Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

רכב אשר נוסע כמעט אך ורק בסופשי"ם. אני דואג שבגלל שהוא עומד בחניה רוב השבוע, יצטבר בלאי חוסר שימוש. האם כדאי להקדים את שגרת הטיפולים? האם כדאי לנתק את המצבר? התנעה בפעם ביום לכמה דק' מספיקה? 

   

   הרכב: ידני, אטמוספרי, לא משוכלל מדי אך עדיין מודרני בן כמה שנים בודדות.

 

עריכה אחרונה על ידי Taipan
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם אתה נוסע בו פעם בשבוע לא צריך לעשות שום דבר מיוחד.

  • אהבתי 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

רצוי מאוד מקום מוצל ואם אין אז כיסוי על האוטו.

 

אם הנסיעה בסופי שבוע מספק ארוכה ( נגיד 20-30 ק"מ לפחות) ואין ברכב זליגת זרם לא תקנה,  אז אין צורך להניע אותו בין לבין ואין צורך לנתק את המצבר. 

 

בזמן חניה להקפיד על הגה ישר וגיר בניוטרל. 

  • אהבתי 3

 

 

פורסם
לפני 9 דקות, Buki כתב:

בזמן חניה להקפיד על הגה ישר וגיר בניוטרל.

הגה ישר בשביל לשמור על הגומיות, אבל למה נוטרל ולא פארקינג?

 

מומלץ להפעיל מזגן מידי פעם ולתת למע' לעבוד.

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, Buki כתב:

 כי זה ידני אצלו :-)

 

 ^_^ יצאתי טמבל.

תודה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Electron
  • מעניין 1

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם (נערך)

הגה ישר בחניה , חניה עם צל , וקס על הצבע , הייתי ממליץ לך לרסס על כל הגומיות (חלונות , בושינגים , ציריות, הכל) ספריי סיליקון זה שומר שלא יתייבשו ... לנתק דברים שמחוברים לחשמל כמו מטענים , מצלמת דרך .. 

לגבי הטיפולים אין מה להקדים. 

עריכה אחרונה על ידי netanel1014
  • מעניין 1
פורסם
לפני 2 דקות, netanel1014 כתב:

הייתי ממליץ לך לרסס על כל הגומיות (חלונות , בושינגים , ציריות, הכל) ספריי סיליקון זה שומר שלא יתייבשו

יש לך נסיון עם ספריי סיליקון?

אם כן, עד כמה להערכתך הספריי עוזר?תוכל להמליץ על ספריי?

נמאס לי להחליף גומיות בציריה כל שנה וחצי..

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

פורסם
לפני 4 דקות, Electron כתב:

 

נמאס לי להחליף גומיות בציריה כל שנה וחצי.

תקנה פעם אחת גומיות מקוריות ותשכח מזה ל 10-15 שנה, בלי שום ספריי.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם
לפני 8 דקות, Electron כתב:

יש לך נסיון עם ספריי סיליקון?

אם כן, עד כמה להערכתך הספריי עוזר?תוכל להמליץ על ספריי?

נמאס לי להחליף גומיות בציריה כל שנה וחצי..

כן קבוע אני מרסס. לא משנה איזה ..העיקר ספריי סיליקון. גומיות לציריות לא אמורות להתייבש לך בשנה וחצי אחי.. תקנה משהו יותר איכותי.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אם אתה משאיר את האוטו שבועיים-שלוש בלי להניע ואחרי זה הוא מניע בלי בעיה, אז הכל תקין. 

 

אם לא מניע, אפשר לבדוק צריכת זרם ב Stand By, עד 50 מיליאמפר נחשב תקין. 

 

בדיקה כמו בתמונה - חיבור רב בודד  בין נעל כבל פלוס לקוטב פלוס של המצבר, כמובן כשהכל באוטו כבוי. 

רק המכשיר צריך להיות במצב מדידת מיליאמפר ולא 10 אמפר.

 

כמו כן במכוניות עם מערכת חשמל שנכנסת למצב Sleep, הבדיקה הזו לא תהיה מדוייקת, כי המערכת לא תכנס למצב Sleep. במכוניות כאלה צריך להשתמש ברב מודד צבת, כשהכל מחובר. 

 

P5.jpg.2b73524c659f0634099adbb0dbec074c.jpg

 

  • אהבתי 1

 

 

×
×
  • תוכן חדש...