100 אלף שקל למרות שהיבואן מקבל הטבות מס. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, PeugeotVictimBoy כתב:

 

Leapmotors T03 בין 10,000 - 13,000 דולר תלוי בגודל הסוללה. איכשהו בדרך לארץ הקודש המכונית מתייקרת ל-100 אלף שקל למרות שהיבואן מקבל הטבות מס. 

 

תיראה, אפשר להגיד שזה עניין של תמחור לפי איזור. 

שכן גם באירופה הליפמוטור לא תימכר ב-12 אלף דולר אלא יותר לכיוון 20 אלף יורו

 

ואם להשוות למחירי טסלה על מנת לנטרל רווח של מתווך באמצע(יבואן) ,אתה רואה שמחירי טסלה אחרי מס יקרים יותר בסביב ה-20 אחוז ממה שבצרפת. 

 

זאת אומרת שאם תיקח 20 אלף יורו ותוסיף עוד 20 אחוז תקבל שהיבואן עושה רווח של "רק" 10 אלף שקל, לעומת מקבילו בצרפת. האם היבואן הצרפתי גם גורף קופון? האם זאת מדיניות התמחור של היצרן? מי יודע. יש סיבה למה היבואנים עושים שמיניות באוויר על מנת להסתיר כול מידע בכול עניין המיסוי והמחירים שלהם.

מזל שלפחות יש את טסלה לרפרנס אפילו קטן. 

 

בליפ מוטור אתה כניראה לא תרגיש את זה חזק כי המחיר שלה רחוק מאוד משל טסלה. אבל ברכבים שיותר קרובים לתמחור של טסלה, תוכל לראות טוב את רמת ההשחלה. ביחוד שהרבה מהרכבים החשמלים שימכרו השנה, שולם עליהם מס ע"פ 2022. 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, gollu כתב:

רכב חדש זה לא מוצר צריכה בסיסי.

אתה לא מבטח את הכרטיס מסך שלך בביטוח מקיף ייעודי. אם אתה מפוטר ונכנס לחובות, מכירת כרטיס המסך לא תעזור לך כמו מכירת הרכב. 

להגיד שאין שיקול כלכלי של ירידת ערך בקניית רכב (חדש או משומש) זה לטמון את הראש בחול.

 

כתבו פה לגבי רכב חדש, רכב חדש זה פינוק.

אם אתה משקיע את כל כספך ברכב חדש ויקר ומתייחס אליו בתור השקעה ועומד לאבד את התחתונים במקרה שהערך המשומש שלו יורד, תאשים רק את עצמך שלא רכשת רכב משומש יותר ישן ומחברה ודגם יותר זולים. משהו שתואם את היכולת הכלכלית שעומדת לרשותך.

  • אהבתי 5
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, ניקו פ. כתב:

נ.ב. היום דיברתי על זה עם חבר שיש הרבה אנשים שמתלוננים על ההוזלה, אז הוא אמר  משהו מצחיק. "זה כמו להתלונן שהמציאו תרופה לסרטן רק כי אתה סבלת כשחלית ולא הייתה תרופה". 

זאת אחת הבעיות הגדולות שלנו היום.

אנשים שקנו דירה מתפללים שהמחיר יעלה, בלי מחשבה על זה שהילדים שלהם לא יוכלו לקנות בקצב הזה, רק כדי לא לצאת פראיירים.

 

  • אהבתי 6
  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, davemustaine87 כתב:

את האמת שזה קצת DICK MOVE מצד טסלה

מה dick move בזה? בתרבות של אילו אנשי ציפור זה מוגדר ככה?

 

אם רצת לקנות במחיר גבוה, קנית, והמחיר ירד, זבש"ך.

 

במקום מאסק, אני הייתי משתמש בישראל בתור מגרש ניסויים של טריקים שיווקיים כאלה ואחרים, בדיוק כמו הניסויים שפייזר עשו פה לפני שנתיים.

 

מצד אחד יש לך פה שוק מצומצם ומבודד, מצד שני קהל נאיבי שמונע נטו ע"י רגש, אבל בסוף אוכל הכל, ויש לו זיכרון של דג אקווריום. ממש sandbox.

 

אם ניסוי מצליח בישראל, אפשר להוציא אותו לשאר השווקים.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, davemustaine87 כתב:

 

תיראה, אפשר להגיד שזה עניין של תמחור לפי איזור. 

שכן גם באירופה הליפמוטור לא תימכר ב-12 אלף דולר אלא יותר לכיוון 20 אלף יורו

 

ואם להשוות למחירי טסלה על מנת לנטרל רווח של מתווך באמצע(יבואן) ,אתה רואה שמחירי טסלה אחרי מס יקרים יותר בסביב ה-20 אחוז ממה שבצרפת. 

 

זאת אומרת שאם תיקח 20 אלף יורו ותוסיף עוד 20 אחוז תקבל שהיבואן עושה רווח של "רק" 10 אלף שקל, לעומת מקבילו בצרפת. האם היבואן הצרפתי גם גורף קופון? האם זאת מדיניות התמחור של היצרן? מי יודע. יש סיבה למה היבואנים עושים שמיניות באוויר על מנת להסתיר כול מידע בכול עניין המיסוי והמחירים שלהם.

מזל שלפחות יש את טסלה לרפרנס אפילו קטן. 

 

בליפ מוטור אתה כניראה לא תרגיש את זה חזק כי המחיר שלה רחוק מאוד משל טסלה. אבל ברכבים שיותר קרובים לתמחור של טסלה, תוכל לראות טוב את רמת ההשחלה. ביחוד שהרבה מהרכבים החשמלים שימכרו השנה, שולם עליהם מס ע"פ 2022. 

