Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ramik33

כבשה שחורה שהתחלפה בנמר שחור - סיפור קנייה של בנצית

Recommended Posts

מרצדס כבד עלינו..אוקטביה יותר עממית :-D

 

דיזל ידנית במצב טוב ואני רץ לקנות.

 

אני גם בעד ידנית,אבל אם אתקל ב DSG6 עם נתונים טובים,יכול ללכת גם על זה בכיף (בכל זאת לתת לאישה לנהוג..)


GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איך בידוד הרעשים שלה?

ואם אתה מוכן לשתף, אני אשמח לשמוע איך אתה מרגיש אליה ביחס למאזדה.

זוהי נקודת הייחוס:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?649018-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9B%D7%A1%D7%9E%D7%9C-%D7%A1%D7%98%D7%98%D7%95%D7%A1-%D7%90%D7%91%D7%99%D7%96%D7%A8-%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%94

עריכה אחרונה על ידי Benor

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מרצדס כבד עלינו..אוקטביה יותר עממית :-D

 

 

 

אני גם בעד ידנית,אבל אם אתקל ב DSG6 עם נתונים טובים,יכול ללכת גם על זה בכיף (בכל זאת לתת לאישה לנהוג..)

 

בדיוק בגלל זה ידנית :)


Mazda 3 5D 2015

Honda Civic 2016

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי בידוד הרעשים, זה משהו ששואלים אותי הרבה. אין שום רעש, לא של גרגור הדיזל, לא כביש, לא רוח, לא כלום. בידוד כמעט מוחלט. (שקט מאוד גם מבחוץ אגב)

 

רק כשמתגרזנים יש רעש מנוע חרישי ונעים.

 

המצב זהה גם בE מהדגם הקודם (דיזל), אך טיפה שונה בC. בידוד הרעשים בC קלאס פחות איכותי ורעש הדיזל קצת נוכח.

 

 

לגבי ההבדל בתחושה, אין מה להשוות בכלל, עם כל הכבוד למזדה ויש כבוד, המרצדס זה עולם אחר מכל הבחינות.

 

הרכב הזה מושך המון תשומת לב והמון עיניים, ועצם העובדה שהצורה והפוזה שלו מטעה הדיוטות כי הרכב נראה הרבה הרבה יותר יקר ממה שהוא באמת, תורמת לעניין.

 

אפילו בשיחות עם חברות הביטוח השיחה גולשת לדברים כמו, איך זה מרצדס, כמה עלה, שווה?, ואני נשבע שאחת הפקידות גם אמרה לי שנייה חיים שלי, כפרה ועוד מילים מהסוג הזה חח, אבל יכול להיות שהייתה סתם במצב רוח מרומם.

 

אני גם לא יודע אם זה פסיכולוגי או לא, אבל נראה שלרכב הזה יש זכות קדימה בכל צומת וכיכר שאני מגיע :shock: אנשים כאילו יותר סבלניים כשהבהמה הזאת מתקרבת אליהם.

 

 

סמל סטטוס? אולי. אם קניתי בגלל זה? ממש לא.

 

אני אוהב איכות, בין אם זה נעל שאני לובש או רכב שאני נוהג בו. ברוך השם יש לי אפשרות להחזיק ברכב כזה, אז למה לא?

עריכה אחרונה על ידי ramik33

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח אם תעשה סוג של יומן מעקב מבחינת עלויות וכו', מעניין כמה עולה להחזיק חיה כזו...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא :) אני מנהל טבלאות אקסל בשבילי כל הזמן.

 

אין לי בעיה לשתף כל חצי שנה או משהו.


:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תודה :) חדשה בדיוק ואולי אף יותר ממה שהתמונות מראות.

 

E200, על פניו ההספק נשמע צנוע משהו כמו 138, אבל הקג"מ.. בהמה. 36 בערך.

 

הרכב מאיץ כמו מטוס.

