Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות לגבי שיחה עם מוכרת


שליקו99
שימו לב! השרשור הזה בן 980 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

חבל מאד.

אתה מקשיב לכל מיני גיבורי מקלדת, כשכמו שנאמר כאן (ע"י המגיבים הנבונים יותר) אתה יכול בזמן שבשבזת על קריאת ההודעות של אותם גיבורים, לבצע את הבדיקות.

למצוא מחדש רכב שמור עם ק"מ נמוך, יקח לך הרבה יותר זמן מלעשות את הבירור.

סך-הכל הגברת צודקת - הקונים האחרים פשוט יעשו זאת, ויקנו ממנה את הרכב.

הגישה הישראלית הזו של "היא רוצה למכור, שתתאמץ, אני יש לי בוכטה של כסף, אני לא מתאמץ, שיעבדו בשבילי", היא אחלה בסיפורי מור"ק ביום שישי עם החבר'ה. 

פחות יעיל כשאתה רוצה לסגןר עסקה טובה.

תשאל אנשים שהם אנשי/בעלי עסקים, ולא ילדים משועממים בחופש הגדול.

 

 

לענייננו:

בקישור הזה אתה משלם 10 שקלים,  ומקבל את פרטי התאונות שהרכב עבר. אם יש לך רשיון רכב, יש לך את כל הפרטים הנחוצים לשם כך.

 

עוד 10 שקלים אצל רשם המשכונות, ותוכל לראות שאין משכונות ועיקולים על הרכב.

 

לצורך קבלת דו"ח טיפולים, תוכל להעלות את הגברת לשיחת ועידה עם המוסך, למסור מס' ת.ז שלה (יש לך ברשיון), או כל דרישה לגיטימית שתעלה כשתתקשר ותבקש במוסך שלה. 

 

אומר משהו שלא יתקבל כאן יפה - איני מייחס לעניין דו"ח הטיפולים משמעות גדולה.

כי תכל'ס? יונדאי עם 60 אק"מ, גם אם עברה התעללות קלה בזמני/איכות טיפולים עדיין ניתנת ל"שיקום" ביישור קו מינימלי במוסך טוב.

את זה אני אומר מנסיון אישי עם אם יותר מאחת כזו. 

וגם- כי רוב הדברים הקריטיים (אם הוחלף מנוע, או הורם ראש, נגיד) גם ישתקפו בדו"ח הבדיקה מטעמך.

ומי בכלל אמר שאם היה משהו קריטי/יקר הוא בוצע במוסך המורשה ונרשם? 

אין סוף לפרנויות שאפשר לפתח בקניית רכב. :-P 

 

  • אהבתי 5

1. MAZDA 3 ACTIVE 08 1.6

2.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

נפרדנו בצער מהטריוס הקשישה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים לגמרי. 

 

שים את עצמך בנעליה, אתה לא מבין ברכבים בכלל, וכול הרישום משכונות, דוח סליקה ושאר דברים נשמעים לך כמו סינית. 

בא מישהו מבקש ממך את כול זה, ובמקביל יש מספיק אנשים שמתעניינים ברכב גם בלי זה.

היית עושה מאמץ לקונה הפוטנציאלי שאתה לא מכיר ואין לך מושג אם הוא באמת רוצה לקנות או שסתם משגע אותך? 

 

אני אישית ב-100 אחוז לא, ושולח אותך לדרכך. זה לא עניין של חוסר רצינות זה עניין של אלטרנטיבות. ולמאזדה 3 עם מנוע 2.0 ללא עבר ליסינג יש הרבה ביקוש. 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, natco כתב:

חבל מאד.

אתה מקשיב לכל מיני גיבורי מקלדת, כשכמו שנאמר כאן (ע"י המגיבים הנבונים יותר) אתה יכול בזמן שבשבזת על קריאת ההודעות של אותם גיבורים, לבצע את הבדיקות.

למצוא מחדש רכב שמור עם ק"מ נמוך, יקח לך הרבה יותר זמן מלעשות את הבירור.

סך-הכל הגברת צודקת - הקונים האחרים פשוט יעשו זאת, ויקנו ממנה את הרכב.

