Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, EliC25 כתב:

מה תעדכנו אותי קצת, יש חיסון?

 

יש מחלות שאין להם תרופה , הפתרון היחיד הוא מניעה. 

image.thumb.png.576534f782968ab5206da66d5172287b.png

 

למזלנו לקורונה מתחילים לראות תוצאות ראשונות מבטיחות של החיסון, תחשוב שכל חיסון נבדק בשלב השלישי על 30,000 בני האדם 

שחצי מהם קיבלו פלסבו - כלומר רק 15,000 מכל ניסוי .

 

כך שהניסוי הגדול ביותר בבני אדם עדיין לא התחיל,  בחודשים הקרובים מיליונים יקבלו את החיסון, לוקח לו חודש לפעול.

ועוד כמה חודשים או שנים עד שרואים את תופעות הלוואי...

סיכוי טוב שעד אמצע שנה הבאה כבר יחוסנו מעל מילארד בני אדם. 

 

ואז נתחיל לראות את הנזקים האמיתיים של הקורונה 

 

מבחינת הנתונים , אז השמש של היומיים האחרונים עשתה טוב, ויש נסיגה במספר החולים קשה ובקצב הגידול 

איזה מזל שפותחים את כל בתי הספר בשבועיים הקרובים, לרגע חששתי שלא יהיה סגר בינואר והמשפט יתקיים. 

 

image.thumb.png.cebd2bd56a4e0e357714235fd286e852.png

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

כנראה שראו את הנסיגה, אז דחו את המשפט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, korola כתב:

סיכוי טוב שעד אמצע שנה הבאה כבר יחוסנו מעל מילארד בני אדם. 

מותר להיות בספק?

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

ישראל אגב תקנה את החיסון הרוסי, אבל לא תשתמש בו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הם מתכוונים שזה 95% אלכוהול.

  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 33 דקות, David32 כתב:

מותר להיות בספק?

 

 

למה בספק?  

יש כבר 3 חברות חיסונים שסיימו שלב 3,

כל אחת מהם מצהירה על יכולת לייצר כ- מילארד מנות ב 2021,  עד אמצע שנה הבאה יהיו לפחות עוד 3 חברות.

אני בטוח שכל ה-3 האלה כבר התחילו לייצר מנות חיסון. 

אז 6 חברות .... שיייצרו 6 מילארד חיסונים ב 21?  מותר להניח שיחסנו מילארד לפחות בחצי שנה הראשונה. 

אפשר להיות בספק אם החיסון יהיה אפקטיבי , אם נקבל תאים של חסינות עדר.

בטוח יתנו לצוותים הרפואיים ראשונים ... ככה שכבר מההתחלה יהיה לך ניסוי ענק של עשרות אלפי צוותים רפואיים,

עד אמצע שנת 21, כבר נדע הרבה יותר איזה חיסון יעיל יותר ואיזה פחות. 

לפני 28 דקות, m3x7r3m3 כתב:

ישראל אגב תקנה את החיסון הרוסי, אבל לא תשתמש בו.

 

למה ככה?  הדסה , ירושלים ... יש מספיק אוכלוסיות בירושלים רבתי שניתן לתת להם את החיסון הזה. 

מדובר בחיסון בטכנולוגיה ישנה.. סביר להניח שיהיו לו מעט תופעות לוואי בגילאי 20-40. 

ואם יהיו אוכלוסיות שלא נמצאות בתור לחיסון היקר...  או שנמצאות בסוף התור.. איפשהו בסוף 21. 

 

אז יהיו לקוחות לחיסון הזה.. אל תדאג.

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 2 דקות, korola כתב:

 

אז 6 חברות .... שיייצרו 6 מילארד חיסונים ב 21?  מותר להניח שיחסנו מילארד לפחות בחצי שנה הראשונה. 

סבבה. נשחק באקסל שלך.

6 מיליארד חיסונים.

עד יוני זה 3 מיליארד

כול חיסון מצריך 2 מנות. 

1.5 מיליארד.

גם לוקח שבועיים או חודש בין כול הזרקה... (אני לא זוכר)

אבל קודם יחסנו צוותי רפואה, יראו שהם מגיבים בסדר, יתחילו לחסן זקנים, יראו שהם בסדר.

לא נראה לי שתעמוד עמדה ברחוב ותחסן את כול מי שעובר בלי בקרה, בלי לבדוק מה המצב חודש אחרי החיסון.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

א. כן קודם כל צוותים רפואיים , כי הם חשופים יותר וגם חייבים להראות דוגמא לאזרחים 

ב. גילאים 70 ומעלה.. חלקם נמצאים בבתי אבות , מוסדות או סתם קלים יותר למעקב. 

ג. אוכלוסיות בסיכון - כל הגילאים - גם פה מדובר באוכלוסיות שנמצאות במעקב וניתן לעקוב אחריהם. 

 

מפה.. אין לי מושג.. 

אבל בטח יתחילו להוריד את הגיל - 60-70 

אולי חיילים?  קל לחסן וקל לעקוב  , קל הכריח .

תלמידי בית הספר.. זה פה מדובר על 2.4 מיליון תלמידים מתוך כל האוכלוסייה. 

 

לגבי החיסון הרוסי של הדסה,  יש עוד לקוחות... 

בנקודה מסויימת חברות התעופה יסכימו להטיס רק מחוסנים..  לכן יהיה ביקוש פרטי לחיסונים פרטיים

על מנת להציג אישור חיסון לטיסה.

אני כבר רואה חברות הייטק בינלאומיות - רוכשות חיסונים עבור כל העובדים שלהם מסביב לעולם.

