Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Skoda Enyaq 80 טווח 517 ק"מ החל מ-189990 ₪


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, Uri-G כתב:

מה זה בסטה בשוק?! היבואן צריך למכור רק את מה שנמסר לו שיסופק (ובכתב) ! אחרת הוא חשוף לתביעה. הוא לא יכול למכור "אולי" מכוניות. זה לא משבר שהתחיל אתמול שהיה ליבואנים את התירוץ להגיד שנלקחו הזמנות תרום המשבר. 

 

היבואן מקבל הערכות מהיצרן, אך במצב השוק הנוכחי העסק די דינמי ולכן בניגוד לשנים אחרות שהיבואנים מתוכננים לחצי שנה או שנה קדימה, כרגע התכנונים הם לטווחים קצרים הרבה יותר, ואני בטוח שבחוזה עליו יוחתמו הלקוחות יהיה כתוב שמועד האספקה הוא משוער ועשוי שהשתנות בהתאם לזמינות או אי זמינות של דגמים מסוימים במלאי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

מה מצויין במחיר שלה? זה שהוא נמוך יותר מיבואנים מקבילים?

מחיר הבסיס צריך להיות נמוך ממחיר של טסלה מודל 3 SR+ בעשר אלף שקל רק כדי להיות שווה ערך.

 

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
  • רעיון גרוע 1
  • לא הבנתי... 1
  • רעיון טוב! 1

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

פורסם

יצא לי היום לשבת באניאק הבכירה.

אם היה לרכב סמל של אודי,במוו או מרצדס זה לא הוה מוריד.

הרכב מרשים מאוד עם איכות חומרים טובה מאוד, מרווחת עם מושבים נוחים, הסלון בצבע עור חום/כתום  נותן הרגשה עשירה מאוד, המסך המולטמדיה ענק ומשתלב מצוין במרחב הגדול.

ביג לייק.

 

  • אהבתי 3

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
בתאריך 5.10.2021 בשעה 11:42, zvit כתב:

מחיר כניסה מצוין של 189990 ₪.

מחיר של פולקסווגן ID.4 RWD עם סוללה של 82kWh בארה"ב זהה לגמרי לטסלה מודל 3 SR+.

ביבוא של טסלה לארץ מסין היבואן גם משלם מכס של 7% ויבואן של פולקסווגן\סקודה לא משלם מכס ביבוא מאירופה.

אז סקודה אניאק 82kWh, שזהה ל VW ID.4, צריכה להיות גם זולה מטסלה לפחות ב 5%, או 10 אלף שקל.

אניאק - מאניאק.

 

מקור:

https://insideevs.com/reviews/344001/compare-evs/

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
  • רעיון גרוע 1

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, PriceDevil כתב:

חייב לומר שצ'מפיון עשו פה מהלך יח"צ מרשים - נראה אם גם יהיה משהו ממשי מאחריו.

 

אם מישהו מהגולשים חושב לרכוש את הדגם הבסיסי במחיר הכניסה שהושק, ההימור שלי שאם הוא יזמין היום זמן האספקה יהיה בפברואר-מרץ, ובפועל הרכב יגיע ביולי אוגוסט 2022.

 

זה ילך ככה:

בפברואר יתקשרו ללקוחות שהזמינו רמת גימור LOFT, ויודיעו להם שלצערם חל עיכוב בייצור המכוניות מרת גימור זאת, ולפיכך מציעים להם לרכוש את רמת גימור הבאה Lodge בהנחה משמעותית וחד פעמית ב-210000 במקום 224900

 

אני רוצה לראות מי הלקוחות שיסרבו...

 

על כל פנים את הכותרות על מחיר הכניסה הפצצתי, הם כבר קיבלו.

 

אתה גאון! 👍 התגובה הכי טובה ומועילה שקראתי עד עכשיו בקארספורום, ואני כאן כבר 18 שנה.

