Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אבא בסאאבאבה, וביטוח כלומי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 36 דקות, zvit כתב:

 

לגבי ביטוח לאומי: על כל אחד שבאמת מגיע באים עוד חמישה שמנסים לתחמן את המערכת. הפקידים חייבים לסנן את התחמנים, ואלה שמגיע להם יוצאים נפסדים מכך.

 

ברור. אולי הובן ממני כאילו איני מעריך את המוסד החשוב הזה.

אני סבור כי כמעט כל הפקידים שם הם אנשים טובים, וברובם באמת מנסים לעזור, אך לאחר מס' פעמים שנכוו בהתחזויות וכד' נגמרו להם הסנטימנטים ומגדלים עור של פיל.

היחס צריך להיות מקצועי, ענייני ומכבד, ועם כל זה שיחקרו את כל מה שצריך. ולא דיברתי כאן על אישורים ובקשות מחוץ לפרוטוקול. בועדת הניידות במשרד הבריאות בכלל קיבלתי הרגשה של גנב ופושע כבר בהקראת השם בוועדה. בעיני הבלתי מקצועיות לפחות שליש מהממתינים לוועדה היו שקרנים או מגזימים בנכותם בצורה בולטת.

לפני 36 דקות, zvit כתב:

לגופו של עניין - אני מייעץ לאנשים במצב בו היית לרכוש ואן מאובזר משומש מנכה שמחליף.  זאת בד"כ עסקה די משתלמת, כי ברבים מהמקרים מדובר בדגמים ייחודים לנכים שמאד לא אטרקטיביים בשוק המשומשות.

(לנכה מוסע מאושר טרנספורטר 3 דלתות ללא דלתות צד בכלל... תצורה שיש לה ביקוש דל מאד בשוק המשומשות) את המעלון ממילא מפרקים והנכה לא מקבל בעבורו כלום כך שהוא לא נפסד מזה שאתה רוכש את הרכב עם האבזור.

 

לגבי הקבריולט - בהחלט חשיבה מחוץ לקופסא, אבל לא ברור לי איך הוצאת את אביך מהרכב כשהגעת ליעד בו אין לך מנוף כדי להוציא אותו.

תשובה אחת לשתי השאלות:

ברור שהכי משתלם, לכאורה, היה לרכוש טרנפורטר משומשת או קרייזלר עם מעלון. הקבריולט לא הייתה נטו כלי להתניידות (תיאורטית ניתן היה לקפל את המנוף למושב האחורי!! אך לא היה נותר מקום לעובד הזר). רציתי משהו שייתן כיף לאבא, וגם אני יהנה ממנו. בהסעה מאחור במונית מונגשת או במסחרית הוא לא יכל לצפות דרך השמשה הקדמית כלל, ולצדדים בקושי. הקבריולט מרח לו חיוך, ושימש לנסיעות מעגליות בלבד, בלי לצאת מהרכב. עדיין שכרנו פה ושם רכב, לדוגמא לברית של נכד.

עריכה אחרונה על ידי tinoki
  • אהבתי 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם (נערך)

משתתף בצערכם.

נשמע שאתה זכית באבא מעולה והוא זכה בבן משכמו ומעלה. 

היצירתיות שלך בניסיונות לעזור לו מעוררת השראה. 

סאאב קבריולט - הברקה!

ההתחשבנות של הביטוח הלאומי על ה 20 מטר האלו, פשוט מקומם!

מצד שני, בטוח שהרבה מנצלים ומנסים לרמות אותם, ושוב שומרי החוק נדפקים בגלל הרמאים :(

שלא תדעו עוד צער. 

עריכה אחרונה על ידי SurfHigh
  • אהבתי 1

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם (נערך)

סיפור מדהים על אהבת בן לאב, החל משיקול רכישת הבית ועד קניית רכב קבריולט!

משתתף בצער המשפחה. 🌹

עריכה אחרונה על ידי Mr.Hybrid
  • אהבתי 1

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם
לפני כשעה, zvit כתב:

לגבי ביטוח לאומי: על כל אחד שבאמת מגיע באים עוד חמישה שמנסים לתחמן את המערכת. הפקידים חייבים לסנן את התחמנים, ואלה שמגיע להם יוצאים נפסדים מכך.