מזכיר את הנתונים של ה1700 של קיה יונדאי, אבל מאמין שמתנהג שונה לגמרי

אין על בנציות דיזל, אשמח לדעת בפרטי מה עלות של גרסה כזו, מאמין שלא הרבה באופן יחסי בגלל היד הראשונה והקמ הגבוה.

 

מעניין ומהנה לשמוע כאן על רכישות מיוחדות ולא עוד רכבים אפורים ומשעממים, אני עוקב ומחכה לעדכונים :)


KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP Manual

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

בתאריך 14.6.2017 בשעה 12:12, EliC25 כתב:

שרשור תחזוקה על Kia Magentis

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אותו המנוע קיים גם בגרסא חזקה יותר ב-E220. אפשר להגיע לשם בקלות עם טיונינג בוקס שפחות טוב מתוכנה אבל גם זול משמעותית.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, אפשר לשים תוכנה ולהתקדם קצת בביצועים, אבל כרגע זה בכלל לא על הפרק.

 

לגבי המחיר, רשמתי כבר בשרשור, שילמתי 55K שקלים. מחירון לוי יצחק יבש הוא 73K, ויד 2 קצת יותר.

 

חשוב להדגיש, הרכב שלי הוא תת דגם standard היותר יקר . ולא תת הדגם taxi הזול יותר.


:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מחירון יבש, כן, אבל מה עם זה שהרכב היה מונית?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
נכון, אפשר לשים תוכנה ולהתקדם קצת בביצועים, אבל כרגע זה בכלל לא על הפרק.

 

לגבי המחיר, רשמתי כבר בשרשור, שילמתי 55K שקלים. מחירון לוי יצחק יבש הוא 73K, ויד 2 קצת יותר.

 

חשוב להדגיש, הרכב שלי הוא תת דגם standard היותר יקר . ולא תת הדגם taxi הזול יותר.

כן עכשיו קראתי הכל וראיתי, בהחלט מחיר נמוך מאוד. בהתחשב בעובדה שבמחיר כזה קונים טויוטה קאמרי (פרטית אומנם) צעירה בשנתיים :lol:


KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP Manual

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

בתאריך 14.6.2017 בשעה 12:12, EliC25 כתב:

שרשור תחזוקה על Kia Magentis

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי מונית ועם שקלול היד והקילומטרז', שני המחירונים פולטים כ51K, הצבע האיכותי שעשו וכמובן מצב הרכב הכללי, מבחינתי מקפיצים את השווי של הרכב למעל מה ששילמתי.

 

אם הייתי מוכר היום, הייתי דורש יותר מ55K בוודאות, וכנראה גם מקבל.


:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לגבי בידוד הרעשים, זה משהו ששואלים אותי הרבה. אין שום רעש, לא של גרגור הדיזל, לא כביש, לא רוח, לא כלום. בידוד כמעט מוחלט. (שקט מאוד גם מבחוץ אגב)

 

רק כשמתגרזנים יש רעש מנוע חרישי ונעים.

 

המצב זהה גם בE מהדגם הקודם (דיזל), אך טיפה שונה בC. בידוד הרעשים בC קלאס פחות איכותי ורעש הדיזל קצת נוכח.

 

 

לגבי ההבדל בתחושה, אין מה להשוות בכלל, עם כל הכבוד למזדה ויש כבוד, המרצדס זה עולם אחר מכל הבחינות.

 

הרכב הזה מושך המון תשומת לב והמון עיניים, ועצם העובדה שהצורה והפוזה שלו מטעה הדיוטות כי הרכב נראה הרבה הרבה יותר יקר ממה שהוא באמת, תורמת לעניין.

 

אפילו בשיחות עם חברות הביטוח השיחה גולשת לדברים כמו, איך זה מרצדס, כמה עלה, שווה?, ואני נשבע שאחת הפקידות גם אמרה לי שנייה חיים שלי, כפרה ועוד מילים מהסוג הזה חח, אבל יכול להיות שהייתה סתם במצב רוח מרומם.

