Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה שכל חברי הפורום יודעים - יבואני הרכב מנקנקים אותנו...


CX25GTI

פוסטים מומלצים

  • תגובות 2.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פסיכולוגית, כן. נניח שמישהו חישב החזר חודשי של 1900 שקל וכעת מעל 2000 שזה איזה סוג של מחסום פסיכולוגי ואל תשכח שהפריים אולי יעלה, על פני יתרת הלוואה ובהנתן שההכנסה לא עלתה או חו"ח נפגעה משינויים בשוק העבודה , הנטייה לחתוך הפסדים מובנת.

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האפקט היחידי שאני יכול לחשוב עליו זו עלות ההוצאה החודשית הכוללת: משכנתא חשמל מכולת וכו, הכל ביחד עלה למשק הבית הממוצע בלפחות אלף שקל.

ואז נכנסים לברוך ומתחילים לחשוב איפה אפשר לקצץ, ניראה לי שרכב זה לא בעדיפות הראשונה (בכדי לחסוך 100-200 שקל על ההלוואה שעלתה)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שאני מכיר, מימון שנפרס ל 60-72 חודשים למי שתיכנן להחזיק ברכב תקופה כזו (ללא בלון) לא מפריעה עליה של 100-150 שקלים בגובה ההחזר. 

מי שיותר חושש זה מי שלקח מימון גבוה ( 80% מערך הרכב למשל) ל 36 חודשים שם ההחזר החודשי מעיק יותר במיוחד אם יש בלון להחזיר בתום התקופה. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, תחבצ כתב:

האפקט היחידי שאני יכול לחשוב עליו זו עלות ההוצאה החודשית הכוללת: משכנתא חשמל מכולת וכו, הכל ביחד עלה למשק הבית הממוצע בלפחות אלף שקל.

ואז נכנסים לברוך ומתחילים לחשוב איפה אפשר לקצץ, ניראה לי שרכב זה לא בעדיפות הראשונה (בכדי לחסוך 100-200 שקל על ההלוואה שעלתה)

 

אני מנחש בנוסף שחלק גדול מהקונים שלקחו מימון למכוניות חשמליות יקרות קפץ מעל לפופיק עוד לפני העליה, בלי לעשות חשבון כולל של צרכי משק בית . כמות הטסלות שמועמדות למכירה בנות שנה-שנה וחצי פשוט מדהים, ולדעתי חלק גדול ניקנו במימון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סופו של כל בלון להתפוצץ.

הפריים היה צפוי לעלות עקב המצב העולמי ועליות הריבית האגרסיביות בארה"ב.

הישראלי הממוצע עם משכנתא גבוהה , מחיריעולים בסופר וגם ההלוואה על הרכב מעיקה  , הסופה המושלמת.

יזרקו לשוק רכבים רבים , וכבר רואים בבידספיריט מכירה של רכבים מודל 21.22.

ספרתי כ 200 טסלות למכירה ביד 2 ועוד היד נטויה, המציאות בסופו של דבר פוגשת את הישראלי הממוצע , לא ניתן להתחמק מזה , וככל הנראה יש תחילה של הבנה שצריך לקצץ במותורות , ואכן רכב חדש זה בדיוק ההגדרה של מותורות..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@CX25GTI אני מבין שנורא חשוב לך להוכיח שהשוק קורס. אז זהו - שלא.

הריבית הממוצעת בשוק מימון הרכב כבר מזמן דו ספרתית (בעיקר בגלל ריביות הזויות במגזר הערבי) ושיעור הפיגורים זניח ועומד על פחות מאחוז.

 

200 טסלות ביד 2 זה לא חדשות, יש לא מעט אנשים שישמחו למכור לפראייר שיבוא את הטסלה שלהם ברווח של עשרות אלפי שקלים בטענה ש"כדאי לקנות עכשיו מהר לפני שיעלה המס". הנתונים מראים שמס' העסקאות המבוצעות בפועל הוא לא חריג בהשוואה למותגים או דגמים אחרים.

