Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 שעות, om2 כתב:

מצד שני, איך מכניסים לשם משגיחים?

אין צורך, את המעטפה עם הכסף שולחים למשגיח בדואר רשום, והוא חותם להם על התעודה ושולח בפקס.

  • אהבתי 5
  • רעיון גרוע 3
  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 175
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 3 שעות, vadim6385 כתב:

אין צורך, את המעטפה עם הכסף שולחים למשגיח בדואר רשום, והוא חותם להם על התעודה ושולח בפקס.

 

 

תגיד תודה לכהנא. עד לא מזמן זה היה עבירה על החוק. גם היום אני לא סגור שזה חוקי.

פורסם

היה היום בחדשות 13. שפשטו על הכפר ברטה. שמשם מגיעים המשקאות.

לא מוצא אותה אחשב.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

מצאתי עוד קולה מזוייפת. זה ממש טעים ולא ממותק.  כיתוב ביפנית על הפקק. 

 

1666957386946445187222249887592.jpg

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפני 16 שעות, save כתב:

מצאתי עוד קולה מזוייפת. זה ממש טעים ולא ממותק.  כיתוב ביפנית על הפקק. 

 

1666957386946445187222249887592.jpg

לפי מה שכתוב על התווית הקולה הזאת מיוצרת ביפן ומיובאת לארץ. אז זאת לא קולה מזוייפת. 

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם (נערך)

הערה : לא עקבתי אתרי השרשור מיום התחלתו, ולכן אני מגיב כרגע רק לנקודות ספציפיות שראיתי. (יתכן שמישהו אחר כבר ענה ופספסתי)

 

בתאריך 25.8.2022 בשעה 21:37, Cerebral Cortex כתב:

תתרחק כמה שאתה יכול ממשקאות קריסטל. במיוחד המנטה והתותית.  אהה כן, גם ממירנדה של פפסי. הסיבה. בנ"ל יש צבע מאכל צהוב סנסט שידוע בתור מסרטן ואיסור בשימוש באיחוד האירופי. לא שקולה מעניקה בריאות אבל עדיין לא שמעתי על חומר בקולה שהוא ידוע בוודאות כמסרטן.

משום מה באיחוד האירופי לא שמעו על כך....

בדקתי באתר של רשות האירופית לבטיחות במזון. לגבי צהוב סנסט, הם ממליצים על מגבלה יומית של 4 מ"ג לכל ק"ג גוף ביום. (לא היה לי זמן להתעמק מדוע ההמלצה הזאת - חשש/ חשד לאיזו בעיה זה מקושר)

https://www.efsa.europa.eu/en/press/news/140715

 

בתאריך 25.8.2022 בשעה 21:37, Cerebral Cortex כתב:

בארצות הברית יש שפע של תירס. ולכן על מנת לנצל את זה המציאו ממתיק מסוכן שנקרא באנגלית "high fructose corn syrup". לכן בזמן שבארצות הברית משתמשים בו כממתיק בכל דבר אפילו בלחם בקולה הוא גורם לטעם שונה מאוד. צדקת בהחלט שרשמת שישנם אנשים שקונים קולה ופפסי בחנויות לאוכל מקסיקני כי שם משתמשים בסוכר לבן שהוא גם רעל לא פחות.

סוכר זה לא רעל.  המשמעות של רעל זה שאם תאכל כמות מסויימת (תלוי ברעל עצמו) - אז תמות.

אתה יכול לאכול המון סוכר, ועדיין תשאר בחיים.

מה שכן - צריכה גבוהה של סוכר (ולא חשוב מה הצבע שלו) עלולה לגרום לתופעות לוואי שונות - נזק לשיניים, השמנה (שהיא עלולה לגרום לסכרת).

הבנתי שאצלך זה עניין אידיאולוגי, כך שאינני מתכוון להכנס לוויכוח עקב סביב הנושא.

בתאריך 29.8.2022 בשעה 18:54, nev כתב:

הממתיקים הנ"ל הם מולקולות זעירות מאוד שהגוף לא מפרק. 

נצברות עדויות שהן מצטברות בכלי דם זעירים (מוח) וגורמים לנזק. 

מעבר לטענה, האם יש לך משהו שיבסס זאת ?

בינתיים זאת טענה לא מבוססת.

עוד יותר מזה - בדקתי ב-UPTODATE (אוסף מחקרים מדעיים), והפלא ופלא - אין שום טענה כזאת. לעיתים אפילו עוזרים למנוע נזקים של שימוש בסוכר...

מה שמצטבר בכלי דם זעירים במוח זה שומן.

לגבי ממתיקים - לא נכנסים למערכת הדם, כך שהמוח שלך נקי מהם....

עריכה אחרונה על ידי guya72
פורסם
לפני כשעה, guya72 כתב:

הערה : לא עקבתי אתרי השרשור מיום התחלתו, ולכן אני מגיב כרגע רק לנקודות ספציפיות שראיתי. (יתכן שמישהו אחר כבר ענה ופספסתי)

 

משום מה באיחוד האירופי לא שמעו על כך....

בדקתי באתר של רשות האירופית לבטיחות במזון. לגבי צהוב סנסט, הם ממליצים על מגבלה יומית של 4 מ"ג לכל ק"ג גוף ביום. (לא היה לי זמן להתעמק מדוע ההמלצה הזאת - חשש/ חשד לאיזו בעיה זה מקושר)

https://www.efsa.europa.eu/en/press/news/140715

 

 

בשנת 2008, מדינת ישראל הגבילה את השימוש בצבע מאכל צהוב סנסט ל 0.5 מ"ג 

צבע מאכל.jpg

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

מחיר מוגזם לכל הדעות. זה כאילו לקנות ליטר דלק 98 ב 33 שקל לליטר. פסיכי ברמות על.

 

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם (נערך)
לפני 22 שעות, Cerebral Cortex כתב:

בשנת 2008, מדינת ישראל הגבילה את השימוש בצבע מאכל צהוב סנסט ל 0.5 מ"ג 

אני ממליץ לך לקרוא עוד פעם את צילום המסך שצירפת.

עושה רושם שטעית שהבנת יחידות המדידה.

ורק להזכיר לך - בתחילת טענת שזה אסור באיחוד האירופי...

עריכה : בפוסט קודם כתבתי כי אינני מתכוון להסחף לדיון בנושא, והפרתי את הבטחתי... פאשלה שלי

עריכה אחרונה על ידי guya72
×
×
  • תוכן חדש...