Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני שעה, Amired כתב:

עוד כתבה: https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/ByNJbFted

 

ואני אוסיף קצת לגבי שיקולים כלכליים שעלו, מצטער מראש על החפירה

 

אנחנו מתכננים בהמשך השנה להחליף רכב ראשי בבית עם נסועה של בערך 30K בשנה (100 ק"מ ליום לעבודה + ספיירים)

חשבנו על מכונית סטנדרטית יד 2 בת 3+- (נגיד אוקטביה) שעולה סביבות 85K

ההפרש בתחזוקה השנתית (דלק וטיפולים) בין הטסלה לאוקטביה יהיה בסביבות 12K שקל בשנה (אם מחשבים שהאוקטביה עושה 1:15), אפילו יותר אם מחשיבים את הפוטנציאל לתקלות גדולות באוקטביה (קלאצ'ים וכו')

אחרי 6 שנים למשל (אנחנו מחזיקים רכבים הרבה זמן, כרגע 7 שנים עם הנוכחי) ההפרש יוצא 72K והסכום הכולל על האוקטביה מגיע לבערך 160K לעומת 180K לטסלה (מזכיר חישבתי רק הפרשים אז עלויות החשמל של הטסלה מגולמות כבר בהפרש)

 

ככל שהנסועה השנתית גדולה יותר וככל שמתכננים להחזיק את הרכב יותר זמן השיקול של "להוסיף כמה עשרות אלפי שקלים עכשיו כדי להגיע לטסלה" נהיה הרבה יותר הגיוני.

 

לגבי ירידת ערך וביטוח:

1. ירידת ערך - לא יודע איך יהיה בטסלה אבל אחרי 6 שנים עם האוקטביה שכבר הייתה בת 3 היא לא תהיה שווה יותר מדי בעצמה. אוקטביה בת 3 עם בערך 100K קילומטר שנקנתה ב 85K והפכה לבת 9 עם 280K קילומטר (אם היא תשרוד עד אז...)

2. ביטוחים - עדיין נעלם בסיפור אבל יש החזר ביטוח רכב מהעבודה עד תקרה מסויימת ואני מאמין שהטסלה לא תחרוג ממנה בהרבה.

 

הבעיה היחידה זה עמדת טעינה, יש חניה בטאבו אבל בבית משותף. הוועד בסדר אבל החניה לא נוחה להתקנת עמדה, אולי אחד השכנים יזרום על החלפת חנייה

 

חייב מילה לגבי הכתבה בווינט, מביכה זה מחמאה בשבילה, אל תקח אותה ברצינות. כשלכב יש טעויות בדברים בסיסיים, לא מגיע לו שנקרא אותו.

 

למשל, יש כן מראות מתקפלות, האבזור לא רק נדיב אלא חריג במחירים האלה. כל שאר הסעיפים שכתב פשוט מביכים.

  • אהבתי 3
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 8 שעות, tinoki כתב:

שאלה לגבי מודל Y:

האם ישנה כבר גרסת 7 מקומות? והאם תשווק בישראל השנה?

 

תהיה במחצית השנים של השנה, כשיוחל בייצור באירופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, בוני03 כתב:

חייב מילה לגבי הכתבה בווינט, מביכה זה מחמאה בשבילה, אל תקח אותה ברצינות. כשלכב יש טעויות בדברים בסיסיים, לא מגיע לו שנקרא אותו.

 

למשל, יש כן מראות מתקפלות, האבזור לא רק נדיב אלא חריג במחירים האלה. כל שאר הסעיפים שכתב פשוט מביכים.

 

לא לוקח ברצינות, מבול הכתבות השליליות באמת מביך..

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי עכשו טיפול בצמפיון והתעניינתי כמה עולים טיפולים לרכבי אודי חשמלים.
הנציג אמר שכול שנה צריך לרוקן שאריות נוזל קרור מקדימה ואחורה וזה מאוד "זול" ועולה רק 1500שח...

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

  • מצחיק 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעריך בזהירות כי ירידת הערך תהיה הנמוכה ביותר מבין כל הרכבים בארץ, מה שהופך את הרכישה למשתלמת יותר, גם לרכבים בנסועה גבוהה שיקצרו את האחריות. ואף פעם לא הייתי בעד רכישת רכב חדש בגלל ירידת הערך הגבוהה.

לעניות דעתי לא שווה להוסיף אף אחת מהתוספות אם הסיבה היא רק סחירות טובה יותר בעתיד. יהיו קונים בתור לטסלה יד שנייה בשנים הראשונות לפחות.

