Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Skoda Enyaq 80 טווח 517 ק"מ החל מ-189990 ₪


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

 

לפני כשעה, אליהו שבת כתב:

על חשבון היבואן שטרח והקים מערך ענק של שירות

 

חשבתי שמערך השירות (שכולל גם מכירת חלקי החילוף במחירים אולי הכי גבוהים בעולם ,שיבואנים אוהבים להפריד מהשירות עצמו, מסיבות מובנות, כאילו לקוח משלם להם רק עבור העבודה) - זה מקור הרווח המרכזי לכל יבואן רכב.

אבל יכול להיות שאני טועה, וזה הוקם רק מתוך אלטרואיזם ודאגה ללקוחות.

כאשר חייבו אותם גם לספק שירות במסגרת אחריות היצרן עבור מכוניות שלא הם מכרו (לא בחינם, דרך הגב, היצרן משלם עבורה, אבל בתעריף פחות רווחי ליבואן) אז הם הקימו מהומה.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

פורסם
לפני 1 דקה, EvGriga כתב:

 

 

חשבתי שמערך השירות זה מקור הרווח המרכזי לכל יבואן רכב.

אבל יכול להיות שאני טועה, וזה הוקם רק מתוך אלטרואיזם ודאגה ללקוחות.

ולכן?

וודאי למטרות רווח ולא על מנת להתחלק ברווח

בקיצור כל צד יכול לעשות את שיקוליו העסקיים בהתאם לחוק וזה בדיוק כל מה שכל צד עושה.

 

עד כעת ממה שאני מבין רכבים סטנדרטיים אנשים קונים אצל יבואן מקביל ללא ידע וכוונה תחילה, לדוגמא יודע בדיעבד על לקוח שקנה סופרב ללא מערכות בטיחות ולא הבין לשנייה מה הוא קנה, בדיעבד גם לא היה לו מה לעשות.

 

בסגמנט היוקרה המצב שונה לגמרי.

פורסם (נערך)
לפני 35 דקות, אליהו שבת כתב:

ולכן?

וודאי למטרות רווח ולא על מנת להתחלק ברווח

בקיצור כל צד יכול לעשות את שיקוליו העסקיים בהתאם לחוק וזה בדיוק כל מה שכל צד עושה.

 

עד כעת ממה שאני מבין רכבים סטנדרטיים אנשים קונים אצל יבואן מקביל ללא ידע וכוונה תחילה, לדוגמא יודע בדיעבד על לקוח שקנה סופרב ללא מערכות בטיחות ולא הבין לשנייה מה הוא קנה, בדיעבד גם לא היה לו מה לעשות.

 

בסגמנט היוקרה המצב שונה לגמרי.

 

היבואנים המקבילים היו רוצים מאוד שגם שלהם יהיה מערך שרות כזה, אבל היצרנים מסרבים לשתף אתם פעולה כדי לא ליצור תחרות עם היבואן הבלעדי שלהם.

אז, אם היצרן מונע מיבואנים מקבילים אפשרות לספק שירות במסגרת האחריות, המחוקק דאג להטיל את החובה הזאת על הנציג הרשמי שלו בארץ - היבואן הבלעדי.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

פורסם
לפני 43 דקות, EvGriga כתב:

 

היבואנים המקבילים היו רוצים מאוד שגם שלהם יהיה מערך שרות כזה, אבל היצרנים מסרבים לשתף אתם פעולה כדי לא ליצור תחרות עם היבואן הבלעדי שלהם.

אז, אם היצרן מונע מיבואנים מקבילים אפשרות לספק שירות במסגרת האחריות, המחוקק דאג להטיל את החובה הזאת על הנציג הרשמי שלו בארץ - היבואן הבלעדי.

זה לא נכון, היבואן המקביל הקטן (לעיתים מאוד) לא מסוגל ולא רוצה להקים אופרציה כלכלית של מרכזי שירות ותמיכה.

 

מתחרים ליבואן הרשמי זה משהו אחר שלא רלוונטי לדיון.

פורסם (נערך)

אני משווה למצב בחו"ל - יש הרבה דילרים, גם קטנים וגם גדולים מאוד, כולם קונים מהיצרן ישירות, מספקים שרות במסגרת אחריות היצרן וגם מתחרים ביניהם על לקוחות.

לאומת זאת המצב בארץ עלוב, מבחינת התחרות, יש רק יבואן בלעדי אחד לכל יצרן, שהיצרן מוכן למכור לו.

כל השאר, יבואנים מקבילים, לא יכולים להתחרות בתנאים שווים.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

פורסם
לפני 26 דקות, EvGriga כתב:

אני משווה למצב בחו"ל - יש הרבה דילרים, גם קטנים וגם גדולים מאוד, כולם קונים מהיצרן ישירות, מספקים שרות במסגרת אחריות היצרן וגם מתחרים ביניהם על לקוחות.

מה הקשר לחו"ל מה.

מה זה קשור בכלל. באמת.

 

בכוח לחפש את הרע וללכלך.

 

 

אני מחכה שיגידו שאני שתול של אחד היבואנים. 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

ביצעתי היום נסיעת מבחן.

מספר רשמים:

 הרכב שקט מאוד ונוח בנסיעה בין עירונית מהירה, הכסאות אוחזים מצוין. הרכב מאפשר שיוט בין עירוני סופר נוח לאורך זמן. שם אני מבלה המון.

