Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, save כתב:

אתה מדבר על ביה"ס שבו ערכו נשף סיום מפואר ? כבר מזמן אין נשפים.

 

לא

זה היה לפני הנשפים

לפני שעתיים, EliC25 כתב:

הם כך או כך כל היום עם הבנות זוג שלהן וההורים שלהם אז לא אכפת להם

והבנות זוג שלהן גם ככה כל היום עם החבר'ה בעבודה אז מה אכפת להן...

 

נכון. חד משמעית

בדיוק כמו שאתה לא שם מסכה כשהשותף שלך לדירה יושב איתך בסלון

אין סיבה שאני אשים מסכה ליד העובד שלי שנמצא איתי 12 שעות ביום

 

ובכל זאת יש לי הסבר

אם כשאתה יוצא מהבית אתה שם מסכה ולא נמצא ליד אנשים זרים שלא שמים מסכה, אתה לא תדבק

ואז אין בעיה שתשב בסלון ליד חברה שלך בלי מסכה, כי גם היא נשמרת כמוך ולא יכולה להדבק

 

ככה גם לגבי העובדים.

אין אצלי דבר כזה עובד שלא שם מסכה בעבודה כשאנחנו ליד אנשים

ואני לא מחזיק עובדים שמסתובבים במקומות ציבורים ולא שמים מסכה.

 

כשאתה שומר על זה הסיכוי שתדבק נמוך.

בכל מקרה השורה התחתונה אין שום סיבה שבנאדם שנמצא איתך כל היום ישים מסכה. אני נמצא עם העובד שלי יותר מעם הבת זוג שלי

פורסם

ערבא טבא.

מישהו זוכר בבקשה אם בסגרים האחרונים (דוגמת זה המתרחש עלינו בשבוע הבא, כנראה) מכוני הרישוי היו פתוחים ?

היה ניתן לבצע מבחני רישוי (טסטים)  לרכב ?

תודה.

alfa 156 2.5.

פורסם
לפני 52 דקות, Transporter כתב:

נכון. חד משמעית

 

כרגיל

the-point-you-24487436.png

  • מצחיק 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

רק תיזכרו מי כתב פה שרוב הסיכויים שהמוטציה הבריטית כבר משתוללת פה. 

אני רק מקווה שברגע שהם יקבלו תוצאות חד משמעיות שאכן המוטציה כבר משתוללת פה, 

אז יבטלו את הבידוד המטומטם במלוניות, סתם עולה לנו הון על חשבוננו ולא באמת אפקטיבי. 

 

ואז אני מקווה שהם יבינו שגם סגר ברמה שהיה ביום כיפור והביא למקדם של 0.6 , אז עם המוטציה החדשה 

אין סיכוי להגיע איתו ל 0.6.

אז אחת כמה וכמה על סגר בדיחה של בתי ספר פתוחים עד 16:00.. ומקומות עבודה ללא קבלת קהל פתוחים.

אין מצב שהם יורידו את המקדם מתחת ל-1.  אבל הם יגלו את זה רק אחרי שבועיים. 

 

image.thumb.png.83ea5e74f949a40fd03f5e8b02aa03ba.png

פורסם

בינתיים דיווחו על עוד אחת, שגם היא הגיעה מאנדליה.

 

אבל מי יודע מה ממץין במבחנות.

 

מישהו שם לב שאין דיווח מאומתים מאז אתמול בערב?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 17 דקות, korola כתב:

 

ואז אני מקווה שהם יבינו שגם סגר ברמה שהיה ביום כיפור והביא למקדם של 0.6 , אז עם המוטציה החדשה 

אין סיכוי להגיע איתו ל 0.6.

אז אחת כמה וכמה על סגר בדיחה של בתי ספר פתוחים עד 16:00.. ומקומות עבודה ללא קבלת קהל פתוחים.

אין מצב שהם יורידו את המקדם מתחת ל-1.  אבל הם יגלו את זה רק אחרי שבועיים. 

מה אתה מנסה להגיד נו?

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

שאם המוטציה התפשטה הסגר יצטרך להיות ארוך ונוקשה.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

ארוך ונוקשה תמיד עדיף על קצר ורך.

 

וגם לזה יש ל-Pfizer את החומר המתאים.

עריכה אחרונה על ידי אורי מ.
  • מצחיק 5
  • רעיון טוב! 2

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

ידעתי שאני מרים להנחתה. נמנעתי מלהשלים את המשפט.

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בניהול המשבר פה הוכח דבר אחד, אין שום מוטיבציה לשמור על ההנחיות. תפר אותם כמה שיותר כדי להיטיב עם עצמך ושים פס על כולם.

