Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, sperial כתב:

באיזה פרוטוקול השתמשו

יש לך מושג אם משתמשים בivermectin כ-טיפול במחלת הקורונה? זה חלק מהטיפול או שנתקענו עם טיפול של תחילת המגפה פה בארץ (מכונת הנשמה)?

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני שעה, sperial כתב:

כנראה שהמהירות שלך בערך חצי מכפי שאתה חושב.

לא ממש, 20-30 זה לא וואו, בכלל לא וואו. ואתה לא יודע על איזה אופניים. וואו זה אם הוא היה אומר לך 50, וגם אז, זה וואו רק כי הוא חובב.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

@DareDevil

 

לגבי "פרוטוקול" התייחסתי לפרוטוקול של מבחן המאמץ. כיוון שמדובר ב-mako medical journal אני לא מצפה מהם לרדת לדקויות כאלה. מכל מקום, הנקודה שלי היא שפרוטוקול של מבחן מאמץ שונה בתכלית מזה של אימון כושר, הוא נועד להוציא את המיץ תוך זמן מוגבל, לא לבנות כושר על ידי אימון ממושך בעומס פחות גבוה.

 

לגבי תרופות חדשות - אני לא מצוי ברזי הטיפול בחולי קורונה. מכל מקום, פעם בשבועיים יש הייפ לאיזה טיפול חדש, ואחרי בדיקה יותר מעמיקה ההתלהבות פוחתת עד נעלמת. מישהו עוד זוכר את הרי ההידרוקסיכלורוקווין?. התופעה מוכרת גם לפני ימי הקורונה, אבל בגלל תפוצת הקורונה והסיכון שבמחלה זו היא זוכה ליותר ארועים כאלה והם יותר מתוקשרים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

ההידרוקסיכלורוקווין

הייפ? ההודים משתמשים בה כולל ivermectin

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

אני לא בטוח שיש איזו תרופה שבוודאות הוכיחה יעילות גבוהה בטיפול בחולי קורונה, חוץ מ"רמדסיביר ".
וגם הוא בשלב מסויים של המחלה.



toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

עד כמה שאני יודע העולם המערבי ירד מזה. אבל, כאמור, אני לא עוקב אחר התחום הזה מעבר להתעניינות כללית, אז אולי פספסתי משהו. עד כמה שהבנתי גם הרמדסיביר וגם הפלסמה ממחלימים בעלי תפקיד ויעילות מוגבלים, אבל צריך לחפור יותר עמוק בספרות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הטיפול ממה שאני מכיר כולל קוקטייל תרופות של ההידרוקסיכלורוקווין, ivermectin, אבץ, ויטמין די ועוד 2 תרופות ששחכתי את שמן

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 34 דקות, David32 כתב:

התרופה החרטא של טראמפ הוכחה כלא יעילה בעליל נגד קורונה

 

למה ?

יש הוכחה שאקונומיקה (או כל חומר חיטוי בהזרקה לגוף) לא יעילה ?

יש מטומטמים שהקשיבו לו (וסיכון החיים שלהם "עבר" מקורונה להרעלה...)

😜

alfa 156 2.5.

פורסם
לפני 3 שעות, sperial כתב:

@DareDevil

 

לגבי "פרוטוקול" התייחסתי לפרוטוקול של מבחן המאמץ. כיוון שמדובר ב-mako medical journal אני לא מצפה מהם לרדת לדקויות כאלה. מכל מקום, הנקודה שלי היא שפרוטוקול של מבחן מאמץ שונה בתכלית מזה של אימון כושר, הוא נועד להוציא את המיץ תוך זמן מוגבל, לא לבנות כושר על ידי אימון ממושך בעומס פחות גבוה.

 

 

אז מה היה לנו.. 

על מנת לבדוק האם אפשר להתאמן בחדר כושר - שאימון בחדר כושר הוא בעומס בינוני לזמן ארוך. 

ומה שמטריד אותנו באימון בחדר כושר , זה כמות ההדבקות שיהיו שם. 

אז לקחו כמה רופאים מתנדבים ועשו להם בדיקת מאמץ, שלוקחת אותם לקצה. 

בדקו אותם עם מסיכה ובלי מסיכה.  

איך בדיוק בדיקה של 18 דקות במאמץ מובילה למסקנות כלשהן לגבי כמות הפחדן הדו חמצני שיהיה לאחר אימון של שעתיים בחדר כושר?

או אימון אירובי של שעה? 

ויותר מזה, איך בדיקה של 18 דקות יכולה להגיד משהו לגבי כמות הנגיפים שנשא ללא תסמינים יפזר בחדר הכושר 

גם אם הוא יעטה מסיכה למשך כל האימון ?

 

מסיכה זה לא לחש קסמים שמבטל הפצת נגיפים לחלוטין.

זה נראה כאילו החליטו שמסיכה מבטלת לחלוטין את הסיכוי להדבק, עכשיו נותר רק לראות האם ניתן להתאמן עם מסיכה

פורסם

לגבי החמצן ו-COהבדיקה שבוצעה יותר קיצונית מאימון ממושך, כיוון שקצב צריכת החמצן וייצור ה-CO יותר גדולים כך שהעומס על מנגנון הפינוי יותר גדול אז אם בקצב הזה לא נצבר CO אז באימון היותר מתון יצטבר עוד פחות. ה-CO הוא חומר שמתפנה מיידית, צבירתו  היא מצב חולני שקשור למחלות ריאה מסויימות.

 

לגבי כמות נגיפים - דומני שהבדיקה בוצעה עם מסכות N95 שאמורות להיות חסומות כמעט לגמרי למעבר נגיפים, אבל הנושא הזה לא נבדק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הבעיה היא שבאימון מתמשך אתה מזיע והזיעה מתייבשת על המסיכה ולהישאר איתה לאורך זמן מסריח רצח.

עשיתי ניסוי כזה בטעות,יצאתי לרוץ עם מסיכה על הסנטר,אחרי שסיימתי לרוץ ועשיתי הליכה עד הבית חשבתי לשים אותה ולא היה סבבה.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...