Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

 

בוא נאמר שניסו לתבוע על בסיס מערכת האיכון על דברים הרבה יותר קריטיים מאשר שחר שמפסיד שבוע עבודה, וזה לא עבד.

אלו מגבלות המערכת וכשהפעילו אותה היא נהנית מחסינות בפני נזק ממוני אחרת לא היו מפעילים אותה.

 

 

מותר למערכת לטעות

זאת מערכת אוטומטית ויש טעויות

בגלל זה יש מוקד שאתה מתקשר ומערער

אם מתעלמים מהוכחות אמיתיות שאתה מספק זה כבר עניין אחר

אתה יכול להמשיך להגיד שלא הייתי זוכה זה בסדר

פורסם

אני הראיתי "קצת" יותר הבנה בעולם המשפט בפורום, ובפרט לאורך השרשור הזה.

כמו שכתבתי, חסר לך ידע בסיסי כדי שאתחיל להסביר במה אתה טועה.

 

אפילו אם תראה צילום ממצלמת DVR שאתה בחדר הזה, ופקיד במשרד הבריאות מחליט לא לפטור אותך מהבידוד, זו לא עילה לתביעה, ובטח לא ממונית.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לא ראיתי איזה הבנה הראית ואני לא מכיר מקרה אחד של מישהו שבאמת היו לו הוכחות ויכל לתבוע (ולא איזה ילדה בת 12)  ואמרו לו שב בבידוד ההוכחות לא מעניינות

פורסם (נערך)

אהמ אהמ פקחים עירוניים שבמקום לתת דו"חות על חניה יאכפו מסיכות?

 

ואתה כמובן שלא ראית, אני ראיתי, במיוחד בתקופות העומס (עלייה תלולה, סגרים וכו', הרבה חולים חדשים ולכן הרבה מבודדים חדשים) הם פשוט לא מגיעים לערעור של הרבה אנשים.

אף אחד לא אמר להם לא, אבל גם לא אמר להם כן.

 

ולמרות כל זאת, הפחד מהתביעה הוא לא מה שמניע אותם לשחרר מבידוד, כי פחד מתביעה, כי אי אפשר לתבוע.

 

לצורך העניין אחרי המגבלות, משרד הבריאות לא חשוף לנתונים של האיכון עצמו, הוא מקבל רשימה של "מגעים" שאוכנו במרחק מספיק מחולה מסוים.

ז"א שהתביעה צריכה להיות כנגד משרד הבריאות והשב"כ (משרד רוה"מ), כמו שאמרתי, בהצלחה, פעם בפורום אמרו על דברים כאלה תתבע, תוכל להראות לחברים אח"כ את הסימן של הנעל של השופט על הישבן

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לכל אלה שדאגו להגיד לנו שירדה ההיענות לחיסונים

כנראה שלא

https://www.ynet.co.il/news/article/BkmK3YWJ00#autoplay

 

Just now, m3x7r3m3 כתב:

אהמ אהמ פקחים עירוניים שבמקום לתת דו"חות על חניה יאכפו מסיכות?

 

ואתה כמובן שלא ראית, אני ראיתי, במיוחד בתקופות העומס (עלייה תלולה, סגרים וכו', הרבה חולים חדשים ולכן הרבה מבודדים חדשים) הם פשוט לא מגיעים לערעור של הרבה אנשים.

אף אחד לא אמר להם לא, אבל גם לא אמר להם כן.

 

ולמרות כל זאת, הפחד מהתביעה הוא לא מה שמניע אותם לשחרר מבידוד, כי פחד מתביעה, כי אי אפשר לתבוע.

 

לא הבנתי 

אתה כאילו מנסה להגיד לי שפיקוח עירוני לא נותן דוחות קורונה? 

כי זה מה שאמרתי שצריך לקרות והם נותנים כמו גדולים

 

"לא מגיעים לערעור של הרבה אנשים"  ? של מי ? אני תוך שעה ביטלו לי את הבידוד ונראה לי שאנחנו בתקופה של עומס

 

פורסם

אתה אף פעם לא מבין, אולי מישהו אחר ירים את הכפפה ויסביר לך.

 

אגב עכשיו לא תקופה של עומס בערעורים כי גם בחקירות האפי' יש עומס ומגיעים לאנשים אחרי הרבה ימים, ומגיעות תשובות לחולים אחרי כמה ימים.

זו הבעיה שקורולה דיבר עליה במשך כמה הודעות, המערך האפי' לא מספיק עם כמות נדבקים כזו.

