Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור רכישה ואחזקה של ג'וליה


פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עלית על דיינו?

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, VromVrom כתב:

נהפוך את זה לשרשור אחזקה, בעיקר בשבילי להבין כמה הוצאתי על הרכב.
אז אחרי 5 אקמ(אולי קצת יותר) שהיא אצלי עברה טיפול( 90 אקמ) ראשון, במוסך מורשה עם רפידות אחוריות יצא 3420 שקלים חדשים.
בוצעה גם תוכנה(סלטיק, נעשה אצל ויטו) שהעלתה ל310-320 כס ו52 קגמ, לא הוחלף הכפתור אך כן התווסף מצב RACE.
0-100 לא מרגיש שיפור ניכר, 100-200 באזור ה15 שניות ופה מרגישים שיפור משמעותי.

ומחכה לקחת את הרכב למסלול ביום גשום. 

כמו כן, שקר אין פה eLSD, ולהזמין דיפ' מוגבל החלקה מקורי של Q2 עולה באזור ה2000 דולרים חדשים.
 

בגוליה אין בקרת שיגור (לאנץ קונטרול)

אם אתה רוצה למדוד האצה מ0, תצטרך ללחוץ על הברקס והגז ביחד על מנת לעלות את הסלד (לאזור 3-4 אלף)

ואז תרגיש את הדחף המטורף שיש לרכב ולתוכנה להציע.

 

והמדבקה מהממת,

אם זה לא היה כל כך יקר הייתי עושה גם

עריכה אחרונה על ידי dor_shay
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 17 שעות, zaf כתב:

עלית על דיינו?

לא, אבל רכב דומה עם אותה תוכנה עשה דיינו, אז מסתמך על זה. 
גם לא באמת אכפת לי אם הכוח הוא באזור ה300-320 כס, זה לא מספיק חזק בימינו. 

 

לפני 12 שעות, dor_shay כתב:

בגוליה אין בקרת שיגור (לאנץ קונטרול)

אם אתה רוצה למדוד האצה מ0, תצטרך ללחוץ על הברקס והגז ביחד על מנת לעלות את הסלד (לאזור 3-4 אלף)

ואז תרגיש את הדחף המטורף שיש לרכב ולתוכנה להציע.

 

והמדבקה מהממת,

אם זה לא היה כל כך יקר הייתי עושה גם

מגניב תודה 

פורסם
לפני שעתיים, VromVrom כתב:

אבל רכב דומה עם אותה תוכנה עשה דיינו, אז מסתמך על זה. 

האצה ל 200 גם הייתה על הדיינו?

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

הצבע נראה מדהים. השילוב עם הג'אנט בכלל. למרות המחיר הגבוה (לא ממש בקיא במחירים של הppf, אבל זכרתי שזה לא זול בכלל) זו לדעתי השקעה שווה. אסתטית הרכב נראה מדהים ואתה מקבל שמירה על הצבע המקורי, הגנה משריטות וכו'. לא רע.

  • אהבתי 1

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (past) 

Volvo S80 3.0 2015 automatic (present) - שרשור מעקב

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

אחרי חצי שנה כמעט עם הרכב עולה לי המחשבה של לשנות בה משהו קטן וחשוב הלא הוא דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני.
אחרי שיטוט קצר באיביי ובאינטרנט מצאתי דיפ' מכאני שירד מסטלביו(מכאני, חפרתי למוכר וביקשתי סרטונים), אך הבעיה היא המחיר שהוא יוצא כ1800 יורו לפני מיסים (כולל משלוח).
עכשיו האם באמת אני צריך אותו? לכאורה כן, האם אני יכול להסתדר בלעדיו, לכאורה כן.
[או שאני יכול לחכות לחורף ולהנות ממנה כמו שהיא עם דיפ' פתוח ואז להחליט?]
כנראה עם הדיפ' יבוא גם התאבון ואזמין לי אינטרקולר נוסף כמו שקיים בסטלביו 280 כס, בכל זאת הרכב יעבוד תחת עומס ובארצנו החמה עדיף לשמור על הטמפ' של כל המכלולים כמה שיותר נמוכה.
לכן, אני פונה לחוכמת ההמונים ומתייעץ איתכם, האם זה אכן המעשה הנבון לעשות? אשמח לשמוע כל רעיון או ההצעה.
האם יש תחלופה אחרת, כי לא מצאתי קיטים שמאפשרים לשנות לדיפ מוגבל החלקה וחדש עולה 2500 דולר לא כולל משלוח ומיסים.

עריכה אחרונה על ידי VromVrom
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם

יש אולי סטלביו 280 שהתפגרה באיזה מגרש? אם כן אולי שם הפתרון.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

למה לא? מכיר רכב כזה שניתן למצוא בו חלפים תקינים?

 

אני לא מכיר מתמחים באלפות מפרוק, אבל אולי בעלי מוסכים מתמחים יכולים לעזור.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

אשמח לקבל חוות דעת של בעלי נסיון שיש כאן , מתלבט אם להתחיל לחפש ג'וליה מודל 2020 לפחות מעדיף את 280 כ"ס , לאיזה עלויות אני צריך לצפות והאם זה שווה את זה ?! תודה לעונים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

עברה שנה עם הרכב, עברה עוד טיפול רגיל הפעם גם הוחלפו צינורות ברקס לצינורות שזורים, נוזל RBF600 ורפידות ebc yellowstuff (לקדמיים בלבד).

הטיפול עם העבודה עלה כ2600 שקלים, הרפידות באזור ה900 שקלים וצינורות באזור ה700-800 שקלים( יש 6 צינורות בסהכ 2 לקדמיים ו4 לאחוריים, האחוריים דורשים "מאריכים" לכן יש להם 2 לכל צד).

כרגע התכנון זה להחליף צלחות קדמיות לטרוקס או DBA, עדיף לצלחת שתשרוד כמה שיותר החלפת רפידות.

 

כנראה גם אצטרך להחליף צמיגים אחוריים, פעם אחרונה החלפתי אותם לפני 5-6 חודשים, ומאוד מקווה שהסט הנוכחי יעלה למסלול ואז אחליף אותם. 

 

השנה עברה בלי תקלות, שזה ניצחון גדול לאלפא :) אבל עדיין בלי דיף :(

 

עריכה אחרונה על ידי VromVrom
  • אהבתי 2
  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

הגיעו להם צלחות קדמיות חדשות image.png.90c5a93da282f47668199fc3dfaf42b9.png
DBA מדגם T2 עלות של 1900 שקלים.
והתקנה באזור ה400 שקלים

 

 

עריכה אחרונה על ידי VromVrom
  • אהבתי 2

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...