Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 14 דקות, RedLabel כתב:

 

לא יודע איזה מורים יצא לך להכיר, אני לא מכיר כאלה. המורים שאי מכיר עובדים יום ולילה כדי לעשות את העבודה שלהם בצורה הכי טובה.

לא אומר שהעבודה שלך קלה, אבל זה בכלל לא קשור לדיון.

 

בטח שזה קשור לדיון

אני מנסה להסביר לך שהעובדה של כולם קשה, אתה לא היחיד שעובד יום ולילה, ואין שום סיבה לבכות ולכתוב פוסטים על כמה קשה לנו וכמה מגיע לנו ובטח לא להשוות אתכם לרופאים ולבקש שימחאו לכם כפיים.

 

 

פורסם (נערך)

טרנספורטר, אם היית מבין משהו במערכת החינוך היית מבין שכדי להרחיק תלמיד ליותר מאשר עד ההפסקה אתה צריך לכנס וועדה פדגוגית ולמלא טפסים ודיווחים מכאן עד פתח תקווה. 

 

עבודת המורה אינטנסיבית מאד וההפסקה בת 10 דקות בין שיעורים (כולל הגעה מהכיתה לחדר המורים וחזרה לכתה) חיונית. גם התלמידים לא מסוגלים להתרכז יותר מ-45-50 דקות ברצף.

 

אני לא יודע מי זו החברה שלך, אני יכול לומר לך שאת אבא שלי, שהתלמידים שלו העריצו אותו עד כדי כך שהגיעו ללוויה שלו 50 שנה אחרי שסיימו את בית הספר, היה יושב כל ערב שעות מול שולחן הכתיבה כדי להכין שיעורים, לכתוב מבחנים, לבדוק עבודות ולהתעדכן בספרות המקצועית. אותו דבר אצל אשתי, כשההבדל היה שבמקום שולחן כתיבה השתמשה בשולחן הסלון, ובמקום כתיבה על משכפל ספירט נעזרה בי כדי להקליד בוורד. וכאשר ניהלה בית ספר היתה עסוקה כל אחה"צ בפתרון בעיות והכנת הימים הבאים. 

 

ועניין אחרון, אדון טרנספורטר, ההכנסות שלך לא מזיזות לי את קצה השערה. ובדיוק כפי שאתה שולח את המורים והרופאים והשוטרים לחפש מקצוע אחר אולי כדאי שאתה תחשוב על מקצוע אחר, אם זה שלך לא מספק אותך.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, RedLabel כתב:

 

ולגבי החברה שלך, היא עושה את את המטלות שלה בהפסקות. אתה מבין שלכל המורות האחרות יש את אותן מטלות, כן? הן פשוט עושות אותן מאוחר יותר, בבית. אבל כמות העבודה זהה.

ואם היא אומרת שהיא לא צריכה לעבוד בבית, אז שהיא תפסיק לבלבל את המוח.

עריכה אחרונה ברגע זה על ידי RedLabel

 

זה בעיה שלהן ובחירה שלהן

זה כמו מתחרים שלי שלא מוכנים לפתוח את המשרד בשישי בבוקר ובמוצש ושואלים את עצמם למה יש להם פחות עבודה. תתנו מעצמכם 200% תראו יותר עבודה

המורים שאתה מכיר מעדיפים לשבת בהפסקות לבלבל תמוח בחדר מורים, היא בוחרת לסיים את המטלות שלה בזמן הזה

או בכל מיני שיעורים שמתבטלים או שעות פנויות שיש לה במהלך היום שהיא מקבלת עליו כסף (שכחת לציין את זה)

היא מספיק פעמים שלחה לי תמונות שלה ב"שיעורי בריכה" עם התלמידים שהיא פשוט צריכה לשבת בצד ולחכות שיסיימו את מה שהם עושים ויכולה לנצל את הזמן לבדוק מבחנים וכ'

 

אבל זה באמת לא רלוונטי. היא יכולה לעשות את זה גם ב 15:00 או 16:00. הכל בסדר

בוא נגלה לך סוד

אני עשיתי בחיים שלי אלפי פגישות סרק, שביזבזו לי זמן יקר, דלק, הוצאות מסביב, בחלק מהן ידעתי מראש שזה לחינם ובכל זאת הלכתי

