Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניה מיבואן או ליסינג פרטי


d10
שימו לב! השרשור הזה בן 1090 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה מתכתב מאוד יפה עם החישוב היבש שעשיתי, פה יצא שההפרש הוא 13,600₪, לפי החישוב שלי יצא בערך 14 אלף ש"ח.

האם 14 אלף ש"ח שווים את השקט ואת אי ההתעסקות במכירה? לא יודע.

אגב, ארונה FR עולה כמעט 80 אלף ש"ח ולא 77600₪, מה שמגדיל את הפער. בנוסף לזה, רכב במצב טוב שווה עוד איזה 2000-3000₪. הפער כבר גדל לאיזור ה-17-18 אלף ש"ח. זה לא מעט.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

השיקול הרלבנטי היחיד הוא שווי הרכב לאחר שלוש שנים, או תום תקופת הליסינג. אם הוא נמכר בפחות מהסכום שנשאר לאחר חיסור הסכום המצטבר בעיסקת הליסינג מהמחיר שלו כחדש מהחנות עבורך הרווחת, אם ביותר, הפסדת. שיקולי הביטוח והוצאות האחזקה לא רלבנטיים כשמדובר בליסינג מימוני להבדיל מתפעולי. במקרים שאני מכיר ההפרשים היו זניחים לגמרי. בעיסקת ליסינג תפעולי העסק מורכב מעט יותר שכן העלות לרוב גבוהה משמעותית מזו שיעלו אותם המרכיבים בקניה פרטית רגילה, אלא שאז נכנס מרכיב השקט הנפשי לתמונה ואת זה קשה לכמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוצאות ביטוח זה משהו שכן יכול להיות רלוונטי ברגע שיש נהגים חדשים במשפחה.
בחלק מחבילות הביטוחים של ליסינג פרטי התוספת לנהג חדש זניחה, בזמן שביטוח שעושים לבד עולה כפול ואף יותר ( גם חובה וגם מקיף ).



  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 29.1.2021 בשעה 10:25, dorsht כתב:

דרך מקום העבודה יש לי תנאים משופרים יחסית בליסינג פרטי, על רכב מיני מדובר על משהו כמו 1500₪ בחודש (פלוס מקדמה של כ-7000₪) עם אפשרות לצאת באמצע העסקה בלי לשלם קנס.

זו עסקה סטנדרטית של מועדון הייטקזון. כמו שאמרו כבר 1500 לחודש זה לא זול עבור רכב קטן.

אגב, אני מכיר אנשים שקיבלו את זה גם ללא הייטקזון, ככה שה"הנחה" לא באמת אמיתית.

 

בתאריך 29.1.2021 בשעה 09:25, Super_T כתב:

לקם מקבלים אפילו טלפון מהסוכן שלהם (בשלמה סיקסט אאל״ט..) שמראש מציע להם כבר עסקה חדשה עם שניים שלושה רכבים באותו סגמנט שנכנסים באותה העת למלאים/לארץ..

אתה מדבר על עסקה חדשה לאחר ה-3 שנים? כלומר צריך לשלם מקדמה חדשה, נכון?

 

באותו נושא, נתקלתי בכתבה מאתמול על העליה בביקוש לרכב בגלל הקורונה:

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3890155,00.html

וגם בה הכתב כותב שיש עליה בביקושים לליסינג פרטי (בפיסקה האחרונה):
 

ציטוט

 

אבל במקביל לקורונה התרחשה עוד תופעה, כזו שהחלה בשוליים של ענף הרכב וכעת גדלה ומאיימת על כל ההישגים של הורדת הישראלים מההגה: ליסינג פרטי. כלומר הלקוח משלם על המכונית מקדמה, ותשלום חודשי. בסוף התקופה הרכב מוחזר לחברה. הלקוח אינו הבעלים אך הוא נהנה מתשלום חודשי זול יחסית על הרכב, טיפולים על חשבון החברה ואפילו ניקוי.

 עד שנת 2019 ישראלים רבים לא ראו את ההיגיון בלנסוע במכונית בלי להיות הבעלים. אך הקורונה גרמה למצוקה כלכלית שמשתלבת עם הצורך במכונית צמודה בבית. אם מוסיפים לכך את האובססיה הישראלית לנסיעה ברכב חדש אפשר להבין מדוע מספרי הרכבים בליסינג פרטי זינקו, ברמות שיבואני הרכב מתארים כהכפלת כמויות חודשית.

