Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 9 שעות, Derish כתב:

לגמרי. רוצים לחסוך על קולה - תקנו RC 

וואו, לא ידעתי שזה עוד קיים.

לפני 9 שעות, Derish כתב:

סודה קלאב

סודה סטרים אתה מתכוון.

הסירופים שלהם פשוט דוחים - מפוצצים באספרטם עם טעם לוואי של פלסטיק.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 175
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני עדיין אוהב את הקריסטל ירוק, שהוא ממש קר יחד עם פיתה חומוס ציפס סלט :-)

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לפני שעתיים, hwgeek כתב:

אני עדיין אוהב את הקריסטל ירוק, שהוא ממש קר יחד עם פיתה חומוס ציפס סלט :-)

אני באמת לא מבין מה כזה נורא בו לעומת שתיה מוגזת מתוקה אחרת.

 

זה לא יותר דוחה מכל הקולה/פאנטה/ספרייט. אם כבר הספרייט נהיה ממש מגעיל אחרי שהוסיפו לשם סטיביה לפני כמה שנים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 12 שעות, vadim6385 כתב:

וואו, לא ידעתי שזה עוד קיים.

סודה סטרים אתה מתכוון.

הסירופים שלהם פשוט דוחים - מפוצצים באספרטם עם טעם לוואי של פלסטיק.

הם שייכים היום לפפסי והתרכיזים החדשי אלה אותם תרכיזים של המכונות במסעדות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
בתאריך 1.6.2022 בשעה 21:42, Night Driver כתב:

הם שייכים היום לפפסי והתרכיזים החדשי אלה אותם תרכיזים של המכונות במסעדות.

דוחה ברמות כפי שאמרו רבים וטובים.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני כשעה, Potato כתב:

דוחה ברמות כפי שאמרו רבים וטובים.

גם פפסי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

חוזר לעדכן שלפני כמה ימים קניתי ב TASA / טסה ממתקים, ראיתי ברצפה ארגז של קולות ZERO קטנות 30 ב 35 שקל.

אמרתי וואלה מחיר סבבה פחית מגניבה (150 מ"ל) וקניתי.

 

מגיע לבית שותה הטעם קצת מוזר, מזכיר פפסי אבל יותר טעים, מסתכל טוב על הפחית קולט שזה קולה CHAT 🤣

הנקניקים האלה, יודעים לעשות תווית דומה לגמרי חשבתי שזו קולה ZERO רגילה.

מבחינת הטעם - היא איפשהו בין פפסי לקולה אבל יותר טובה מהפפסי, בטח שיותר טובה מה RC, ובעקרון טובה יותר מכל תחליף קולה ששתיתי עד כה.

 

מבחינת בריאות עדיין לא חטפתי רעלת אז לגבי זה אחזור לעדכן, או שלא.

עריכה אחרונה על ידי liav12
  • מצחיק 2

Opel Adam S 2017

פורסם

בשנה האחרונה הטעם של הקוקה קולה של היצרן הרשמי השתנה ולא לטובה.

משהו עם כמות הגזים ועוד משהו שאני לא מצליח לשים עליו בדיוק את האצבע (או הלשון).

עוד מישהו שם לב לזה?

פורסם

אני לא שותה קולה רגילה אלא רק זירו 

אבל מבחינתי הזירו אלוהית.

פעם הייתי רק על הרגילה עם הטון סוכר, היום בקושי נוגע

  • רעיון טוב! 2

Opel Adam S 2017

פורסם

הקולה הדיאטטית היחידה שאני מסוגל לשתות מבלי להגעל היא פפסי מקס וגם זה בכמות מאוד מאוד מאוד (מאוד) מוגבלת.
אם הייתי שותה דיאט באותה הכמות בה אני שותה קולה רגילה כבר מזמן הייתי בתור לדיאליזה לפני גיל 40.
 

לפני כשעה, nev כתב:

בשנה האחרונה הטעם של הקוקה קולה של היצרן הרשמי השתנה ולא לטובה.

משהו עם כמות הגזים ועוד משהו שאני לא מצליח לשים עליו בדיוק את האצבע (או הלשון).

עוד מישהו שם לב לזה?


