Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, הוסר, הדיבייטים בסוהו הם התשלום, ומשחררים אותם הרבה שבועות אחרי הדיבייט, היה מוזר לי שהסרטון דלף, כנראה בגלל שהדיבייט התקיים אונליין ולא באולם כרגיל בגלל המצב.

ד"א, ויטוקובסקי תולה את אשמת המספרים הפסיכיים של ניו יורק בפאניקה שהובילה לסגר, חזו הרבה יותר מדי צורך במיטות, וכתוצאה שלחו חולים לבתי האבות בשביל לשחרר וזה הגדיל את האבידות, להערכתו, זה גרם ל30,000 מתים בצפון מזרח ארה"ב (האזור שהוכה קשות), המסקנה שלו מאוד ברורה, כשאמרו שצריך לשטח את העקומה, המספרים כבר אז הצביעו בבירור שהעקומה היתה כבר שטוחה ומה שהתמודדו איתו היה גלי ההדף של ההדבקות.

את סיבת ההתפשטות הפסיכית של הנגיף שם אי אפשר לדעת, אבל, ברור מהמספרים שהציג שהיו הדבקות חריגות במחלה דמוית שפעת (ILI מה שלס מדקלם כל הזמן וצוחקים עליו) כבר בדצמבר.

נחכה לדיבייט המלא עם עמדת הנגד כשישתחרר.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

שאלה מעניינת 

קראתי אתמול קצת על מרץ השחור ב 2002

חודש שלם שכמעט כל יום היה כאן פיגוע במקום ציבורי

2.3 ירושלים -  11 נרצחים

5.3 אוטובוס נרצח אחד

7.3 תחנת דלק 14 פצועים

9.3 קפה מומנט 11 נרצחים

17.3 25 פצועים

20.3 אוטובוס 7 מתים

ועוד ועוד פיגועים שהשיא שלהם היה ב 27.3 בבית מלון

היו גם ימים של 2 פיגועים ביום, כולם במקומות ציבוריים, מסעדות, אוטובוסים וכו'

 

ואני שואל את עצמי: כמה נרצחים היינו מצילים אם היינו סוגרים את המדינה, את קווי האוטובוס, את הקניונים, מסעדות ובתי קפה?

הרי הבלאגן הזה התחיל ב 2001 ונמשך עד 2004

כלומר ב 2002 כבר ידענו שאי אפשר לעצור את זה.

אבל החלטנו להכיל את זה למרות כמויות המתים ולמרות שהשבכ בזמנו לא הצליח להשתלט על כל המודיעין שהגיע אליו

 

למה אף אחד לא חשב לסגור את המדינה?

פורסם (נערך)

בהחלט סגרנו את המדינה - החלטה אמיצה של אריק שרון לבנות את גדר ההפרדה, למרות התנגדות המתנחלים.

 

סגר מוחלט לא היה עוזר, המחבלים הגיעו לאן שהם רצו.

 

והרבה לפני שהגדר הושלמה, אפילו חלקית, היה כאן משבר כלכלי חמור מאד.

 

ותשלים בהבדל בין מלחמה למגיפה. אלה יצורים שונים לחלוטין.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

איך אפשר להשוות אחד לשני בכלל?

זה לא שפעולות טרור היו מפסיקות אם כולם היו מסתגרים בבית. פשוט היו מנסים להסתנן לתוך בתים או לפוצץ בנייני מגורים.

הווירוס לא פועל ככה.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

או וואה, הגענו ללהשוות את הקורונה לאינטיפדה והתקופה של אחריה.

 

 

כמה זמן עד שמשווים ל 42? למה לא סגרו אז את המדינות?????????

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

אני בכלל לא בטוח שזה הוא, נשמע כמו איזה הגיג שאחד החברים הנובורישים שלו העלה והוא מביא אותו לפה בניסיון לפתח דיון מונולוג אינטליגנטי-עאלק.

עריכה אחרונה על ידי Blaz00r
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

תשובה רצינית:

לפני כחצי שנה סגרו את דיזנגוף סנטר כי היתה התרעה על ירי טילים צפוי לכיוון תל אביב.

אני בטוח שאם וכאשר תהייה המלחמה הבאה עם חיזבאללה, המשק יסגר והנזק הכלכלי יהיה אינסופי גם בגלל זה (גם לאינטיפדה היה מחיר כלכלי עצום).

להחלטה להשאיר הכל פתוח במצב של חצי מלחמה יש גם משמעות פסיכולוגית, תודעתית והסברתית.

ניתן לטעון שאם אתה מפסיק את החיים בחוץ בגלל טרור, אתה נכנע לטרור.

אם אתה עושה סגר בגלל וירוס, אז מה? הוירוס יעלה סרטון ליוטיוב על הנצחון שלו על היישות הציונית?

 

  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אז בגלל שמתו הרבה בפיגועים, ובכל מה שתיארת, עכשיו חייבים למות עוד כמה אלפים?

פיגוע, כמעט בלתי אפשרי למנוע. אבל מגפה, כן. או לפחות לגרום לה להתפשט בקצב איטי יותר.

 

באמת, עד עכשיו עוד אפשר היה להבין אותך.