אחרי ההשקה של אתמול נשמטה לי הלסת - מה קרה שצ'מפיון מוכרים רכב במחיר הגיוני? הם החליטו להיות צדיקים פתאום? ועוד ברכב שיש להם עליו הגבלת הקצאה של 1000 יחידות לכל השנה הבאה? ואז אני רואה בקטלוג, שיש פער עצום של 35K לבין הגירסה הבסיסית ביותר לרמת גימור אחת מעליה. וואלה, לא מכיר שום מותג עממי שזה הפער בין שתי רמות גימור סמוכות. ואני גם רואה שבעבור 35K הנוספים התמורה ממש דלה, לא משהו ש-99% מהאנשים יחשבו ששווה להוסיף עליו 35K.
ועכשיו הכל מסתדר לי. ב190K אפשר לקבל אלפי הזמנות. ב-225K - הרבה פחות, תשאלו את אוטומקס. אבל על האוניה אניאק לופט, לוד'ג, לאונג' וספורטליין תופסים את אותו המקום בדיוק. ולמי יש כוח לחכות עוד כמה חודשים אחרי שחיכה 4 חודשים.

 

עריכה אחרונה על ידי shlomub
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 40 דקות, EvGriga כתב:

מחיר של פולקסווגן ID.4 RWD עם סוללה של 82kWh בארה"ב זהה לגמרי לטסלה מודל 3 SR+.

ביבוא של טסלה לארץ מסין היבואן גם משלם מכס של 7% ויבואן של פולקסווגן\סקודה לא משלם מכס ביבוא מאירופה.

אז סקודה אניאק 82kWh, שזהה ל VW ID.4, צריכה להיות גם זולה מטסלה לפחות ב 5%, או 10 אלף שקל.

אניאק - מאניאק.

 

מקור:

https://insideevs.com/reviews/344001/compare-evs/

 

יש מישהו אחר שיכול להסביר לי את זה?

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

אני חייב להגיד, שאחרי שלמדתי את התרגילים של צ'מפיון אני מתחיל להתחמם לטסלה:

- איכות הייצור השתפרה

- לא משחקים עם הספקה מוגבלת, לא נכנעים ל"משבר השבבים", הייצור עלה השנה בניגוד לאחרים.

- משקיעים בטכנולגיות ייצור מתקדמות, החברה מתחילה להרוויח וכבר לא נמצאת על סף הקריסה.

 

לפני 31 דקות, David32 כתב:

יש מישהו אחר שיכול להסביר לי את זה?

למה, יש לך משהו נגדי אישית או שהלינק לטבלת המחירים לא עובד לך?

 

בארה"ב פולקסווגן לא מעיזים לקבוע מחיר גבוה מטסלה גם שיש להם $7,500 זיכוי מס, ולטסלה כבר אין.

מחיר האפקטיבי של ID.4 RWD לאחר זיכוי מס והובלה $33,700 ,נמוך ב 18% מטסלה מודל 3 SR+

אבל בארץ היבואן של פולקסווגן יכול לעשות את מה שהוא רוצה וכולם אומרים לו - תודה רבה, שאתה לא דורש מאיתנו יותר.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

פורסם
לפני כשעה, EvGriga כתב:

למה, יש לך משהו נגדי אישית או שהלינק לטבלת המחירים לא עובד לך?

 

הלינק עובד

 

לפני כשעה, EvGriga כתב:

 

בארה"ב פולקסווגן לא מעיזים לקבוע מחיר גבוה מטסלה גם שיש להם $7,500 זיכוי מס, ולטסלה כבר אין.

מחיר האפקטיבי של ID.4 RWD לאחר זיכוי מס והובלה $33,700 ,נמוך ב 18% מטסלה מודל 3 SR+

אבל בארץ היבואן של פולקסווגן יכול לעשות את מה שהוא רוצה וכולם אומרים לו - תודה רבה, שאתה לא דורש מאיתנו יותר.

מה הקשר מה הקשר.

"לא מעיזים".

ואז הכנסת עוד איזה מיסוי מסין לעומת מיסוי מאירופה ואיכשהו בסוף - המצב בארץ בדיוק כמו שאתה רוצה בארהב - מחירים דומים.

אבל איכשהו צמפיון לא בסדר כי... ממשלת ארה"ב נותנת כסף?

מה.

 

ביקשתי ממישהו אחר כי אני רוצה להבין את העיקרון, ומההסבר שלך אני לא מבין כלום.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני שעתיים, yulianx כתב:

יצא לי היום לשבת באניאק הבכירה.

אם היה לרכב סמל של אודי,במוו או מרצדס זה לא הוה מוריד.

