Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 44 דקות, korola כתב:

מצד שני , כנראה לא מדובר על מחלה שתגרום לשינוי מהותי בסדרי עולם (דגש על מהותי - חזון אפוקליפטי ) , 

3% תמותה  - יש כבר מנגנונים שיודעים לעצור התפרצויות  - כך שבמקרה הגרוע יקח לכל העולם להידבק שנה שנתיים , אז אין בעיה לקבור 3% מאכלוסיית העולם בשנתיים, המערכות יודעות לעשות את זה בשגרה.

 

העולם השתנה מהותית תסתכל מה התרחש רק ב-5 החודשים האחרונים ואנחנו נמצאים רק בתחילתו של משבר הקורונה. 

פורסם
לפני 3 דקות, vladclar כתב:

אם יבטלו תקציבים, לא יהיו הצגות ( גם לילדים), גם לא תזמורות.

אין גוף כזה בעולם שמממן את עצמו 100% - בכל מקום יש סיבסוד של המדינה .

אז מבחינתך ( ושל טרנספורטר ) שלא תהיה כאן תרבות אם היא לא מצדיקה את עצמה כלכלית...

 

 

לא ראיתי את הדוחות  של תאטרון אורנה פורת ואת המאזנים, אין לי מושג כמה המדינה שופכת שם.

אבל מה שאני כן רואה , זה הצגת ילדים בהכיל התרבות שלנו , 500 מקומות, יש הצגות שעולות 65 ש"ח , לפעמים אפילו 80 ש"ח (לילדים). 

זה 32 אלף ש"ח עד 40 אלף ש"ח לשעה נטו הצגה.

בהצגות ילדים, יש 2-3 שחקני סלב ועוד שחקנים זוטרים - הם מגיעים בוואן לפני ההצגה ונעלמים כמה דקות  בסוף. 

לפעמים יש הצגות מבוקשות אז הם רצים יומיים ברצף - אז מקימים את התפאורה עבור 2 הצגות כאלה. 

 

כמה כל שחקן מקבל להופעה? 3000 לשחקן סלב, 1000 למתמחה, 500 לזוטר?

את הכסף הגדול התיאטרון גורף, הכותב של התסריט מקבל פירורים. 

 

 

הצגות של מבוגרים רצות 3 ימים - 500 מקומות - בין 80-120 ש"ח לכרטיס. 

שם הרווח להופעה הוא הרבה יותר גדול,  ההפקה מקבלת תמלוגים של מעל 10,000 לכל ערב.

השאלה כמה עולה להפיק הצגה כזאת ? מיליון? וכמה מבקשים מימון מהמדינה? חצי מיליון?

 

פורסם
 
הופעות ככלל הן רווחיות, תיאטרון ככלל הוא לא רווחי, פעם שמעתי שטענו שבשביל שהתיאטרון יהיה Break even הוא יצטרך לגבות כ-500 שקל לכרטיס, וזה לא היה הבימה.
אישית - שיגבו סכום כזה, מי שמעניין אותו שישלם.
שמע,אתה לא הבנת אותי.
הכתבה מדברת על אומנים שמופיעים לקהל הרחב ולא על הצגות.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם
לפני 6 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

העולם השתנה מהותית תסתכל מה התרחש רק ב-5 החודשים האחרונים ואנחנו נמצאים רק בתחילתו של משבר הקורונה. 

 

מסכים שאנחנו רק בהתחלה, מסכים שכרגע יש שינוי כלשהו.

אבל תחזור 3 חודשים אחורה, אני ואתה פרשנו פה תרחישים שונים , היום  5 חודשים מאז שהתחיל אנחנו רואים שהתרחישים הפסימים ביותר לא התקיימו.

גם מקומות שאחוזי התמותה היו 10% , פתאום מגלים בבדיקות שהיו להם פי 3 יותר חולים .

מסתמן שאחוזי התמותה יהיו כסביבות 3%  (כמו הדיווחים הראשונים מסין), זה לא מהותי. 

