Jump to content

ZvikH

  • פרסום הודעות

    325
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

19 נייטרלי

אודות ZvikH

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. דווקא משלושתן, ה 5008 הכי מרווחת בשורה השלישית, וזה לא שהמקום ראוי לאדם בגיר ליותר מנסיעה קצרה גם כך. עוד יתרון הוא במקרה איכלוס של 3 נוסעים בשורה השניה... שוב, ללא תחרות. במקרה של 2 בגירים דווקא עדיפות הניסאן והסקודה
  2. 700 מל לאלף ק"מ, כבר יש לך קייס. לפי פיג'ו עצמם, עד 500 מל לאלפיה זה תקין. אתה כבר בתחום הלא תקין. אם הרכב טופל רק במורשים, בזמן ואתה דאגת לברר לעניין ההחלפה לאורך הדרך, יש לך קייס ביג טיים לדעתי. פתח קריאה/תלונה מול שירות הלקוחות של לובינסקי.
  3. מעשן מאוד זה גם יכול להיות סממן למנוע שכבר "נטחן". האינדיקציה צריכה להיות צריכת שמן מוגברת. תעקוב אחר הצריכה.
  4. בהחלט יכול להיות קשור, אם החליפו רצועה אך לא ניקו המערכת היטב עדיין המנוע יסבול מהרעבת שמן וחיכוך וחום מצטבר בנקודה מסויימת יישחק לאורך זמן עד לאיבוד קומפרסיה. ללא ספק משנה מי המוסך שהגיש הבקשה, אך הוא יכול להתנהל ישירות גם מול שירות הלקוחות. אני יודע בוודאות שלעיתים יש ללקוח יותר כוח מהמוסך שמתתוך מול היבואן. מניסיון אישי
  5. לדעתי הצנועה, אם תיתן קצת פייט ללובינסקי, בקטע טוב, לא להשתלח, יש מצב טוב להוציא השתתפות גבוהה יותר מצידם. מריח לחלוטין כמו עניין הרצועה. אם טיפלת ברכב כהלכה, עם שמנים בתקן וחלפים מקוריים ובזמן, להוציא מזל רע, הרכב לא אמור לשבוק בשלב כה צעיר. תטען את זה מול השירות ושיפנו ליצרן. במידה ולא יצלח, תחליף מנוע, כי כלכלית לא יהיה שווה למכור את הרכב במצבו. לפחות תהנה ממנו עוד שנה שנתיים
  6. @elad24מטרת הריקול לבדוק האם הרצועה התפוררה. שלך לא התפוררה לבדיקתם, אז אין מה להחליף מבחינת הריקול. מבחינת הצורך בהחלפה בגלל שהרצועה שלך כבר בת 6 - זה עלייך כמובן, אין שום סיבה שיצרן יחליף לך רצועה על חשבונו אם הכל תקין (למרות שזה היה ממש כייף אם זה היה כך) - זה חלק משגרת הטיפולים של הרכב. במקומך, הייתי מחליף. גומי מתיישן == רצועה שעלולה להיקרע == הלך מנוע. אני לא אוהב להתעסק עם זה.
  7. דלג על האלפא - לפחות עד שתתייצב כלכלית ותוכל להשתעשע עם אחזקה של רכב שדורש תשומת לב מיוחדת. פערי האחזקה בינה לבין המיצובישי יהיו תהומיים. תתמקד באסייתיות חמודות ואמינות. אני דווקא הייתי מחפש גם מאזדה 3 בנוסף לשאר ההמלצות מעליי.
  8. מ.מ.מ. - לדעתי סגור סופית. אוטוטסט בסדר. בוחן - שומר נפשו ירחק!! יחס מגעיל בעיקר.
  9. מצטרף להמלצה על טכנו טסט בטירת הכרמל. באיזור הקריות טסט באפק גם סבבה
  10. נראה שהמאזדה עונה יותר לצרכיך לפי סדר העדיפויות שמנית. אנסה לענות בהתאמה: 1. רכב לא מבאס - לטעמי לפחות המאזדה ממש לא מבאסת, עשויה היטב עם חומרים טובים ואיכות הרכבה טובה לסגמנט. 2.בטיחות - מבחינתי זו הסיבה העיקרית לשדרוג - שתיהן בעלות ציון בטיחות זהה במבחני EURONCAP. מאמיןי שעניין מע' העזר בפיג'ו יותר עדכניות, אך לא יכול להעיד על כך מידיעה ודאית. 3.אמינות- המאזדה כנראה שתהיה אמינה יותר. זה לא שהפיג'ו לא אמינה, פשוט מנוע טורבו רגיש יותר. זה הסעיף שבגללו הבנתי שהנטיה למאזדה עבורך נכונה יותר. 4.נוחות כי כיף כשנוח - חד משמעית, ללא עוררין פיג'ו (בגרסת הסטיישן - ההאצ'בק ל
  11. עוד אופציה מעניינת וזולה תהיה אופל גרנדלנד דיזל מ 0 ק"מ. נמכרת סביב 122-124.
  12. אופל גרנדלנד 0 ק"מ, דיזל תעלה לך בערך 122. חסכוני, גבוה, נוח ומרווח שופע מערכות בטיחות מתקדמות.
  13. מציע לך להחליף באופן יזום ובהקדם האפשרי. כשאתה עושה זאת, שיבדקו קיום שבבים במערכת כולל במשאבת הואקום אם זה אפשרי
×
×
  • תוכן חדש...