 

מתוך 9000 טסלות בדיוק הנוסעות  על כבישי ישראל  הבוקר, 8220 עדיין נמצאות אצל הבעלים הראשון. זאת אומרת שפחות מ-10% מהטסלות שנמכרו החליפו ידיים.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001429744

 

אני מוסיף תקציר במקום למחוק את הפוסט בטענה שהוא חסר תוכן.

 

מימון ישיר סיימו את הרבעון עם עליה יפה בהכנסות ובמקביל שיעור החובות הבעייתיים עלה מ-1.76% ל-2.98% מאחר שהריבית המומצעת על ההלוואות היא מעל 10% בשלב זה אין סיבה לדאגה (אבל יש סיבה לכותרת מפוצצת ודי חסרת תוכן של גלובס)

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, PriceDevil כתב:

@CX25GTI אני מבין שנורא חשוב לך להוכיח שהשוק קורס. אז זהו - שלא.

הריבית הממוצעת בשוק מימון הרכב כבר מזמן דו ספרתית (בעיקר בגלל ריביות הזויות במגזר הערבי) ושיעור הפיגורים זניח ועומד על פחות מאחוז.

 

200 טסלות ביד 2 זה לא חדשות, יש לא מעט אנשים שישמחו למכור לפראייר שיבוא את הטסלה שלהם ברווח של עשרות אלפי שקלים בטענה ש"כדאי לקנות עכשיו מהר לפני שיעלה המס". הנתונים מראים שמס' העסקאות המבוצעות בפועל הוא לא חריג בהשוואה למותגים או דגמים אחרים.

 

מתוך 9000 טסלות בדיוק הנוסעות  על כבישי ישראל  הבוקר, 8220 עדיין נמצאות אצל הבעלים הראשון. זאת אומרת שפחות מ-10% מהטסלות שנמכרו החליפו ידיים.

 

 

 

השוק של החדשות בירידה דו ספרתית.

שוק המשומשות חוזר לפרופורציות ולמחירי מכירה שפוים.

חלפו הימים של טסלה במחיר מופקע, ההיצע גדול והמחירים ירדו מה עוד שיש רכבים שנמצאים מספר שבועות  \ חודשים למכירה והמחיר צונח בהתאם.

אנחנו בישראל רק בתחילת משבר כלכלי , לצערי עוד תיווכח בהשפעת הריבית הגבוהה ממש בקרוב.

אני לא מנסה להוכיח דבר , משקף עובדות פשוטות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הירידה בשוק רחוקה מלהיות דו-ספרתית ונובעת בעיקר ממחסור במלאים ולא מירידה בביקושים. (אגב השבוע תעלה על הכביש המכוניות ה-250000 מתחילת השנה, וכנראה גם החשמלית ה-20000 מתחילת השנה.

 

זה ששוק המשומשות חוזר לפרופורציות זה מצוין. ומה שאתה משקף לדעתי זה פרשנות לא נכונה ל"עובדות" לא מדויקות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, PriceDevil כתב:

@CX25GTI אני מבין שנורא חשוב לך להוכיח שהשוק קורס. אז זהו - שלא.

הריבית הממוצעת בשוק מימון הרכב כבר מזמן דו ספרתית (בעיקר בגלל ריביות הזויות במגזר הערבי) ושיעור הפיגורים זניח ועומד על פחות מאחוז.

 

200 טסלות ביד 2 זה לא חדשות, יש לא מעט אנשים שישמחו למכור לפראייר שיבוא את הטסלה שלהם ברווח של עשרות אלפי שקלים בטענה ש"כדאי לקנות עכשיו מהר לפני שיעלה המס". הנתונים מראים שמס' העסקאות המבוצעות בפועל הוא לא חריג בהשוואה למותגים או דגמים אחרים.

 

מתוך 9000 טסלות בדיוק הנוסעות  על כבישי ישראל  הבוקר, 8220 עדיין נמצאות אצל הבעלים הראשון. זאת אומרת שפחות מ-10% מהטסלות שנמכרו החליפו ידיים.