 

תהיה לנו שנה קשה קדימה , בעיקר החורף הקרוב הולך להיות מעניין , אבל במאי שנה הבאה, יגיעו גרסאות ראשונות של חיסון.

ובאמת נחזור לשיגרה בעוד שנה. בנתיים ישחקו בפתיחה / סגירה/ טיסות ליון / חוזרים חולים .

כל סבב כזה יקח 3 חודשים של נדמה לי שעברנו את זה. 

 

ב 1929 המשבר היה בגלל הבועה הפיננסית שהתפוצצה - היום הבועה הפיננסית מורידה אויר בגלל הוירוס.

זה הבדל גדול , כי העולם עדיין לא איבד את האמון במערכת הפיננסית.

שים לב לבדיחה של גרמניה וצרפת - איך פותרים את הבעיה - מדפיסים אג"חים שכתוב עליהם האיחוד האירופאי.

מוכרים אותו לעולם ואז מזרימים לאיטליה. 

משחקים פיננסית  - אבל שום תוכנית ריאלית. 

איפה התוכניות הריאליות ?   מה עושים הלאה? מקימים מפעלים ? משקיעים בחלקאות? תשתיות ? 

אני לא שומע תוכניות כאלה.  

 

פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, arturkopit כתב:

שמע,אתה לא הבנת אותי.
הכתבה מדברת על אומנים שמופיעים לקהל הרחב ולא על הצגות.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

 

האמנים שמופיעים לקהל הרחב רווחיים גם ב-75% תפוסה וגם פחות.

 

חוץ מכמה כוכבים שהכרטיסים שלהם סולד אאוט אצל הרוב יכלת למצוא גם כרטיס לאותו ערב.

ככה שהם לא בנו על 100% תפוסה כדי להיות רווחיים.

 

אבל למדו לנבוח, עברנו למוד ישראלי סטנדרטי - כל מי שנובח חזק יותר מקבל כסף.

 

אלה יסתדרו בלי תקצוב ממשלתי, מי שלא יסתדר זה התיאטרון וכאלה שלא היו רווחיים גם לפני, וגם הם מנסים לרכב.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
 
האמנים שמופיעים לקהל הרחב רווחיים גם ב-75% תפוסה וגם פחות.
 
חוץ מכמה כוכבים שהכרטיסים שלהם סולד אאוט אצל הרוב יכלת למצוא גם כרטיס לאותו ערב.
ככה שהם לא בנו על 100% תפוסה כדי להיות רווחיים.
 
אבל למדו לנבוח, עברנו למוד ישראלי סטנדרטי - כל מי שנובח חזק יותר מקבל כסף.
 
אלה יסתדרו בלי תקצוב ממשלתי, מי שלא יסתדר זה התיאטרון וכאלה שלא היו רווחיים גם לפני, וגם הם מנסים לרכב.
נכון.
אין שום סיבה להביא לתיאטרון כסף של משלמי המיסים.
והאומנים יכולים לחיות על 75% תפוסה

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם
 

אבל מה ביקשתי? לשתות קצת בירה ולראות איירון מיידן ורד הוט?

לפחות לבייבי בומרס היתה מוזיקה טובה. מה לנו נשאר?

 

נועה קיריל. סגרה הופעה בבלומפילד על בסיס ההפקה של ״בתולת הברזל״, ביקשה ספציפית את טרנספוטר שיאיר לה בול על הפתח של... הפאוץ’.

בחיים לא חשבתי שאני אתגעגע לבריטני.

  • מצחיק 5

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

יש בשכונה שלי מישהי שכנראה מתאמנת בפיתוח קול או סתם שרה. כבר חודש בערך פעמיים בשבוע אני שומע אותה שרה מה שנשמע מרחוק כאותה השורה בדיוק, מאיזה יצירת סווינג מלפני 80 שנה, בממוצע אותה שורה כל 30 שניות, במשך 3-4 שעות.

בא לי שהסגר יגמר רק כדי לא לשמוע את זה יותר.