על אף האמור לעיל, מי שלא עומד בפני רכישת רכב דווקא כעת, הייתי ממליץ לו להמתין לדגם Y, וביחוד גרסת 7 מושבים. הסחירות תהיה גבוהה לאין ערוך.

אני עומד בפני רכישת רכב נכה עם מעלון בסגנון של קאדי ושות' ומוצא את עצמי מתלבט קשות. אני מבין כי לא תהיה הנחה במיסים לטסלה כי אין כמעט מיסים. תקנו אותי אם אני טועה.

אגב, מישהו יודע אם בדגם Y יש אפשרות להתקנת מעלון נכים?

שימת ליבכם לא לרכוש שירותי דרך. נראה מיותר לגמרי.

עריכה אחרונה על ידי tinoki
  • אהבתי 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנחה במיסים אכן לא תהיה, וגם גודל הקצבה יפגע כי הוא תלוי נפח מנוע (במקרה הזה הנפח הוא 0)

 

תשכח מלהתקין מעלון נכים במודל Y - לא יקרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

 

מה דעתכם על מודל 3 גרסת ה Performance?

חושב על לקנות אותה כמשפחתית שאפשר לקחת להנות מדי פעם במסלול. 

הפרש של כ- 80 אלף ש״ח מהגרסה הרגילה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Amired כתב:

 

לא לוקח ברצינות, מבול הכתבות השליליות באמת מביך..

 

 

פשוט בושה. נראה שכל כתבי הרכב בארץ יוצאים מגדרם ומתחרים ביניהם מי יצליח לקטול את טסלה יותר. בתכלס, כתבי הרכב הם דיזונארים שהופכים פחות ופחות רלוונטיים, וטוב שכך. דעתם של אודי עציון, תומר הדר ושות׳ מעניינת את ה%#ת, כשיש מנגד עשרות ערוצי יוטיוב שמספקים תוכן איכותי והשוואתי ברמת הפקה של טופ גיר.

 

 

לפני 12 דקות, Chaos כתב:

שלום,

 

מה דעתכם על מודל 3 גרסת ה Performance?

חושב על לקנות אותה כמשפחתית שאפשר לקחת להנות מדי פעם במסלול. 

הפרש של כ- 80 אלף ש״ח מהגרסה הרגילה.

 

לא ברור מה השאלה, ברור שעדיף לשדרג. תסתכל על המספרים, פרפורמנס מעניקה ביצועים של מכוניות שעולות פי 3-4.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי עידן.
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, Chaos כתב:

שלום,

 

מה דעתכם על מודל 3 גרסת ה Performance?

חושב על לקנות אותה כמשפחתית שאפשר לקחת להנות מדי פעם במסלול. 

הפרש של כ- 80 אלף ש״ח מהגרסה הרגילה.

אם יש לך 80k פנויים להוציא על פינוק. אז סבבה.

לדעתי זה לא ממש ישנה לך ברמזור, או בפקק.

שווה למתוח את התקציב בשביל עוד טווח ואיבזור נוסף, עוד כמה כוחות סוס עבור מי שלא שוחה בכסף, זה מיותר. עדיף לעשות משהו אחר עם הכסף הזה.

עריכה אחרונה על ידי bobi
  • רעיון גרוע 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

לפני 9 דקות, Tibbyle כתב:

ה performance מגיע עם חישוקי 20 וצמיגים במידה מגוחכת... בהצלחה בבורות ;)

אין ספק שעלית פה על דיל ברייקר. או שאולי תתרום קצת לשרשור ותציג רכב מתחרה שמספק את

אותם ביצועים ובאותה רמת מחיר, שעונה לדרישות של השואל-

״משפחתית שאפשר לקחת להנות מדי פעם במסלול״ 

 

 

על החתום,

בור גאה

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה,

 

מן הסתם הכל פה מותרות (כן, לדעתי גם קניית רכב חדש היא מותרות), ואני יכול להרשות לעצמי את התוספות הנכבדה.

