Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Skoda Enyaq 80 טווח 517 ק"מ החל מ-189990 ₪


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, banji man כתב:

ביצעתי היום נסיעת מבחן.

מספר רשמים:

 הרכב שקט מאוד ונוח בנסיעה בין עירונית מהירה, הכסאות אוחזים מצוין. הרכב מאפשר שיוט בין עירוני סופר נוח לאורך זמן. שם אני מבלה המון.

תאוצות הביניים סבירות בהחלט, ברור שזה לא מתקרב לטסלה אבל אין מחסור בכוח בשום שלב. אפשר לפתח מהירות בזמן קצר ולהשלים עקיפות בביטחון.

לא היה יום חם במיוחד ובכל זאת, המזגן עבד מצוין.

לקחתי איתי נוסע נוסף מאחור, הנסיעה עבורו גם הייתה מאוד נוחה.

הוא דווקא כן הרגיש תאוצות חריגות ברמה שהוא לא מכיר, זה פידבק שקיבלתי ממנו לאחר שלחצתי את הרכב ביציאה מהמקום. 

  התמרון בתוך העיר מעולה בזכות קוטר סיבוב מרשים. עברתי מספר כיכרות צפופות ללא כל קושי.  הרכב מרגיש גדול וגבוה אבל לא מסורבל להתנהלות עירונית. 

הרכב סופג יפה בורות ושיבושים בכביש למרות המשקל הרב. 

יצאתי מאוד מרוצה מהנסיעה. 

 

הטסלה גם הייתה על הכוונת שלי, רכב מעולה בפני עצמו. 

 

בסופו של היום הזמנתי את הסקודה מהנימוקים הבאים:

- הרכב שימושי יותר, מאפשר לי לקחת את האופניים לטיולים בסופ"ש. 

- נוח יותר מבחינת המתלים והאווירה בתוך הרכב.

-  נוח יותר גם לאשתי. היא צפויה לנהוג על הרכב מדי פעם 

- מערך שרות של צ'מפיון

- אפשרות לטרייד במקרה שלא אצליח למכור את הרכב שלי.  קיבלתי מחיר הוגן. 

-  הרשיון שלי יהיה בסכנה מתמדת עם הטסלה.

 

ההתעניינות ברכב פשוט מטורפת.  אנשים מבצעים נסיעות מבחן ומזמנים אחד אחרי השני.  

אנשי המכירות עובדים במרץ. 

עד היום נמכרו למעלה מ700 יחידות! 

 

מצורף סרטון קצר מנסיעת המבחן שלי.

20211012_143423.thumb.jpg.a7c9c47ba120757093f3fdee92461b7b.jpg

 

 

תהנה ותתחדש, אכן בחירה מצוינת לדעתי. אם לא הייתי חוזר לארץ הייתי מזמין אותו בהולנד תכף ומיד אחרי נסיעת המבחן

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
לפני שעתיים, evc כתב:

 

את האיוניק 5 לא שקלת?

 

 

גם היא אופציה מצוינת.  נפסלה בשל זמני אספקה ארוכים יותר,  עיצוב פנימי שפחות מדבר אלי.  ומערכת שמע
 ברמה נמוכה.   איכות הסאונד מאוד חשובה לי.   הספוטיפיי שלי נשמע טוב בסקודה ( חיברתי את הטלפון שלי). 

S60 Rdesign

פורסם
לפני 13 שעות, banji man כתב:

מצורף סרטון קצר מנסיעת המבחן שלי.

איפה ממוקמת המצלמה ובאיזו מצלמה מדובר? מברוק על ההזמנה.

 

לפי הנתונים, משקל הרכב יחסית גבוה, 2,075 ק"ג. אני משווה את זה לקארוק של אישתי, מעט יותר מ-1,300 ק"ג. מאיפה נובע ההפרש העצום הזה? אל תספרו לי שזו הסוללה. האם שאר הג'יפונים החשמליים שוקלים גם סביב המשקל הזה?

מכפיל החניה העתידי שלי מוגבל ל-2 טון.

פורסם

לדעתי צריך להשוות את המשקל לקודיאק ששוקלת כ1700 ק"ג.

האיוניק 5 שוקלת כ2 טון אז כנראה שזה סדר הגודל בקטגוריה.

 

מצלמה: insta360 go 2  שהורכבה על הכובע. 

1002140779_SmartSelect_20211013-085337_SamsungInternet.thumb.jpg.512ecd3eb6e977bdf4c4464c75854b4f.jpg

  • רעיון טוב! 1

S60 Rdesign

פורסם

למישהו יצא לברר כמה יעלה התענוג הזה בליסינג פרטי?

יש בכלל רכבים חשמליים בהיצע ליסינג פרטי? (תפעולי)

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

יש.

דבר עם אוויס. 

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

בשקט בשקט צ'מפיון מורידים את ה Side Assist מכל רמות הגימור של האניאק וציון הבטיחות של הרכב יורד מ-7 ל-6!😵.
המחירים כמובן ללא שינוי. מבחינתי זה כמעט דיל ברייקר

image.png.86a77e2e66613a083f0df91586679bc4.png

  • מבאס 2
  • מעניין 1
פורסם

מבחינתי זה לא היה דיל ברייקר, מעט מבאס אבל אם הרכב טוב לי זה לא היה משנה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ברכב במחיר כזה בהחלט דיל ברייקר בעיניי.

  • רעיון טוב! 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני שעה, shlomub כתב:

בשקט בשקט צ'מפיון מורידים את ה Side Assist מכל רמות הגימור של האניאק וציון הבטיחות של הרכב יורד מ-7 ל-6!😵.
המחירים כמובן ללא שינוי. מבחינתי זה כמעט דיל ברייקר

image.png.86a77e2e66613a083f0df91586679bc4.png

מה זה side assist?

פורסם

אתם הולכים להתבאס, אבל זה לא צ'מפיון הורידה את הside assist

סקודה הורידו זמנית בעקבות משבר הצ'יפים.

 

image.png.36b9210f91eab1693531db28480d65c1.png

 

ציטוט

*Due to the global chip shortage, a limited number of options are temporarily unavailable. For more information, please contact your ŠKODA dealer 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...