Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Skoda Enyaq 80 טווח 517 ק"מ החל מ-189990 ₪


zvit
שימו לב! השרשור הזה בן 813 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 3 שעות, EvGriga כתב:

זה לא קשה לנחש, כאשר בישראל סאנרוף = יוקרה.

Screenshot_20211009-141044_Chrome.thumb.jpg.c856c1668c7d1c31e2b680e94191f2c3.jpg

 

ליד, אבל לא. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, discoTD5 כתב:

אם אתה רווק או מקסימום עם שני ילדים קטנים, ניחא. 

אם אתה עם שלושה ילדים מתבגרים - הטסלה שכבודה במקומה, פשוט לא עונה לצרכים. 

 

מודל 3 פחות מתאימה למשפחה של 3 ילדים + כסאות/בוסטרים/עגלות וכאלה. בשביל זה האניאק או האיוניק או המודל Y לכשיגיע מתאימים הרבה יותר

 

אבל אתה טיפה מגזים, מנסיון:

לשני מבוגרים מאחור ממש מרווח

לשלושה ילדים בגילאי 4-13 (ללא כסאות) ממש סבבה 

שלושה מתבגרים או מבוגרים - צפוף

שני כסאות תינוק מאחור אין בעיה אבל אז עוד מבוגר/מתבגר בעייתי

 

אני בכללי מעדיף רכבים נמוכים, לא אוהב את כל ה SUV של היום, ושלושה מתבגרים מאחור אין לי יותר מפעם בחודש.. אז המודל 3 התאים לי. לפני 10 שנים הייתי חושב אחרת.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, OF כתב:

 

אבל אתה טיפה מגזים, מנסיון:

לשני מבוגרים מאחור ממש מרווח

 

 

כן, אם הם קטועי רגליים, או שכיף להם לשבת מקופלים בתנוחה לא טבעית. 

בגלל הרצפה הגבוהה תנוחת הישיבה בטסלה מאחורה פשוט לא נוחה. 

בגלל הגג הנמוך לא ניתן להגביה את המושבים. 

להיכנס - אפשר. 

נוח - לא. 

אם אני קונה רכב ב 200.0 אשח, ומתחיל לחשב את גיל הילדים לבדוק את ההתאמה - זה לא הרכב בשבילי. 

האיוניק 5 והאניאק פי 10 יותר מתאימות. 

אם אני רווק או נשוי ויש לנו ילד קטן או שני ילדים קטנים - הטסלה סבבה. 

לי, עם שלושה מתבגרים בבית היא לא מתאימה. 

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מרווח פנימי במושב האחורי וגודל תא המטען ושימושיות השימוש בו ראו הסרטון הבא:

 

 

 

 

לגבי תא המטען בטסלה מודל 3: בתא המטען האחורי נכנסו הכי פחות פריטים (למרות שהכניסו פריטים גם לתוך השקע מתחת לריצפת תא המטען), למעשה בערך כמו היונדאי קונה עם תא מטען קטן בהרבה, זאת בגלל מגבלת הגובה בתא מטען של רכב סדאן לעומת אפשרות העמסה לגובה ברכבים עם דלת חמישית. על שימושיות אין מה לדבר, להוציא חפץ ספיציפי שדחפת פנימה או מתחת לריצפת תא המטען יצריך ממך לרוקן את תא המטען.

 

תא המטען הקדמי לא עזר הרבה למרות שנראה לי שבסידור אחר הפריטים כן היו נכנסים בשני תאי המטען ביחד.

 

מרווח הרגליים במושב האחורי של הטסלה מודל 3 היה פחות או יותר כמו הקיה נירו והפולקסווגן id3, אפילו טיפה קטן יותר, אולי באמצע בין הקונה לרכבים הנ"ל, למרות שמדובר ברכבים קצרים בהרבה ועם בסיסי גלגלים קטנים בהרבה, אבל תנוחת הישיבה במודל 3 הייתה נמוכה יותר וכיפוף הרגליים גדול יותר (גם בקונה יש בעיה בצורה מסויימת).

 

לגבי מרווח הראש במושב האחורי בטסלה מודל 3 הוא נראה בסדר, הבעיה היא שהראש נמצא בתוך הזכוכית מעל, בלב אפקט החממה.

 

וכוכבת האירוע היא ההייווי u5, תא המטען שעל הנייר יותר קטן מהטסלה ויותר קטן מהקיה נירו, בפועל גדול מאד, כל החפצים נכנסו בו מתחת לוילון הנגלל בקלות, כאשר הוילון בעצמו ממוקם קצת נמוך. אם מסירים את הוילון אפשר להכניס עוד איזה 200 - 300 ליטר.

 

על המרווח הפנימי אין להכביר במילים, בהייווי u5 הוא בסדר גודל לגמרי אחר משאר הרכבים, מרווח הרגליים גדול מאד וגם כל השאר אוורירי ומרווח משמעותית, תנוחת הישיבה גבוהה כאשר זויות הברכיים בערך 90 מעלות.

