Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

255 אלף בשביל 156 כ״ס, בקרת אקלים חד אזורית, מסך מוקטן בלי אפל וגוגל ועוד הרבה מכלום ושומדבר

 

כמה אני שמח לחיות בזמנים האלה שטסלה כאן לשנות את החוקים

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסתכן ב"חפירה" בפוסט הזה, אבל אולי זה מעניין לא רק אותי...
מנסה לפענח את השורה המסקרנת, שלא רואים בהזמנה אצל אף יבואן אחר: "מיסים - 9,223 ש"ח". הכוונה למודל 3 בסיסית בלי תוספות.
על פניו מדובר במס קנייה. אפשר להניח שהיא פטורה ממכס (יבוא מארה"ב). המע"מ מוצג בנפרד ואין לגביו סימן שאלה.
מס הקנייה המינימלי הוא 10% וממנו מפחיתים זיכוי על מערכות בטיחות, עד כ-2,500 ש"ח (רק רכבים זולים נהנים מ-10% מס קנייה כי הטבת מס הקנייה בשקלים מוגבלת ל-75,000 ש"ח).
בקיצור, אם 9,223 + 2,500 = 10% מערך הרכב בשער הנמל, מדובר בשווי למס של 117,230 ש"ח שהם 35,500$ הגיוניים מאוד. הגענו ל-126,453 כולל מס קנייה. על זה טסלה, כפרה עליה, מעמיסה שולי רווח של 26,720 ש"ח כדי להגיע לסכום לפני מע"מ של 153,173 ש"ח. 17% מע"מ הם 26,040 כפי שכתוב באתר, ולסיום 541 ש"ח אגרת רישוי שנתית מביאה לסכום כולל של 179,754 ש"ח.
והנה ככה, בנונשלאנטיות, טסלה מספרת לנו על רווח גולמי בישראל של 22.8% (26,720 מתוך 117,230).
ועכשיו תתקנו אותי אם אני טועה.

רק עכשיו הצלחתי למצוא את ההודעה שלך, תודה.

זקני השבט, צעירי הפורום קוראים לכם בבקשה ליישר את ההדורים.
איך לעזאזל מחושב מחיר הקנייה הסופי במדינה שלנו????
דוגמה על מודל 3 תיהיה הכי קלה כי זה היצרן היחידי שמפרט את עלות האוטו.


Sent from my iPhone using Tapatalk
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, shachar187 כתב:

בעניין אחר, האם לטסלה גם יש ימי מכירות, מבצעים וכדומה או שהמחיר קבוע כל הזמן?

 

בד"כ יש כאלו לקראת סוף הרבעונים. המחיר בד"כ לא משתנה אבל מקבלים צ'ופרים כמו טעינה בסופרצ'רג'רים חינם של 2000kWh.

 

לפני שעתיים, shachar187 כתב:

255 אלף שקל בשביל בימרית עם נתוני תאוצה כמו של אוקטביה ואבזור של סוזוקי אלטו.

פערי המחירים בלתי נתפסים.

בעניין אחר, האם לטסלה גם יש ימי מכירות, מבצעים וכדומה או שהמחיר קבוע כל הזמן?

 

פערי המחיר הופכים עוד יותר מטורפים אם משווים את BMW M340i לטסלה מודל 3 טווח מוגדל. לשתי המכוניות ביצועים דומים אבל הטסלה עולה פחות מחצי מחיר.

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי עכשיו את הכתבה של אודי עציון בYNET שהוזכרה פה, במילה אחת - הזיה. 

ואני אפילו לא פאןבוי של טסלה ואין מצב שיהיה לי רכב חשמלי בעשור הקרוב (ואם אפשר גם לא ב3-4-5 עשורים הקרובים, תודה), אבל איך כתב רכב שמה שהוא כותב נחשף לכלכך הרבה אנשים שם בלב שלם את השם שלו על הגיבוב הזה? הרי ברור לכולנו שמי שכל מי שיש לו מושג מבין שכל הכתבה מלאה בחצאי אמיתות, והשערות והימורים או הנחות (ופבל כבר הסביר למה ונתן דוגמאות).


@קרמבו ברור שלא 'כל כתבי הרכב' מחרטטים - אבל לי זה נראה שיש פה מתקפה מתואמת שחתומים עליה לא מעט שמות מהבראנז'ה הזאת (תומר הדר, אודי עציון וכו') שפשוט ממציאים כתבות שנועדו לרמוס את טסלה (בקצב של מכונת יריה) וש'עמחה ישראל' לא ידעו לזהות את המרחק שלהן מהמציאות.

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שדיברתי עם ההורים שלי על טסלה (אבי הזמין מודל 3) הם שמעו על כל מיני סיפורים שהמחיר שרשום באתר לא סופי וש״רוב היכולות של האוטו לא עובדות בארץ״, מהר מאוד תיקנתי אותם והוזמן האוטו.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו רק הסנונית.

עוד מעט הלוביסטים יתחילו לרוץ במסדרונות הכנסת.