הרכב מרשים מאוד עם איכות חומרים טובה מאוד, מרווחת עם מושבים נוחים, הסלון בצבע עור חום/כתום  נותן הרגשה עשירה מאוד, המסך המולטמדיה ענק ומשתלב מצוין במרחב הגדול.

ביג לייק.

 

 

אני אתן את ההתרשמות הקטנה שלי מחמש דקות ברכב. אהבתי את העיצוב ואת זה הפנימי עוד יותר, אבל לא פרימיום, נראה קצת כמו פרימיום אבל זה לא שם. בכל מקרה נעים ומרשים מאוד, עדיף משמעותית על האיוניק 5 בתחום הזה וגם על המודל 3. 

 

כמו בלא מעט רכבים מודרניים, התקרה נמוכה יחסית וקורת A חדה לאחור אז השטח המתקבל לפנים קטן ופוגם בתחושת המרווח ושדה הראייה. מתרגלים לזה, אבל תחושת המרווח והראות באיוניק 5 טובה משמעותית. 

 

המסך המרכזי גדול ואיכותי אבל באופן מוזר יש לו נטייה קלה לצד הנוסע, מבין מדוע הם עשו את זה אבל היה לי קצת מוזר. 

 

מאחור איכות החומרים קצת פחות טובה מזו שלפנים אבל זה רק בחלק העליון, השאר רך ונעים. המרווח טוב מאוד אך כמו הרבה חשמליות זוויות המושב לא אידאליות כך שחסרה תמיכה בירכיים. אציין שאני 1.85 על 100 קילו בערך כך שאני לא בדיוק צנום ויתכן שלאחרים זה כלל לא יפריע. 

 

אם אני משווה את המושב האחורי לאיוניק 5, אז לאיוניק מפתח דלתות רחב יותר כך שיותר קל להיכנס, להושיב וכו', יש מושב עם כיוון חשמלי, מיקום המושבים מוצלח יותר ויש יותר מרווח לברכיים. מה שלא אהבתי באיוניק 5 זה שאין מקום לקפוץ הרגליים, לי לפחות, כך שעם כל מרווח הברכיים המעולה בסוף אי אפשר להתמתח. 

 

מההתרשמות הקצרה, הייתי מעדיף את האניאק, אבל באיוניק הוא הרכב היותר שימושי למרות שפה ושם יש פאשלות כמו מיקום usb לאנדרואיד אוטו על הרצפה. 

לפני שעה, EvGriga כתב:

אני חייב להגיד, שאחרי שלמדתי את התרגילים של צ'מפיון אני מתחיל להתחמם לטסלה:

- איכות הייצור השתפרה

- לא משחקים עם הספקה מוגבלת, לא נכנעים ל"משבר השבבים", הייצור עלה השנה בניגוד לאחרים.

- משקיעים בטכנולגיות ייצור מתקדמות, החברה מתחילה להרוויח וכבר לא נמצאת על סף הקריסה.

 

למה, יש לך משהו נגדי אישית או שהלינק לטבלת המחירים לא עובד לך?

 

בארה"ב פולקסווגן לא מעיזים לקבוע מחיר גבוה מטסלה גם שיש להם $7,500 זיכוי מס, ולטסלה כבר אין.

מחיר האפקטיבי של ID.4 RWD לאחר זיכוי מס והובלה $33,700 ,נמוך ב 18% מטסלה מודל 3 SR+

אבל בארץ היבואן של פולקסווגן יכול לעשות את מה שהוא רוצה וכולם אומרים לו - תודה רבה, שאתה לא דורש מאיתנו יותר.

אי אפשר להשוות את השוק האמריקאי לזה האירופי. לא מבחינת הטעם, מחירי הרכבים והתחרות. זה כמו שפולקסווגן נאלצה לייצר פאסאט נחותה וזולה יותר כי הצרכן האמריקאי לא היה מוכן לשלם על פאסאט אירופאית איכותית יותר. 

  • אהבתי 1
פורסם

ישבתי היום גם באיוניק. 

לדעתי אין מה להשוות בתחושת הפאר ומרווח ותא המטען.

באיזה רמת אבזור ישבת?

