Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ברוכה הבאה Octavia RS iV (בייבוא מקביל)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק לפני כשבועיים החל כאן שיווק האוקטביה RS חדשה עם מנוע 2 ליטר והספק של 245 כ"ס - לא עליה אנחנו מדברים, אלא על אוקטביה RS iV שמשיגה את אותו הספק בצורה שונה.

 

לאחרונה - מנוע 1.4TSI המפיק 150 כ"ס ועוד מנוע חשמלי המפיק 110 כ"ס מה שמביא את ההספק המשולב ל-245 כ"ס, והיא פלאג-אין ויש לה סוללה המאפשרת לה לנסוע על חשמל בלבד כ-60 ק"מ.

 

המיאוץ מ0-100 לוקח 7.3 שניות (6.7 בגירסת ה-2 ליטר הסטנדרטית)  גם נפח תא המטען הצטמצם מעט בגלל הסוללה ועומד על 450 ליטר.

 

המחיר? גבוה ב-40000 ש"ח ממחירה של גירסת ה-2 ליטר ועומד על 249900 ש"ח

 

 

 

 

octaviaes3.jpg

octaviars2.jpg

octaviars1.jpg

פורסם

אם כבר מישהו בכל זאת רוצה לקנות אוקטביה RS, למה שיקנה את זאת?

לא רק שאין שיפור בביצועים אלא להפך. האם יש אבזור נוסף בדגם הזה לעומת הבנזין?

למרות ששום אבזור לא שווה פער של 40 אלף.

פורסם

סלחו לי אבל זה נשמע כמו בדיחה לשלם 250K על אוטו כזה.

250K עם תאוצה של יונדאי קונה (בלי להעליב, יש לי אחת כזו).

רק שהקונה עלתה 100K פחות.

 

  • אהבתי 1
פורסם
אם כבר מישהו בכל זאת רוצה לקנות אוקטביה RS, למה שיקנה את זאת?
לא רק שאין שיפור בביצועים אלא להפך. האם יש אבזור נוסף בדגם הזה לעומת הבנזין?
למרות ששום אבזור לא שווה פער של 40 אלף.

לא הבנתי את השאלה. יקנה אותה מישהו שרוצה RS אבל רוצה גם פלאג-אין, לא? לגבי האיבזור, אתה בטוח ששום איבזור לא שווה פעם של 40,000 ש״ח? כי לא חסר דוגמאות כאלה, גם אם האוקטביה לא אחת מהם.
סלחו לי אבל זה נשמע כמו בדיחה לשלם 250K על אוטו כזה.
250K עם תאוצה של יונדאי קונה (בלי להעליב, יש לי אחת כזו).
רק שהקונה עלתה 100K פחות.
 

מה הקשר לקונה? זהו, הכל מתחיל ונגמר בתאוצה? יש גם דגמי מרצדס וב-מ-וו שמאיצות לאט יותר מהאוקטביה הזו ועולות יותר, אז מה?
בכל אופן שלא יובן לא נכון. אני לא חושב שהאוקטביה הזו תמורה ראויה למחיר (על הנייר) בניגוד לאחותה נטולת הסיוע החשמלי, אבל בוא נהיה עיניינים ונשווה תפוחים לתפוחים.
פורסם

כל כך מטופש לקנות גרסת ביצועים עם פלאג אין שגם פוגע באותם ביצועים וגם עולה עשרות אלפי שקלים יותר מה שמחסל את כל הפואנטה של חיסכון הדלק לעומת הגרסה ״הרגילה״. אין לדבר הזה שום הצדקה לאור התמחור הטוב מאוד שצ׳מפיון סיפקו ל VRS.

פורסם

המחיר הרבה יותר גבוה.

ב-buy&drive שעושה ייבוא מקביל לרכב רוצים 270 אלף.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 7 שעות, matanff כתב:

משקיעים בנהגי המוניות.. לא רואה איזה אדם שפוי ישלם סכום של סופרב l&k על אוקטביה.. 

לפי דעתי טסלה מתאימה מאוד גם למונית...

אחזקה והוצאות זולים...

לא חושב שהרבה נהגים עוברים יותר מ450קמ ביום.

מעניין כמה תעלה טסלה לנהגי מוניות

פורסם
לפני 54 דקות, דניאל1983 כתב:

לפי דעתי טסלה מתאימה מאוד גם למונית...

אחזקה והוצאות זולים...

לא חושב שהרבה נהגים עוברים יותר מ450קמ ביום.

מעניין כמה תעלה טסלה לנהגי מוניות

בהולנד המודל S שירתה כמונית בשדה התעופה בסחיפול, הטבות מס ועמדות טעינה בעת המתנה לנוסעים הפכו את הרכב לאופציה המועדפת.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני 5 שעות, nizzan943 כתב:

250K עם תאוצה של יונדאי קונה (בלי להעליב, יש לי אחת כזו).

רק שהקונה עלתה 100K פחות.

החיים לא מאפס מתחילים ונגמרים מ0-100, אני רוצה לראות את הקונה עולה מאשתאול לצומת הסטף בקצב של האוקטביה הזו...

פורסם

1. טסלה / קונה whatever החיים הם לא רק 0-100.

2. יש משוגעים שמוכנים לשלם יותר בשביל רכב שמזהם פחות.

3. אני משער שרוב המגיבים "טסלה" עוד לא נסעו באחת, ובוודאי שלא נהגו - המתינו בסבלנות לפני שתקפצו.

פורסם
לפני 26 דקות, Roycohen1979 כתב:

החיים לא מאפס מתחילים ונגמרים מ0-100, אני רוצה לראות את הקונה עולה מאשתאול לצומת הסטף בקצב של האוקטביה הזו...

 

מסכים בעיקרון עם הטיעון הזה אבל הוא היה נכון אם היו משווים פה בין ברז או רכב ספורט אמיתי ויחסית חלש לבין האוקטביה הנ״ל, אבל איזה קצב האונייה הכבדה הזו כבר תייצר? זה לא בדיוק רכב ספורט כהלכה אז גם את היתרון הזה אין פה בדיוק. באמת שאני לא מוצא לגרסה הזו הצדקה חוץ מלנישה מאוד קטנה ויחסית מבוססת (שאין להם בעיה לשלם על כך עשרות אלפי שקלים נוספים) שמאוד חשוב להם לזהם פחות.

×
×
  • תוכן חדש...