חבל שאין סטטיסטיקה בנושא, אמורה להיות, אבל אין.

אני לא מאמין שאלה האחוזים, אני דווקא חושב שהמצב להיפך - אנשים שבאמת צריכים מסתבכים קשות במערכת שמאטה אותם ופוגעת בהם, כדי "לחסוך" בודדים שמנסים לדפוק אותה.

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

משתתף בצערכם.

המחשבה על קבריולט גאונית, לא יודע אם זה יותר יצירתיות או אומץ אבל אהבתי מאוד.

העיקר שאבא נהנה, אין כל ספק שהיית לו בן נהדר.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם
לפני שעתיים, zvit כתב:

תנחומיי על פטירתו של אביך.

 

לגבי ביטוח לאומי: על כל אחד שבאמת מגיע באים עוד חמישה שמנסים לתחמן את המערכת. הפקידים חייבים לסנן את התחמנים, ואלה שמגיע להם יוצאים נפסדים מכך.

 

לגופו של עניין - אני מייעץ לאנשים במצב בו היית לרכוש ואן מאובזר משומש מנכה שמחליף.  זאת בד"כ עסקה די משתלמת, כי ברבים מהמקרים מדובר בדגמים ייחודים לנכים שמאד לא אטרקטיביים בשוק המשומשות.

(לנכה מוסע מאושר טרנספורטר 3 דלתות ללא דלתות צד בכלל... תצורה שיש לה ביקוש דל מאד בשוק המשומשות) את המעלון ממילא מפרקים והנכה לא מקבל בעבורו כלום כך שהוא לא נפסד מזה שאתה רוכש את הרכב עם האבזור.

 

לגבי הקבריולט - בהחלט חשיבה מחוץ לקופסא, אבל לא ברור לי איך הוצאת את אביך מהרכב כשהגעת ליעד בו אין לך מנוף כדי להוציא אותו.

האם תוכל לפרט איך מגיעים לאנשים כנ"ל אשר מוכרים רכב עם מעלון.

(מכיון שאצלנו הסיעודי הוא מעל גיל פנסיה, אין לו זכאות לאף רכב)

פורסם

טילטלת אותי לגמרי.

חשבתי שאני נכנס לעוד סיפור מרמור על רשויות אטומות ונשאבתי לסיפור מקסים.

גם אבא שלי כבר לא צעיר ומאוד התחברתי לקשיים שחוויתם.

אני מאחל לעצמי את היצירתיות והנחישות שיש בך.

משתתף בצער על לכתו

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

איזו כתיבה יפה ומרגשת! 

כואבת וריאלית מצד אחד ומלאת חוש הומור ואופטימיות מצד שני למרות הסיום הטבעי של כל אחד ואחת מאיתנו - יש לראות את החיים מעיניים טובות ולקבל את המוות כחלק בלתי נפרד מהחיים. 

 

אני זוכר באמת שחודש וחצי לפני פטירת אימי ז"ל - שגם אחותי ואני הינו עוזרים לה להכנס לסובארו ופעם אחת היא פשוט נפלה לנו - התחושה של האשמה, שלמזלנו נגמרה ללא נזק - זוכר את זה. 

מאז אותו יום כבר עברנו להשתמש בצוות שינוע מטעם בית החולים שלקח והחזיר אותה אבל חודש לאחר מכן גם הסיפור הזה הגיע לסיומו. 

 

אולי יום אחד יהיה לי האומץ לשחרר את הסיפור - אתה בהחלט נותן לי את הרצון.

 

תודה לך איש יקר! 

משתתף בצערך אך יחד עם זו - מודע להקלה שמגיעה עם השחרור. 

 

המהלך עם הסאב - סוג של הברקה, העלת לאיש חיוך על הפנים.

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 5 דקות, Ron Poh כתב:

האם תוכל לפרט איך מגיעים לאנשים כנ"ל אשר מוכרים רכב עם מעלון.

