Jump to content

Avi 1964

  • פרסום הודעות

    35
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Avi 1964

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תודה על התשובה המפורטת , בנתיים עשיתי נסיעה על המאזדה והתאהבתי. מבחינתי חוץ מצריכת הדלק שכפי הנראה גבוהה היא מושלמת. יפה גם מבפנים וגם מבחוץ , זריזה ועם אמינות מוכחת בדיוק מה שאני מחפש
  2. איזה סיכון ? אתה לא מודע למה שכתוב גם בפורמים בארץ וגם בחו"ל על הבעיה במנועי הטורבו של הונדה במיוחד ב 1500 ? היבואן מכחיש אבל הסיפור של החלפת שמן כל בערך 7000 ק"מ לא עושה רושם טוב שלא לדבר על הטירטור והעלות הנוספת .
  3. מה איכפת להם להביא בכמות קטנה או רק למי שרוצה כמו שבזמנו קניתי את הסיויק שלי ? אגב מסתכל באתר של סיאט על הלאון ולוח השעונים שלהם אחד לאחד כמו ה A3 שנהגתי עליה היום , זה קטע
  4. למה הלאון מגיעה עם גיר ידני רק בגרסה החלשה ולא בגרסת ה 1.5 ???? למה למה למה ?? שונא את היבואנים בארץ
  5. גרסאות רטובות הבנתי שזה כבר סיפור אחר לגמרי , אמינות בהרבה כתבתי כבר שעשיתי בעבר נסיעת מבחן בגולף והיום ב A3 שדי הזכירה אותה. אולי אני מדבר שטויות אבל לא בטוח שההפרש במחיר מצדיק את ה A3 אבדוק את הפוקוס , המאזדה ואולי את הלאון שהבנתי שצריכה להגיע החודש. גם גולף אמרו פה שצריכה להגיע חדשה
  6. אתה צודק , זו אכן נקודה למחשבה ויתכן ואני מגזים עם הקטע של האמינות. האלטרנטיבות שקרצו לי יכולות להיות הגולף או הלאון החדשות. על הגולף עשיתי לפני כ 3 שנים נסיעת מבחן ומאוד אהבתי. היום אגב עשיתי בשביל הקטע נסיעת מבחן על A3 ודי הזכירה לי אותה. הגולף והלאון בשנים הראשונות סבלו ממחלות ילדות קשות אבל מאז עבר זמן והבנתי שמאוד השתפרו ואולי כיום זה אכן המצב כמו שאתה מתאר כניסה או שתיים לא מתוכננות למוסך. מצד שני ראיתי שחזרו על זה לא פעם שאמינות גיר DSG לאורך זמן מאוד מושפעת מצורת הנהיגה וכבר כתבתי פה שלא רוצה לחשוב כל פעם לפני שלוחץ על הגז. אני אוהב להאיץ מידי פעם ולנהוג נהיגה עצבנ
  7. כן ... גם אותי בדיוק לפני יומיים ניסו לשכנע לפי מה שהתרשמתי יש מצב שמדובר בבעיה עמוקה יותר ולא סתם טירחה נוספת וזהו כך שנראה לי שלא הפסדנו כלום 😉 מחר אלך לראות את המאזדה 3 , ברור לי שזו תהיה התפשרות על ביצועים גיר ידני וכו אבל זה מה יש . מי שפחדן צריך להתפשר חחח
  8. אז לפי מה שאתה אומר המאזדה 3 מבחינת ביצועים עדיפה משמעותית על הקורולה ?