הגישה הישראלית הזו של "היא רוצה למכור, שתתאמץ, אני יש לי בוכטה של כסף, אני לא מתאמץ, שיעבדו בשבילי", היא אחלה בסיפורי מור"ק ביום שישי עם החבר'ה. 

פחות יעיל כשאתה רוצה לסגןר עסקה טובה.

תשאל אנשים שהם אנשי/בעלי עסקים, ולא ילדים משועממים בחופש הגדול.

 

 

לענייננו:

בקישור הזה אתה משלם 10 שקלים,  ומקבל את פרטי התאונות שהרכב עבר. אם יש לך רשיון רכב, יש לך את כל הפרטים הנחוצים לשם כך.

 

עוד 10 שקלים אצל רשם המשכונות, ותוכל לראות שאין משכונות ועיקולים על הרכב.

 

לצורך קבלת דו"ח טיפולים, תוכל להעלות את הגברת לשיחת ועידה עם המוסך, למסור מס' ת.ז שלה (יש לך ברשיון), או כל דרישה לגיטימית שתעלה כשתתקשר ותבקש במוסך שלה. 

 

אומר משהו שלא יתקבל כאן יפה - איני מייחס לעניין דו"ח הטיפולים משמעות גדולה.

כי תכל'ס? יונדאי עם 60 אק"מ, גם אם עברה התעללות קלה בזמני/איכות טיפולים עדיין ניתנת ל"שיקום" ביישור קו מינימלי במוסך טוב.

את זה אני אומר מנסיון אישי עם אם יותר מאחת כזו. 

וגם- כי רוב הדברים הקריטיים (אם הוחלף מנוע, או הורם ראש, נגיד) גם ישתקפו בדו"ח הבדיקה מטעמך.

ומי בכלל אמר שאם היה משהו קריטי/יקר הוא בוצע במוסך המורשה ונרשם? 

אין סוף לפרנויות שאפשר לפתח בקניית רכב. :-P 

 

האמת שלא ידעתי שאני יכול להוציא את כל פרטי מידע האלה ללא עזרה שלה, מאוד עוזר לדעת ומניח קצת על הדעת.

אאמץ זאת במידה ויהיה צורך במודעה הבא שתמשוך את עיניי.

תודה על התגובה המפורטת והמושקעת.

לפני 1 דקה, davemustaine87 כתב:

מסכים לגמרי. 

 

שים את עצמך בנעליה, אתה לא מבין ברכבים בכלל, וכול הרישום משכונות, דוח סליחה ושאר דברים נשמעים לך כמו סינית. 

בא מישהו מבקש ממך את כול זה, ובמקביל יש מספיק אנשים שמתעניינים ברכב גם בלי זה, היית עושה מאמץ לקונה הפוטנציאלי שאתה לא מכיר ואין לך מושג אם הוא באמת רוצה לקנות או שסתם משגע אותך? 

 

אני אישית ב-100 אחוז לא, ושולח אותך לדרכך. זה לא עניין של חוסר רצינות זה עניין של אלטרנטיבות. ולמאזדה 3 עם מנוע 2.0 ללא עבר ליסינג יש הרבה ביקוש. 

ובכן מה שהיה, היה.

לפחות למדתי שיש לא מעט מידע שאני יכול לגלות על רכב בעצמי ללא הנפת אצבע מצד המוכר, גם אם כי אני מצפה שיהווה שותף פעיל בתהליך המכירה, וכל התנגדות או אדישות גורמת לי לא רק להתעצבן אלא לאבד אמונה באדם כאילו מנסה להסתיר ממני דבר מה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אכן מעצבן, אבל כשאתה יודע מאיפה זה מגיע(ענייני ביקוש וזה) זה קצת פחות. 

 

בלי קשר היא נשמעת די בסדר, כשאני חיפשתי רכב מבוקש מאוד(סיאט איביזה 2018 סטייל), אנשים לא טרחו אפילו לענות או לשתף פעולה עם שאלות ובקשות משמעותית פחות "קשות".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@רועי5הדרישה לבדיקת מקוריות הרכב היא בסיסית ביותר, ואם מדובר בעסקה של 60 אש"ח, כך שסעיף המקוריות יכול להשפיע על ערך הרכב בלמעלה מ-12,000 ש"ח, סכום לא פעוט. 