 

ממה שראיתי בשלל סרטונים באינטרנט, הרכב מתנהג לא רע בכלל, אבל יש כאן לא מעט אנשים שכבר נהגו על טסלה, אז חשבתי שיוכלו לשפוך עוד אור ספציפית על ה Performance.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, עידן. כתב:

פשוט בושה. נראה שכל כתבי הרכב בארץ יוצאים מגדרם ומתחרים ביניהם מי יצליח לקטול את טסלה יותר. בתכלס, כתבי הרכב הם דיזונארים שהופכים פחות ופחות רלוונטיים, וטוב שכך. דעתם של אודי עציון, תומר הדר ושות׳ מעניינת את ה%#ת, כשיש מנגד עשרות ערוצי יוטיוב שמספקים תוכן איכותי והשוואתי ברמת הפקה של טופ גיר.

 

כל כתבי הרכב? כולם? הרוב? חצי? רבע? שניים? אחד שדיברת איתו?

 

נראה שאתה מדבר שטויות כמו כל האנשים שקוראים להם עידן...😉

 

לא מתנגד לשינוי במבנה פירמידת המידע ברשת, ויש גם פה בפורום אנשים מבריקים עם תובנות והבנה מצוינת בתחום יותר מאשר לחלק מהאנשים שנושאים בטייטל "כתב רכב". אבל דווקא לכתבים הוותיקים יותר שראו דבר או שניים יש כנראה קצת יותר פרספקטיבה מאשר יוטיובר אחד ממאה שעליו, מניעיו, כוונותיו אתה יודע הרבה פחות.

 

חבר שלי למשל, שמע המון רופאים ומומחי בריאות הציבור מסבירים על החיסון, ואז ראה סרטון ביוטיוב ובאמת הבין כמה מסוכן להתחסן ועכשיו הוא לא מסתובב עם השבב 5G שאנשי הלטאה שמו לו במטרה להכין את צבא העבדים שישרתו את פלישת אדוניהם מכוכב זוריגון 5.

 

רק שנבין, אני לא אומר שאין כתבים עם אג'נדות בנוגע לאיך צריכה להיות מכונית, וכל עוד זה מנומק ומבוסס, ישקול הקורא איך להתייחס לזה. ויש פעמים שגם כתבים טועים, כמו כולם. 

 

אני לא מסכים עם חלק ניכר מהדברים בכתבה, בסדר, אבל יש שם גם דברים מאוד נכונים שכל מי ששם אפילו 500 שקלים על הזמנה של טסלה צריך לדאוג לגביהם (טכנית, תקנו אותי אם אני טועה, אף אחד בישראל לא קנה טסלה ממש עדיין). 

אנשים שם לא מצליחים לקבל מענה מהיבואנית על שאלות אלמנטריות, כיצד ואיפה מטעינים את המכונית, כמה זה יעלה וכמה זמן זה ייקח, כמה יעלה מטען קיר והאם הוא כלול במחיר או מסובסד באיזה אופן, מתי יקבלו אותה, אין מקום מסודר אחד בו ניתן לקבל מפרט מלא ומסודר של המכונית כזה שמאפשר להשוות למכוניות מקבילות עם מנוע בנזין/היברידי נטען שקע. 

 

להערכתי, לו היה יבואן רגיל עושה דבר כזה הוא היה מבוקר בדיוק באותו אופן. בדיוק כמו שביקרו את דאצ'יה על אבזור הבטיחות, דוגמה שקפצה לי לראש.  

 

אני לא מת על ההתנהלות של החברה הזו מול גופי תקשורת שחלק מהתפקיד שלהם הוא כן, גם לשאול שאלות, לבקש לדבר אפילו כשיחת רקע עם מנהלים או לקבל נתונים אחרים בנוגע לחברה. נתונים שאולי רלוונטיים ללקוחות או בכלל. לי אמרו שנסיעות מבחן יתחילו ברבעון השני של השנה, האם היא דיל מטורף כמו שזה נראה כרגע או לא? אני מודה, זו חיה כל כך שונה ממה שהכרנו בהמון מובנים, אז בשביל להיות אפילו קצת, קצת מקצועי צריך לחכות לנהיגה בה במפרט, תנאים וכבישים מקומיים. לכל מי שעושה אחרת, לחיוב או לשלילה הייתי מציע לא להקשיב. 

 

 

ועדיין, מאוד שמח על הגעת טסלה, שמח על הזעזוע שעשתה בשוק, מקווה לראות אותו מתחיל תנועה טקטונית בענף הזה, סקרן מאוד לאפשרות של יצרניות אחרות שיעברו למודל "טסלה" בשיווק המכוניות שלהן. אבל מפה ועד הפרנויה על מזימות השמצה של עיתונאים שמממנים יבואני רכב, ברוני נפט, אגף המיסים ולא יודע מה עוד, בואו, יש מרחק. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...