Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ואנחנו חשבנו שהביח"ש של צה"ל זה משהו משהו.

 

המובן שמדובר במתקנים מסוג שונה לחלוטין.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תזכירו לי מי המנכ"ל של איכילוב?

זה אותו אחד שעדיין טוען שאין צורך להאריך את הסגר?  אין עומס על בתי החולים?  

 

שימו לב לגיל... 47. זה לא קשיש בן 91 עם תוחלת חיים של חצי שנה. 

לגבי החיסונים,  כרגע במכבי הכי קרוב שאפשר לקבוע תור לחיסון ראשון זה עוד שבועיים. 

אז לא ברור האם אנשים קובעים ולא מגיעים , או שפשוט לא פותחים מספיק תורים.

 

 

image.thumb.png.f3e4ed7f6e3369b0cde8e6165b80b530.png

 

ולמי שפספס , במקרה נתקלתי .

מישהו רואה בשר בנתח הזה?  אני רואה בעיקר שומן.

 

https://www.mako.co.il/food-tips/2b68fb207e7a8110/Article-bcb0986803cd671027.htm

image.png.4086b324db6af9625d02ca0ca0fdd5d7.png

 

image.thumb.png.594a778fcc9d6f315b0d7ea2649eecf5.png

פורסם

בקופ"ח בכללית ניתן היה לקבוע מהיום להיום. הלכתי לסיור במרכז חיסונים : כל חצי דקה מחוסן חדש. 6 עמדות יורות בו זמנית. תור של צעירים ללא תור ממתינים לסגירה.
אתמול נותרו להם 8 מנות חיסון לצעירים.




  • רעיון טוב! 1
פורסם

משרד הבריאות מפרסם כל יום טבלה של אחוז המתחסנים לפי גיל. זו הטבלה של הערב:

 

image.png.72edf1d64cb9f8f9a5bb79156599498b.png

 

סה"כ מספרים די מרשימים, מעל גיל 70 כבר מדובר בכ-10% שקיבלו 2 מנות האחוז הזה צריך לעלות מאד במהלך השבוע הקרוב. אפילו בין בני 50-59 קיבלו את המנה הראשונה 44% (אם כי מספר מקבלי המנה השניה עדיין קטן).

 

כמובן שכל זה יתקדם בתנאי שתהיה הענות לחיסון בשבועות הקרובים.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 49 דקות, save כתב:

בקופ"ח בכללית ניתן היה לקבוע מהיום להיום. הלכתי לסיור במרכז חיסונים : כל חצי דקה מחוסן חדש. 6 עמדות יורות בו זמנית. תור של צעירים ללא תור ממתינים לסגירה.
אתמול נותרו להם 8 מנות חיסון לצעירים.



 

 

כנראה מכבי דופקת את כל מבצע החיסונים בקצב האיטי שלה.

לפחות אצל מכבי ניתן לבדוק ולראות תורים בכל מקום בלי לבטל את התור הקודם 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני שעה, korola כתב:

ולמי שפספס , במקרה נתקלתי .

מישהו רואה בשר בנתח הזה?  אני רואה בעיקר שומן.

 

זה בדיוק העניין בואגיו. סופר משויש. שיוש = שומן לאורכו ולרוחבו של הבשר

 

a5-grade-japanese-wagyu-terroir-flight.db2cc5ff90f239cd0797fe273483a9ac.jpg

  • מצחיק 1
פורסם

לופ משהו כזה בערך?

איזה נוזל קירור לשים?-> איציק הגדול->מה מניין חולי הקורונה?->וואגיו->כדאי לקחת משכנתא?->בחיים שלך לא אכלת את זה, יא שבור->איזה רכב כדאי לקנות?->איציק הגדול->איך מתקנים דרמל?->וואגיו->איזה נוזל קירור לשים?

 

  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אני לא מבין משפטים ארוכים.
הבנתי מהשרשור שכדי להתחסן נגד קורונה צריך להשרות סטייק וואגיו בנוזל קירור למשך לילה במקרר הגדול של איציק ?













  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

^^^
שניכם כותבים את הדברים האלה פשוט מקנאה שחורה, כי אין לכם מרצדס.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

או שמישהו יכין את הואגיו ברוטב פאראפלו

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 13 שעות, korola כתב:

 

לפני 13 שעות, korola כתב:

כנראה מכבי דופקת את כל מבצע החיסונים בקצב האיטי שלה.

לפחות אצל מכבי ניתן לבדוק ולראות תורים בכל מקום בלי לבטל את התור הקודם 

 

@m3x7r3m3

כנראה מכבי קיבלו הקצאות נוספות, ופתחו עוד תורים השבוע,  אז הקדמתי את התור ליום רביעי הקרוב בעיר התמנים. 

אולי נקפוץ לקפה (שחור) אצל ליאור :-) 

 

×
×
  • תוכן חדש...