Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, DareDevil כתב:

מכירים את זה שאתם מתבכיינים על סגרים שמודיעים לכם מראש?

אז תכירו את המציאות של שדרות לאורך ה20 שנה האחרונות.

אותי זה אפתיע כאשר אמרו לי כשהייתי נער בתיכון, שאוטוטו יפלו עליי טילים. הופתעתי.

 

כשזה הגיע לבאר שבע\אשדוד\אשקלון. כבר לא הופתעתי אבל לראות את הפרצוף של אותם תושבים כשאני אומר להם שהם גם יסבלו מהחרא הזה, היה דומה לשלי. אז גם כאן, תתפלאו, תתבאסו אבל ככה במשך 20 שנה חיים אנשי הדרום. בין סבב לסבב. אז עכשיו מסגר לסגר. ברגע שמתרגלים לא מתבאסים.

 

האמת, רק בחודשיים האחרונים התחלתי להרגיש קושי כלשהוא. בנתיים שורדים את התופת.

 

אל תתבכיינו! אתם ישראלים, מקסימום תעקפו בתור 😉

 

 

אבל אף אחד לא מודיע מראש

להחליט שעוד 3 ימים עושים סגר זה לא "מראש"

אם יש לי מסעדה וקניתי סחורה אני צריך לגמור אותה.

לפני שעה, sperial כתב:

וזה רק צד אחד - הצד השני הוא שבתי הספר הם כנראה מוקדי הדבקות

 

אבל הראו בגרפים שמתוך 19,000 בתי ספר היו הדבקות רק ב 300 או משהו כזה

 

פורסם
לפני שעה, Night Driver כתב:

זה שדרך קבלת ההחלטות עקומה זה דבר אחד אבל ילד בן 10 יכול להישאר לבד בבית (שלא לדבר על נער בן 16).

 

דווקא השארת מערכת החינוך עובדת ואישור התקהלויות עד 20 איש הם הבעיה. סגר מוחלט היה פותר את הבעיה הרבה יותר מהר והרבה יותר יסודי.

 

עם סגר מוחלט, אתה עדיין מעניש קולקטיבית אוכלוסיות שלמות שאין להן קשר לעליה בתחלואה ודן עשרות אלפי אנשים לאובדן עבודה, חובות ומה לא.

אני פשוט לא מאמין ברעיון הזה של סגר קולקטיבי אחרי סגר אחרי סגר, במיוחד כאשר מי שמחליט על זה זו חבורת ליצנים ללא מנדט.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם
לפני 1 דקה, MadCat_LE כתב:

 

עם סגר מוחלט, אתה עדיין מעניש קולקטיבית אוכלוסיות שלמות שאין להן קשר לעליה בתחלואה ודן עשרות אלפי אנשים לאובדן עבודה, חובות ומה לא.

אני פשוט לא מאמין ברעיון הזה של סגר קולקטיבי אחרי סגר אחרי סגר, במיוחד כאשר מי שמחליט על זה זו חבורת ליצנים ללא מנדט.

 

אתה לא מאמין ברעיון

אבל עושים את זה. בגלל הכשלונות שלהם

בגלל שלא סגרו קניונים בזמן, בגלל שלא עשו ריסון מהודק בזמן, בגלל שאפילו הסגרים פה הם לא סגרים ועוד שבוע תראה  שאין אכיפה

אבל אם כבר סוגרים צריך לסגור ה כ ל

אתה כבר הורס את המשק אז עדיף שבועיים כאלה מאשר 6 שבועות כאלה

פורסם
לפני 9 שעות, Transporter כתב:

 

 

ועדיין

200 איש בכיכר דיזינגוף אחד על השני זה הרבה יותר גרוע מ 80 איש בוילה ענקית בקיסריה או באיזה מושב עם שטחים גדולים.

 

200 איש בכיכר שלא מכירים אחד את השני ושומרים על ריחוק בין קבוצות יותר גרוע מ-80 איש באילה שיאכלו מאותו שולחן ויעלו 1000 סטורי כדי להראות שכיף להם?
ברור.

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, יובל .מ. כתב:

200 איש בכיכר שלא מכירים אחד את השני ושומרים על ריחוק בין קבוצות יותר גרוע מ-80 איש באילה שיאכלו מאותו שולחן ויעלו 1000 סטורי כדי להראות שכיף להם?
ברור.

 

לא זכור לי שהייתי באירוע ש 80 איש ישבו באותו שולחן ואכלו מאותה צלחת (גם לא לפני הקורונה)

ישיבה עם הקפדה על 2 מטר בין השולחנות. כל אחד יושב עם האנשים הקרובים אליו מהעבודה, לימודים, משפחה קרובה

בשטח הרבה יותר גדול מהכיכר המסכנה הזאת שמנסים להדחס בה בכל מטר פנוי.

