Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, hans כתב:

נתקלתי בהן במכונות אוטומטיות. יש הבדל בטעם, אבל לא גדול

 

יש הבדלים בטעם של קולה בין מדינות שונות, כמו גם בכמות הגז.

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 175
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

ייבוא קוקה קולה מקורית מאוקראינה עבד יפה עד השרשור של רוסיה. עכשיו בטח יש בעיה. 

בעיקרון זה ₪2 לפחית 330 מ"ל . כל היתר : רווח לחנות. 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

רק מציין שלמרות שיש מפעל קולה בשטחים, מבחינת הפלסטינים הקולה הישראלית היא קולה ״ברימיום״ והם מבריחים אותה לשטחים. 😁

פורסם

יש גם בטירה פחיות קטנות (של קוקה קולה) במחיר מוזל,
באופ אל פאחם גם אפשר למצוא כאלו...

בזמנו קוקה קולה בארץ נלחמו ( בהצלחה) ביבוא המקביל של פחיות מאוקראינה ע"י אי אספקת סחורה לחנויות שהכניסו את היבוא.

פורסם
לפני 10 שעות, yuvk כתב:

ואיך הטעם? 🙄

 

 

 

לפני 9 שעות, yuvk כתב:

אתה מרגיש עקצוצים? 😊

 

 

לפני 9 שעות, anonport כתב:

בבגאז'.

 

חכה קצת ובגלל ה-בגאז' יהיו עקצוצים.

alfa 156 2.5.

פורסם
לפני 3 שעות, falou כתב:

יש הבדלים בטעם של קולה בין מדינות שונות, כמו גם בכמות הגז.

לא רק כמות הגז, גם מתיקות וחוזק טעם.

 

ישראלים אוהבים טעמים בולטים יותר. למשל קוקה קולה אמריקאית הרבה פחות מתוקה מקוקה קולה ישראלית. מקסיקנית לעומת זאת מאוד דומה.

 

אולי זה קשור לזה שבמקסיקו, כמה פה, שמים סוכר ולא סירופ תירס, אולי לזה שטעם של מקסיקנים דומה לזה של ישראלים.

 

גם במוצרים אחרים זה ככה. המוצרים של מקדונלדס וברגר קינג בישראל הרבה יותר מוצלחים מאלה שבארץ המקור שלהם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 12 שעות, anonport כתב:

לא קוקה קולה. זה מותג שנקרא צ'אט (ראיתי קולה, זירו קולה, זירו לימון, תות)

אז תגיד משקה שחור, צמיג ודליק עם בועות וטעם שמזכיר משהו מוכר.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 47 דקות, vadim6385 כתב:

אולי זה קשור לזה שבמקסיקו, כמה פה, שמים סוכר ולא סירופ תירס, אולי לזה שטעם של מקסיקנים דומה לזה של ישראלים.

אתה בטוח? הבנתי שהשימוש בפרוקטוז על פני סוכר נובע מכך שהוא מתוק יותר וזול יותר מסוכר. 

פורסם

השימוש נובע מזה שזה זול יותר אצלם, אאל"ט בגלל chicken tax שאיכשהו כולל קנה סוכר.

 

מניסיון שלי, הקולה שלהם פחות מתוקה, לפחות בטעם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

סירופ תירס שהוא פירוק עמילן תירס לסוכר, לא פחות מזיק מסוכר, אבל נשמע הרבה פחות מפחיד ברשימת הרכיבים.

:turn-l:
פורסם

יש יבוא מקביל מהרבה מדינות, אני כבר קניתי גם יבוא מהרשות, אבל גם אוקראינה, גרוזיה ואפילו מולדובה.

צצו המון יבואנים מקבילים שמביאים ממגוון מקומות ועל חלקם (אוקראינה) יש אפילו כשרות.

הטעם שונה ממדינה למדינה בגלל שמשתמשים בממתיקים שונים בכל מקום (זה דבר ידוע אגב בקוקה קולה בכלל).

כל מה שיוריד את המחיר מול היצרן הגזלן המקומי מבורך בעיני.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני 47 דקות, Night Driver כתב:

אז תגיד משקה שחור, צמיג ודליק עם בועות וטעם שמזכיר משהו מוכר.

 

לא רק טעם, גם עיצוב הפחיות מזכיר את חיקויי המותגים בשוק הכרמל. לא מאמין שמישהו אשכרה פתח שרשור על הזבל הזה. sign of the times.

 

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 3 שעות, yuvk כתב:

סירופ תירס שהוא פירוק עמילן תירס לסוכר, לא פחות מזיק מסוכר, אבל נשמע הרבה פחות מפחיד ברשימת הרכיבים.

לא רק, הממשל האמריקאי הכניס את עצמו לפינה עם הסבסוד של התירס אז היה צריך למצוא לדבר הזה שימוש

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
לפני 6 שעות, llaavvii כתב:

יש גם בטירה פחיות קטנות (של קוקה קולה) במחיר מוזל,
באופ אל פאחם גם אפשר למצוא כאלו...

בזמנו קוקה קולה בארץ נלחמו ( בהצלחה) ביבוא המקביל של פחיות מאוקראינה ע"י אי אספקת סחורה לחנויות שהכניסו את היבוא.

כפי הידוע לי קוקה קולה שנלחמה בשופרסל שהיא באה קוקה קולה מטורקיה בשיווק שלהם.

סתם כדרך אגב מחקר שעשו באוניברסיטת בר-אילן שנתנו טעימות עיוורות לסטודנטים והסטודנטים שהעדיפו את הקולה של שופרסל היו זכאים לשישיה שלהם והיו רבים שלא רצו לקחת את זה כי זה לא קוקה קולה.

×
×
  • תוכן חדש...