 

אלו גם סדרי הגודל בסקודה אניאק וגם ביונדאי איוניק, בוודאי מבחינת המרחב הפנימי ומבחינת תאי המטען אפילו יותר מכך, בוודאי בסקודה. גם תנוחת הישיבה הגבוהה דומה בהם.

 

אלו כאמור לא הבדלים קטנים לכאן ולשם, אלא הבדלים שמשנים לדעתי לגמרי למשפחה את חווית השימוש ברכבים ואפשרויות השימוש בהם.

 

בעיני לשימוש כרכב משפחתי הדברים האלה הרבה הרבה יותר חשובים וגם יותר מושכים אותי אישית מבחינת ההנאה שהם גורמים.

 

היתרון הגדול של טסלה מודל 3 וכן רלוונטי הוא רשת הטעינה של טסלה, אבל היא עומדת להיפתח לכל הרכבים ובכך היתרון יתבטל.

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, EvGriga כתב:

מה זה מדבקת סאנרוף?

שיט מעליאקספרס שמדביקים לגג כדי שיחשבו שיש לך סאנרוף. מוצרים משלימים - טסות ספינרס ומדבקת powered by sports.

 

image.png.6c9244f9cba234f0f17b1d2c090743d5.png

 

https://www.wish.com/product/79x38cm-fake-sunroof-black-car-sticker-car-roof-sticker-simulation-sunroof-film-5d8c702dfb33f85cab3a6367

  • מצחיק 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק עברתי על המפרט של האניאק, ואני חושב שיתכן שיש פה בעיה. על פניו אין לגרסה הבסיסית  מיזוג למושבים האחוריים.(קיים באיוניק) אם זו לא טעות דפוס וזה המצב זה יכול להוות בעיה משני היבטים. אחד,  מדובר על רכב גדול ומזגנים של חשמליות בנויים לחסכון כך שיכולה להיות בעיה בקרור המושבים האחוריים. שני, כדי לקרר או לחמם את כל הרכב מהפתחים הקדמיים בלבד אומר הפעלה מקסימלית של המזגן להרבה זמן, דבר שיכול לפגוע בטווח. 🤔

לפני 8 שעות, evc כתב:

היתרון הגדול של טסלה מודל 3 וכן רלוונטי הוא רשת הטעינה של טסלה, אבל היא עומדת להיפתח לכל הרכבים ובכך היתרון יתבטל

נכון להיום טסלה הבטיחה לפתוח רק בנורווגיה וארה"ב (שסיבסדו את הקמת עמדות). בשאר העולם טסלה דורשת שיצרני רכב חשמלי  או המדינות ישתתפו בעלויות הקמת הרשת. לא רואה את מדינת ישראל מוציאה את היד מהכיס או יבואני הרכב המקומי שנכון להיום אין להם בעיה להפתר מהמלאי ושהלקוחות יתקעו עם בעיות ההטענה. ונכון להיום גם אין מערכת גבייה בעמדות טסלה למטעינים. אני בספק שטסלה תאפשר הטענה חינם לרכבים אחרים.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Uri-G כתב:

ונכון להיום גם אין מערכת גבייה בעמדות טסלה למטעינים

התשלום יהיה מאפליקציה, כמו שאפשר לשלם היום בתחנת דלק מהאפליקציה - התחנה נבחרת לפי המיקום, רק לבחור מספר עמדה ולהתחיל לתדלק.

זה לפחות מה שמדווחים באתרי ידיעות אמריקאיים למיניהם..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, evc כתב:

לגבי מרווח פנימי במושב האחורי וגודל תא המטען ושימושיות השימוש בו ראו הסרטון הבא:

 

 

 

 

לגבי תא המטען בטסלה מודל 3: בתא המטען האחורי נכנסו הכי פחות פריטים (למרות שהכניסו פריטים גם לתוך השקע מתחת לריצפת תא המטען), למעשה בערך כמו היונדאי קונה עם תא מטען קטן בהרבה, זאת בגלל מגבלת הגובה בתא מטען של רכב סדאן לעומת אפשרות העמסה לגובה ברכבים עם דלת חמישית. על שימושיות אין מה לדבר, להוציא חפץ ספיציפי שדחפת פנימה או מתחת לריצפת תא המטען יצריך ממך לרוקן את תא המטען.

 

תא המטען הקדמי לא עזר הרבה למרות שנראה לי שבסידור אחר הפריטים כן היו נכנסים בשני תאי המטען ביחד.

 

מרווח הרגליים במושב האחורי של הטסלה מודל 3 היה פחות או יותר כמו הקיה נירו והפולקסווגן id3, אפילו טיפה קטן יותר, אולי באמצע בין הקונה לרכבים הנ"ל, למרות שמדובר ברכבים קצרים בהרבה ועם בסיסי גלגלים קטנים בהרבה, אבל תנוחת הישיבה במודל 3 הייתה נמוכה יותר וכיפוף הרגליים גדול יותר (גם בקונה יש בעיה בצורה מסויימת).