אני ישבתי בזאת:

542B2820-DA09-43CF-BE60-FC8FE6A390F8.thumb.jpeg.7a2cdf49b69668df46d5dba3e8bc57f4.jpeg

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אותה רמת גימור בדיוק. כאמור, לעומת האיוניק 5 התחושה הרבה יותר מהודרת ובתחום העיצוב והחומרים מעדיף משמעותית את האניאק. מבחינת מרווח? האיוניק 5 מרגישה מרווחת ובעיקר אוורירית יותר. זה לא שחסר משהו לאניאק, אבל האיוניק 5 היא  יותר בסגנון מיניוואן בעיצוב ובתכנון תא הנוסעים שלה ולכן גם מרגישה אוורירית יותר. הדשבורד הצף והרצפה החשופה, משטחי החלונות הגדולים יותר ועוד. חלק מזה זה כמובן עניין של תחושה יותר מאשר מידות בפועל. 

פורסם

פרמיום זה לא למרות שהרכב איכותי.

לא התחברתי לעיצוב הפנימי,הוא פחות מוצלח מזה של האוקטביה גם אם הוא בשני צבעים.

השאלה הגדולה איך הוא נוסע ולמי בכלל הוא מיועד.

 

פורסם

מי שמחפש קורסאובר, שזה המון לקוחות ורוצה חשמלי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
לפני 11 שעות, David32 כתב:

אבל איכשהו צמפיון לא בסדר כי... ממשלת ארה"ב נותנת כסף?

לדעתי, אניאק 82kWh ברמת גימור הבסיסית שווה בערך 10 אלף שקל פחות מטסלה מודל 3 SR+.

יש לזה סימנים גם משווקים אחרים, אבל הקשר למחירים היחסיים בארץ רופף, כמובן.

זה כל מה שרציתי להגיד.

אם העלבתי את צ'מפיון - אני מתנצל.

כמובן, יש להם זכות לדרוש כל מחיר שהם חושבים לנכון מבחינתם.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

פורסם
לפני 12 שעות, EvGriga כתב:

אני חייב להגיד, שאחרי שלמדתי את התרגילים של צ'מפיון אני מתחיל להתחמם לטסלה:

- איכות הייצור השתפרה

- לא משחקים עם הספקה מוגבלת, לא נכנעים ל"משבר השבבים", הייצור עלה השנה בניגוד לאחרים.

- משקיעים בטכנולגיות ייצור מתקדמות, החברה מתחילה להרוויח וכבר לא נמצאת על סף הקריסה.

 

למה, יש לך משהו נגדי אישית או שהלינק לטבלת המחירים לא עובד לך?

 

בארה"ב פולקסווגן לא מעיזים לקבוע מחיר גבוה מטסלה גם שיש להם $7,500 זיכוי מס, ולטסלה כבר אין.

מחיר האפקטיבי של ID.4 RWD לאחר זיכוי מס והובלה $33,700 ,נמוך ב 18% מטסלה מודל 3 SR+

אבל בארץ היבואן של פולקסווגן יכול לעשות את מה שהוא רוצה וכולם אומרים לו - תודה רבה, שאתה לא דורש מאיתנו יותר.

ההשוואה לא באמת רלבנטית. הטסלה 3 המוצעת היום לקונה המקומי היא מכונית משפחתית, הסקודה היא SUV, המקבילה אצל טסלה לכן היא דגם ה Y, זו אגב יקרה לפי מה שאני מבין ובאופן משמעותי מהאניאק הבסיסית. הבדלי האיבזור, אם ישנם כאלו ובכל מקרה הדגמים בשני המקרים מאובזרים למדי, חשובים פחות מהתצורה. יכול להיות שיחסית למחירים בחו"ל הטסלה זולה מדי והסקודה יקרה מדי, אבל החשבון הזה פשוט פחות מענין. מה שכן מענין הוא שבמקרה של הסקודה מקבלים SUV חשמלית עם טווח מרשים, איבזור ואמצעי בטיחות עשירים כבר בגירסת הבסיס ובהשוואה למתחרים, חשמליים כאחרים, במחיר די אטרקטיבי. מעריך אגב שהיבואן מודע לכך, צרף את הכמות המצומצמת המוקצית לשוק המקומי ואפשר אולי יחד להגיע למסקנה שהוא קצת פראייר, עוד כמה לירות לא היו מבריחות אף קונה.

×
×
  • תוכן חדש...