Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברים לפורום,

שאלה טכנית לגביי בקרת שיוט ברכב ידני...

בגיר אוטומטי זה נראה מאוד פשוט, מפעילים מעל מהירות מסויימת (נניח 60 קמ"ש וזהו..הפעולה מתבטלת רק בלחיצה על הבלם) אך לגביי גיר ידני...

האם עובד בכל הילוך או רק בהילוך הגבוה ביותר?

במידה ולא חייב להיות רק בהילוך הגבוה ביותר , האם הפעולה מתבטלת מן  גם בהחלפת הילוך להילוך גבוה יותר?

אני מניח מן הסתם שהפעולה אמורה להתבטל בלחיצה על הקלאץ'?

פורסם

זה לא אחיד בכל הדגמים.

 

מה שאני מכיר מדגמי פיז'ו משנתונים קודמים:

 

פועלת רק מעל 40 קמ"ש בהילוכים 4 ו 5, אם יש 6 הילוכים אז גם בשישי.

 

לחיצה על הבלם או הקלאץ' מבטלת את הבקרה, בשביל לחזור לבקרה צריך ללחוץ Res.

 

להבנתי בדגמם חדשים יותר דור נוכחי (עדיין פיז'ו) לחיצה על הקלאץ' לא מבטלת את הבקרה.

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 26 דקות, Buki כתב:

להבנתי בדגמם חדשים יותר דור נוכחי (עדיין פיז'ו) לחיצה על הקלאץ' לא מבטלת את הבקרה

אכן.  היתה לי c4 ספייסטורר (5 מושבים) שכורה בספרד (ב 2018 או 2019), שבניגוד ל 208 דיזל (מודל 2016) שלי לא היתה מבטלת את בקרת השיוט בעת החלפת הילוך.

פורסם

יש לי בדאסטר,

אבל אף פעם לא בדקתי את זה,

מענין לבדוק,

הערתם את תשומת ליבי,

אני לא מגיע למצב שאנ משתמש בבקרת שיוט,

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

אצלי בפיאט 500L

 

עובד מהילוך 3 ומעלה. (יש לי שישה הילוכים)

 

לחיצה על הקלאצ' משהה את המערכת אבל לא ממש מבטלת. אחרי החלפת ההילוך אפשר ללחוץ על כפתור בקצה הידית שמחזיר את המערכת לפעולה לפי ההגדרה הקודמת שלה - הרכב יחזור למהירות שהוגדרה בתחילה.

פורסם

בקליאו שהייתה לי אני זוכר שעבד גם בהילוך שני או שלישי.

לרוב השתמשתי על הילוך חמישי. בעת לחיצה על הברקס או על הקלאץ' בקרת השיוט הייתה מתנתקת.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...