Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור רכישה ואחזקה של ג'וליה


פוסטים מומלצים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

זאת מדבקה, PPF בצבע. 

ולקח 4 שבועות לסדנה כי זה דרש לפרק את רוב הרכב, כי הצבע המקורי היה לבן והוא לא רצה שיבצבץ הצבע לכן הוא פירק את רוב הרכב.
בנוסף צביעת גאנטים, עשה צביעה מאוד איכותית, השחרת חלונות וניקלים וטיפול לעור בסלון.

וגם PPF שקוף לפנסים ולחלק הקדמי מעל השמשה. 

עריכה אחרונה על ידי VromVrom
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 36 דקות, VromVrom כתב:

זאת מדבקה, PPF בצבע. 

ולקח 4 שבועות לסדנה כי זה דרש לפרק את רוב הרכב, כי הצבע המקורי היה לבן והוא לא רצה שיבצבץ הצבע לכן הוא פירק את רוב הרכב.
בנוסף צביעת גאנטים, עשה צביעה מאוד איכותית, השחרת חלונות וניקלים וטיפול לעור בסלון.

וגם PPF שקוף לפנסים ולחלק הקדמי מעל השמשה. 

כמה עלה התענוג? [אם מותר לשאול]

פורסם (נערך)
בתאריך 25.2.2024 בשעה 11:33, VromVrom כתב:

כל מה שנשאר זה להחליט אם אני רוצה לעשות PPF לרכב או מדבקת וניל בצבע של התלתן ,כמובן כפתור ותוכנה אחרי שאתרגל לרכב ומצלמת דרך.

 

מה תפקיד הכפתור?

 

ולמה עושים מדבקה ולא צבע מחדש? האם זה זול יותר \ טוב יותר?
האם אפשר להסיר את המדבקה ולחזור לצבע המקורי?

עריכה אחרונה על ידי mcshmupi

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, רכוב כעומד כתב:

כמה עלה התענוג? [אם מותר לשאול]

מענין נשמח מאוד לדעת.

והאם כל שריטה יכולה לגרד את המדבקה?

עריכה אחרונה על ידי WE988244
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם (נערך)
לפני 17 שעות, רכוב כעומד כתב:

כמה עלה התענוג? [אם מותר לשאול]

24 אלף 

 

לפני 16 שעות, mcshmupi כתב:

מה תפקיד הכפתור?

 

ולמה עושים מדבקה ולא צבע מחדש? האם זה זול יותר \ טוב יותר?
האם אפשר להסיר את המדבקה ולחזור לצבע המקורי?

התפקיד של הכפתור זה להכניס את הרכב למצב RACE, אחרי שיחה עם סדנת שיפורים מוכרת הבנתי שאני לא חייב להחליף את הכפתור כי הדגם שלי אחרי הפייסליפט (והכפתור הוא קפיצי ככה שמספיק להזיז אותו עם כיוון השעון כדי להכניס למצב RACE, אזמין מחול בעלות של 600 שקלים וכשיגיע אתקים במוסך, כי מהיבואן זה עולה כפול ++). 

בחרתי מדבקה כי רציתי להגן על הצבע המקורי של הרכב, וגם לדעתי יותר קל למצוא מישהו שיודע להדביק מדבקה בצורה מקצועית מאשר להגיע לתוצאה הזאת בצביעה.
אפשר להסיר את המדבקה והצבע המקורי נשמר כמו שהיה ביום של העיטוף.

 

לפני 11 שעות, WE988244 כתב:

מענין נשמח מאוד לדעת.

והאם כל שריטה יכולה לגרד את המדבקה?

כבר הצליחו לשפשף אותי בקטנה וכי זה מדבקת PPF קצת מים חמים והשריטה נעלמה, אין לי כוונה לצלם ולבדוק את זה עוד פעם בעצמי.

עריכה אחרונה על ידי VromVrom
פורסם

תתחדש, רכב מדהים!

 

באיזו סדנה ביצעת את העבודה? אני מתעניין לגבי צביעת ג׳נאטים וקשה לי למצוא מישהו לסמוך עליו.

האם הצביעה מתבצעת בשיטת powder coating?

2016 BMW M235i.

פורסם (נערך)

תודה רבה :)
הסדנה היא detail bear בקריות, כן זה powder coating.

הם עשו עבודה מדהימה אבל זה גם בא עם מחיר של 4 אלף, מצד שני השארתי אצלם את הרכב והם דאגו כבר להכל ככה שלא הייתי צריך לשבור את הראש.

עריכה אחרונה על ידי VromVrom
  • אהבתי 3
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

נהפוך את זה לשרשור אחזקה, בעיקר בשבילי להבין כמה הוצאתי על הרכב.
אז אחרי 5 אקמ(אולי קצת יותר) שהיא אצלי עברה טיפול( 90 אקמ) ראשון, במוסך מורשה עם רפידות אחוריות יצא 3420 שקלים חדשים.
בוצעה גם תוכנה(סלטיק, נעשה אצל ויטו) שהעלתה ל310-320 כס ו52 קגמ, לא הוחלף הכפתור אך כן התווסף מצב RACE.
0-100 לא מרגיש שיפור ניכר, 100-200 באזור ה15 שניות ופה מרגישים שיפור משמעותי.

ומחכה לקחת את הרכב למסלול ביום גשום. 

כמו כן, שקר אין פה eLSD, ולהזמין דיפ' מוגבל החלקה מקורי של Q2 עולה באזור ה2000 דולרים חדשים.
 

  • אהבתי 2
פורסם

100-200 15 שניות זה אחרי התוכנה?

נשמע מוזר. הקופרה שלי 280 כ"ס כשהייתה סטוק הייתה עושה סביבות 13 שניות.

😈Seat Leon Cupra 280😈

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...