גם היום כשאני נוסע עם זוג להראות לו לוקיישן ומבזבז זמן על טלפונים ופגישות, לא כל אירוע נסגר. אתה יודע כמה שעות זה גוזל לי ביום ? אבל זה חלק מהעבודה לטוב ולרע

 

אני בטוח שאתה לא מדמיין כמה עלה לי השיווק שעשיתי אחרי הסגר הראשון והשני, שרובו נזרק לפח כי עד שאנשים מכירים לסגור יש שוב סגר והפגישות מתבטלות

אני אגלה לך בסוד שזה בערך  משכורת חצי שנתית של מורה. הלך לפח כאילו לא היה.

ואף פעם לא כתבתי פוסטים ולא פניתי לסטטוצים מצייצים או ל YNET שיקדמו משהו שכתבתי. זה חלק מהעבודה.

 

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, sperial כתב:

טרנספורטר, אם היית מבין משהו במערכת החינוך היית מבין שכדי להרחיק תלמיד ליותר מאשר עד ההפסקה אתה צריך לכנס וועדה פדגוגית ולמלא טפסים ודיווחים מכאן עד פתח תקווה. 

 

עבודת המורה אינטנסיבית מאד וההפסקה בת 10 דקות בין שיעורים (כולל הגעה מהכיתה לחדר המורים וחזרה לכתה) חיונית. גם התלמידים לא מסוגלים להתרכז יותר מ-45-50 דקות ברצף.

 

אני לא יודע מי זו החברה שלך, אני יכול לומר לך שאת אבא שלי, שהתלמידים שלו העריצו אותו עד כדי כך שהגיעו ללוויה שלו 50 שנה אחרי שסיימו את בית הספר, היה יושב כל ערב שעות מול שולחן הכתיבה כדי להכין שיעורים, לכתוב מבחנים, לבדוק עבודות ולהתעדכן בספרות המקצועית. אותו דבר אצל אשתי, כשההבדל היה שבמקום שולחן כתיבה השתמשה בשולחן הסלון, ובמקום כתיבה על משכפל ספירט נעזרה בי כדי להקליד בוורד. וכאשר ניהלה בית ספר היתה עסוקה כל אחה"צ בפתרון בעיות והכנת הימים הבאים. 

 

ועניין אחרון, אדון טרנספורטר, ההכנסות שלך לא מזיזות לי את קצה השערה. ובדיוק כפי שאתה שולח את המורים והרופאים והשוטרים לחפש מקצוע אחר אולי כדאי שאתה תחשוב על מקצוע אחר, אם זה שלך לא מספק אותך.

 

בוא נתעלם רגע מהשורה התחתונה: "אתה ואישתך עובדים מאוד קשה בניגוד לכל שאר המשק המיותר והלא חיוני" 

את זה הבנו

רק אל תשכח לציין שמורה נמצא בחופש 40% מהזמן

וגם כשהוא בבית ספר יש לו שעות חופשיות, שיעורים שמתבטלים, שיעורים שמוגדרים "שיעור" אבל הם בעצם בריכה או מקום אחר שיש לתלמידים מדריך והמורה ישב בצד ויכול לסיים עבודות שלו

 

אני לא שלחתי אף אחד לחפש מקצוע אחר

ההפך  אם תקרא שוב כל מה שכתבתי כאן תראה שאני משבח את השוטרים וכל בעלי התפקידים שבאמת עובדים קשה יום ולילה

קשה לי לקרוא שמורה משווה את עצמו לשוטר. זה זילזול בשוטר.

אני אף פעם לא קמתי בבוקר ובקשתי שמישהו ימחא לי כפיים על זה שאני עובד קשה, לא כתבתי על זה בעיתון ולא באף עמוד פייסבוק שיעשה לי שיתופים, אז אתה לא צריך להציע לי להחליף מקצוע, במיוחד אחרי שאתה רואה ששנה שלמה מפריעים לנו לעבוד והעסקים שלי שורדים יפה.

מי שכן מרגיש שהמקצוע שלו פוגע בו והוא לא מוערך ואף אחד לא מוחא לו כפיים מוזמן להחליף מקצוע.

