Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 7 דקות, eladts כתב:

 

כל החלוקה לקטגוריות הזויה לגמרי. מודל 3 היא בקטיגוריה של סדרה 3, לא בקטיגוריה של הקומפקטיות. נראה שהכתב מתעקש להוכיח באותות ובמופתים שטסלה יקרה מהמתחרות והוא לא יתן למציאות לבלבל אותו. אני לא יודע אם זו בורות או אינטרס, כנראה שילוב של השניים.

 

 

ושים לב שהכתבה בכלכליסט חסומה לתגובות. אני מנחש שסוג מאוד מסוים של כתבות חסומות לתגובות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 24 דקות, Cadillac58 כתב:

כמו שכתבתי, אם המחירון של טסלה היה מודלף בדצמבר, כל ההזמנות הפתוחות בשווי מעל 150K שמחכות למסירה בינואר היו נכנסות לכל הפחות לסטרס אימים ורבות היו מתבטלות. טסלה במודע בחרה שלא לעשות את זה ולהמתין לפברואר.

 

טסלה פשוט לא עובדים ככה. אין להם עיתונאי חצר שאפשר להדליף להם כי הם לא מפרסמים. יום לפני שיצאו מודל X/S לאף אחד מחוץ לטסלה לא היה מושג שזה יקרה.

 

לפני 5 דקות, עידן. כתב:

ושים לב שהכתבה בכלכליסט חסומה לתגובות. אני מנחש שסוג מאוד מסוים של כתבות חסומות לתגובות.

 

כשהפרסומות של יבואני הרכב משלמות את החשבונות זה די צפוי. מי שאכזב אותי הוא אהרונוביץ', שתמיד התגאה שהוא לא בכיס של היבואנים.

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, עידן. כתב:

 

אם מישהו מכלכליסט צופה בשרשור - מוטב שתתקנו ומהר את הטעות המבישה של תומר הדר, שטוען שמודל X עולה 644,000 שח בהשוואה למתחרות הגרמניות ה״זולות יותר״.

מעבר לטעות במחיר, למה להשוות את מודל X לסדרה 3 וA4? מה הקשר?

 

image.thumb.png.b21cb13abb1586cfc924515286f9a5e0.png

 

גם שאר התוכן בכתבה חובבני - הטענה שכל מי שהזמין אתמול עשה את זה משיקולי סטטוס, ולא בגלל שטסלה נותנת תמורה טובה יותר לכסף בכל סעיף, היא מוזרה. אבל ניחא, דעה יש לכל אחד. לפחות תדייקו בעובדות.

 

 

לפחות פעם (אולי גם היום) הוא ידע לצלם

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 44 דקות, Cadillac58 כתב:

Come on, tell me something I don't know...

כבר קניתי מכונית חדשה אחת או שתיים בחיי.

כמו שכתבתי, אם המחירון של טסלה היה מודלף בדצמבר, כל ההזמנות הפתוחות בשווי מעל 150K שמחכות למסירה בינואר היו נכנסות לכל הפחות לסטרס אימים ורבות היו מתבטלות. טסלה במודע בחרה שלא לעשות את זה ולהמתין לפברואר.

עם יתר הניתוח שלך אני מסכים לחלוטין וגם נהנה לקרוא אותך.

אני לא יודע מה נהלי הביטול אצל היבואנים, אבל אני בטוח שהם לא היו מאפשרים לעשות את זה מאוד בקלות. אבל בגדול כן, אני מסכים. במיוחד עם השורה האחרונה 😅

 

לפני 37 דקות, nizzan943 כתב:

@עידן.

לא חדש שהעיתונות בארץ ושאר ערוצי החדשות והתקשורת מביכים ברמה מוגזמת עם רמת דיוק של טירון שמנסה לעשות מקבץ עם כוונת לא מאופסת.

im right here season 7 GIF

 

לפני 26 דקות, ldti כתב:

@פבל

הקישור לתמונה לא עובד..

תודה, תוקן.

הנה הוא למי שמתעצל לחזור לדף הקודם.

20200127_121932.thumb.jpg.7cfa26f50d7a0a88474be886f0c67741.jpg

  • אהבתי 2

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, פבל כתב:

שני הרכבים האלה כאן כבר די מזמן. פגשתי את המודל X הזו ומודל S שחורה לפני בערך שנה בתחנת טעינה

20200127_121932.thumb.jpg.9d2741506755060e151ce6dd8160aaa3.jpg

 

 

הטסלה שמחוברת לעמדת הטעינה היא מודל 3, לא מודל S. חוץ מזה, איך ה-MG אמורה לצאת מהחניה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 48 דקות, eladts כתב:

כשהפרסומות של יבואני הרכב משלמות את החשבונות זה די צפוי. מי שאכזב אותי הוא אהרונוביץ', שתמיד התגאה שהוא לא בכיס של היבואנים.

