Jump to content

BenderOffender

  • פרסום הודעות

    12
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות BenderOffender

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מונו, ההודעות שלך בפרטי לא עובדות. אמרו לי על שני משלוחים בנובמבר ובדצמבר. המשלוח שלי (נובמבר) כלל 3 שחורות ואחת כחולה (אותה הזמנתי) ובפועל נחת פה בחגים.
  2. מונו, כן הזמנתי את הידני. אני הזמנתי ביולי מהסוכנות בהרצליה, שם אמרו לי על שני משלוחים בנובמבר ובדצמבר, למשלוח של נובמבר היה אפשר לשריין ובפועל הוא נחת בחגים כבר.
  3. בהחלט המון תודה ושאפו ליגאל! בחפירותי גם נחשפתי לכמות החומר העצומה ואיך שהיא לא מסודרת, אך לא הייתי יסודי כמוך, המון תודה שוב! אגב אשמח להמלצה על מוסך הונדה לטיפולים ואולי איזה מקום לדייטלינג מונע, אף פעם לא הייתה לנו במשפחה הונדה.
  4. רב תודות גיא ויגאל! בהחלט אחת הסיבות לטובת ההונדה על פני המזדה הייתה האנדרואיד אוטו, אנסה אותו בימים הקרובים. וצודק גיא, סף הכל נראה לי שעשיתי עסקה טובה לטווח ארוך, אז אהנה עד שהמכוניות החשמליות תשתלטנה
  5. אספתי היום את האוטו שלי מהאתר מסירה שלהם בראשון. לא אמרו לי כלום על העניין עד במעמד המסירה עד ששאלתי. אז גם שאמרו שוב ששמעו שהונדה מודעים לבעיה ושבינתיים הם לא קיבלו הוראות לטיפול או ריקול מעבר להוראות תחזוקה שלהם של 15000 ק"מ או פעם בשנה.
  6. האמת אני פחות מכיר את הסיפור של האינסייט. הבנתי שמאיר הם מהיותר הגונים מן היבואנים בישראל, למרות ששמעתי זוועות על קרסו (סיפור בטר פלייס) אבל אישית עם הקליאו הייתי מרוצה מהם הן במכירה והן בתחזוקה. השאלה האם זה הולך לכיוון הDSG או שזה ייגמר בשמן אחר ואטמים? האם היפנים למדו לקחים מהאירופים? לפחות מהקליאו אני יודע שליין המנועים היה פיתוח של ניסאן בכלל עם שת"פ של הונדה ומיצובישי, אז יש מצב שהיפנים כן למדו לקח מפולקסווגן.
  7. אני הזמנתי את ה1.5 טורבו הידנית שבוע שעבר (אציין שאחרי קליאו 0.9 טורבו ידנית ששירתה אותי נאמנה ללא רבב למרות הסטיגמות והמנוע החדש יחסית). לפני הרכישה נברתי בעיתונות ובפורומים (CivicX ו HondaKarma) ועלו הנקודות הבאות: למנוע יש 3 ווריאנטים (L15BA, L15BB, L15B7) כאשר רק ה A נבנה כולו מאפס במפעל הבריטי בסווינדון, בעוד ששני האחרים נבנים בדונגפנג בסין ובאינדיאנה בארה"ב ומגיעים לשם להרכבה. כמו כן המפעל הבריטי מרכיב אקסקלוסיבית את ההאצ'באקיות (כולל הTYPE R שהמנוע שלה גם כן מגיע מאינדיאנה), כך שלמעשה הדגמי 1.5 שמגיעים ארצה מורכבים מאפס בסווינדון. הפורומים גם מציינים שהמפעל בסווינדון נחשב לרמה גבוהה יותר מהמפעלים בארה"ב ובסין מבחינת איכות ובקרה. מציינים כמו כן שהבעיה ניכרת עקב אטמים ושמן (0w20) שמתוכננים למקסימום חיסכון בדלק, כאשר בנסיעה קצרת טווח בטמפרטורות קרות ביותר, המנוע והשמן לא מספיקים להתחמם כיאות ודלק לא שרוף חודר לאגן השמן ונמהל בו. להבנתי זה בעיקר קורה ב CRV ובסיוויק סדאן שמגיעות מארה"ב ומסין. לגבי מנועי ה1.0 ליטר הבנתי שגם הם מגיעים להרכבה ולא נבנים מאפס בבריטניה. האם זה יותר עניין של איכות הייצור או ממש כשל תכנוני? בינתיים מדברים שם על פתרונות ביניים של שימוש בשמן פחות דליל, אולם אני מתחיל לדאוג. יש מה לעשות עם זה אל מול הסוכנות או במעמד המסירה? להבטיח התייחסות או משהו בחוזה?
  8. http://www.hondaproblems.com/trends/crv-oil-contamination/ https://www.reuters.com/article/us-china-autos-honda/japans-honda-to-recall-350000-cars-in-china-over-engine-issue-idUSKBN1FW124 לפי הכתבות הבעיה מתרחשת באזורי בעלי קור קיצוני, כאשר דלק שלא עבר בערה חודר לאגן השמן של המנוע. הבעיה אותרה כנראה למפעלים שלהם בארה"ב ובסין. הסיווייק שמגיעה אלינו מגיעה מבריטניה שם לא דווח בינתיים על התקלה הזו.
  9. יד ראשונה, רמת גימור Expression Pack, נקנה מהיבואן. 25000 ק"מ, עלה לכביש ביוני 2017, טסט עד 2020. רכב נהדר ומטופל היטב רק במוסך היבואן. חוץ ממה שמגיע עם רמת הגימור הוספתי קודן, חיישני רוורס, מובייל איי ופסי כרום (כמו של רמת Collection). נמכר עקב מעבר לרכב משפחתי, מבקש 58000 ש"ח אך גמיש. לפרטים: איתי - 0507839907
×
×
  • Create New...