 

 

 

780 מ-9000 זה 9%. נשמע לי המון לדגם שהמסירות הראשונות שלו היו לפני שנה וחצי.
אני אמנם לא עובד בענף, אבל לאיזה דגם מכונית אחר בארץ יש רקורד דומה של החלפת בעלות? אדם נורמטיווי לא מוכר רכב חדש אחרי שנה אלא אם הצרכים שלו השתנו באופן קיצוני (רילוקיישן לא מתוכנן לחו״ל, לידת שלישיה, אסון כלכלי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, תחבצ כתב:

אנשים עשו סיבוב - רווח של 20 אלף מהיר כי לא היו טסלות במלאי

איך? אם זה רכב שאדם קנה להשתמש בו ולא לספסר, הוא מן הסתם צריך להחליף אותו במשהו דומה, והרכבים הדומים עם בדיוק אותן בעיות של עליית מחירים ומחסור מלאי. אי אפשר לעשות סיבוב רווח על ה-daily driver שלך.
ואם אדם קנה טסלה בלי צורך/שימוש.ץ, זו היתה סתם הוצאה מיותרת. יש עלות חיכוכית שלא מקבלים חזרה במכירה מהירה, ויש את עלויות המימון .
זה בדיוק כמו שזה אדם לא יכול לעשות ״סיבוב״ על הדירה שהוא גר בה, גם אם הערך עלה ב-18% בשנה (העליה הממוצעת של נדל״ן בארץ בשנה האחרונה). הוא יכול למכור, אבל הוא צריך לגור איפושהו וכל דירה דומה שהוא יכול לקנות גם עלתה במידה דומה (ויהיה לו לשלם דמי תיווך, ושכ״ט עו״ד ועוד הוצאות פעמיים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, PriceDevil כתב:

@CX25GTI אני מבין שנורא חשוב לך להוכיח שהשוק קורס. אז זהו - שלא.

הריבית הממוצעת בשוק מימון הרכב כבר מזמן דו ספרתית (בעיקר בגלל ריביות הזויות במגזר הערבי) ושיעור הפיגורים זניח ועומד על פחות מאחוז.

 

200 טסלות ביד 2 זה לא חדשות, יש לא מעט אנשים שישמחו למכור לפראייר שיבוא את הטסלה שלהם ברווח של עשרות אלפי שקלים בטענה ש"כדאי לקנות עכשיו מהר לפני שיעלה המס". הנתונים מראים שמס' העסקאות המבוצעות בפועל הוא לא חריג בהשוואה למותגים או דגמים אחרים.

 

מתוך 9000 טסלות בדיוק הנוסעות  על כבישי ישראל  הבוקר, 8220 עדיין נמצאות אצל הבעלים הראשון. זאת אומרת שפחות מ-10% מהטסלות שנמכרו החליפו ידיים.

 

 

 

 

ולי נראה שאתה ממש שמח על כל רכב שעולה לכביש..

הצעירים החליפו את הקורקינט/אופניים שלהם ברכב. וזה פשוט מפוצץ את הכבישים.. אפשר לראות את זה בפקקים שמחמירים מיום ליום וברכבים שחונים בצידי הכבישים כי אין איפה לחנות!

כמובן שהפרסומות ואמצעי המימון הלא זולים (ברוב המקרים) מחשלים אותם ובעזרת הלוואת בלון מקטינים את ההחזר החודשי ובכך מתאימים אותו להכנסה הנמוכה של הקונה.

מאז בעיית הנסיעה בתחבורה ציבורית בזמן קורונה התרגלו ללוקסוס היקר הזה וכבר לא מכבודם לרדת ברמה..

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 @LEGACY 1.8  אני לא שמח או עצוב, אני מנסה לשקף את המציאות כפי שהיא ללא אג'נדה לכיוון מסוים (ומקווה שאני מצליח)

 

@PinkDolphin 9% זה די ממוצע לדגם שנמכר בכמויות כאלה ראה פוסט שלי בנושא כאן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...