 

אני גם לא יודע אם זה פסיכולוגי או לא, אבל נראה שלרכב הזה יש זכות קדימה בכל צומת וכיכר שאני מגיע :shock: אנשים כאילו יותר סבלניים כשהבהמה הזאת מתקרבת אליהם.

 

 

סמל סטטוס? אולי. אם קניתי בגלל זה? ממש לא.

 

אני אוהב איכות, בין אם זה נעל שאני לובש או רכב שאני נוהג בו. ברוך השם יש לי אפשרות להחזיק ברכב כזה, אז למה לא?

 

מה שחשוב הוא שאתה מרוצה ומרגיש טוב עם הרכב.

תתחדש ותהנה!

אין כמו לנהוג ולהכנס, לרכב שאתה אוהב ומרוצה ממנו.

ד"א - הוחלפו קפיצים או בולמי זעזועים ? או שמדובר בקפיצים אלמותיים.

אולי פספסתי - איזה צמיגים היא נועלת ?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מרוצה בהחלט :)

 

אממ האמת לא יודע לגבי הבולמ"זים של הרכב הזה ספציפית אך אם זה כמו בדגמים הקודמים של המוניות יש סיכוי שאלה בולמים heavy duty שאמורים להחזיק שנים.

 

לגבי הצמיגים, 4 חדשים של מישלן 205/60/16 לפי הרישיון, לא סגור על הדגם.


:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז ביקשתם עדכונים, יש עדכון עסיסי.

 

בתור אדם פדנט (אולי יותר מדי), הכנסתי את הרכב למוסך מרצדס ליישור קו. הוריתי לבעלים החביבים לבדוק את הרכב מפגוש לפגוש ולרשום כל מה שצריך להחליף וכל מה שהוא חושב שיהיה צריך בקרוב.

 

הייתה רשימת מכולת לא קטנה, בכל זאת, רכב שעבר כמעט 300K ק"מ, והאמת? אני חייב לציין שלא היה מורגש שיש חצי תקלה ברכב, לא מבחינת נורות בלוח שעונים, או סריקת OBD, וגם לא מבחינת נסיעה.

 

בנוסף, היה אפשר לוותר או לדחות חצי מהדברים שהוחלפו, אבל לא ראיתי טעם בכך.. אם עושים אז עושים.

 

בקיצור הדברים שהוחלפו:

 

טיפול מלא, הכולל החלפת שמן פילטר אוויר פילטר סולר ופילטר שמן. (אין פלאגים, דיזל..)

 

תושבת פילטר סולר שהחזירה נשמתה לבורא בעת הפירוק.

 

החלפת אטם מכסה שסתומים (הייתה נזילה קלה מלמעלה), שלמזלי מאוד זול ברכב הזה לעומת דגמים אחרים ישנים יותר ששם מדובר בחלק יקר למדי (פי 2.5).

 

החלפת קולר שמן שהיה קצת נוזל.

 

2 גלגלות מקרקשות.

 

משאבת מים רועשת.

 

מחזיר שמן מנוע קדמי, ועוד מחזיר שמן נוסף שלא יודע בדיוק את מיקומו.

 

ברקסים קדמיים רפידות וצלחות, אחוריים רק רפידות.

 

מיכל עיבוי סדוק שהודבק ואני לא יכול לחיות אתו.

 

החלפת מים מלאה.

 

ועוד כל מיני דברים קטנים ושוליים שמיותר לפרט כגון חיישן בלם וכו'..

 

 

הנזק? קצת פחות מ10K. לא נמצא שום דבר אחר, וזה לא משהו שלא ציפיתי לו. כל המוניות לשעבר שקנינו עברו יישור קו דומה והציגו אמינות מופלאה לאחר מכן. אני מצפה שגם עכשיו המצב יהיה זהה :)

 

עדיין לא חושב שאני מופסד. הרכב מדהים! ובע"ה ישרת אותי כמה שנים טובות עד שתתחלף בדגם חדש יותר כשהמחירים ירדו (עד 2016 אין יותר מדי שינוי לטעמי, מתיחת הפנים ב2013 לא מצדיקה החלפה).


:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...