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

וזה מ n12 התנפלות על החיסונים.

N12 - מבצע הענק נמשך: עומסים ותורים בעמדות חיסונים ברחבי הארץ (mako.co.il)

בהתחלת הסרטון קוראים למדלן.  וזה הזכיר לי את השיר מרלן

 

  • אהבתי 1

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם (נערך)

עם תורים כאלה וצפיפות כזו- לא חבל על החיסונים?
הרי רוב הסיכויים שאותם אנשים יחטפו את הוירוס בתור הזה ולאחריו אם יחלימו בכל זאת יהיו מחוסנים באופן טבעי.

עצוב ששוכחים בשביל מה מגיעים לקבל חיסון ועומדים ככה בצפיפות.
rJGAwSt11yu_0_0_1280_853_0_x-large.jpg
https://www.ynet.co.il/news/article/BkmK3YWJ00

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

זה לא צפוף בכלל. אמנם לא 2 מטר, אבל לא צפוף. סיכויי הדבקה המונית אפסיים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

יש 2 סיבות לתורים.

אנשים מגיעים בלי תור,  היום זה היום הראשון שיש כבר 140,000 שיכולים להתחסן במנה שנייה. 

עד סוף יום א' 27/12 התחסנו 364 אלף אנשים במנה ראשונה ועד מוצאי שבת חוסנו במנה שנייה 228 אלף.

זה אומר שהיום יכולים  להתחסן 140 אלף במנה שנייה, נראה כמה בפועל יחוסנו.

 

image.thumb.png.5d3ae9f3d467524a1dec81775a563d90.png

 

בנתיים ממשיכים לחגוג את הגרף המפגר של ירידה בתחלואה של בני ה -60,

אבל ממשיכים שיש עלייה משמעותית התחלואה.. 

אז?  איך הם לא מגיעים למסקנה שיש עלייה משמעותית באחוזים של הצעירים החולים קשה.

 

 

 

פורסם

קורולה אחת הסיבות שעשו סגר חזק.

זה בגלל שמגיעים צעירים יותר והם היום תופסים תמחלקות.

קורונה.

 

בנתיים האתר של משרד הבריאות עודכן. ואנחנו על 1237 חולים קשה.

מאתמול יש עליה של 21 חולים. נראה מה יהיה בסוף היום.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם (נערך)

אחות בשערי צדק מעדכנת שיש מלא חולים קשה צעירים,  בערוץ 12 כאילו מופתעים.

חולים קשה ?  באמת צעירים חולים קשה? 

כאילו דה.. מיום שבת הם חוגגים על הגרף שאחוז החולים הקשה בני ה-60 יורד..

הם לא מבינים שהמשוואה חייבת להתאזן.. אם יש פחות חולים קשה בני 60, אז יש יותר חולים קשה מתחת לגיל 60...

 

 

אני יכול לנסות פה לדחוף עוד היגיון לקו של טרנספורטר .. הוא טעם תמיד שכדאי לסגור את הקשישים 

ואז הצעירים יוכלו לחגוג חופשי.. אז הינה זה מה שהיה קורה.

המחלקות היו מתמלאות בצעירים. 

 

 

image.thumb.png.0ea16ed4d6e8e9b00aa9303b82a3e1d8.png

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

@Transporter בדוק בלוח החיסונים בשבוע שעבר, בתחילת השבוע היתה ירידה חדה במספר המתחסנים, גם העליה של רביעי - חמישי לא הגיעה למה שהיה בשבוע הקודם. לכן עד אמצע השבוע הייתי פסימי, לקראת סוף השבוע הבעתי אופטימיות זהירה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

ההסכם אם פייזר נחשף. אבל החלק החשוב פיצוים מוסתר.

משרד הבריאות אומר זה בשביל לסגור את הסכום.

או חוק פיצועים שעד היום לא עבר.

אני מאמר שפייזר לא תפצה אותנו.

מה אומרים?

N12 - ההסכם עם פייזר נחשף: המידע שיועבר לא כולל פרטים מזהים... (mako.co.il)

 

הסכם אם פייזר.jpg

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם
לפני 7 שעות, korola כתב:

גם בתחנת החיסון בראש העין יש ביטולי תורים, אז פתאום קופצים תורים לעוד שעה.

תודה לך על זה. היום ניצלתי את התור הפנוי היחידי בשעה 14:05 במקום התור שהיה קבוע לי לשבת הקרובה בקריית אונו. חסכתי שבוע. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...