Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הממתיקים הנ"ל הם מולקולות זעירות מאוד שהגוף לא מפרק. 

נצברות עדויות שהן מצטברות בכלי דם זעירים (מוח) וגורמים לנזק. 

וכמובן - הטעם מבחיל, קולה לפחות טעימה. מעדיף לשתות מים על פני דיאטטי. 

  • תגובות 175
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 27.8.2022 בשעה 12:54, arik100 כתב:

סיבות להפסיק לשתות קולה.

 

זה סוכר מיותר,

גם תחליפי סוכר זה ממש רעיל ומשבש מנגנונים בגוף

זה חברה שהיא בין 5 המזהמות הגדולות בעולם

 

 

כבר לא שותה קולה 8 שנים

 


מקנא בך. מבחינתי זו התמכרות שלא תסתיים לעולם (אם התאגיד יפשוט רגל, אולי וגם אז אני משער שאתחיל להנדס קולה פירטית במרפסת) , גם כשאהיה עם תותבות ולבלב גמור עם 650 סוכר בדם.

ניסיתי לנטוש לסודה לתקופה ואפילו החזקתי לא רע, עד שהבנתי שהשיט הזה אפילו יותר הרסני מהקולה.

פורסם
לפני 9 דקות, nev כתב:

מה רע בסודה??

יכולה ליצור נזק לשיניים 

עדיין מינורי לעומת הנזקים של הקולה (שגם פוגעת בשיניים יותר מהסודה)

.

פורסם
בתאריך 28.8.2022 בשעה 18:10, flytomars כתב:

 

באנגליה באופן מפתיע נתקלתי בהרבה מקומות שלא מחזיקים זירו, רק דיאט (רגיל, לא באיזה טעם מיוחד). לך תבין.

טוב בתור אחד שלא שותה תוסס בכלל

שמשהוא בבקשה בבקשה יסביר לי מה ההבדל בין דיאט? לבין זירו?

 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם (נערך)
לפני 47 דקות, megabyte כתב:

 

לא מצליחים להבין איזה תופעות בריאותיות אמורות להיות מה"רעל"  שכל שותי המים מזהירים ממנו. . 

יש קשר סטטיסטי בין צריכת משקאות ממותקים מוגזים, גם ללא סוכר, לבין השמנה וסכרת. הנושא הזה נתון בויכוח, וגם המנגנוןמלא ברור. עם זאת הטענה היא שצריכה מתונה שלהם מותרת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, לירון .ה. כתב:

טוב בתור אחד שלא שותה תוסס בכלל

שמשהוא בבקשה בבקשה יסביר לי מה ההבדל בין דיאט? לבין זירו?

 

 לקולה דיאט יש טעם לוואי מריר מזעזע, קולה זירו סבבה (בהשוואה לרגילה אולי היא עם טיפה פחות נפח בטעם שלה, אבל אחרי שמתרגלים כבר לא יכולים לשתות קולה רגילה - מרגישה מתוקה עד כדי מיאוס)

לקולה דיאט אולי אפשר להתרגל גם כן, אבל יותר קל להתרגל לטעם יותר חלש מאשר טעם מר כימי ומגעיל.

אגב זו גם הסיבה שבזמנו יצאה קולה דיאט לימון - החמיצות של הלימון אמורה הייתה למסך \ להשתלב עם המרירות של הממתיק. זה אכן היה יותר סביר אבל עדיין דוחה ברמות וגם נמאס הרבה יותר מהר.

עריכה אחרונה על ידי flytomars
  • מעניין 1
פורסם
לפני 13 דקות, לירון .ה. כתב:

אין הבדל קלוריות?

בשניהם יש אותו הממתיק?

לא בדיוק, יש הבדל קטן. הנה הסבר באמריקאית. ההבדל המרכזי (גם לפי הויקיפדיה העברית, כלומר בישראל) היא שבזירו יש גם ממתיק acesulfam-k, וקימני גם הבדל בתכולת הקפאין.