 

ההכנסות שלי כנראה מזיזות לך אם אתה זוכר בדיוק על איזה רכב הבת זוג שלי נוהגת ומזכיר את זה כשזה לא חלק מהשיחה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

 

אני בטוח שאתה לא מדמיין כמה עלה לי השיווק שעשיתי אחרי הסגר הראשון והשני, שרובו נזרק לפח כי עד שאנשים מכירים לסגור יש שוב סגר והפגישות מתבטלות

אני אגלה לך בסוד שזה בערך  משכורת חצי שנתית של מורה. הלך לפח כאילו לא היה.

ואף פעם לא כתבתי פוסטים ולא פניתי לסטטוצים מצייצים או ל YNET שיקדמו משהו שכתבתי. זה חלק מהעבודה.

 

 

שכנעת אותי. אתה צודק. לא מבין איך לאדם שהוא מצד אחד כל כך טחון ומצד שני כל כך צנוע לא נותנים להתחסן. היית צריך להיות בעדיפות הראשונה.

 

קבל את התנצלותי.

עריכה אחרונה על ידי RedLabel

"ai motoare capul doare"

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, RedLabel כתב:

 

שכנעת אותי. אתה צודק. לא מבין איך לאדם שהוא מצד אחד כל כך טחון ומצד שני כל כך צנוע לא נותנים להתחסן. היית צריך להיות בעדיפות הראשונה.

 

קבל את התנצלותי.

 

אני לא בקשתי להתחסן

תרוץ אחורה תראה שהיה לי תור לחיסון ולא הלכתי כי אמרו בזמנו  שלא יודעים אם החיסון יעיל נגד המוטציה

מאז לא טרחתי אפילו לבקש שיסדרו לי עוד תור

 

מחכה בסבלנות שיגיע תורי ולא זכור לי שכתבתי כאן פעם אחת שאני דורש חיסון ומישהו אחר מקבל במקומי

אם הגענו לשלב שאתה מתחיל להכניס לי מילים לפה כנראה הבנת את המסר, תעבוד בעבודה שלך בלי להתלונן, אין לך על מה, ובטח לא להשוות את עצמך לשוטר או חייל או רופא, אתם ממש לא שם.

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

 🤣 🤣🤣 🤣  🤣 🤣🤣 🤣🤣🤣🤣

 

מצד אחד זה מאוד משעשע, ברמה שהכנתי תה (יקר, אורגני וזה, ולא ליפטון צהוב של ביטוח לאומי) כדי לשבת לצחוק קצת.

אבלללללל

 

הבעיה שזאת לא דעה של אדם יחיד, יש איתו עוד הרבה שאשכרה מאמינים לשיט כזה. וזה ממש עצוב.

תוצאה של חוסר במורים בילדות או משהו.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 13 דקות, Transporter כתב:

 

רק אל תשכח לציין שמורה נמצא בחופש 40% מהזמן

 

כבר כתבתי - אתה צריך לחזור לשיעורי הקריאה ואחרי כן לשיעורי הבנת הנקרא.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אני בהחלט עובד חיוני.

 

אילו קראת מה שנכתב לפני שעה היית קולט שאשתי פנסיונרית. וגם שנדמה לך שהמורים נמצאים בחפש 40% מהזמן. אבל, כפי שנאמר בעברית מדוברת מודרנית, זה "כאילו" בחופש, הם עושים את העבודה הלא פרונטלית, שמה לעשות, היא חלק חשוב מתפקידם. כפי שאתה לא נמצא כל הזמן באולמות - יש לך פגישות עם ספקים ותאומים מול בעלי האולמות וכו' שהלקוחות לא ואים, כך גם חלק גדול מעבודתו של המורה נעשית לא מול התלמידים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מספיק עם התגובות הפתטיות האלה

אתה כנראה שוכח שמורים טענו שהם לא רוצים לתת מהימי חופש שלהם כי זה הזמן שהם צריכים לנסוע לחו"ל

אנחנו יודעים שרק מה שאתה מתעסק בו (וזה לא משנה אם אישתך בפנסיה או לא. אם היא התעסקה בזה זה הכי חשוב וחיוני שיש) חשוב

זה ההבדל ביני לבינך

אני רואה גם את הקופאית בסופר וגם מוכר בחנות שפותח את העסק בידיעה שהוא הולך להפסיד כסף ואני תמיד שם את עצמי במקומם ולא כתבתי פה לרגע שצריך לסגור את ההוא מהפלאפל שהמשטרה נתנה לו קנס או את ההוא מהשניצל מאבן גבירול שהכניס 400 שקל ביום

פורסם
לפני כשעה, garicho כתב:

אני חושב שהבנתי מה מפריע לי כל כך בכתיבה של @Transporter. אין שם אמפטיה. בכלל. כלום. כל פוסט שאני קורא, אני מתעצבן ונעצב בו זמנית. חבל...

