Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 12 דקות, Night Driver כתב:

אתה לא מעניש ולא סוגר אותם בגלל שהם מדביקים אלא בגלל שהם עלולים להידבק.

הסיכוי להדבק בחלק ניכר מערי ישראל קרוב, כנראה, ל-0.

אני לא אומר שתחת שום תנאי אין הצדקה לסגר כללי. אני אומר שאין לו הצדקה כרגע, גם לא היתה לפני חודשיים. והוא גם לא באמת כללי, כי לא כולם משתפים איתו פעולה ואין אכיפה מימלא.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

צריך לזכור שאנחנו מדינה קטנה וצפופה. זה לא גרמניה למשל שאם סגרת את מינכן אין השפעה על ברלין כי פה אם תסגור את רמת גן למשל אז הם ילכו לגבעתיים ולתל אביב (תיאורתית גם לפתח תקוה אבל למה שיעשו דבר כזה?)

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אבל כל אחת מהן זו עיר עם יחסית מעט מאוד חולים.

אני חושב שמה שבאמת היה צריך לסגור זה את נתבג, וערים אדומות עם סגר הרמטי יותר, אולי גם פיזור אגרסיבי יותר של התקהלויות. 

ואני חוזר ואומר שבמצב שבו המחלה היתה יוצאת משליטה בתל אביב - הייתי תומך בצעד הזה גם כאן. אבל לא היינו בנקודה הזו אף פעם. ולדעתי גם לא ברמת גן וגבעתיים ורוב הערים בשרון וכו׳.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 46 דקות, יבגניפ כתב:

טרנספורטר, זה שבנית לעצמך מגדל פסיכולוגי שכל מטרתו היא להסתכל במראה ולהרגיש טוב עם עצמך - זה אחלה. אבל המציאות היא קצת אחרת. קצת כמו עם הוואגיו שלך, שבסוף מתגלה כסטייק איציק. 

 

לא ישבתי עם 200 אנשים בכיכר דיזנגוף, כי אין שם מקום ל-200 איש. הכיכר היא סוג של פארק, ואלו היו פתוחים לאחרנה. ואני נפגש עם חברים די קבוע גם בפארקים ליד הים, גם בירקון, גם בדיזנגוף. כשהיה סגר יצאתי לסיבובים לבד ולא ישבתי באף אחד מאלו. גם לא ארחתי חברים תוך סיפורים חסרי קוהרנטיות או בסיס הגיוני כלשהו על למה זה בעצם בסדר, אבל אם אני אקבל דוח אז יסתבר שזו בעצם היתה טעות שצריך לשלם עליה. וגם לא נסעתי לבקר את ההורים. ובכלליות שמרתי על ההנחיות. אני לא יודע למה השוטרים החליטו להגיע לכיכר ולהגיד לאנשים ללכת. אבל אתה ממשיך לא להצליח להבין - למרות שכתבתי את זה 5 פעמים - שהטענה שלי היא לא לשוטרים הספציפיים שהגיעו למקום. אני חושב שסגר במרחב הפתוח הוא מפגר ודפוק. ואני חושב שאין שום ערך לסגר בעיר בת 400,000 תושבים, ה מספר החולים עומד על עשרות או מאות בודדות. ולמה עושים את זה כבר הסברתי. ואני לא מחפש פרצות להפר אותו עם כל זה. כי אני לא אתה. 

 

אני מת על זה שאתה משתמש ב״הסברתי לו״ בעודך מפרסם אסופה של משפטים לא קוהרנטיים, שהמכנה המשותף היחיד להם הוא ״אני צודק״. אני יודע שאתה לא תבין את זה, אבל יש בעיה עקרונית עם הגישה שלך לעולם, מכיוון שבניגוד לרוב המגיבים האחרים כאן, אין לך באמת דעה על הסגר או על המחלה או על שום דבר אחר שהיא כללית. הכל נגזר מאיפה שזה פוגש אותך ומשפיע על הפרנסה שלך. ולכן אתה מצליח באותה הנשימה להגיד שאם כבר סוגרים אז צריך לסגור את הכל ולהסביר למה תמשיך להפגש עם החברים שלך למרות זאת, או למה האירועים שאתה לוקח בהם חלק.

 

ולא, אני יודע מה תכתוב. אני לא שואל האם הם חוקיים. אני שואל איך לעזאזל לדעתך זה בסדר שהם חוקיים.

 

התשובה ברורה ונמצאת עוד פסקה הראשונה.

