Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אבא בסאאבאבה, וביטוח כלומי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיפור מרגש, כל הכבוד לך.

משתתף בצערך ושמח לראות את האופטימיות בטון הסיפור, אני בטוח שאביך סיים את חייו בשלוות נפש כשהוא יודע שמאחוריו משאיר כזו משפחה.

אני הייתי משמר את הסאאב, גם בשביל התחביב וגם בשביל הזכרון המרגש של האושר על פניו כשנסע בה איתך.

עברתי לסקייטבורד

פורסם (נערך)

כל הכבוד לך על הטיפול המסור באביך.

מי יתן ותחווה ימים ורגעים טובים יותר.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

משתתף בצערך, הסיפור וסופו ממש פירקו אותי ונגעו בי.

לא אמרו לך כאן מספיק פעמים כמה אתה בן מיוחד וטוב. אני מאחל לך רק דברים טובים בחיים ושלא תדע עוד צער.

פורסם

@tinoki
תשמע... ריגשת ! הכתיבה מאוד יפה ומעניינת.
כל הכבוד על המחשבה היצירתית (רכב קבריולט) ! עשית מצווה גדולה שהצלחת להעלות לו חיוך אחרי כל כך הרבה זמן שלא יצא מהבית ! רעיון אדיר ומלא תושיה.
אין לי ספק שהוא השאיר לך\לכם "ארגז כלים" להמשך החיים, מלא ערכים וטוב לב.
תודה ששיתפת אותנו בסיפור שלך(ם), זה לא מובן מאליו...
שתזכו תמיד לבשורות טובות.

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תנחומיי , שלא תדעו עוד צער .

החיוך של אביך = עשית את המקסימום שיכולך לאדם הכי קרוב ואהוב.

 

הפקידים של ביטוח לאומי -מפגרים , הם מפגרים מבחינה מחשבתית וטכנולוגית ואנחנו סובלים מכך.

פורסם

תשמע, וואו. מטוב ליבך, ניכר כי אביך היה אדם טוב שהשאיר אחריו משפחה לתפארת. תנוחמו מן השמיים, ולוואי ונתבשר כולנו רק בשורות טובות.

פורסם

תשמע, אני קורא את מה שכתבת, רואה את גודל ההשקעה והאכפתיות ויכול להגיד כל הכבוד להורים שלך שגידלו בן כמוך.

 

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

("ברוך דיין האמת" מן השמיים תנוחמו. שלא תדעו עוד צער.)

מרגש ביותר!!!

כל הכבודדדדד!!!!!!

חיזקת את רוחנו. אני מעריץ אותך! גם בכיבוד הורים וגם בחשיבה מחוץ לקופסה.

( רואים בתמונה את האושר שיש בפניו.) שתזכה לאורך ימים ושנים בזכות זה, ושילדיך יכבדו אותך גם כן לעת זיקנתיך.

אמן.

פורסם

ריגשת אותי מאד.

מדהים לראות אדם שחושב על אביו ומה טוב לו ולא חוסך בכך. 

ברור לי שאביך ז"ל היה אדם מיוחד במינו כשרואים את בנו נוהג כך איתו.

משמים תנוחמו.

אגב ביטוח לאומי. אין להם כללים זה תלוי בפקיד והם לא עובדים לפי חוקים מסויימים. ואוכיח לכם את זה, יש סניפים שיותר קל לקבל מענה ושירות ומתחשבים יותר ויש כאלו שלא! אם היה כללים ברורים לכולם לא היה הבדל ובנוסף לא היה צריך את כל החברות והמאכערים שחלקם עוזרים באמת ובשכר נמוך וחלקם שרלטנים שגובים הרבה מאד כסף מאנשים שצריכים כל שקל.

מועדים לשמחה.

פורסם (נערך)
בתאריך 5.10.2020 בשעה 10:23, lanosforce כתב:

משתתף בצערך אך יחד עם זו - מודע להקלה שמגיעה עם השחרור. 

יש הקלה רגעית. אחרי השבעה הפתיעו אותי רגשות החסר והריק. אני מתנחם בידיעה על השארת הנפש.

בתאריך 5.10.2020 בשעה 10:49, mottis כתב:

ה"פוסט" הזה (או איך שתא קוראים לזה) הוא שילוב כל כך יפה של רגש, כיבוד הורים ואהבה מוטורית והוא כל כך יפה בעייניי.

אכן אלו היו 2 המטרות. רק שילוב בין 2 המטרות דחף לקניה.

תודה לכל המגיבים. רק כעת גיליתי שאני כזה מיוחד ;-)

עריכה אחרונה על ידי tinoki
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

×
×
  • תוכן חדש...