 

פורסם
לפני 28 דקות, korola כתב:

למה ככה?  הדסה , ירושלים ... יש מספיק אוכלוסיות בירושלים רבתי שניתן לתת להם את החיסון הזה. 

מדובר בחיסון בטכנולוגיה ישנה.. סביר להניח שיהיו לו מעט תופעות לוואי בגילאי 20-40. 

ואם יהיו אוכלוסיות שלא נמצאות בתור לחיסון היקר...  או שנמצאות בסוף התור.. איפשהו בסוף 21. 

 

אז יהיו לקוחות לחיסון הזה.. אל תדאג.

 

אולי יחסנו בו את האוכלוסיות בשועפאט ושכונות מזרח ירושלים.

 

לפני 17 דקות, korola כתב:

אולי חיילים?  קל לחסן וקל לעקוב  , קל הכריח .

 

לא סביר, חיילים רחוק מאוכלוסיה בסיכון של קורונה (למרות שהחיילים של אשתי מספרים על תופעות לוואי לא נעימות ומתמשכות)

יעדיפו להתרכז קודם במדוכאי חיסון, זקנים, חולי לב, חולי ריאות וכו'.

 

לפני 18 דקות, korola כתב:

אני כבר רואה חברות הייטק בינלאומיות - רוכשות חיסונים עבור כל העובדים שלהם מסביב לעולם.

 

אצלנו השנה (שוב) רכשו חיסוני שפעת, אז זה כנראה לא רחוק מהמציאות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 13 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אולי יחסנו בו את האוכלוסיות בשועפאט ושכונות מזרח ירושלים.

גם, אבל לא רק.

 

לפני 13 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

לא סביר, חיילים רחוק מאוכלוסיה בסיכון של קורונה (למרות שהחיילים של אשתי מספרים על תופעות לוואי לא נעימות ומתמשכות)

יעדיפו להתרכז קודם במדוכאי חיסון, זקנים, חולי לב, חולי ריאות וכו'.

 

יש 2 גישות:

1) חיסון אוכלוסיות בסיכון - על מנת למנוע מהם את המחלה - 

2) חיסון האוכלוסייה , בעיקר מפיצי העל , כל זה לצורך הגעה לחיסון עדר.

 

נכון חיילים לא בקבוצות סיכון , אבל חיילים הם ציר מרכזי בקישור בין אוכלוסיות

ולכן הם משחקים תפקיד חשוב בקטיעת השרשרת 

 

לפני 13 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

אצלנו השנה (שוב) רכשו חיסוני שפעת, אז זה כנראה לא רחוק מהמציאות

 

תודה על החיזוק.. אז תכין את הזרוע שלך.. כי כנראה תקבל את החיסון הרוסי מהעבודה 

 

פורסם
לפני 11 דקות, korola כתב:

גם, אבל לא רק.

 

לא יחסנו אזרחי ישראל (להבדיל מתושבים) בחיסון שלא מאושר FDA או EMA, אלא אם יבחנו את החיסון הזה בצורה מתודולוגית ופתוחה קודם לכן.

 

לפני 13 דקות, korola כתב:

יש 2 גישות:

1) חיסון אוכלוסיות בסיכון - על מנת למנוע מהם את המחלה - 

2) חיסון האוכלוסייה , בעיקר מפיצי העל , כל זה לצורך הגעה לחיסון עדר.

 

נכון חיילים לא בקבוצות סיכון , אבל חיילים הם ציר מרכזי בקישור בין אוכלוסיות

ולכן הם משחקים תפקיד חשוב בקטיעת השרשרת 

 

שליחים נראה לי ציר מרכזי יותר מחיילים.

 

לפני 13 דקות, korola כתב:

תודה על החיזוק.. אז תכין את הזרוע שלך.. כי כנראה תקבל את החיסון הרוסי מהעבודה 

 

לא סביר, אנחנו כמעט ולא פעילים ברוסיה ואין סיכוי שיקנו את החיסון הרוסי לעובדים (אפילו לא כ"רכש גומלין" או כ"שיפור היחסים" כמו שהמדינה רכשה את החיסון הרוסי), אלא אם כן הוא יאושר באופן מוסדר קודם.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 31 דקות, korola כתב:

תודה על החיזוק.. אז תכין את הזרוע שלך.. כי כנראה תקבל את החיסון הרוסי מהעבודה 

 

זה לא יקרה. הרכישה שלו מיועדת פרופר למטרות מדיניות של "פוטין חבר טוב שלי ואני רוצה לשמור על זה" ואולי כפי שאמרו כאן, לחיסון הגדה ומזרח ירושלים

  • אהבתי 1
פורסם

@m3x7r3m3

חיילים יחוסנו בשלב מוקדם בגלל חיוניותם, כדי למנוע השבתת יחידות בגלל בידודים.

 

מה שכן, יתכן שההליך יהיה מדורג כדי שלא כולל יספגו השפעות לואי ביחד.

 

הבעיה בחיסונים, במיוחד מבוססי RNA, היא שמדובר בטכנולוגיה חדשה ואין מידע על השפעות לואי מאוחרות. לא רוצים פרשת תאלידומיד נוספת.

 

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 14 דקות, sperial כתב:

חיילים יחוסנו בשלב מוקדם בגלל חיוניותם, כדי למנוע השבתת יחידות בגלל בידודים.

 

מה שכן, יתכן שההליך יהיה מדורג כדי שלא כולל יספגו השפעות לואי ביחד.

 

גם עכשיו, בלי חיסון, יחידות לא מושבתות בגלל בידודים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...