 

היבואנים אומרים שהביקוש לליסינג פרטי הוכפל? WTF...

עריכה אחרונה על ידי Gorpi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין סיבה שהביקוש לא יוכפל, הקורונה רק האיצה את זה..
אין לאנשים סכומים גבוהים לשים על רכב חדש, והיבואנים והממשלה רק מביאים לעליית מחירים,

אני במקור מכיר את זה מחו"ל, בן דוד שלי גר בבריטניה, אצלם נפוץ מאוד לשלם Lease על רכב מדי חודש, 
הוא נוהג כרגע בלנד-רובר, לפני היה פורשה ודברים דומים,
המחירים בישראל לא נורמליים, לכן הסיפור של לשלם כל חודש ולזרוק חזרה את הרכב בסוף, תוך שמירה על נסיעה ברכב חדש כל שלוש שנים - זה WIN-WIN לרוב האנשים.
תפיסתית, בעיני לפחות, אם יש לך 80K ואתה שם בצד סביב 60K, ונותן 20K מקדמה, אתה יכול בעצם "להבטיח" מקדמה של 20K לעוד שני רכבים לפחות, משמע, אתה מסודר כמעט עשור קדימה מהבחינה הזו אם אתה בעסקאות מהסוג הזה, במקום ללכת לשים הכל על רכב יד שניה שאתה לא יודע כמה יהיה איתך.
שוב,

החברים פה שהגיבו יתקנו אותי אם אני מציג את זה לא נכון,
חלקם הציגו עניינים כלכליים טוב ממני ובדרך שאולי ריאלית יותר, אני פשוט לא הבנתי את כל מה שהוצג ולא רציתי להשתלט על השרשור 🙂 אני רק רושם מה שחברים הסבירו לי.

  • אהבתי 1

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל המניפולציות עם התשלומים ומקדמות לא משנות את העובדה - צריך להשוות ירידת ערך של רכב חדש ב 3 שנים הראשונות מול התשלום הכולל על השכרת אותו הרכב ל 3 שנים ( שנקראת ליסינג פרטי ).
זה הבסיס להשוואה בין תפוחים לתפוחים.


toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עסקת חכירה דומה לשכירת דירה- אתה משלם על החכרה (השכרת הרכב) ולאחר 18/36 חודשים אתה נשאר בלי רכב וגם בלי חלק לא קטן מהכסף שלך.

בעסקות ליסינג עם מקדמה,המקדמה העתידית שלך נשחקת כי מחירון לא תקבל על הרכב ולך תדע בכמה ימכר..

אם כבר לוקחים מימון עדיף לרכוש את הרכב ולא לשכור אותו בעסקת חכירה,אלא אם אתה מתכוון לבצע המשך עסקת רכישה סופיתולהחזיק את הרכב לעוד 3-4 שנים כך שבתום תקופת הליסינג,אתה יכול לרכוש את הרכב בהנחה מחברת הליסינג.

 

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים שאלה הקשורה לנושא שלא ראיתי עליה שום תשובה חד משמעית בשום מקום, גם לא באתרי הליסינג השונים בארץ.

רכב במסלול ליסינג פרטי, על מי נרשם???

על חברת הליסינג, או על האדם הפרטי שביצע את עסקת הליסינג?

איך בדיוק אופן הרישום עובד?

כלומר, נניח והרכב נרשם על חברת הליסינג, מה רשום ברישיון הרכב? מה אחוז ההפחתה במחירון?

ואם הרכב נרשם על אותו אדם פרטי? אז מה? הרכב נרשם כפרטי מהתחלה והוא פשוט משועבד לחברת הליסינג?

איך עובד ליסינג מימוני ומה ההבדל?

אשמח לסדר בבלאגאן חחח

עריכה אחרונה על ידי ProMeR

עומר :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לנו רכב בעסקת ליסינג פרטי, נרשם על שם חברת הליסינג.

עריכה אחרונה על ידי dorsht
  • אהבתי 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

יודעים אם אפשר להוסיף נהגים צעירים לביטוח בעיסקת ליסינג פרטי בהייטקזון ? וגם כמה משלמים אם מחזירים את הרכב באמצע התקופה ? ראיתי באתר של הייטקזון שניתן להחזיר אבל משלמים קנס כלשהו ,רק לא ברור לי בכמה מדובר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1090 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...