נכון, רק שאני מותא בדיוק אותו דבר אצל ספריאל. שני אנשים שלא מסוגלים לדמיין עולם מחוץ לבועה שכל אחד מהם חי בה. שני אנשים שחושבים שהעולם זה הם.

 

ובכל מקרה, קשה לי להסביר במילים מספיק יפות כמה אני שונא את גישת ה-"אתה לא מבין כמה זה קשה להיות איקס", כשהיא מגיעה מאנשים שלא מכירים שום דבר אחר שלא דרך קריאה באיזה "כלכליסט" או ויכוחי פורום. לכולם קשה. לעצמאים שנדרשים לזמינות של כמעט 24\7, לשכירים שבתפקוד וההצלחה שלהם תלוים פרויקטים במילוני שקלים, שמממנים את ספריאל הרופא ואישתו המורה ועוד ועוד. אני מניח שברור לכולנו או רובינו למה אנחנו צריכים מערכת חינוך טובה. אבל הגישה הזו כאילו מדובר במשהו שעומד בפני עצמו וצריך כל הזמן לדבר על הקשיים שבו היא במקרה הטוב אינפנטילית. בטח כשהיא מלווה בניהיליזם זול מהסוג שספריאל מציג כאן כבר קרוב לשנה - "אם אני לא צריך את זה, זה מיותר ויכול להסגר".

 

  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

בשורה התחתונה כל הזמן אני נתקל בפייסבוק בפוסטים של מורים שמרגישים שלא מכבדים אותם מספיק כמו רופאים ולא מצדיעים להם כמו לרופאים ולא מבינים כמה זה קשה להיות מורה וכמה צריכים להודות כל בוקר לזה שאותה מורה הסכים לזה.

מצחיק שדווקא שוטרים צריכים לרשום את זה אחרי שיורקים עליהם, מקללים אותם זורקים עליהם אבנים, מדביקים אותם במחלות ומנסים להכפיש אותם עם סירטונים ערוכים, ודווקא אותם שוטרים לא רושמים פוסטים ולא מבקשים יחס.

להם מגיע שיגידו תודה יום יום ויתנצלו על היחס שהם מקבלים מהציבור. כל שאר בעלי המקצוע כולל אני צריכים להגיד תודה על מה שיש ולעשות את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר בלי לחפש לייקים ושיתופים כל היום.

מורה לא שונה ממני ולא מאף בעל מקצוע אחר שיוצא לעבודה ומתפרנס ממנה, ובניגוד למורים לא זכור  לי שראו פוסטים של אנשים מהענף שלי שמתלוננים על העבודה שלנו או מבקשים שמישהו ימחא לנו כפיים במרפסת או יתן לנו להדליק משואה. בשגרה אנחנו עובדים כמו כולם לטוב ולרע. בקורונה אנחנו עובדים פחות מכולם, אבל לא כותבים על זה פוסטים משוגעים כמו המורים.

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

טרנספורטר - יש אנשים שנמצאים בחזיתות. אז בגבול לבנון או עזה אלה הלוחמים בגולני ובגבעתי, והיום אלה הרופאים והאחיות והטכנאים ועוד בעלי תפקידים במחלקות הקורונה ובחדרי המיון. 

 

ויש לא מעט אחרים שנמצאים בחזית, גם אם לא בקו המסתער - ושאי אפשר בלעדיהם - השוטר שחוטף יריקות והמורה שצריך להתמודד עם התלמידים הלא ממושמעים והקופאית בסופר שהלקוחות לא סופרים, כולל את הבריאות שלה. בעלי תפקידים כשלך הם הג'ובניקים של המלחמה הזו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...