(מכיון שאצלנו הסיעודי הוא מעל גיל פנסיה, אין לו זכאות לאף רכב)

 

יד 2 - טרנספורטרים בני 5-6 רובם מנכים. הדגם הזול יהיה מנכה מוסע , ידני,  3 דלתות. יש גם פיאט דובלו מוגבהים, וסיטרואן ג'מפי. אבל הכי נפוץ זה הטרנספורטר.

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני שעתיים, zvit כתב:

(לנכה מוסע מאושר טרנספורטר 3 דלתות ללא דלתות צד בכלל... תצורה שיש לה ביקוש דל מאד בשוק המשומשות) את המעלון ממילא מפרקים והנכה לא מקבל בעבורו כלום כך שהוא לא נפסד מזה שאתה רוכש את הרכב עם האבזור.

הדברים השתנו למען האמת. לפחות ממה שאני מכיר.

דודה שלי זכאית לרכב נכה מוסע, הרכב המסחרי הראשון היה ג'אמפי בגרסת נוסעים שפורקה לה שורת המושבים האחרונה, השני היה פולקסווגן T5 קומבי שהגיע עם חלונות מקוריים מהיצרן אך ללא מושבים מקוריים מאחור ולדעתי גם ללא דיפונים מקוריים (או דיפונים ברמה נמוכה מאוד) והנוכחי (שעתיד לעבור החלפה ממש בקרוב) הוא יונדאי i800 בגרסת נוסעים, עם מושבים מקוריים, שתי דלתות צד ומזגן מפוצל מקורי. לכל הרכבים היה ביקוש טוב, בדגש על היונדאי שנמכרה תוך פחות מ-48 שעות (כרגע ממתינים לשחרור מהביטוח הלאומי ואז ניתן למסור את הרכב לקונים).

 

לעניינו של פות"ש - משתתף בצערך. 

מרגש שניסית למצוא כל פיתרון אפשרי לעזור לאביך, אני בטוח שלא כל אחד נוהג ככה.

עצוב שהביטוח הלאומי הערים עליך קשיים. אף פעם לא אבין את הקטע הזה של המרחק, מה זה משנה כמה רחוק גר מורשה הנהיגה אם הוא זמין עבור הנכה?

חוסר הגמישות המחשבתית (1520 מטרים לעומת 1500 מטרים, ב-Worst case scenario) יכול לטמטם אותי. זה לא שעכשיו אתה גר באילת והוא גר באיזור מודיעין ואז באמת אין כל כך היגיון שתהיה מורשה נהיגה שלו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני שעתיים, zvit כתב:

 

 

לגבי ביטוח לאומי: על כל אחד שבאמת מגיע באים עוד חמישה שמנסים לתחמן את המערכת. הפקידים חייבים לסנן את התחמנים, ואלה שמגיע להם יוצאים נפסדים מכך.

 

במקרים אלו אני מעדיף את שיטת מס הכנסה האמריקאי. קודם מאמינים, אבל אם נתפסת בשקר זה לא רק שתשלם אלא גם תשב על זה בכלא, אפילו אם קוראים לך מרתה סטיוארט. ברור לי שהחשש של ביטוח לאומי הוא לתת כסף לאנשים שלא שלא יוכלו להחזיר אותו, אבל כלא זה גורם קצת יותר מרתיע. 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם

אני משתתף בצערך ומעריך את המסירות והחשיבה מחוץ לקופסא למען אביך ז"ל.

 

ה"פוסט" הזה (או איך שתא קוראים לזה) הוא שילוב כל כך יפה של רגש, כיבוד הורים ואהבה מוטורית והוא כל כך יפה בעייניי.

 

אמא שלי ז"ל אף פעם לא נהגה והיתה חןלת סרטןבמשך שנים. לפני כמעט שני עשורים היתה לי פונטו ספייס מטעם העבודה.

הנסיעה בה לא היתה נוחה עבורה וקנינו מונדאו משומשת במיוחד עבורה ובה הנסיעות היו נוחטת עבורה.

טוב תדעת שאנחנו לא היחידים שקנו רכב במיטחד לטובת נוחיות הסעת הורה.

 

שלא תדעו עוד צער ותתנחמו בעובדה שהאב נגאל מייסוריו

×
×
  • תוכן חדש...