אם הם הצליחו לשכנע את מי שקובע שהיינץ זה לא קטשופ הם גם ישכנעו שטסלה זו לא מכונית חשמלית אלה מתבל ליתיום שדורש מס מיוחד.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מצחיק 7
  • מבאס 3
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר אתמול החזיר את הליסנג וקנה טסלה חדשה במקום.

תחלס, אם היה לי איפה לתקין עמדת טעינה אני גם הייתי מחזיר את הליסינג וקונה אחת.

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, nizzan943 כתב:

זקני השבט, צעירי הפורום קוראים לכם בבקשה ליישר את ההדורים.
איך לעזאזל מחושב מחיר הקנייה הסופי במדינה שלנו????
דוגמה על מודל 3 תיהיה הכי קלה כי זה היצרן היחידי שמפרט את עלות האוטו.

 

טוב אז הנה. מה שגיליתי בסופ"ש הוא שדווקא יש כפל מבצעים - גם הטבה של 75 אלף שקל במס קנייה וגם הטבה של 16.5 אלף שקל בגין זיהום אוויר 0, ובנוסף להטבה ידועה של עד 2,500 שקל לפי ציון הבטיחות.

אחרי שחבר פורום שלח לי את תחשיב המיסים בייבוא אישי טרי התברר לי מה שלא כתוב מפורשות בשום מקום (אבל במרומז כתוב פה למטה) החל מ-1.1.20 (הייבוא האישי שלי היה שבוע קודם ואז היה אחרת), כשהוצבה תקרה של 75,000 שקל להטבה במס קנייה לרכב חשמלי, הוחלט להעניק בנוסף את ההטבה המקסימלית בגין אפס זיהום. יפה!

טסלה מספרת שהמס (קנייה) על מודל 3 בסיסית הוא 9,223 ש"ח. מכאן הנוסחה פשוטה למדי, כש-X הוא שווי הרכב למס בפתח הנמל, ושיעור מס הקנייה על רכב בישראל הוא 83% לפני זיכויים:

0.83X-75,000-19,000=9,223

124,365=X     (שהם 37,820$ מעניינים בפני עצמם שמשקפים רווח יצרן נאה).

124,365+9,223=133,588 היא העלות כולל מס קנייה.

טסלה גם מספרת לנו שמחיר הרכב לפני מע"מ הוא 153,173.

ההפרש בין שני המספרים, לא שזה ממש משנה לנו, הוא הרווח הגולמי שהיא רושמת בארץ - 19,585 (15.75% צנועים).

 

לגבי תוספות שונות ודגמים אחרים, שכמובן רק מעלים את המחיר, זה ברור שכל שקל נוסף בעלות הרכב בשער הנמל ימוסה לפי 83% פלוס מע"מ שכן תקרת ההטבה היא שיקלית וכבר נוצלה במלואה. זה אומר שככל שהרכב יקר יותר, מרכיב המס מתוכו עולה באופן תלול וזה מתבטא בנתונים של טסלה.

 

אגב אפילו מודל 3 בסיסית, שנהנית ממרכיב מס של פחות מ-20% (!), עולה בארץ עשרות אלפי שקלים יותר מבשאר השווקים, למעט בריטניה שם היא עולה 183 אלף שקל (גרמניה 162, איטליה 169, צרפת 145, אמירויות 149, קנדה 137, ארה"ב 129). זה דווקא נותן תקווה שיש פה מספיק "בשר" כדי להשאיר את המחיר לטווח ארוך ולהשפיע על כל השוק בארץ.

 

סיימתי לכתוב כאן על מיסים, מי שרוצה יכול לשלוח הודעה פרטית.

עריכה אחרונה על ידי Cadillac58
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 4

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש סיכוי די עצוב שהמיסוי יוקפץ על הנעה חשמלית ויושווה או יתקרב מאוד לזה שחל על הנעת בנזין. ביחוד שאין שום בעיה להכניס את זה לסל הגזרות שיגיעו בגלל הכסף שהועף פה לכל עבר בקורונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ככה יש את כל הסיבות לקנות טסלה מודל 3 חדשה כרגע, איבוד ערך יהיה נמוך ביותר.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Cadillac58 כתב:

 

טוב אז הנה. מה שגיליתי בסופ"ש הוא שדווקא יש כפל מבצעים - גם הטבה של 75 אלף שקל במס קנייה וגם הטבה של 16.5 אלף שקל בגין זיהום אוויר 0, ובנוסף להטבה ידועה של עד 2,500 שקל לפי ציון הבטיחות.

אחרי שחבר פורום שלח לי את תחשיב המיסים בייבוא אישי טרי התברר לי מה שלא כתוב מפורשות בשום מקום (אבל במרומז כתוב פה למטה) החל מ-1.1.20 (הייבוא האישי שלי היה שבוע קודם ואז היה אחרת), כשהוצבה תקרה של 75,000 שקל להטבה במס קנייה לרכב חשמלי, הוחלט להעניק בנוסף את ההטבה המקסימלית בגין אפס זיהום. יפה!