 

חוץ מזה, הצידע משפיע על ההחלטה האם לקחת את הרכב לבדיקה במכון. גם זו הוצאה לא זניחה, בעיקר למי שמשלם תמורת עוד ועוד בדיקות.

 

אם הגברת לא שמרה את מסמכי רכישת הרכב היא חשודה בכיני כמפוזרת מספיק כדי "לשכוח" לטפל בו. כמובן שאפשר שאני חושד בכשרה.

 

כל שהגברת היתה צריכה לעשות הוא לשבת עם הקונה הפוטנציאלי ליד המחשב 20 דקות ולהוציא את דוח הסליקה ורשם המשכונות ולעשות איתו סיבוב למוסך שלה  או אפילו שיחת טלפון ולקבל את האישורים במייל. אם היא לא מוכנה לעשות את המינימום הזה הרי שאו שיש לה מה להסתיר או שהיא לא באמת מעוניינת למכור לפות"ש.

 

יש מספיק דגים בים, השלך את חכתך שוב.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החפזון לא עוזר לשום דבר, גם כאשר מדובר ברכב מבוקש.

אז מה? לא לבדוק טיפולים, לא לבדוק מקוריות? כי המוכרת לא מבינה ולא רוצה לשתף פעולה? בדיוק ככה נופלים - קונים רכב נוצץ מבחוץ ונתונים טובים על הנייר, בלי לבדוק כמו שצריך לעומק בגלל לחץ.

אני לא מכיר הרבה אנשים שיש להם עיקול על רכב בגלל חובות לכביש 6. זה אומר לי משהו על אופי המוכרת.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא. 

אף אחד לא אמר לקנות בחיפזון. אבל מנסיון ,אם אתה מעוניין ברכב מבוקש עם נתונים טובים ומחיר סביר, ותתחיל יותר מדי להטריח את הקונה, אתה פשוט לא תצליח לקנות רכב.

 

כמו שאמרו , יש הרבה דברים שאפשר לבדוק לבד, אבל צריך לקבל שחלק מהדברים תצטרך לבדוק עם המוכר ביחד , כי הוא פשוט לא יטריח את עצמו.

 

אין מה לעשות, ככה זה , וכולנו היינו מתנהגים במקומה באותה צורה.

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המכוונת את המוכר....

 

אתה מעוניין ברכב עם שיעבוד, עיקול, אולי משכון,  שנקנה מחברת ליסינג, לא ידוע איפה טופל ( האם טופל בכלל ), 

לא תבקש מסמכים ?  כי זה יותר מדי בשביל מאזדה 3 המהוללת? 

הרבה אנשים לא יודעים שהם יכולים בעצמם לבדוק כל מיני דברים. מה זה הרבה? הרוב המוחלט.

אגב, גם עכשיו עוד לא מאוחר לבדוק משכון, תאונות באתר סליקה של חברות הביטוח - המוכרת עדיין לא יכולה לבצע העברת בעלות כי הרכב עוד לא נקי משיעבוד במחשב.

להתקשר למוסך ולהתחזות לבעל הרכב / הקונה הטרי , כדי לקבל מידע כלשהו על טיפולים,  מבחינתי זה יותר מדי. 

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מוכרים רמאים, יש מתחזים, יש כאלה שמכירים כל פיפס ברכב ובטיפול שלו ויש כאלה שבאמת אין להם מושג.

ולא תאמין מה המקצוע שלהם.

לפני כ6 שנים ראיתי מודעה ביד 2, כמעט בלי שום פרטים ובלי תמונה.

נסעתי לתל אביב, הסתבר שהמוכר עובד בבור של הטסטים בדינמומטר. והוא לא יכול לצאת מהבור ליותר מ2 דקות כי זה תוקע את כל התור של הטסטים.

