Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אבא בסאאבאבה, וביטוח כלומי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוי איזו רכבת הרים, התלהבתי מאוד על המחשבה הגאונית להשתמש בקבריולט.

 

משתתף בצערכם.

שלא תדעו עוד צער.

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

משתתף בצערך על האובדן,

יום טוב הוא מלנחם, ונחמה קרובה לבוא.

 

כל הכבוד על המחשבה מחוץ לקופסא..

שהילדים שלך רואים כמה אתה משקיע בכיבוד הורים זה חוזר אליך בהמשך..

 

נ.ב. באיזור מגוריי לפני שנים היה נגן רחוב עם גיטרה ששר שירים של קרליבך ותמיד היה עם חיוך על הפנים

התמונה של אביך הזכירה לי אותו

יש קשר? או שאני מפספס..

  • אהבתי 1

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם
לפני 19 דקות, איצי בר כתב:

באיזור מגוריי לפני שנים היה נגן רחוב עם גיטרה ששר שירים של קרליבך ותמיד היה עם חיוך על הפנים

התמונה של אביך הזכירה לי אותו

יש קשר? או שאני מפספס..

בינגו. מצ"ב תמונה.

Screenshot_20201005-020738_WhatsApp.thumb.jpg.d8f00ac863a4cd04c71ce09842fb43d7.jpg

  • אהבתי 5

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם (נערך)

כ''כ חבל 

אני זוכר אותו 

הוא היה בן אדם מאוד מאוד נחמד

תמיד עם גיטרה וחיוך..

עריכה אחרונה על ידי איצי בר
  • אהבתי 1

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

בס"ד
מן השמיים תנוחמו...
אותו דבר היה לי אם הסבא של אישתי, כל פעם שהיה צריך לקחת אותו ברכב אצלי, היה עובר לי רעד בגוף..., משקל לא קל, לכוון את הכסא שיהיה במקביל לרכב, להרים אותו ובו זמנית שהכסא לא יברח...., אם היה מדובר ברכב טיפה יותר גבוה, אין על מה לדבר בכלל, ביטוח לאומי?? חחחחח....
רוב נחת מהילדים, וכמו שכתב מישהו מעלי, כמו שכיבדת את הוריך, ככה הילדים שלך יכבדו אותכם וגם סגולה לאריכות ימים...
נ.ב: אני עובד ליד העסק שלך, מאחל לך שתחזרו לפעילות מלאה במהרה.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • אהבתי 1

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

 

ריגשת מאוד.

ביטוח לאומי? אפשר להתפוצץ מהאטימות הממסדית הזו. מקום בו ההגיון הבריא פשוט לא קיים ונדמה כי כל התקנות והחוקים נכתבו ע"י צרי עין. 

 

  • אהבתי 1
פורסם

משתתף בצערך.

אתה יכול להיות גאה בעצמך על כל מה שעשית והאיכפתיות.

 

ביטוח לאומי - יש משהו שלא נאמר עליהם...? כל החיים משלמים להם, ובערוב החיים, במקום שיהייה מהם קצת סעד, ממשיכים לשלם להם בעצבים.

  • אהבתי 1

alfa 156 2.5.

פורסם

לעניין הביטוח הלאומי: ביטוח לאומי זה ענף של פקידים על פקידים,  לפעמים זה מאד תלוי על איזה פקיד אתה 'נופל', מיצוי זכויות זה תחום לא פשוט, לעתיים צריך להיות עיקש עם הבקשה שלך כדי לקבל את מה שאתה רוצה, רלוונטי לכל אגף ממשלתי כזה או אחר, כמו רשות המיסים וכו' . 

 

כיף לראות את מה שעשית למען אביך, היה נראה שעשית את זה מתוך אהבה אמיתית לאביך ולא ממקום של מחוייבות אליו ביחיסים של אב לבן,  אשרי אביך ואמך אשר הביאו לעולם וחינכו ילד המסוגל לכבד כך את הוריו, יהיה זכרו ברוך.

 

 

  • אהבתי 1
פורסם

תנחומיי על פטירתו של אביך.

 

לגבי ביטוח לאומי: על כל אחד שבאמת מגיע באים עוד חמישה שמנסים לתחמן את המערכת. הפקידים חייבים לסנן את התחמנים, ואלה שמגיע להם יוצאים נפסדים מכך.

 

לגופו של עניין - אני מייעץ לאנשים במצב בו היית לרכוש ואן מאובזר משומש מנכה שמחליף.  זאת בד"כ עסקה די משתלמת, כי ברבים מהמקרים מדובר בדגמים ייחודים לנכים שמאד לא אטרקטיביים בשוק המשומשות.

(לנכה מוסע מאושר טרנספורטר 3 דלתות ללא דלתות צד בכלל... תצורה שיש לה ביקוש דל מאד בשוק המשומשות) את המעלון ממילא מפרקים והנכה לא מקבל בעבורו כלום כך שהוא לא נפסד מזה שאתה רוכש את הרכב עם האבזור.

 

לגבי הקבריולט - בהחלט חשיבה מחוץ לקופסא, אבל לא ברור לי איך הוצאת את אביך מהרכב כשהגעת ליעד בו אין לך מנוף כדי להוציא אותו.

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

משתתף בצערכם!

את הרכב הכרתי מאריאל, לא תיארתי לעצמי אפילו שזה הסיפור מאחורי הבעלות על הרכב!

Sent from my MI 9 using Tapatalk

  • אהבתי 1

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

משתתף בצערך, תנוחמו משמיים.

 

סיפור יפה ומרגש - לטעמי פעלת באופן יוצא מן הכלל. שאפו על היצירתיות ורגעי האושר שהצלחת להסב לאביך.

יהי זכרו ברוך

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...