 

בהצלחה עם זה.

 

 

 

זה שאתה נפגש בפארקים זה בסדר אין עם זה בעיה

אני אישית עברתי ליד דיזינגוף ומקומות אחרים וראיתי אנשים יושבים אחד על השני והפכו את זה לסוג של מסעדה

אין שום סיבה שזה יקרה כשאסור להפעיל מסעדות

השוטרים הגיעו לכיכר ובצדק וגם כשהם מגיעים להפקות שלי אני מברך אותם ומציע להם לאכול ולשתות.

הלוואי והם היו עושים את העבודה שלהם יותר טוב כי זה משהו שיכול להקטין את התחלואה

גם אני הייתי רוצה שיגידו שהתקהלויות באוויר הפתוח זה בסדר אבל כל עוד זה אסור, מפזרים את ההתקהלויות בדיוק כמו שהיו מפזרים אותן במרפסת של מסעדה או באירועים שלי. זה מאוד פשוט והגיוני גם אם זה לא מוצדק.

נמאס מהחוסר אחידות הזה. 

 

אני אמרתי ואומר גם עכשיו אם הכל סגור אני סוגר גם את העסק שלי ולא מתכוון לתת יד לשום אירוע 

ברגע שפותחים אנחנו עובדים לפי הספר ואם יש הנחיה שמאפשר למגזר אחד לעבוד ולמגזר אחר שעושה בדיוק אותו דבר לא לעבוד אנחנו נלחם על זה.

 

מצחיק שלא טעמת אף פעם סטייק של איציק אבל אתה מזלזל בו

בטח פגעת לו במכירות עכשיו

לפני 42 דקות, יבגניפ כתב:

לעומת זאת בכיכר זו אורגיה אחת גדולה. אפילו מחלקים קונדומים במסעדות ליד.

 

 

 

בוילות שאני עושה בהן אירועים יש הרבה יותר מקום לשבת בצורה מסודרת. כשיש לך שולחן מסודר לשבת בו אין שום סיבה שתלך ותשב בשולחן של מישהו שאתה לא מכיר. לעומת כיכר דיזינגוף שאנשים נדחסים בו כי אפשר וכי זה בחינם וכי זכותם ואין שום בקרה על כמות האנשים שמגיעים.

בדיוק בגלל זה שוטרים מפזרים את ההתקהלויות. כי כשלא עושים את זה נהיה עמוס שם ואנשים יושבים אחד על השני.

בדיוק כמו בתור בדואר ובתור ברמי לוי

ברור שכשיגיע שוטר אתה תראה את כולם עומדים יפה ושומרים מרחק כדי לא לקבל דוח. אבל יעברו כמה שעות ויתחלף הקהל ואז אתה תראה בדיוק את אותן תמונות

אנשים אחד על השני.

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה ההיגיון לסגור את בתי הספר והגנים לחצי יום, במיוחד גנים פרטיים ששם אותו צוות נמצא עם הילדים כל היום? איך הם קובעים את ההחלטות האלה, תחת השפעת סמים?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

צודק. היה צריך לסגור לגמרי.

הילדים האלה מגיעים הביתה וילדים נמצאים בקרבה מאוד צמודה להורים. הם יכולים להפיץ את המחלה גם אם הם לא חולים בעצמם.

 

גננת אחת כבר מתה בגלל שנדבק מילד ואתה לא יגוע כמה בני משפחה של אנשי חינוך נדבקו דרך אנשי החינוך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

באנגליה כבר הודו שבתי ספר דיי מדבקים פשוט קשה לעלות על זה. עד שאיש צוות נדבק ...
אצלנו עם החקירות של גילה גמליאל בחיים לא יעלו על השרשרת .



פורסם

היו לא מעט מסיבות "מחתרתיות" שהתפתחו למרכזי הדבקה, כולל מסיבות פתיחת שנה"ל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 שעות, Transporter כתב:

בדיוק כמו שאין לי בעיה להתחבק עם העובדים שלי כי הם ככה או ככה איתי כל היום. אז זה לא משנה.

 

והם כך או כך כל היום עם הבנות זוג שלהן וההורים שלהם אז לא אכפת להם

והבנות זוג שלהן גם ככה כל היום עם החבר'ה בעבודה אז מה אכפת להן...

 

  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 46 דקות, sperial כתב:

מסיבות פתיחת שנה"ל

יש דבר כזה בכלל?

ממה שאני זוכר, יום פתיחת שנת הלימודים זה יום אבל לתלמידים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...