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

הקודמת של האפידימיולוג השוודי הראשי יוצאת נגדו (בנימוס שוודי משהו)

 

https://rotter.net/forum/scoops1/630060.shtml

 

שימו לב, מחצית מתוך ה-3800 מקרי מוות שלהם היו בבתי אבות (היום כבר עברו את ה-4000)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 11 דקות, farkash7 כתב:

נועה קיריל. סגרה הופעה בבלומפילד על בסיס ההפקה של ״בתולת הברזל״

 

ולחשוב שראיתי שם את סאונדגארן. לא נשארה תקווה לאנושות, אין ספק.

לפחות את הבירה השאירו לנו, לפוחזים הצעירים.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

בהלה וטעויות מדעיות: למה אף אחד לא יודע להסביר את דעיכת המגפה בישראל

בניגוד לתחזיות, מספר חולי הקורונה דעך עם הסרת הסגר ■ אף אחד אינו יודע לומר אם הקורונה נעלמה (כמו הסארס) או שהיא צפויה לחזור מדי חורף (כמו השפעת) ■ לפי המומחים, "הקורונה לא מאיימת על קיומנו, והדרך הכי נכונה להתמודד עמה היא הרבה בדיקות, ומתינות"

 

https://www.themarker.com/news/health/.premium-1.8869881

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם
נכון.
אין שום סיבה להביא לתיאטרון כסף של משלמי המיסים.
והאומנים יכולים לחיות על 75% תפוסה

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

מזל שאתה לא שר התרבות...
בכל מדינה נורמלית מוסדות התרבות בתמיכה של המדינה. התקציב כולל בתוכו מנויים, תרומות, תמיכה של עירייה ותמיכה של משרד התרבות / העוצר.
מה שכן - צריך פיקוח הדוק על התקציבים ( מה שחסר מאוד, לכן בחלק מהמקומות חוגגים וגוררים את כל העסק לגירעון).
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

חברים יש כאן אנשים שכנראה לא מבינים
היכל תרבות 50% לא מחזיר כסף
מי שלא מבין בעלויות שלא ידבר שטויות

Sent from my SM-G975F using Tapatalk



 
הופעות ככלל הן רווחיות, תיאטרון ככלל הוא לא רווחי, פעם שמעתי שטענו שבשביל שהתיאטרון יהיה Break even הוא יצטרך לגבות כ-500 שקל לכרטיס, וזה לא היה הבימה.
אישית - שיגבו סכום כזה, מי שמעניין אותו שישלם.



הופעות ריווחיות רק מאחוז מסויים של קהל
לא משתלם לפתוח את לייב פארק בשביל 50%

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם
לפני 21 דקות, Transporter כתב:

חברים יש כאן אנשים שכנראה לא מבינים
היכל תרבות 50% לא מחזיר כסף
מי שלא מבין בעלויות שלא ידבר שטויות
 

 

 

 

אפשר הסבר? 

אתה מתכוון שאם יש בהיכל התרבות 500 מקומות, וכרטיס עולה 100 ש"ח.

אז היכל התרבות מבקש שכירות על המקום 25,000 ש"ח לערב?  

כאילו בחגיגות שקיימות היום, שכירות של המקום עולה 25,000 ש"ח לערב, 

אז מה יקרה שזה לא יהיה כלכלי להריץ הצגות או הופעות? 

חוקי השוק אומרים שהיכל התרבות יסכים להשכיר גם ב 10,000 או 15,000 ש"ח לערב.

פורסם
לפני 3 דקות, korola כתב:

 

אפשר הסבר? 

אתה מתכוון שאם יש בהיכל התרבות 500 מקומות, וכרטיס עולה 100 ש"ח.

אז היכל התרבות מבקש שכירות על המקום 25,000 ש"ח לערב?  

כאילו בחגיגות שקיימות היום, שכירות של המקום עולה 25,000 ש"ח לערב, 

אז מה יקרה שזה לא יהיה כלכלי להריץ הצגות או הופעות? 

חוקי השוק אומרים שהיכל התרבות יסכים להשכיר גם ב 10,000 או 15,000 ש"ח לערב.

 

חח אני גם לא הבנתי מה כוונת המשורר, חשבתי שרק אני..

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

×
×
  • תוכן חדש...