Jump to content

דני דין

  • הודעות

    38
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ירושלים
  • איזה רכב יש לך?
    Seat ateca 2019 @ hyundai i30 2009

צפיות אחרונות בפרופיל

487 צפו בפרופיל

הנקודות של דני דין

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

-1

מוניטין

  1. היי חברים אשמח לעזרתכם לגבי ייעוץ לפני קניית פיאט דוקאטו מסחרית האם הדגם אמין לאורך זמן/אילו תקלות נפוצות יש לדגם הנ"ל וכן לגבי כח המנוע מבחינת סחיבה תחת עומס תודה לעונים מניסיון
  2. מישהו יכול לעזור לי בנושא ?
  3. היי אמיגוס חייב דחוף פתרון לבעיה שנוצרה אצלי. ברשותי רכב מסחרי מסוג פורד טרנזיט 2017, לאחרונה קיימת אצלי בעיה בנסיעה של ריח מאוד חזק של שמן/דלק שרוף בקבינה (אציין כאן שהריח מתחזק כשהטנדר עמוס סחורה). אשמח לשמוע רעיונות מה יכולה להיות הבעיה. וכן אשמח לקבל המלצה מניסיון איפה כדאי לתקן את התקלה הנ"ל (מעדיף מומחה לטרנזיטים או משו כזה..) נ.ב. אני מאזור ירושלים תודה לעונים
  4. היי אני מקפיץ שוב את השרשור מאחר ונתקלתי באותה תקלה בדיוק כפי שתיאר פותח השרשור יש למישהו רעיון איך לטפל בנושא ? תודה לעונים מניסיון
  5. היי חברים מישהו אולי יכול לומר לי מניסיון האם נכנסים שלושה כסאות תינוק בספסל האחורי של מיצובישי אטרז' ? (כוונתי לשאול אם זה נכנס טכנית ברוחב הספסל ולא משנה לי רמת הצפיפות...) תודה לעונים
  6. אח שלי אנשים פה 'מפקפקים' ביכולת של מנועי הטורבו הגרמניים - כי כנראה לעולם לא יצא להם עדיין לנהוג ברכב עם מנוע כזה המנוע של הפורמנטור לוקח את המאזדה בכל תוואי אפשרי !! כן,כן.. מ 0 ל 100 וגם מ 100 ל 200... מניסיון... חוץ מהשהיית הטורבו שזה ממש שבריר שניה כשיוצאים מהרמזור - לאחר מכן הרכב פשוט עף כמו רקטה גם בעליות הכי קשוחות שיש והמתחרה הישיר שלה מבחינת כח - זה המנוע 2.5 של מאזדה !! כן כן !! ועזוב אותך מה'נתונים על הנייר'... ואל תשכחו שכבר כמעט בכל העולם מאזדה עצמם כבר התקדמו למנועי טורבו... (יש ברשותי אטקה עם אותו מנוע כמו בפורמנטור... ) כשמבטלים בקרה - האוטו מפרפר עד 60 קמ''ש מרוב כח.. כך שאני לא מבין בכלל את השוואה למנוע 2.0 האטמוספרי הזקן של מאזדה..
  7. היי חברים אשמח אם יש למישהו קישור לאתר סיני כלשהו שבו אני יכול להזמין את החלק (סליל הגה לניסאן טידה) תודה לעונים
  8. היי חברים אשמח אם יש למישהו קישור לאתר סיני כלשהו שבו אני יכול להזמין את החלק (סליל הגה לניסאן טידה) תודה לעונים
  9. התיקון הוא 10 אלף ש''ח כולל כרית אויר...
  10. אפשר פשוט לצבוע את הטמבון ו 2 הכנפיים האחוריות בזול (אצל הערבים) לדעתי זה לא אמור לעלות יותר מ1000 ש''ח לכל היותר - ואז תוכל/י למכור את הרכב בלי להוריד עליו שקל במחיר... נ.ב. אני אישית מכיר מקום כזה שאפשר לסדר את הכל בסכום הזה
  11. תכלס לענינינו אני מכיר מקום (כפר ערבי) שיכולים 'לסדר' לך את כל האוטו באזור ה 10 אלף ש''ח (פחחות ומכני) אבל תיקח בחשבון שיכול להיות שהרכב לא יצא 100 אחוז כמו שהיה לפני (מבחינה בטיחותית כמובן) , ושום מוסך גם היקר ביותר שיש לא יצליחו להחזיר את המצב לקדמותו ב 100 אחוז . או שתשבית את הרכב ע''י שמאי ותמכור אותו בכמה אלפים בודדים לסוחר רכב שבטח יעלה אותו חזרה לכביש בקומבינה כלשהי...
  12. וואלה תאמין לי אפילו במקומות כי זולים שיש (כפרים ערבים) שאני עושה פחחות לאנשים ממש בזול - לא יקרה דבר כזה אחרי שנתיים - זה נובע לדעתי משפכטל באיכות הכי ירודה שיש היום ביקום... פשוט תלך אליהם ותיתן להם קצת על הראש אבל תלך לתקן את זה במקום אחר...
  13. זה לא אמור לקרות (המסת הלקה ע''י הבנזין שדלף) אם אתה מעוניין לתקן את מה שקרה - ככל הנראה תצטרך לצבוע את רוב הכנף זה לא אמור לקרות (המסת הלקה ע''י הבנזין שדלף) אם אתה מעוניין לתקן את מה שקרה - ככל הנראה תצטרך לצבוע את רוב הכנף
  14. חברים מתגי חלון זה המחלה של יונדאי ולכן ניתן לרכוש את המתגים בעלי אקספרס בעלות של 40 ש"ח ליחידה ואת הפאנל כפתורים בצד של הנהג גם ניתן לרכוש קומפלט בסביבות ה 80 ש"ח אז תפסיקו להיות פראיירים ואל תשלמו סכומים של 1000 ש"ח וצפונה מכך על כמה כפתורים עלובים... אגב, ניתן להרכיב את הכפתורים החדשים בקלות אם יש לכם טיפה ידיים טכניות מי שבכל זאת מסתבך - יכול להביא לי את הכפתורים שהזמין ואני ירכיב לו אותם בעלות סימלית של 50 שח לכפתור בברכה דני (ירושלים) 0585249605 חג שמח
  15. אכן מניסיון שלי אישי מדובר באחלה רכב רק צריך להיזהר מאויב מספר 1 שלו - הבוצה במנוע לכן צריך להשתמש אך ורק בשמן שהיצרן ממליץ
×
×
  • תוכן חדש...