 

לגבי מרווח הראש במושב האחורי בטסלה מודל 3 הוא נראה בסדר, הבעיה היא שהראש נמצא בתוך הזכוכית מעל, בלב אפקט החממה.

 

וכוכבת האירוע היא ההייווי u5, תא המטען שעל הנייר יותר קטן מהטסלה ויותר קטן מהקיה נירו, בפועל גדול מאד, כל החפצים נכנסו בו מתחת לוילון הנגלל בקלות, כאשר הוילון בעצמו ממוקם קצת נמוך. אם מסירים את הוילון אפשר להכניס עוד איזה 200 - 300 ליטר.

 

על המרווח הפנימי אין להכביר במילים, בהייווי u5 הוא בסדר גודל לגמרי אחר משאר הרכבים, מרווח הרגליים גדול מאד וגם כל השאר אוורירי ומרווח משמעותית, תנוחת הישיבה גבוהה כאשר זויות הברכיים בערך 90 מעלות.

 

אלו גם סדרי הגודל בסקודה אניאק וגם ביונדאי איוניק, בוודאי מבחינת המרחב הפנימי ומבחינת תאי המטען אפילו יותר מכך, בוודאי בסקודה. גם תנוחת הישיבה הגבוהה דומה בהם.

 

אלו כאמור לא הבדלים קטנים לכאן ולשם, אלא הבדלים שמשנים לדעתי לגמרי למשפחה את חווית השימוש ברכבים ואפשרויות השימוש בהם.

 

בעיני לשימוש כרכב משפחתי הדברים האלה הרבה הרבה יותר חשובים וגם יותר מושכים אותי אישית מבחינת ההנאה שהם גורמים.

 

היתרון הגדול של טסלה מודל 3 וכן רלוונטי הוא רשת הטעינה של טסלה, אבל היא עומדת להיפתח לכל הרכבים ובכך היתרון יתבטל.

 

 

 

 

 

למה אפשר כבר לצפות כאשר טסלה מודל 3 הכי נמוכה בין כל הרכבים האלה ועוד בתצורה של סדאן, כאשר השאר הם חטצ'בקים, עם רצפה גבוה כדי להכיל את הסוללה בכולם.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, ch2856 כתב:

למיטב ידעתי, יש פתחי מיזוג אחוריים באניאק הבסיסי. אני לא חושב שיש כיום רכב של סקודה בלי האופציה הזו. 

נכון. נציג של סקודה ששאלתי אותו באולם התצוגה אמר זאת בפירוש. יש פתחי מיזוג, אין בקרת אקלים - כלומר לא ניתן לכוון את הטמפרטורה הרצויה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.10.2021 בשעה 12:32, Uri-G כתב:

(במשפט חוזי לא צריך הוכחה פלילית שהיא קשה יותר להשגה כי אם סבירות גבוהה)

 

"מאזן ההסתברויות" בשפה משפטית, 51% בשפה פשוטה.

 

בתאריך 9.10.2021 בשעה 14:50, discoTD5 כתב:

לי, עם שלושה מתבגרים בבית היא לא מתאימה. 

 

ולא חשבת לשים שני מתבגרים בטסלה ושהשלישי ידאג לעצמו? נו באמת - קודם הטסלה, אחרי זה דואגים לשאר 🤣

  • מצחיק 2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 8.10.2021 בשעה 10:22, banji man כתב:

 

זה יכול להיות סבסוד של דגם הבסיס ע"י הדגמים היקרים

לא הבנתי..

סבסוד? האם הכוונה שלך הייתה שאם יימכר ב-190K היבואן יפסיד כסף?

לא סביר. הכל תלוי בכמות שהיבואן התחייב וקנה מהיצרן. ובעיקר במחיר הקנייה של הרכבים ממנו.

 

 

מצד שני, עד שיגיעו הרכבים, תמיד ניתן להשתמש, ולבצע את ה-"תרגיל טסלה". 

כלומר, התייקרות, ועוד התייקרות, ועוד התייקרות.. וכן הלאה.

גם לאחר מסירת הגל הראשון שלהם ללקוחות.

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא התכוונתי שהוא יפסיד כמובן.

הוא ירוויח הרבה פחות ספציפית על רמת הכניסה.

הכוונה הייתה שבסכום מכירת כל רמות הגימור יחד הוא יגיע לרווח לו הוא מצפה. 

 

עריכה אחרונה על ידי banji man

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ברמת הגימור השניה שום תוספת שמצדיקה להוסיף 35K על הדגם הבסיסי.
אולי מישהו מסקודה שגולש פה יוכל לדווח מההזמנות עד כה, כמה אחוזים היו על הדגם הבסיסי לופט. מהמר על 90 לפחות.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין סבסוד, ההבדל הוא תוצאה של מדרגות המס השונות ושערי המטבע. דאגו שדגם הבסיס ייכנס להטבה המלאה של 10% מס קנייה בלבד, הגרסאות הבאות כבר נכנסות לתחום המיסוי הרגיל פחות הטבות ואלו יוצרים את ההפרש המשמעותי. 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 813 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...