Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1982 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים

רציתי לברר אחת ולתמיד את הנושא הזה של ניקוי פיח מהמצערת והמנוע, הבנתי שזה עוזר מאוד במנועים שאיבדו את כוחם עם השנים וכן משפר משמעותית את צריכת הדלק

רציתי לדעת אם אכן כך הדבר ובאמת משתלם לעשות ניקוי כזה

ואם כן אז איפה הכי מומלץ לעשות זאת ומה העלות בערך

תודה מראש לעונים 

פורסם

בכל מקרה כדאי לעשות רק יש הבדל גדול מאד בעלויות אם יש לך מנוע הזרקה ישירה ואז העלויות גבוהות לעומת מנוע הזרקה רגיל ששם זה זול משמעותית.

ניקוי מצערת וסעפת רגיל זה עניין של כמה מאות שקלים,פירוק סעפת וניקוי שסתומים עם שבבי אגוזים עניין של 3000-3500ש"ח.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 18.1.2021 בשעה 02:55, ronrcz כתב:

בכל מקרה כדאי לעשות רק יש הבדל גדול מאד בעלויות אם יש לך מנוע הזרקה ישירה ואז העלויות גבוהות לעומת מנוע הזרקה רגיל ששם זה זול משמעותית.

ניקוי מצערת וסעפת רגיל זה עניין של כמה מאות שקלים,פירוק סעפת וניקוי שסתומים עם שבבי אגוזים עניין של 3000-3500ש"ח.

אשמח לדעת היכן מומלץ לעשות זאת

תודה

פורסם
בתאריך 18.1.2021 בשעה 02:55, ronrcz כתב:

בכל מקרה כדאי לעשות רק יש הבדל גדול מאד בעלויות אם יש לך מנוע הזרקה ישירה ואז העלויות גבוהות לעומת מנוע הזרקה רגיל ששם זה זול משמעותית.

ניקוי מצערת וסעפת רגיל זה עניין של כמה מאות שקלים,פירוק סעפת וניקוי שסתומים עם שבבי אגוזים עניין של 3000-3500ש"ח.

 

בעלי מקצוע מסויימים אינם ממליצים על ניקוי עם שבבי אגוזים לכן רצוי מאוד להתייעץ עם בעל מקצוע מומחה ולא חכמי יוטיוב.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...