הוא אמר שהוא לא מבין באינטרנט וחבר פרסם עבורו את המודעה. נתן לי את המפתחות אמר לי תבדוק מה שאתה רוצה.

בדקתי את הרכב בעצמי ולאחר צכן לקחתי את הרכב למוסך רון, ורון נתן לו תעודת כשרות. 

לפני כן בבוקר לקחתי עוד אקזמפלר שרון פסל.

חזרתי למוכר והוא אמר לי בטרייד אין הציעו לי X. נקב במספר. תשלם לי X+1K והאוטו שלך. ואני התכוונתי להציע X+4K.

יצא מהבור, נתן לי את התעודת זהות שלו ואמר לי לך לדואר להעביר בעלות.. לי אין זמן.

 

  • אהבתי 2

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד הבעיות בשוק, היא הצפה של רכבים 0 קילו' ואין לזה רבע אזכור ברישיון רכב.

לא מעט אנשים לא טורחים לתהות מדוע הרכב 01 ולא 00,  חלקם יניחו ש 01 =יד 1 וכך הלאה.. ולא יבדקו מי היה היד הקודמת כי הם מבססים את הכל על הנחה שגויה..

 

כפי שנאמר פה, ביום מן הימים אם אתה תרצה לקנות את הרכב שרכשת מאדם אחר בלי בדיקה יסודית, יש מצב שתבין ששילמת מחירון והיית יכול להריד עד 12% לפי לוי יצחק. 

בתור אחד שמחפש כיום רכב גם ב 0 קילו' רוב המקומות אומרים לך 'אין ירידת ערך' 'זה לא מופיע ברישיון' 'אחי אתה יודע כמה מכרו אצלי רכבים שקנו ממני במחיר מחירון' ועוד. 

 

לפעמים מאחורי בחורה שמוכרת רכב עומד גבר שמנהל אותה מה לעשות.. אנשים מרגישים יותר בנוח לרכוש רכב מאישה, שהיא תמימה וכו'. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 38 דקות, ofir1988 כתב:

כפי שנאמר פה, ביום מן הימים אם אתה תרצה לקנות את הרכב שרכשת מאדם אחר בלי בדיקה יסודית, יש מצב שתבין ששילמת מחירון והיית יכול להריד עד 12% לפי לוי יצחק. 

בתור אחד שמחפש כיום רכב גם ב 0 קילו' רוב המקומות אומרים לך 'אין ירידת ערך' 'זה לא מופיע ברישיון' 'אחי אתה יודע כמה מכרו אצלי רכבים שקנו ממני במחיר מחירון' ועוד. 

 

זה מצחיק שאנשים חושבים "מה צריך להיות, ומה הוגן" ושאר דברים כאלה. 

 

יש רק דבר אחד - מציאות.

 

ואם יש אנשים שמוכנים לשלם על רכב מבלי לשקלל 0 קילומטר(הסיבה לא באמת חשובה), אז זה מה יש וזה מה שהרכב שווה. 

 

בוא, תספר לבעלי לנד קרוזר למה זה לא הוגן שהם מוכרים רכב יד 4 עם 200 אלף קילומטר ב-10-20 אלף מעל המחירון

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שאני מפספס פה משהו, אבל הבחורה בעצם אמרה לך שהיא קנתה מאלבר בעסקת 0 ק"מ, נכון? (נשמע שגם רישיון הרכב משקף את זה. אמנם לא כתוב שזה אלבר, אבל ההפרש הקטן בין הבעלות המקורית לבין הבעלות שלה מרמז על כך).

היא מוכנה להורדת הערך המתבקשת לפי המחירון? (14%, או משהו באיזור הזה אם אני מבין נכון)

 

אגב, באופן אישי אני לא מבין מדוע יש בכלל הורדת ערך כל כך גדולה ברכבי 0 ק"מ מליסינג.

אלו רכבים שפרקטית הם יד ראשונה (לא שירתו צי ליסינג אלא היו בבעלות אדם פרטי), אבל ברישיון הם כתובים כיד שניה (להבנתי, רק כדי שחברות הליסינג לא יתחרו ישירות מול היבואנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 980 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...