Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

זה כבר לא נחשב תרבות?

שלילי. אנחנו לא כלולים במתווים הללו משום שיש לקחת בחשבון פתיחה של מזנון בבתי קולנוע, שלא יפתחו ללא פתיחה של המזנונים.

הייתי אופטימי משום שבמרץ עתיד להיפתח המסעדות, ואז זה בערך אותו הדבר... פלוס מרווח טעות של פסח שבו בוודאות לא נפתח, והופ אפריל

 

אבל כרגע ולפי ההגבלות לייט שיהיו בפורים, סגר רביעי באופק, ושנה של אבטלה נוספת עתידה לבוא

פורסם
לפני 2 דקות, Ragnar כתב:

אבל כרגע ולפי ההגבלות לייט שיהיו בפורים, סגר רביעי באופק, ושנה של אבטלה נוספת עתידה לבוא

לדעתך יאריכו את דמי הבטלה בעוד שנה???

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

למה לא?

אנשים רוצים לעבוד

אין עבודה להציע

המון קרסו לפי חדשות ערוץ 2

 

מה תעשה איתם? 

אבטחת הכנסה?

תתן להם לגנוב?

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

ואם לא יהיו מקומות עבודה לאנשים אז מה יהיה?

אין. חנות ביג מאמא לדוגמא מעסיקה 400 עובדים ופשטה רגל.

סבבה, אין עוד חנויות שיכולות להעסיק עובדים, מה תעשה עם העובדים המובטלים?

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
לפני 3 דקות, eladns כתב:

ואם לא יהיו מקומות עבודה לאנשים אז מה יהיה?

אין. חנות ביג מאמא לדוגמא מעסיקה 400 עובדים ופשטה רגל.

סבבה, אין עוד חנויות שיכולות להעסיק עובדים, מה תעשה עם העובדים המובטלים?

בשיטה הקפיטליסטית, יבוא מישהו עם כסף ויפתח חנות חדשה. זה לא משחק סכום אפס.

 

לפני 6 דקות, Transporter כתב:

יפתחו הכל עד יוני

עם ביבי ימשיך לשלוט אנחנו נצא עד אז לעוד סבב של סגרים.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

ראיתי את עדכון החדשות האחרון באיחור של שעה וחצי.

 

לא למדו כלום מהפתיחה אחרי הסגרים הקודמים, נראה לי שבין פורים לפסח נחזור לסגר נוסף, הפעם בגלל סתימת מחלקות הילדים והרבה חולים צעירים.

 

וגנץ עם השטויות שלו, מנסה להתחרות בשאשא-ביטון על מי יוצר יותר הפקרות. נראה לי שהוא מנצח בגדול. כך זה כאשר הסקרים קשים.

 

דרך אגב, לפי תמונת המצב שפורסמה הערב הרי שב-5 הימים האחרונים מספר הלא מחוסנים הצטמצם ב-14% תוך 5 ימים. לא רע, אם כי כנראה שהיה אפשר יותר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 26 דקות, Transporter כתב:

לא הבנתי

מסעדות נפתחות ב 9.3

מה אתם שונים ?

משרד הבריאות לא מוכנים (להערכתי) שאנשים ישבו באולם ויאכלו פופקורן בלי מסכות

 

לפני 25 דקות, eladns כתב:

לדעתך יאריכו את דמי הבטלה בעוד שנה???

לא בשנה, אבל אני מעריך, באופן אישי, שתהיה הארכה בכמה חודשים נוספים

 

 

לפני 18 דקות, Transporter כתב:

יפתחו הכל עד יוני

אני פסימי...

פורסם
לפני 1 דקה, Ragnar כתב:

משרד הבריאות לא מוכנים (להערכתי) שאנשים ישבו באולם ויאכלו פופקורן בלי מסכות

 

אה ולשבת במסעדה כן ?

לפני 8 דקות, sperial כתב:

 

לא למדו כלום מהפתיחה אחרי הסגרים הקודמים, נראה לי שבין פורים לפסח נחזור לסגר נוסף, הפעם בגלל סתימת מחלקות הילדים והרבה חולים צעירים.

 

וגנץ עם השטויות שלו, מנסה להתחרות בשאשא-ביטון על מי יוצר יותר הפקרות. נראה לי שהוא מנצח בגדול. כך זה כאשר הסקרים קשים.

 

 

עצוב מאוד

אני לא מצביע לסער רק בגללה

חשבתי שביבי לפחות יעמוד על שלו בשביל שהנתונים לא יעלו עד הבחירות

כנראה שגם הוא לא למד כלום

פורסם

רוצים לפתוח בתי מלון ואטרקציות רק למחוסנים ומחלימים.
כולם ישאירו את הילדים בבית?

וגם הצגות בלי הצגות ילדים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
Just now, Transporter כתב:
 

 

אה ולשבת במסעדה כן ?

תשמע, אני איתך ידידי.

 

במרץ הקרוב אנחנו שנה סגורים, הרמטית. 

רק לאחרונה התחלתי לפשפש יותר ברצינות סביב מעבר להייטק, אך אם עד אפריל לא נשוב - אני ועוד רבים וטובים נפעל בכל כוחנו למצוא תפקיד אחר במקום אחר, לצערי.

פורסם (נערך)

תלוי באחוזי תפוסה וריווח.

 

ניו יורק עומדת לפתוח את אולמי המופעים. התפוסה המותרת -10%. מן הסתם אצלנו אף אחד לא יפתח בתנאים כאלה. גם ריווח 2 מ' בין מקומות הישיבה במסעדות יצריך מערך מחירים חדש שירחיק את הסועדים.

 

@vladclarילדים עם בדיקות קורונה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה לא ישים ואף רשת של בתי קולנוע לא תפתח בתפוסה כזאת.

אני לא צריך לפרט כמה עולה רק להחזיק את העובדים במתחם במשמרת, שלא נדבר חשמל ועוד

 

אף רשת בתי קולנוע גם לא תפתח ללא אישור פתיחה של מזנונים = אכילה באולם, כי הרווח - אולי אחדש לכם, ממש לא מהכרטיסים...

×
×
  • תוכן חדש...