Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אבא בסאאבאבה, וביטוח כלומי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה איש אדיר והפוסט הזה סחף אותי כ"כ

הגושפנקה שנתת פשוט השאירה אותי ללא מילים

 

משתתף בצערך ובצער המשפחה, שתדעו רק טוב!

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני שעה, Ron Poh כתב:

האם תוכל לפרט איך מגיעים לאנשים כנ"ל אשר מוכרים רכב עם מעלון.

(מכיון שאצלנו הסיעודי הוא מעל גיל פנסיה, אין לו זכאות לאף רכב)

חפש ביד 2 ללא חברה וסמן את המשבצת "מותאם לנכים" בחיפוש חכם (יש גם סתם כאלו שמסמנים). מכל מה שהציעו כבר אני התחברתי יותר לקרייזלר. יש לה רצפה מונמכת מקורית, רובם יוצאות נכי משרד הביטחון.

אגב, אני כבר לא זוכר, אבל אני סבור כי מגבלת הגשת התביעה לאחר גיל פנסיה היא רק לתביעת נכות כללית, ולא לניידות, אבל ייתכן שאני טועה.

לפני כשעה, dorsht כתב:

עצוב שהביטוח הלאומי הערים עליך קשיים. אף פעם לא אבין את הקטע הזה של המרחק, מה זה משנה כמה רחוק גר מורשה הנהיגה אם הוא זמין עבור הנכה?

אכן. הנכים מפסידים בגלל הרמאים.

לפני כשעה, dorsht כתב:

חוסר הגמישות המחשבתית (1520 מטרים לעומת 1500 מטרים, ב-Worst case scenario) יכול לטמטם אותי. זה לא שעכשיו אתה גר באילת והוא גר באיזור מודיעין ואז באמת אין כל כך היגיון שתהיה מורשה נהיגה שלו.

דווקא אני סבור שאם יש מגבלה, הרי צריך לעמוד בה. בשביל זה יש וועדת חריגים. זה כמו שמי שעבד 177 יום גם ירצה אבטלה למרות שחסר לו 3 ימים. הבעיה כאן היא בקונספט. מטרטרים אותך ונותנים לך הרגשה של גנב. אם הצלחת - גם אם אתה גנב כבר לא יעשו לך כמעט כלום אם יגלו את התרמית.

אשכרה לפני חצי שנה שכבתי במיטה וחשבתי: אולי אני גנב? אולי אסור לי לקחת רכב וחלילה לעשות אתו סידורים אישיים למרות שאני לוקח בו את אבא? זו ההרגשה שקיבלתי מהמערכת.

עריכה אחרונה על ידי tinoki

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 12 שעות, tinoki כתב:

אבא עם חיוך ענק שלא נתן הרבה הרבה זמן מאז שהתחילה המגפה הארורה אשר מנעה מהנכדים להגיע, ומספר תוך כדי נסיעה בערגה על השברולט בל אייר (57') קבריולט הדנדשה שהייתה למשפחה בילדותו בריו דה ז'ניירו, וכמה הוא נהג עליה לבד בגיל 12 ברחבי אחוזת הנופש המשפחתית באזור ריו. לראשונה ראה את הנכדים מתחילת המגפה

דמעות בעיניים.

זכית בעצם לעשות חסד אחרון.

מסיר את הכובע על הנחישות והיצירתיות, אין לי מילים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

שלא תדעו עוד צער, משתתף בצערך.

מוח מיוחד צריך כדי לחשוב על פתרון כזה מחוץ לקופסא

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בהחלט יצירתיות לשמה, לפחות זכה לראות את הנכדים בפעם האחרונה. משתתף בצערך על מות אביך.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

עברתי משהו דומה והייתי חייב להגיב.

אבא שלי עליו השלום נפטר לפני חודש. חלה במחלה ארורה במשך 7 שנים ונפטר.
 

עברתי תלאות רציניות עם ביטוח לאומי לגבי גלגול ההלוואה העומדת לרכב הבא אחרי שהראשון הלך בתאונה.

 

צר לי לשמוע על אביך. נשרשר רק בשמחות :)
 

פורסם

דבר ראשון משתתף בצערך, ושתדעו ימים שמחים.

אבי שיאריך ימים גם כבר בקושי הולך (עד 3 צעדים רצוף...) מוכר ע"י הרופאים אבל ביטוח לאומי הודיע שהוא מבוגר מידי (73) ולכן לא יקבל זכאות לרכב...

לאחר מלחמות בביטוח לאומי קיבל תו נכה לרכב שלו, אבל רק לאחר חתימה שהוא לא "תובע" רכב ללא מיסים....

וגם זה לאחר תשלום ל"מעכר" שנמצא שם כי אחרת הוא לא היה מקבל...

אז אני כמובן לא רוצה להכתים את ביטוח לאומי אבל המערכת שם לא משהו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תנחומיי.

כיבוד הורים זה דבר עצום וכל הכבוד לך על היצירתיות והמאמצים. 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

פות"ש, אתה בן נהדר, מי יתן ולא תדע עוד צער. סיפור מרגש ומדהים.

  • רעיון טוב! 1

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

ממש מרגש. כמי שמטפל כבר מספר שנים באם סיעודית ואף הבאתי אותה ואת המטפלת לגור איתי (באותו בניין) אני מאוד מזדהה איתך.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...