  9. אתה חושב שרק על הנייר ? הם עד עכשיו הביאו , אמנם היה לוקח זמן אבל הביאו. בתחילת השנה אמרו לי צפי ליוני אבל אז הגיעה הקורונה והכל השתבש לטענתם לא רק הידני. כרגע כאמור אין צפי בכלל. היית מוכן לבלוע את הצפרדע הזו אתה אומר ? אני התלבטתי לא מעט , יש דעות לכאן ולכאן חלקן על גבול המחרידות 😂 יש היגיון גם בטענה שהונדה יחסית חדשים בתחום הטורבו ויתכן שיש פה באמת בעיה מהותית שלא התגברו עליה וחיישן השמן הוא סוג של WORK AROUND שאמור לחפות על איזה דפקט שיש שם, מצד שני מדובר ביצרן מנועים רציני ואמין. אני גם כנראה שמרן וקשה לי לקחת סיכונים , גם מה DSG פחדתי . ההונדה הנוכחית שלי באמת מא
  10. מסכים איתך לגבי הסיויק 1.5T שילשום נהגתי עליה והגיר הרציף אכן מאכזב ביחס לציפיות. לגיר ידני אין צפי כרגע ולא הייתה לי בעיה לחכות רק שחושש מהסיפור עם הדלק שמתערבב עם השמן והחלפות השמן התכופות למרות שהיבואן כמובן מכחיש ולטענתו זה לא באג זה פיצ'ר. כיום נוהג על סיוויק 2015 גיר ידני וזה אכן עולם אחר מהאוטומטית שבזמנו עשיתי עליה נסיעת מבחן לפני שהזמנתי
  11. מהפוקוס נראה לי ירדתי , אמינות זה משהו שנמדד לאורך זמן אז מתמקד במאזדה 3 איזה סוג גיר יש להם ? הם קוראים לו SkyActive Drive זה סוג של גיר אוטומטי רגיל פלנטרי משופר יחודי שלהם ? כלומר לא DSG וכו אלא גיר בסגנון האוטומטים הסטנדרטים ? אני רואה שיש נורית התראה לאיכות השמן , מזכיר קצת את מה שטוענים שעשו בהונדה סיוויק טורבו רק ששם הבנתי שזה באופן קבוע מציק גם באמצע השנה ביו טיפול לטיפול. נראה שיש רמת גימור אחת שכוללת הכל , מחר אלך לראות
  12. מה הכוונה תדמית בעייתית ? אמינות ? אז שוב מושכים לכיוון היפניות ... לגבי הגולף לא דחוף לי בכלל אבל אתה לא חושב שיש בעיה עם הגיר לטווח ארוך ? קראתי שכותבים שהאמינות שלו מושפעת מצורת נהיגה וכו אבל אני לא רוצה לחשוב לפני כל פעם שלוחץ על הגז
  13. תודה על התשובה הפוקוס ACTIVE X באמת נראית מעניינת אהבתי 🙂 מהזה מנוע EcoBoost ?? זה גם טורבו ? כי על הנייר הביצועים ממש טובים כמו טורבו. מה לגבי אמינות לטווח הארוך ? הגיר זה סוג של אוטומט סטנדרטי משודרג ספורטיבי כזה ? היא גם זולה יחסית לכל המתחרות , לא קצת יותר מידי טוב מלהיות אמיתי ? גם את הצורה אהבתי לגבי המאזדה הביצועים על הנייר נמוכים יותר ומנוע 2 ליטר שמשער שבזבזני יותר ?
  14. שלום לכולם כיום נוהג בהונדה סיוויק האצ'בק 2015 גיר ידני חשובים לי ביצועים , תאוצה וכו וכן אמינות מעבר ל 3 שנים כמו למשל עם ההונדה שעוד מעט סוגר שנה שישית 80,000 ק"מ ועם אפס תקלות. חשבתי על ההונדה סיוויק טורבו 1500 סמ"ק גיר ידני אבל אחרי כל מה שקראתי לא רוצה לקחת סיכון ומכיוון שגיר ידני יש רק להונדה לצערי אאלץ להתפשר על אוטומט גם את הגולף ניסיתי והיא מדהימה מבחינת ביצועים אבל התרגלתי לאפס תקלות ועם גיר DSG שש שנים נניח 100,000 ק"מ בכלל לא בטוח שלא אחווה תקלות במיוחד שאוהב ביצועים וכו והנהיגה בהתאם. עד כאן בתקציב של עד 150,000 ש"ח , חשבתי גם על אאודי A3 אבל שם זה אותו
×
×
  • Create New...