 

*בקיצור ההתנהלות של חלק גדול מהאוכלוסיה כאן ביומיום. רק העבדים עושים מה שאומרים להם.

  • רעיון טוב! 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 54 דקות, sperial כתב:

 

מישהו שם לב שאין דיווח מאומתים מאז אתמול בערב?

 

מערכת המידע הרלוונטית במשרד הבריאות קרסה.

שזה בגדול להגיד "שילמנו למישהו שקל תשעים, נתנו לו כלים של שנות ה2000, לא התעניינו מה הוא עושה כל עוד זה תיקתק, היום זה לא עובד, הוא לא יודע מה לעשות, אז נקרא לזה תקלה מערכתית".

פורסם

פשוט מטורף, המספרים עולים וכל מה שעושים זה דוחפים את כולם לאירועי הדבקה המוניים.

בלאק פריידי יראה  פראייר לעומת מה שהולך להיות בקניונים מחר וביום שבת. 

המספרות , מכוני היופי.. הכל מפוצץ ויהיה גם מפוצץ ביום ראשון. 

בקיצור בשבועיים הקרובים נראה טוב טוב את העלייה של שלושת הימים לפני הסגר.

 

וכמו שספיראל הסביר, אם המוטציה בארץ ואם היא באמת מדבקת יותר מהוירוס הרגיל.

אז תמחקו את מה שידענו על הסגר.. ידענו שאנחנו יכולים לעשות סגר ולהגיע ל 0.6

אבל זה לא בטוח שעם המוטציה זה גם יעבוד... יכול להיות שסגר יוריד את הR ל 0.9 ולא ל0.6

יכול להיות שבלי לסגור את מערכת החינוך ומקומות העבודה הלא חיוניים  בכלל לא נתקרב לרדת מתחת ל-1. 

פורסם (נערך)

בסגר הקודם כנראה ראו שהכל עובד והתחלואה יורדת

אז הורידו את המחסומים ונתנו לכל אחד לעשות מה שבא לו

הפעם יראו שלא יורד ה R

אז יעשו סגר אמיתי עם מחסומים אמיתיים בדרכים 

ולא סתם שוטרים שעושים פקקים או משתזפים בשמש

בסוף אי אפשר לעשות פה סגר על חצי שנה

אחרי שבועיים כבר יתחילו לעשות רעש

אחרי חודש יפתחו פה שווקים והסגר יקרוס

 

יש כבר חיסון אי אפשר להפחיד אותנו שאם אנשים יפרו את הסגר יהיו פה אלפי מתים

הפרוייקטור השרלטן התורן כבר אמר 3000 מתים תוך חודשיים

מעניין לפי איזה מודל הוא הגיע לזה כשמתו כאן בשנה שלמה קצת יותר מ 3000 

ותוך שבועיים אמורים לסיים לחסן את כל בני 60+

 

אני מאמין שאם באמת יראו שיש מוטציה וזה משפיע על התחלואה

יהיו חייבים לסגור הכל כולל הכל ולאכוף את הסגר בכבישים במקום לעשות פקקים שאין להם שום השפעה ותועלת

אם יעשו התחלואה תרד כי כשאתה לא פוגש אף אחד התחלואה יורדת

אם לא יעשו התחלואה כנראה לא תרד ואחרי חודש יצטרכו לשחרר כי אנשים פשוט  יפרו הנחיות

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 7 שעות, Transporter כתב:

 

יש כבר חיסון אי אפשר להפחיד אותנו שאם אנשים יפרו את הסגר יהיו פה אלפי מתים

 

 

רק שכחת שעד שהחיסון יהיה יעיל לאוכלוסיה זה במקרה הטוב חודשיים - כיוון שהוא מתחיל יעילות מוגבלת רק שבועיים לאחר הזריקה הראשונה ומגיע ליעילות מלאה רק חודש אחרי כן (שבוע אחרי הזריקה השניה). בקצב חיסון של 100,000 זריקות ביום (שאחרי 3 השבועות הראשונים זה 50,000 מתחסנים, חצי מהמקבלים יהיו זריקה שניה) זה עניין של 2-3 חודשים עד שזה יתחיל לדגדג את האפידמיולוגיה, וזה בהנחה שלא מתפרץ זן עמיד שמחזיר אותנו למשבצת אפס.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

@sperialלא נמאס עם ההפחדות?
בהתחלה זרמתי עם זה והכל אבל זה שכל פעם שרוצים לעשות סגר מפחידים עם איום של עשרת אלפים מתים ביום כל פעם לא גורם למי שאומר את זה להרגיש כמו בדיחה?

×
×
  • תוכן חדש...