תאוצות הביניים סבירות בהחלט, ברור שזה לא מתקרב לטסלה אבל אין מחסור בכוח בשום שלב. אפשר לפתח מהירות בזמן קצר ולהשלים עקיפות בביטחון.

לא היה יום חם במיוחד ובכל זאת, המזגן עבד מצוין.

לקחתי איתי נוסע נוסף מאחור, הנסיעה עבורו גם הייתה מאוד נוחה.

הוא דווקא כן הרגיש תאוצות חריגות ברמה שהוא לא מכיר, זה פידבק שקיבלתי ממנו לאחר שלחצתי את הרכב ביציאה מהמקום. 

  התמרון בתוך העיר מעולה בזכות קוטר סיבוב מרשים. עברתי מספר כיכרות צפופות ללא כל קושי.  הרכב מרגיש גדול וגבוה אבל לא מסורבל להתנהלות עירונית. 

הרכב סופג יפה בורות ושיבושים בכביש למרות המשקל הרב. 

יצאתי מאוד מרוצה מהנסיעה. 

 

הטסלה גם הייתה על הכוונת שלי, רכב מעולה בפני עצמו. 

 

בסופו של היום הזמנתי את הסקודה מהנימוקים הבאים:

- הרכב שימושי יותר, מאפשר לי לקחת את האופניים לטיולים בסופ"ש. 

- נוח יותר מבחינת המתלים והאווירה בתוך הרכב.

-  נוח יותר גם לאשתי. היא צפויה לנהוג על הרכב מדי פעם 

- מערך שרות של צ'מפיון

- אפשרות לטרייד במקרה שלא אצליח למכור את הרכב שלי.  קיבלתי מחיר הוגן. 

-  הרשיון שלי יהיה בסכנה מתמדת עם הטסלה.

 

ההתעניינות ברכב פשוט מטורפת.  אנשים מבצעים נסיעות מבחן ומזמנים אחד אחרי השני.  

אנשי המכירות עובדים במרץ. 

עד היום נמכרו למעלה מ700 יחידות! 

 

מצורף סרטון קצר מנסיעת המבחן שלי.

20211012_143423.thumb.jpg.a7c9c47ba120757093f3fdee92461b7b.jpg

 

  • אהבתי 3
  • מעניין 2

S60 Rdesign

פורסם (נערך)

שאלה טובה 🙂

הוולוו תצא למכירה כחודש בערך לפני מועד האספקה.  כנראה באזור פברואר.

 

כמובן שאופציות החלפה נוספות עדיין נמצאות על השולחן.  כל עוד הרכב לא מגיע לארץ אוכל לבטל ולקבל את המקדמה חזרה.

עריכה אחרונה על ידי banji man

S60 Rdesign

פורסם
לפני 5 שעות, EvGriga כתב:

 

היבואנים המקבילים היו רוצים מאוד שגם שלהם יהיה מערך שרות כזה, אבל היצרנים מסרבים לשתף אתם פעולה כדי לא ליצור תחרות עם היבואן הבלעדי שלהם.

אז, אם היצרן מונע מיבואנים מקבילים אפשרות לספק שירות במסגרת האחריות, המחוקק דאג להטיל את החובה הזאת על הנציג הרשמי שלו בארץ - היבואן הבלעדי.

אתה מודע לכך שבלא מעט מדינות כך היצרנים מחויבים לעבוד? הרי מדינת ישראל היא זו המחייבת את היצרנים לעבוד באמצעות יבואן מקומי. לגבי שירות במסגרת אחריות לדגם שהיבואן כלל לא משווק, בעולם נורמלי חוק כזה לא היה עובר. 

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, ch2856 כתב:

אתה מודע לכך שבלא מעט מדינות כך היצרנים מחויבים לעבוד? הרי מדינת ישראל היא זו המחייבת את היצרנים לעבוד באמצעות יבואן מקומי. לגבי שירות במסגרת אחריות לדגם שהיבואן כלל לא משווק, בעולם נורמלי חוק כזה לא היה עובר. 

משרד התחבורה רוצה לפתוח את השוק לתחרות אבל אין לו אפשרות לחייב את היצרנים לשנות את היחס שלהם לשוק המקומי.

הפתרון היה או לאסור על יבוא דגמים שלא מיובאים ע"י היבואן הרשמי או לחייב אותו לספק שירות גם לדגמים האלה, כנציג הרשמי של אותם יצרנים.

זאת האופציה שנבחרה, לטוב ולרע.

אפשר להזכיר לטובה, שברוב המקרים כאשר יבואן מקביל מצליח לשווק דגם מסוים, שטרם מיובא ע"י היבואן הרשמי, גם האחרון מתחיל לייבא את הדגם, למרות שלא השקיע בהעברת רישוי או החדרת הדגם הזה בארץ - טענה שיבואנים בלעדיים מעלים לפעמים נגד יבואנים מקבילים.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, banji man כתב:

194K כולל שנת אחריות שלישית ואיתוראן

 

יופי של רכישה, ג'יפון חשמלי כהלכתו, תתחדש.

 

(למרות שהמחיר בפועל בצירוף עלות עמדת טעינה, יקר יותר ממה שנראה בהתחלה).

 

את האיוניק 5 לא שקלת?

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
×
×
  • תוכן חדש...