 

 

אתה מחשב את זה כאילו שהיבואן בארץ רוכש את הרכב בחנות באירופה במחיר של הצרכן ומביא לארץ ועל זה משלם מס ומוסיף את הרווח. זה ממש לא נכון היבואן רוכש את הרכב ישירות מהיצרן, במחיר הרבה יותר נמוך שממנו מחושב המס ועל המחיר העלות שלו מול היצרן הוא מוסיף את הרווח.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היופי שלי ולך אין באמת מושג. אולי לשוק האירופאי היצרן משווק לדילרים/יבואנים את הרכב במחיר מאוד גבוה כי יש מי שישלם? 

 

אגב, זה לא שאני חולק עלייך. מכיוון שהביאו כמות יחידות מאוד נמוכה +הרכב נמכר ללא מערכות בטיחות(יגיעו בעוד 3-4 חודשים) ,ואלו הם הרכבים הראשונים של היצרן מחוץ לסין, לדעתי היבואן בישראל קיבל מחיר פשוט מעולה. אולי אפילו יותר טוב ממה שמתמחרים את הרכב בסין. 

אז היבואן מזמבר יפה מאוד הלקוחות שלו. 

 

אבל שוב, זאת רק דיעה, ואין לאף אחד הוכחה.

לפני 56 דקות, vadim6385 כתב:

מה dick move בזה? בתרבות של אילו אנשי ציפור זה מוגדר ככה?

 

אנחנו חיים בתקופה מעניינת שמקדשת כסף מעל הכול. זאת אומרת אתה יכול להיות אדם מתועב חסר כול מצפון, אבל אם אתה עשיר = מוצלח וכניראה עשית משהו טוב. 

טסלה כבר שנה שלמה מפזרת ללא הרף שאין ברירה וצריך לעלות מחירים, לקראת סוף השנה היא מביאה מלאי גדול לארץ+ מביאה הנחות שלא קורות אף פעם, כאילו ממש מרמזת ללקוחות פוטנציאלית -"תקנו מהר מהר כי בינואר הולך להתייקר וזה אינטרסט משותף שתקנו לקראת סוף השנה". ואז באה בינואר וחותכת בבשר. 

 

אז נכון, זה לא אישי, ואלה עסקים, וככה מרוויחים כסף. אז זה אומר שבגלל הסיבות הללו זה הופך את זה לבסדר? לתקין? 

זה DICK MOVE קלאסי. 

  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, davemustaine87 כתב:

היופי שלי ולך אין באמת מושג. אולי לשוק האירופאי היצרן משווק לדילרים/יבואנים את הרכב במחיר מאוד גבוה כי יש מי שישלם? 

 

אגב, זה לא שאני חולק עלייך. מכיוון שהביאו כמות יחידות מאוד נמוכה +הרכב נמכר ללא מערכות בטיחות(יגיעו בעוד 3-4 חודשים) ,ואלו הם הרכבים הראשונים של היצרן מחוץ לסין, לדעתי היבואן בישראל קיבל מחיר פשוט מעולה. אולי אפילו יותר טוב ממה שמתמחרים את הרכב בסין. 

אז היבואן מזמבר יפה מאוד הלקוחות שלו. 

 

אבל שוב, זאת רק דיעה, ואין לאף אחד הוכחה.

 

היצרן לא משווק לשוק האירופאי כי אין לרכב תקינה אירופאית. היבואן מביא את הרכב ישירות מסין איפה שהוא נמכר ב-10,000 - 13,000 דולר. ייתכן ואחרי שתקינה אירופאית שתשדרג משמעותית את מערכות הבטיחות מחיר הרכב ליבואן יקפוץ אז היבואן בחר לשריין את תג המחיר של 100 אלף שקל כדי שלא יצטרך לייקר את הרכב בהמשך הדרך, אבל זה אומר שהוא גוזר יופי של קופון על ה-400 הראשונים שיקנו את הרכב ללא תקינה. נטו ספקולציה שלי. 

עריכה אחרונה על ידי PeugeotVictimBoy
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.1.2023 בשעה 10:03, המהיר הזהיר כתב:

אפשר להתחיל לחשוב על המודל y 

רק שירד עוד קצת המחיר...

חכה שתגיע הגירסה בעלת הנעה האחורית, זה יהיה זול עוד יותר.

 

הורדת המחירים גרמה להרבה אנשים בקבוצת הפייסבוק של טסלה להתבכיין והתמרמר, 

להוסיף איומי תביעה טיפשיים, לבקש פיצוי בסדר הגדול של הנחה. 

אותם אנשים שמחו עד מאוד שהמחירים עלו ועלו. 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, יובל .מ. כתב:

זאת אחת הבעיות הגדולות שלנו היום.

אנשים שקנו דירה מתפללים שהמחיר יעלה, בלי מחשבה על זה שהילדים שלהם לא יוכלו לקנות בקצב הזה, רק כדי לא לצאת פראיירים.

 

אמת. לדעתי המדינה ובנק ישראל אשמים בזה גם. לא רק האנשים. 

לפני שזה הופך לויכוח פוליטי רק אציין שהצבעתי לליכוד ב-5 מתוך 7 הבחירות האחרונות בערך, ועדיין יש פה שלטון שב10-15-20 שנים אחרונות הפך את הדיור למוצר השקעה ולא צורך בסיסי. זו גם הסיבה שאנשים מתייחסים לזה כשהקעה. חבל. 

אני עוצר כאן כי לא רוצה שהשרשור יקבל תפנית. 

  • אהבתי 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 519 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...