יש לי אפילו מקומות עם חללים נפרדים לגמרי

 

ד"א אין שום בעיה שהם יעלו סטורי ביחד בדיוק כמו שהם יכולים לשבת ביחד בכיכר או לעלות סטורי באילת או בדובאי.

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

דייי דייי....

לפחות תיהיה אמיתי. אי אפשר במקום אחד להפרסם תמונות וסרטונים של כולם ברחבה, ופה לרשום שכולם מקפידים על 2 מטר...

די.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, David32 כתב:

דייי דייי....

לפחות תיהיה אמיתי. אי אפשר במקום אחד להפרסם תמונות וסרטונים של כולם ברחבה, ופה לרשום שכולם מקפידים על 2 מטר...

די.

 

כרגיל אתה לא מכיר את החוק ומקשקש כי משעמם לך

אין שום איסור על ריקודים בחתונה

 

ובלי שום קשר לא דברנו על ריקודים אלא על ישיבה

הוא אמר שמפריע לו ששוטר העיר לו על זה שהוא ישב עם עוד 200 איש בכיכר דיזינגוף

אז הסברתי לו שזה בדיוק כמו שאסור לשבת במרפסת של מסעדה. במקום להפר הנחיות במסעדה אנשים הולכים לדיזינגוף ויושבים אחד על השני בכיכר

אז ברור ששוטר יעיר להם

ואם מותר לשבת 200 איש בכיכר אז מותר לשבת 80 איש בוילה הרבה יותר גדולה ומחולקת מהכיכר הזה

אף אחד לא דיבר על ריקודים. השוטר העיר לו כי אנשים הפכו את הכיכר למרפסת של מסעדה וזה אסור

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 22 דקות, Transporter כתב:

 

לא זכור לי שהייתי באירוע ש 80 איש ישבו באותו שולחן ואכלו מאותה צלחת (גם לא לפני הקורונה)

ישיבה עם הקפדה על 2 מטר בין השולחנות. כל אחד יושב עם האנשים הקרובים אליו מהעבודה, לימודים, משפחה קרובה

בשטח הרבה יותר גדול מהכיכר המסכנה הזאת שמנסים להדחס בה בכל מטר פנוי.

יש לי אפילו מקומות עם חללים נפרדים לגמרי

 

ד"א אין שום בעיה שהם יעלו סטורי ביחד בדיוק כמו שהם יכולים לשבת ביחד בכיכר או לעלות סטורי באילת או בדובאי.

בוא נגיד שאתה מביא "שף" עם כפפות שחורות ואננס, הוא לא חותך על הבוצ'ר וכולם לוקחים?
יש דברים שאני זורם עם מה שאתה כותב כי בסוף זה הגישה של הישראלי הממוצע שרק רוצה לסיים תחודש (או במקרה שלך להביא את הואגיו), אבל בחייאת חלאס לשקר לעצמך או לפחות למי שקורא פה.

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, יובל .מ. כתב:

בוא נגיד שאתה מביא "שף" עם כפפות שחורות ואננס, הוא לא חותך על הבוצ'ר וכולם לוקחים?
יש דברים שאני זורם עם מה שאתה כותב כי בסוף זה הגישה של הישראלי הממוצע שרק רוצה לסיים תחודש (או במקרה שלך להביא את הואגיו), אבל בחייאת חלאס לשקר לעצמך או לפחות למי שקורא פה.

 

אני לא מביא שף עם כפפות ואננס לאירועים שאני גובה עליהם כסף

בהפקות שלי לא עומדים 30 איש על שולחן אחד ורבים מי יקח ראשון את האוכל עם היד.

יש מלצרים, יש שולחנות, כל אחד יושב בשולחן ומקבל מנה עד לשולחן (בלי קשר יש לי אינטרס שזה יהיה ככה כי אני מרוויח שם פי כמה עשרות יותר)

בלי שום קשר צורת הגשה כמו שתארת בחתונה הופכת את האירוע לזול והאוכל מוגש בצורה לא מיטבית. זה מתאים יותר ליום הולדת בבית במרפסת

 

כשאני מארח חברים אני יכול לשים במרכז שולחן. אבל אנחנו מדברים על פתיחת עסק ועל אנשים זרים. לא על משפחה \ חברים שממילא מותר להם להפגש.

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

  

לפני 13 שעות, Transporter כתב:

הלכתי עם הילדים לגן שעשועים אלוהים ישמור מה שקורה שם. הייתי צריך לברוח משם ולהבטיח להם מתנות

 

עם איזה ילדים?