 

אני חושב (בכל זאת אין לי מושג מה עובר בראש של הכתב מכלכליסט) שההשוואה למודל 3 מול רכבים חשמליים אחרים יותר קטנים בגלל האיכות והמתחרות (שהן רק חשמליות עממיות).

 

למה אני מתכוון - טסלה 3 אינה רכב פרימיום, לא מתחרה בזה ובחייאת כמעט כל טסלה יוצאת קצת שונה מאחיותיה במפעל. (רווח בין הברזלים כאן ובאחרת רווח במקום אחר - אין איחוד על הסרגל שם), בנוסף מאסק בעצמו נתן ראיון שיש להם בעיות כאלה ואחרות.

לכן בארץ כרגע אין הרבה רכבים חשמליים עממיים בואותו הגודל של טסלה שיכולים להיתחרות בה.

 

 

ההשוואה של מרצדס/במוו לטסלה S הן לאו דווקא הגודל אלא האיכות, בכל זאת טסלה S היא לא רק  גודל אלא רמה אחרת. ופה במוו/מרצדס לוקחות את הענף של הפרימיום, הנדסת אנוש וכו'....

 

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, MiniMiz3r כתב:

מישהו כבר יודע כמה יעלה ביטוח מקיף, והאם חברות הביטוח יחייבו התקנה מקומית של קודן ועלוקה? 😀

 

באחד מעדכוני התוכנה האחרונים התווספה האפשרות לדרוש קוד במסך להתחלת הנסיעה.

 

 

לפני 8 דקות, aka77 כתב:

למה אני מתכוון - טסלה 3 אינה רכב פרימיום, לא מתחרה בזה ובחייאת כמעט כל טסלה יוצאת קצת שונה מאחיותיה במפעל.

 

היו בעיות בתחילת היצור אבל רובן נחלת העבר. השוק מתיחס לטסלה מודל 3 כאל מכונית פרימיום והיא בהחלט מתחרה בהצלחה מול מכוניות פרמיום כמו BMW סדרה 3 ומרצדס C. אני חושב שזה חלק גדול מהסיבה להיסטריה בישראל - מכונית "מנהלים" במחיר שאומנם יקר מרכב עממי אבל לא בהרבה.

https://cleantechnica.com/2020/05/08/tesla-model-3-is-best-selling-luxury-car-in-usa-by-far-q1-2020

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, עידן. כתב:

 

אם מישהו מכלכליסט צופה בשרשור - מוטב שתתקנו ומהר את הטעות המבישה של תומר הדר, שטוען שמודל X עולה 644,000 שח בהשוואה למתחרות הגרמניות ה״זולות יותר״.

מעבר לטעות במחיר, למה להשוות את מודל X לסדרה 3 וA4? מה הקשר?

 

image.thumb.png.b21cb13abb1586cfc924515286f9a5e0.png

 

גם שאר התוכן בכתבה חובבני - הטענה שכל מי שהזמין אתמול עשה את זה משיקולי סטטוס, ולא בגלל שטסלה נותנת תמורה טובה יותר לכסף בכל סעיף, היא מוזרה. אבל ניחא, דעה יש לכל אחד. לפחות תדייקו בעובדות.

 

 

די ברור שמדובר בכתבה ממומנת.

כמו כתבות רבות במדור הנדלן, עכשיו עם הכניסה של טסלה כנראה עברו למדור רכב.

 

עד כמה ריאלי לרכוש אחת כזו בלי עמדת טעינה? (למשל עבור מי שאין לו חנייה פרטית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, eladts כתב:

הטסלה שמחוברת לעמדת הטעינה היא מודל 3, לא מודל S. חוץ מזה, איך ה-MG אמורה לצאת מהחניה?

צודק. אני מניח שגם ידעתי את זה בזמן אמת, ואני אנצל את העובדה שעברה שנה כתירוץ לזה ששכחתי :) 

ה-MG הייתה באותו רגע אצלי במבחן, הכנסתי אותה פנימה כדי שהחבר'ה של טסלה יוכלו להטעין. הם נסעו משם אחרי כמה דקות.

 

לפני 5 דקות, BeBest כתב:

כמו כתבות רבות במדור הנדלן, עכשיו עם הכניסה של טסלה כנראה עברו למדור רכב.

spider man lol GIF

 

*ט.ל.ח, לכאורה, למציגים אין קשר לכתבה, הציעו את זה רק לנו, כולם בסדר וכו'.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 35 דקות, eladts כתב:

באחד מעדכוני התוכנה האחרונים התווספה האפשרות לדרוש קוד במסך להתחלת הנסיעה

 

אני מקווה שזה יספיק. לא הייתי רוצה לגלות שכדי לבטח את הרכב צריך למסור אותו למוסך ישראלי כדי שיקדח בדשבורד שלו ויחרב את האלקטרוניקה... 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דברים מעניינים לגבי מודל 3  

- אין טיונר רדיו.

