Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 47 דקות, Transporter כתב:

 

קורונה שינתה לנו הרבה החלטות ופסקי דין שעברה היו באנקרים

אני יכול להגיד לך שבכמה תביעות שלי בשנה האחרונה במקום לקבל 100% קבלתי 50% 70% אפילו שאני יודע שבלי קורונה הייתי מקבל הכל

 

מעבר לזה כל העניין של לא להכניס מישהו למקום זה לא שחור ולבן

היו תקופות שהיו אנשים שמסתובבים במועדונים ומחכים שלא יכניסו אותם כדי לתבוע

ולמרות התיעודים וה"אפליה" וכו' כשאתה בודק 10 תביעות כאלה אתה רואה שברובם התובע הפסיד

 

אני לא בטוח ששופט יחליט שבעל העסק לא בסדר בזמן שאנחנו נמצאים בתקופת חיסונים ויש כאן קבוצות שמעודדות אנשים לא להתחסן, לא לשים מסכות, לא לעשות בדיוקת "רק בגלל שהם לא צייתנים". זה בערך 50-50 במיוחד כשיש כבר דיבורים על חוק כזה

 

אז בתאוריה הכל יפה ואפשר להגיד הרבה דברים לכאן או לכאן אבל לבית משפט יש שיקולים שונים

 


אולי כל מה שאתה אומר זה נכון, אבל כרגע החוק קובע שחייבים להכניס. 

פורסם
לפני 36 דקות, TsachiE כתב:

קורולה וספיריאל אתם אוהבים מספרים:

 

מתוך האתר של קופת חולים ״כללית״ ששואבת נתונים ממשרד הבריאות:

מתוך 5000 מתים עד כה מהמגפה - 1000 מעל גיל 90 - רובם עם מחלות רקע

                                                             עוד 2000 מעל גיל 80 - רובם עם מחלות רקע

                                                             עוד 1000 מעל גיל 70 - רובם עם מחלות רקע

 

וזה משאיר לנו 1000 מתים מתחת לגיל 70 -  רובם עם מחלות רקע.

 

מתוך ה1000 שמתחת ל70 - , יש לנו ״רק״ 60 מתים מתחת לגיל 40 - רובם עם מחלות רקע .

 

פרופורציה חברים.

 

מקור:

https://www.clalit.co.il/he/your_health/family/Pages/corona_in_israel.aspx

 

 

אתה שוכח שרוב המגפה התנהלה לפני המוטציה הבריטית

המוטציה שינתה את צורת ההדבקה והאלימות של המחלה

כלומר כנראה שעוד שנה מהיום הנתונים יהיו שונים

לפני 19 דקות, garicho כתב:


אולי כל מה שאתה אומר זה נכון, אבל כרגע החוק קובע שחייבים להכניס. 

 

בסדר

גם חוזים שנחתמו ב 2019 החוק קובע שצריך לשלם אותם

ואז הגיעה הקורונה ולמרות כל מה שהיה "כרגע" השופט קבע לפי מה מה שהוא רואה בהתאם לקורונה

 

לכן זה לא משנה מה כרגע

אם נשקפת סכנה לחיי אדם יש סיכוי לדעתי לא נמוך בכלל, שהשופט ילך דווקא עם בעל העסק

אבל עזוב נבואה

לפני 22 דקות, Ragnar כתב:

חייבים לפתוח הכל, ומהר.

למחוסנים כמובן.

 

והנה בדיוק שניה אחרי שאמרת את זה הודיעו שהרבה דברים יפתחו לכולם

כדי שנגיע לסגר של אוגוסט יוכלו להגיד שוב שלא למדנו לקח

פורסם

חברים השאלה החודשית, מי נותן כיוון לפתיחת מלונות ים המלח?

חולי הפסוראיזס כואבים ודואבים ואגודת הפסוראיזיס לא מחדשת לנו דבר עם המלונות

 

תודה

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

כי גם הם לא יודעים, וגם המחליטים לא יודעים, וגם כאשר יודיעו הרי כולנו היינו פעם טירונים ולמדנו שכל תכנית היא בסיס לשינויים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 21 דקות, Transporter כתב:

והנה בדיוק שניה אחרי שאמרת את זה הודיעו שהרבה דברים יפתחו לכולם

כדי שנגיע לסגר של אוגוסט יוכלו להגיד שוב שלא למדנו לקח

הזוי

פורסם
Just now, Ragnar כתב:

הזוי

 

לא לומדים פה שום דבר

תשים לב שהיועמש כבר הסכים לדון בזה ואמר שאפשר לבדוק (לא אמר בדיוק מה ואיך אבל גם לא שלל)

ובדיוק כמו שהיה עם נתבג

זה פשוט יורד מסדר היום

ועוד חצי שנה ישאלו איך זה לא קרה? למה לא עשו את זה? 

יגידו שזה היה בעייתי מבחינה משפטית

כי כולנו נשכח שהייתה אפשרות לעשות את זה ואף אחד לא באמת טרח לשבת ולדבר על זה כי הרבה יותר קל  לחסוך כמה שעות מהישיבה וללכת לאכול

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שאלה - מה לגבי בריכות? אותו דבר כמו חדרי כושר?

×
×
  • תוכן חדש...