 

לפני 12 שעות, khalil כתב:

בשביל שחבורת הבזויים בממשלה תצליח בהרס המשק, צריך ציבור חמור בן חמור שישתף פעולה, אם טיפשה שלחה את בנה בן ה6 לבדיקה שיצא חיובי, והכניסה כיתה שלמה של בני 6 לבידוד, יום לפני ערב חג המולד, כש 80% מהכיתה נוצרים. משטרת ישראל שלא מנידה עפעף על קרבות ירי מתקשרת לבדוק אם בני 6 מפירים בידוד.


Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 

 

היה סגר פסח, סגר ראש השנה-כיפור-סוכות, ועכשיו יהיה לנו גם סגר כריסמס.

 

חוץ מזה מה רצית שהאמא תעשה? לא תבדוק ילד חולה?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 25 דקות, Transporter כתב:

 

אני לא מביא שף עם כפפות ואננס לאירועים שאני גובה עליהם כסף

בהפקות שלי לא עומדים 30 איש על שולחן אחד ורבים מי יקח ראשון את האוכל עם היד.

יש מלצרים, יש שולחנות, כל אחד יושב בשולחן ומקבל מנה עד לשולחן (בלי קשר יש לי אינטרס שזה יהיה ככה כי אני מרוויח שם פי כמה עשרות יותר)

בלי שום קשר צורת הגשה כמו שתארת בחתונה הופכת את האירוע לזול והאוכל מוגש בצורה לא מיטבית. זה מתאים יותר ליום הולדת בבית במרפסת

 

כשאני מארח חברים אני יכול לשים במרכז שולחן. אבל אנחנו מדברים על פתיחת עסק ועל אנשים זרים. לא על משפחה \ חברים שממילא מותר להם להפגש.

אוקי, איזה נדבר על אירוע. 80 אנשים שלא יישבו כל אחד בשולחן שלו אלא יסתובבו ויגעו אחד בשני ויתחבקו, אלא אם יש לך אירוע ביטוח לאומי שכולם יושבים ולא זזים כל הערב.
מצד שני בכיכר יש 200 איש אבל כל קפסולה אולי 3-4 אנשים שגם ככה נפגשים כל הזמן. לא מבין את ההבדל?

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Transporter כתב:

הוא אמר שמפריע לו ששוטר העיר לו על זה שהוא ישב עם עוד 200 איש בכיכר דיזינגוף

 

טרנספורטר, זה שבנית לעצמך מגדל פסיכולוגי שכל מטרתו היא להסתכל במראה ולהרגיש טוב עם עצמך - זה אחלה. אבל המציאות היא קצת אחרת. קצת כמו עם הוואגיו שלך, שבסוף מתגלה כסטייק איציק. 

 

לא ישבתי עם 200 אנשים בכיכר דיזנגוף, כי אין שם מקום ל-200 איש. הכיכר היא סוג של פארק, ואלו היו פתוחים לאחרנה. ואני נפגש עם חברים די קבוע גם בפארקים ליד הים, גם בירקון, גם בדיזנגוף. כשהיה סגר יצאתי לסיבובים לבד ולא ישבתי באף אחד מאלו. גם לא ארחתי חברים תוך סיפורים חסרי קוהרנטיות או בסיס הגיוני כלשהו על למה זה בעצם בסדר, אבל אם אני אקבל דוח אז יסתבר שזו בעצם היתה טעות שצריך לשלם עליה. וגם לא נסעתי לבקר את ההורים. ובכלליות שמרתי על ההנחיות. אני לא יודע למה השוטרים החליטו להגיע לכיכר ולהגיד לאנשים ללכת. אבל אתה ממשיך לא להצליח להבין - למרות שכתבתי את זה 5 פעמים - שהטענה שלי היא לא לשוטרים הספציפיים שהגיעו למקום. אני חושב שסגר במרחב הפתוח הוא מפגר ודפוק. ואני חושב שאין שום ערך לסגר בעיר בת 400,000 תושבים, ה מספר החולים עומד על עשרות או מאות בודדות. ולמה עושים את זה כבר הסברתי. ואני לא מחפש פרצות להפר אותו עם כל זה, עם הסברים למה דווקא אני בסדר וכל השאר לא. כי אני לא אתה. 