  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, ALÞћÃ כתב:

וגם אז אני משער שאתחיל להנדס קולה פירטית במרפסת

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)
בתאריך 28.8.2022 בשעה 18:10, flytomars כתב:

 

באנגליה באופן מפתיע נתקלתי בהרבה מקומות שלא מחזיקים זירו, רק דיאט (רגיל, לא באיזה טעם מיוחד). לך תבין.

 

זירו ודיאט זה לא אותו הדבר? 

 

*עריכה: רואה שהסבירו מה ההבדל. אני לא מבדיל

עריכה אחרונה על ידי YNV

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם (נערך)
לפני 14 שעות, megabyte כתב:

עדיין הזירו האוקראיני נמכר בכל מיני מקומות במחיר מוזל משמעותית. 

אצלנו מכורים לזירו כבר שנים. 

במשפחה ובחברה (עשרות). 

שולח שקיות גדולות של בקבקבוקים למיחזור כל הזמן. 

אגב אחרי שנים רבות (מאז הקוקה קולה הדיאט עם הטעם הנוראי) עידנים של זירו. 

לא מצליחים להבין איזה תופעות בריאותיות אמורות להיות מה"רעל"  שכל שותי המים מזהירים ממנו. 

עדיף זירו עם ממתיק (שלא מצאנו מחקר חד משמעי מה הנזק שלו) על  משקה מפוצץ סוכר שהוא חד משמעית מזיק עם קבלות. סוגים שונים. 

ברור חד משמעית שעדיף מים, אבל אם כבר חייבים חייבים לשתות מתוק, עדיף עם ממתיק מלאכותי. 

 

כל דבר במינון.

לגבי ממתיקים אין שום הוכחה או מחקר עדיין שהוכיח שממתיק תחליף סוכר יותר גרוע מסוכר, שום מחקר מטא אנליזה ממשי שבוצע על אנשים ללא כל הפרעה מסביב אלא מחקר איכותי ורציני לא קיים.

ברור שעדיף מים, אבל אני מעדיף שמחת חיים ומתוק בפה מאשר נוזל נטול טעם, אולי זה רק אני.

 

  

לפני 14 שעות, nev כתב:

הממתיקים הנ"ל הם מולקולות זעירות מאוד שהגוף לא מפרק. 

נצברות עדויות שהן מצטברות בכלי דם זעירים (מוח) וגורמים לנזק. 

וכמובן - הטעם מבחיל, קולה לפחות טעימה. מעדיף לשתות מים על פני דיאטטי. 

 

זה BS ואין לזה שום סימוכין.

לפני 14 שעות, flytomars כתב:

 לקולה דיאט יש טעם לוואי מריר מזעזע, קולה זירו סבבה (בהשוואה לרגילה אולי היא עם טיפה פחות נפח בטעם שלה, אבל אחרי שמתרגלים כבר לא יכולים לשתות קולה רגילה - מרגישה מתוקה עד כדי מיאוס)

לקולה דיאט אולי אפשר להתרגל גם כן, אבל יותר קל להתרגל לטעם יותר חלש מאשר טעם מר כימי ומגעיל.

אגב זו גם הסיבה שבזמנו יצאה קולה דיאט לימון - החמיצות של הלימון אמורה הייתה למסך \ להשתלב עם המרירות של הממתיק. זה אכן היה יותר סביר אבל עדיין דוחה ברמות וגם נמאס הרבה יותר מהר.

 

מסכים לחלוטין, לא יודע איך מיצרים טעם מזעזע כמו הדיאט הזה.

 

 

 

ממליץ לקרוא לגבי ממתיקים, ממקומות שנכתבים על גבי מקורות של מטא אנליזות ומחקרים אמיתיים ולא המצאות של אתרי "בריאות" כאלה ואחרים ברשת ללא סימוכין.

כן גם ה FDA נמצא שם.

https://www.kilogram.co.il/5315/ממתיקים-מלאכותיים-הפחד-הגדול-מכולם/?fbclid=IwAR2pm6IzhUeCeHGsmt9gG1ygVcipHYq0TAW627JZBCa4Shf4_aIB1KlTG_4

עריכה אחרונה על ידי liav12
  • רעיון טוב! 1

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...