- מודל 3 LR תוצרת סין - סוללות של LG

- מודל 3 SR+ תוצרת סין - הסוללה היא LFP  של חברת CATL 

ישנם יתרונות וחסרונות לעומת הסוללות LG/פנסוניק בטסלות תוצרת ארה"ב. 

יתרונות

- יכולה להיטען כל הזמן עד 100 אחוז ולהטעין אותה 4K-5K, 

 ביחס לאחרות שטסלה ממליצה לא לטעון עד 100 כאשר לא עושים נסיעה ארוכה. 

- הסוללה עמידה יותר מLG/פנסוניק. 

- הטווח המוצג 420  הטווח הריאלי 380 ק"מ 

- המהלך הזה הוזיל ב 3000 יורו את הדגם הזה.

חסרונות

- סוללת LFP נטענת לאט, טעינה ב SUPERCHARGER  היא בטווח 40-80kW  ,

נדיר להגיע ל 120kWH.שלא לדבר על  250kW.

 

בעתיד-

הדגמים שיצא מהמפעל בברלין, 

 הסוללות היו חדשות 4680 

מה שיאשפר עמידות גבוה יותר, טעינה מהירה יותר, 

 טווח ארוך יותר ב14 אחוז , פחות 10 אחוז במשקל. 

במפעל תהיה טכנולוגית צביעה רכב טובה יותר מהנוכחית. 

 

 

  • מעניין 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסתכן ב"חפירה" בפוסט הזה, אבל אולי זה מעניין לא רק אותי...

מנסה לפענח את השורה המסקרנת, שלא רואים בהזמנה אצל אף יבואן אחר: "מיסים - 9,223 ש"ח". הכוונה למודל 3 בסיסית בלי תוספות.

על פניו מדובר במס קנייה. אפשר להניח שהיא פטורה ממכס (יבוא מארה"ב). המע"מ מוצג בנפרד ואין לגביו סימן שאלה.

מס הקנייה המינימלי הוא 10% וממנו מפחיתים זיכוי על מערכות בטיחות, עד כ-2,500 ש"ח (רק רכבים זולים נהנים מ-10% מס קנייה כי הטבת מס הקנייה בשקלים מוגבלת ל-75,000 ש"ח).

בקיצור, אם 9,223 + 2,500 = 10% מערך הרכב בשער הנמל, מדובר בשווי למס של 117,230 ש"ח שהם 35,500$ הגיוניים מאוד. הגענו ל-126,453 כולל מס קנייה. על זה טסלה, כפרה עליה, מעמיסה שולי רווח של 26,720 ש"ח כדי להגיע לסכום לפני מע"מ של 153,173 ש"ח. 17% מע"מ הם 26,040 כפי שכתוב באתר, ולסיום 541 ש"ח אגרת רישוי שנתית מביאה לסכום כולל של 179,754 ש"ח.

והנה ככה, בנונשלאנטיות, טסלה מספרת לנו על רווח גולמי בישראל של 22.8% (26,720 מתוך 117,230).

ועכשיו תתקנו אותי אם אני טועה.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, shimta כתב:

דברים מעניינים לגבי מודל 3  

- אין טיונר רדיו.

- מודל 3 LR תוצרת סין - סוללות של LG

- מודל 3 SR+ תוצרת סין - הסוללה היא LFP  של חברת CATL 

ישנם יתרונות וחסרונות לעומת הסוללות LG/פנסוניק בטסלות תוצרת ארה"ב. 

יתרונות

- יכולה להיטען כל הזמן עד 100 אחוז ולהטעין אותה 4K-5K, 

 ביחס לאחרות שטסלה ממליצה לא לטעון עד 100 כאשר לא עושים נסיעה ארוכה. 

- הסוללה עמידה יותר מLG/פנסוניק. 

- הטווח המוצג 420  הטווח הריאלי 380 ק"מ 

- המהלך הזה הוזיל ב 3000 יורו את הדגם הזה.

חסרונות

- סוללת LFP נטענת לאט, טעינה ב SUPERCHARGER  היא בטווח 40-80kW  ,

נדיר להגיע ל 120kWH.שלא לדבר על  250kW.

 

בעתיד-

הדגמים שיצא מהמפעל בברלין, 

 הסוללות היו חדשות 4680 

מה שיאשפר עמידות גבוה יותר, טעינה מהירה יותר, 

 טווח ארוך יותר ב14 אחוז , פחות 10 אחוז במשקל. 

במפעל תהיה טכנולוגית צביעה רכב טובה יותר מהנוכחית. 

 

 

מהיכן המידע בהקשר של יצור בסין ?
נמסר מנציג טסלה הבוקר שהדגמים שמגיעים לארץ מיוצרים כולם בארהב. 

C1 רובוטית. כי Perfection has it's price

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, shimta כתב:

- אין טיונר רדיו.

 

יש טיונר FM, אין AM. יש גם אפליקציות TuneIn, Spotify וקריוקי מובנות. אין נגן דיסקים או חיבור aux אבל כמובן שיש BT.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...