אבוי לנו, אילו היית יושב בכיסאו של שר הבריאות. היינו עוברים את איטליה, כבר לפני כמה שבועות.

 

פורסם
לפני 29 דקות, yossiaviel כתב:

אז בגלל שמתו הרבה בפיגועים, ובכל מה שתיארת, עכשיו חייבים למות עוד כמה אלפים?

פיגוע, כמעט בלתי אפשרי למנוע. אבל מגפה, כן. או לפחות לגרום לה להתפשט בקצב איטי יותר.

 

באמת, עד עכשיו עוד אפשר היה להבין אותך.

אבוי לנו, אילו היית יושב בכיסאו של שר הבריאות. היינו עוברים את איטליה, כבר לפני כמה שבועות.

 

 

רק חשוב לומר, לא היינו עוברים את איטליה. הגיל הממוצע באיטליה 47 הגיל הממוצע בישראל 30. זה הבדל ענק!

פורסם

 

עוד מחקר בנוגע להשפעות ארוכות הטווח של המחלה.

 

https://www.mako.co.il/news-lifestyle/2020_q2/Article-fb73839d4ce7271027.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802

 

ציטוט

מחקרים הראו לאחרונה כי הנגיף עשוי לפגוע במערכת העצבים המרכזית ולגרום לתופעות נוירולוגיות שונות כגון: אובדן חוש הטעם והריח, שבץ מוחי ואפילפסיה.

 

"

ציטוט

אנו עשויים לחזות בעלייה הדרגתית של הפרעות פסיכוטיות כתוצאה מן המגפה, וישנו סיכון גבוה להתנהגות אובדנית. על כן אנו תומכים במעקב צמוד של המטופלים הללו הן בשלב האקוטי והן לאחר מכן, בטווח הארוך".

 

ציטוט

ד"ר צבי פישל, יו"ר איגוד הפסיכיאטריה של ההסתדרות הרפואית אמר: "ידוע שה-Covid 19 פוגע במערכות רבות בגוף כולל במערכת העצבים המרכזית. פגיעה כזו יכולה להוביל למצב פסיכוטי באופן ישיר או לחשיפה של מועדות למחלה פסיכוטית עקב הדחק מעצם ההתמודדות עם המחלה. לא ידוע לי על אירועים כאלה בארץ אך בהחלט יתכן שניחשף גם למצבים פסיכוטיים כחלק מהתופעה שאנו קוראים לה 'המגיפה שאחרי המגיפה'. אנו קוראים למשרד הבריאות להיערך יחד איתנו כדי להתמודד עם התופעות הנפשיות הרבות שעלולות להתגלות בעקבות הקורונה"

 

פורסם

טרנספורטר בתגובה: לפתוח הכל רוצו להידבק! זה פוגע רק בבני 80! תאפסנו את הזקנים בבוידעם וקחו מנת קורונה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
או וואה, הגענו ללהשוות את הקורונה לאינטיפדה והתקופה של אחריה.
 
 
כמה זמן עד שמשווים ל 42? למה לא סגרו אז את המדינות?????????
ממה שאני זוכר המלך השווה את הקורונה למגפות מלפני קום המדינה
כשהוא מאיים עם עשרוץ אלפי מתים זה בסדר לסגור את המשק כי הוא מזכיר מגפות כאלה
אבל כשיש כאן פיגועי התאבדות כמעט כל יום ומתים אנשים אף אחד לא רואה לנכון לסגור

כנראה בגלל שכשזה נוגע לפיגועים מי שמנהל את המצב זה משרש הבטחון, של יושבים אנשים קצת יותר חכמים ומשופשפים ממשה ואיתמר

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם

להשוות וירוס לוירוס זה הגיוני.

להשוות וירוס לטרור לא

גם לא לתאונות דרכים, תאונות עבודה, או הריגת חתולי רחוב וגם לא שחיטת כבשים לסולחות בכפרים.

 

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אז בגלל שמתו הרבה בפיגועים, ובכל מה שתיארת, עכשיו חייבים למות עוד כמה אלפים?
פיגוע, כמעט בלתי אפשרי למנוע. אבל מגפה, כן. או לפחות לגרום לה להתפשט בקצב איטי יותר.
 
באמת, עד עכשיו עוד אפשר היה להבין אותך.
אבוי לנו, אילו היית יושב בכיסאו של שר הבריאות. היינו עוברים את איטליה, כבר לפני כמה שבועות.
 
רוב הפיגועים היו בקווי אוטובוס
מסעדות
קניונים

אם היית סוגר את כל אלה ומשאיר אנשים בבית לא היו התכנסויות גדולות

הפיגוע במלון פארק כמעט בוטל, כי המחבל הסתובב ברחובות וראה שהכל מת, שקט! כי היה ערב חג
ואז מי שהתלווה אליו סיפר לו שהוא עבד במלון וצריכה להיות שם עכשיו סעודה גדולה וככה עלה הרעיון של פיגוע במלון פארק

תחשוב שאם לא היו התכנסויות לא היה למחבל איך להגיע לכמויות כאלה גדולות של אנשים עם מטען אחד

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...