 

אני מת על זה שאתה משתמש ב״הסברתי לו״ בעודך מפרסם אסופה של משפטים לא קוהרנטיים, שהמכנה המשותף היחיד להם הוא ״אני צודק״. אני יודע שאתה לא תבין את זה, אבל יש בעיה עקרונית עם הגישה שלך לעולם, מכיוון שבניגוד לרוב המגיבים האחרים כאן, אין לך באמת דעה על הסגר או על המחלה או על שום דבר אחר שהיא כללית. הכל נגזר מאיפה שזה פוגש אותך ומשפיע על הפרנסה שלך. ולכן אתה מצליח באותה הנשימה להגיד שאם כבר סוגרים אז צריך לסגור את הכל ולהסביר למה תמשיך להפגש עם החברים שלך למרות זאת, או למה האירועים שאתה לוקח בהם חלק.

 

ולא, אני יודע מה תכתוב. אני לא שואל האם הם חוקיים. אני שואל איך לעזאזל לדעתך זה בסדר שהם חוקיים.

 

התשובה ברורה ונמצאת עוד פסקה הראשונה.

 

בהצלחה עם זה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 20 דקות, יובל .מ. כתב:

אוקי, איזה נדבר על אירוע. 80 אנשים שלא יישבו כל אחד בשולחן שלו אלא יסתובבו ויגעו אחד בשני ויתחבקו, אלא אם יש לך אירוע ביטוח לאומי שכולם יושבים ולא זזים כל הערב.
מצד שני בכיכר יש 200 איש אבל כל קפסולה אולי 3-4 אנשים שגם ככה נפגשים כל הזמן. לא מבין את ההבדל?

 

כבר הסברתי את זה בעבר

בחתונה של 80 איש (שלא רלוונטית בכלל כי זה נגד ההנחיות ואני עושה 30 אבל בשביל הדוגמא) אין שום סיבה שאנשים שלא מכירים אחד את השני יתחבקו

כמו שאין סיבה שאתה תלך בכיכר ותחבק מישהו שאתה לא מכיר שיושב ממול נכון ?

עם מי אתה יושב בשולחן? עם אנשים שקרובים אלייך ואתה ממילא יושב איתם בשישי שבת, בחנוכה, באילת, בדובאי וכו

אז אין שום סכנה. גם אם חס ושלום השם ישמור תרקוד איתם זה לא באמת משנה שום דבר. כי לפני יומיים הם היו אצלך בשבת בצהריים בבריכה ושתיתם בירה

אז בוא נפסיק עם הצביעות

אין שום איסור להפגש עם אנשים ולארח אנשים בבית. אתה לא מארח אנשים זרים בבית, ואלה שאתה מארח הם בדיוק האנשים שאתה פוגש בחתונה ורוקד איתם

תתפלא לשמוע

אבל אנשים ממש לא מתחבקים ומתנשקים עם אנשים שהם לא מכירים או לא נפגשו הרבה זמן. אני יודע שנוח לך לחשוב שכן ונוח להגיד בתקשורת שזה מה שעושים בחתונות

אבל אף אחד לא באמת רוצה להדבק ולשבת שבועיים בבידוד. אז אנשים מתקרבים רק לאנשים שהם ממילא נפגשים איתם בשיגרה

בדיוק כמו שאין לי בעיה להתחבק עם העובדים שלי כי הם ככה או ככה איתי כל היום. אז זה לא משנה.

 

בכיכר ובים ובכל מקום צפוף אחר יושבים אנשים לא תמיד במרחקים (כי אין מקום ובא לך לשבת לאכול אז אתה לא באמת תבדוק מה המרחק)

בדיוק כמו שבסופר שאנשים לחוצים שלא יעקפו אותם בתור הם לא ממש מקפידים על 2 מטר כי הרבה יותר חשוב שאף אחד לא יעקוף אותך

אז זה לא שונה בשום צורה מריקודים בחתונה

וד"א

כנראה שיש עוד אנשים שחושבים שאין שום בעיה לא להקפיד על 2 מטר ולרקוד, אפילו אם לחלק מהאנשים אין מסכה:

 

 

VideoCapture_20201220-141417.jpg

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

אבל אנשים ממש לא מתחבקים ומתנשקים עם אנשים שהם לא מכירים או לא נפגשו הרבה זמן.

לעומת זאת בכיכר זו אורגיה אחת גדולה. אפילו מחלקים קונדומים במסעדות ליד.

 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני שעתיים, MadCat_LE כתב:

 

עם סגר מוחלט, אתה עדיין מעניש קולקטיבית אוכלוסיות שלמות שאין להן קשר לעליה בתחלואה ודן עשרות אלפי אנשים לאובדן עבודה, חובות ומה לא.

אני פשוט לא מאמין ברעיון הזה של סגר קולקטיבי אחרי סגר אחרי סגר, במיוחד כאשר מי שמחליט על זה זו חבורת ליצנים ללא מנדט.

אתה לא מעניש ולא סוגר אותם בגלל שהם מדביקים אלא בגלל שהם עלולים להידבק.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...