Jump to content

d10

  • הודעות

    12
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של d10

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. d10

    מכירת רכב לפירוק

    האם צריך למסור לקונה העתק של אישור הורדת הרכב מהכביש שמקבלים במשרד הרישוי? או שזה לא חובה?
  2. d10

    מכירת רכב לפירוק

    מה לגבי עניין הגרר? שהקונה לא ידרוש פתאום תשלום על הגרר או יוריד ממחיר הרכב את עלות הגרר. צריך להכניס את הסעיף הזה להסכם? והאם לכתוב סעיף של סכום ששולם?
  3. אחרי שהרכב כבר הורד מהכביש במשרד הרישוי צריך למכור אותו לפירוק. איך התהליך של המכירה מתבצע? צריך לחתום על איזשהו מסמך עם הקונה? הסכם? חשבונית תשלום? כמובן שמדובר על קונה שיבוא עם גרר.
  4. הדרישות הן: רכב מרווח, כניסה נוחה (כולל דלתות אחוריות), בטיחותי, אמין, עם תפעול נוח ולוח מחוונים קריא וברור. שהרכב יכנס למוסך רק לטיפול שנתי ולא מעבר. עדיפות לגיר אוטומטי רגיל. אחרי כל הדיבורים על תקלות בגירים רובוטיים, אני לא יודע אם כדאי לזוג מבוגר לקנות רכב עם גיר שיש סיכוי שיתקלקל ויצרוך התעסקות עם כל העניין. האם אני צודק בקשר לזה? עד עכשיו הרכבים שנבדקו בסוכנויות זה סוזוקי קרוסאובר וסיטרואן C3. רכבים די דומים במפרט טכני, רק שיש הבדל של כ-20K במחיר. חוץ מהבדל במחיר לטובת הסיטרואן גם האחריות בסיטרואן היא 5 שנים לעומת 3 שנים בסוזוקי. שניהם טורבו, עם גיר אוטומטי יפני 6 הילוכים, מרווחים. הבדל נוסף הוא שבסיטרואן יש 3 בוכנות לעומת 4 בסוזוקי ואכן הורגשו רעידות בסיטרואן בנסיעה בהאטה. הסוזוקי עדיין לא נלקח לנסיעת מבחן. הסיטרואן גם הרגיש פחות איכותי מבחינת איכות החומרים בתוך תא הנוסעים. בין היתר, אפשר לציין את משענת היד של הנהג, כאילו לקחו חתיכת עץ דקה, ושמו עליו בד וזהו (כמובן זה לא הכי חשוב אבל עדיין לא נעים). מה דעתכם על הרכבים האלה? איזה רכבים נוספים כדאי ללכת לראות?
  5. אתה מתכוון להנחה כאשר משלמים במזומן? באילו סכומים מדובר? על איזה דגם?
  6. למרות שיפור בגיר זה עדיין רובוטי וכנראה פחות אמין מפלנטרי לאורך זמן, ז"א יש יותר סיכויים לתקלות. נכון? אז מה בעצם ההבדל בין קורסה ל - 208 ששווה את תוספת המחיר? המנוע והגיר זהים וההבדל הוא במראה החיצוני, הפנימי והשם. פג'ו גם נותנים רק 3 שנות אחריות לעומת 4 באופל.
  7. תודה על התגובה ציינתי את התקציב בכותרת - 110K אפשר גם לחרוג ממנו בקצת אם זה ממש משתלם
  8. אלה הרכבים שחשבתי עליהם: אופל קורסה החדשה יתרונות: 4 שנות אחריות, תיבת הילוכים פלנטרית, הבטחת יבואן של קניית הרכב במחיר מחירון (האם זה נכון?) חסרונות: 3 צילינדרים, אמינות לא מוכחת, שמירת ערך לא ברורה לבינתיים רנו קליאו החדשה יתרונות: 4 צילינדרים, חוץ מזה לא מצאתי משהו בולט (תקנו אותי אם יש משהו מיוחד) חסרונות: שנתיים אחריות (זה באמת שנתיים?), תיבה רובוטית, אמינות לא מוכחת, שמירת ערך לא ברורה לבינתיים סיטרואן C3 החדשה יתרונות: 5 שנות אחריות, תיבת הילוכים פלנטרית חסרונות: 3 צילינדרים. אמינות? שמירת ערך? טויוטה יאריס החדשה לא כל כך מכיר את הרכב מאזדה 2 יתרונות: תיבה פלנטרית, אמינות, שמירת ערך חסרונות: דגם ישן אשמח להתייחסותכם למה שכתבתי וכמובן להמלצות לרכבים נוספים.
  9. תודה לכולם על התשובות המפורטות. אז המסקנה היא שקניית רכב חדש עם ירידת ערך נמוכה במזומן יוצא יותר משתלם כלכלית מליסינג.
  10. נכון, זה מקדמה ותשלומים קבועים לאורך התקופה. אבל בסוף התקופה הסכום הכללי שמשלמים על ליסינג הוא הרבה יותר נמוך ממה שמשלמים על רכב אצל היבואן ישר בקניה. לדוגמא: רכב חדש עולה 110K ונגיד יש תוכנית בליסינג שמשלמים שם 10K מקדמה ו - 1.5K לאורך 36 חודשים. אז בסוף התקופה זה יוצא 110K נגד 64K. או שיש הסבר אחר לזה?
  11. תוכל בבקשה לפרט למה סדר עדיפויות כזה? למה ליסינג פרטי הכי פחות משתלם?
  12. שלום לכולם, רציתי להתייעץ בקשר לאופן רכישת רכב חדש. אני מתלבט בין קניה מיבואן או ליסינג פרטי. החסרונות שאני רואה בקניה מיבואן זה הסכום הגדול שאני משלם כבר בהתחלה ואת עניין המכירה כשארצה. שני החסרונות האלה מתבטלים בליסינג, כאשר אני משלם סכומים קטנים יחסית לאורך תקופה וגם בסוף התקופה אני יכול להחזיר את הרכב ללא צורך בחיפוש קונה. אבל למרות חיסרון של הוצאת סכום גדול בקניה מיבואן, האם זה יוצא יותר משתלם כלכלית כאשר ארצה למכור או להחליף את הרכב? באופן כללי, מה יותר משתלם כלכלית?
×
×
  • תוכן חדש...