אתה לא לבד. מעבר לעניין בדיקת הבציר לפני כל רכישה (הקולה חייבת להיות עם תוקף שהוא לכל הפחות חודשיים קדימה, אחרת מורגש טעם לוואי), נראה שהתחילו לחסוך באיכות החומרים (פוסט קורונה טיימז) גם שם.

  • אהבתי 1
פורסם

בשנים הקודמות כמעט בכל עגלת סופר היית רואה שישיות של קולה. מאז המחירים ההזויים של 49 שח לשישיה אנשים קונים הרבה פחות. לכן אני מניח  שהקולה נשארת הרבה יותר זמן על המדפים וטעמה לא משתפר ממש. זו הסיבה. עברתי למים (לצערי עדיין בבקבוקים של מי עדן)

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

טוב לדעת שאני לא לבד. היצרן החצוף הזה לוקח מחירים פסיכוטיים וגם חוסך בייצור?

למה שיקנו ממנו? צריכת הקולה שלי ירדה מאוד בגלל הסיפור הזה.

פורסם
בתאריך 31.5.2022 בשעה 10:16, vadim6385 כתב:

לא רק כמות הגז, גם מתיקות וחוזק טעם.

 

ישראלים אוהבים טעמים בולטים יותר. למשל קוקה קולה אמריקאית הרבה פחות מתוקה מקוקה קולה ישראלית. מקסיקנית לעומת זאת מאוד דומה.

 

אולי זה קשור לזה שבמקסיקו, כמה פה, שמים סוכר ולא סירופ תירס, אולי לזה שטעם של מקסיקנים דומה לזה של ישראלים.

 

גם במוצרים אחרים זה ככה. המוצרים של מקדונלדס וברגר קינג בישראל הרבה יותר מוצלחים מאלה שבארץ המקור שלהם.

יפה מאוד. אתה צודק בהחלט. בארצות הברית יש שפע של תירס. ולכן על מנת לנצל את זה המציאו ממתיק מסוכן שנקרא באנגלית "high fructose corn syrup". לכן בזמן שבארצות הברית משתמשים בו כממתיק בכל דבר אפילו בלחם בקולה הוא גורם לטעם שונה מאוד. צדקת בהחלט שרשמת שישנם אנשים שקונים קולה ופפסי בחנויות לאוכל מקסיקני כי שם משתמשים בסוכר לבן שהוא גם רעל לא פחות.

 

לפני 3 שעות, Michazzz כתב:

בשנים הקודמות כמעט בכל עגלת סופר היית רואה שישיות של קולה. מאז המחירים ההזויים של 49 שח לשישיה אנשים קונים הרבה פחות. לכן אני מניח  שהקולה נשארת הרבה יותר זמן על המדפים וטעמה לא משתפר ממש. זו הסיבה. עברתי למים (לצערי עדיין בבקבוקים של מי עדן)

כנראה שלא הבנת את הקונספט. המדינה מטילה מס של 1 שקל לליטר על כל משקה ממותק בקריטריונים מסויימים. על משקאות דיאט המדינה מטילה מס של 70 אגורות על כל ליטר.  לכן המחיר טיפס. אם בקולה יש 1.5 ליטר ותוסיף את דמי הפיקדון הגעת לתופסת של 1.8 שקלים לבקבוק שזה 10.80 שקלים למארז. תוסיף את זה למחיר של פעם ותקבל סכום קרוב ל 50 שקלים.

 

בתאריך 1.6.2022 בשעה 13:17, vadim6385 כתב:

אני באמת לא מבין מה כזה נורא בו לעומת שתיה מוגזת מתוקה אחרת.

 

זה לא יותר דוחה מכל הקולה/פאנטה/ספרייט. אם כבר הספרייט נהיה ממש מגעיל אחרי שהוסיפו לשם סטיביה לפני כמה שנים.

תתרחק כמה שאתה יכול ממשקאות קריסטל. במיוחד המנטה והתותית.  אהה כן, גם ממירנדה של פפסי. הסיבה. בנ"ל יש צבע מאכל צהוב סנסט שידוע בתור מסרטן ואיסור בשימוש באיחוד האירופי. לא שקולה מעניקה בריאות אבל עדיין לא שמעתי על חומר בקולה שהוא ידוע בוודאות כמסרטן.
 

  • אהבתי 1

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

×
×
  • תוכן חדש...