טסלה מספרת שהמס (קנייה) על מודל 3 בסיסית הוא 9,223 ש"ח. מכאן הנוסחה פשוטה למדי, כש-X הוא שווי הרכב למס בפתח הנמל, ושיעור מס הקנייה על רכב בישראל הוא 83% לפני זיכויים:

0.83X-75,000-19,000=9,223

124,365=X     (שהם 37,820$ מעניינים בפני עצמם שמשקפים רווח יצרן נאה).

124,365+9,223=133,588 היא העלות כולל מס קנייה.

טסלה גם מספרת לנו שמחיר הרכב לפני מע"מ הוא 153,173.

ההפרש בין שני המספרים, לא שזה ממש משנה לנו, הוא הרווח הגולמי שהיא רושמת בארץ - 19,585 (15.75% צנועים).

 

לגבי תוספות שונות ודגמים אחרים, שכמובן רק מעלים את המחיר, זה ברור שכל שקל נוסף בעלות הרכב בשער הנמל ימוסה לפי 83% פלוס מע"מ שכן תקרת ההטבה היא שיקלית וכבר נוצלה במלואה. זה אומר שככל שהרכב יקר יותר, מרכיב המס מתוכו עולה באופן תלול וזה מתבטא בנתונים של טסלה.

 

אגב אפילו מודל 3 בסיסית, שנהנית ממרכיב מס של פחות מ-20% (!), עולה בארץ עשרות אלפי שקלים יותר מבשאר השווקים, למעט בריטניה שם היא עולה 183 אלף שקל (גרמניה 162, איטליה 169, צרפת 145, אמירויות 149, קנדה 137, ארה"ב 129). זה דווקא נותן תקווה שיש פה מספיק "בשר" כדי להשאיר את המחיר לטווח ארוך ולהשפיע על כל השוק בארץ.

 

סיימתי לכתוב כאן על מיסים, מי שרוצה יכול לשלוח הודעה פרטית.

 

תודה, לא הבנתי איפה נכנס כאן שיעור מס קניה של 10 אחוז. הנוסחה מתבססת על הנתון שטסלה מספקת של מס קניה בשיעור 9,223 ₪. האם זהו מס קניה של 10% מסכום של 92,223 ₪. מה זה הסכום הזה של 92,223 ₪?

 

איך תחושב הנוסחה בשנת 2023 ו- 2024, כאשר אין לנו כרגע את הסכום של מס קניה שטסלה מפרסמת כדי להציב בנוסחה?

 

אם הטסלה 3 במודל הבסיסי ממצה את כל הטבות המס הנוכחיות, המשמעות היא שהמחיר שלה יעלה בצורה המשמעותית ביותר בשנים 2023 ו- 2024 ולכאורה זו הגירסה הכדאית ביותר לרכישה כרגע כי המחיר שלה כמשומשת יישמר יותר? 

 

( למרות שבפועל לא ראיתי שמחירון יצחק לוי מתחשב בעליית מחיר של רכבים חדשים במחירון של רכבים משומשים).

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, d3one כתב:

אתם לא חוששים מהמחיר של הביטוח ?

ניסיתי בכל החברות המובילות, ואין אפשרות לקבל הצעת מחיר על כל הרכבים של טסלה

הפינקס תציע ביטוח בשיתוף פעולה עם טסלה

 

לפני 2 דקות, evc כתב:

 

תודה, לא הבנתי איפה נכנס כאן שיעור מס קניה של 10 ץ. הנוסחה מתבססת על הנתון שטסלה מספקת של מס קניה בשיעור 9,223 ₪. האם זהו מס הקניהשל 10%מסכום של 92,223 ₪. מה זה הסכום הזה של 92,223 ₪?

 

איך תחושב הנוסחה בשנת 2023 ו- 2024, כאשר אין לנו כרגע את הסכום של מס קניה שטסלה מפרסמת כדי להציב בנוסחה?

 

אם הטסלה 3 במודל הבסיסי ממצה את כל הטבות המס הנוכחיות, המשמעות היא שהמחיר שלה יעלה בצורה המשמעותית ביותר בשנים 2023 ו- 2024 ולכאורה זו הגירסה הכדאית ביותר לרכישה כרגע כי המחיר שלה כמשומשת יישמר יותר? 

 

( למרות שבפועל לא ראיתי מחירון יצחק לוי מתחשב בעליית מחיר של רכבים חדשים במחירון של רכבים משומשים).

 

זה בהנחה שעלות הייצור לא תרד,

וכמו שקראתי עלויות הייצור שלהם יורדת, 

ותרד עוד בתחום הסוללות כאשר יפתח המפעל בגרמניה. 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, farkash7 כתב:

זו רק הסנונית.

עוד מעט הלוביסטים יתחילו לרוץ במסדרונות הכנסת.

אם הם הצליחו לשכנע את מי שקובע שהיינץ זה לא קטשופ הם גם ישכנעו שטסלה זו לא מכונית חשמלית אלה מתבל ליתיום שדורש מס מיוחד.

 

הממשלה תטיל בהליך בזק מס ״יצרן צעיר״, על כל רכב מתוצרת יצרן שקיים פחות מ20 שנה ושהוא לא אסיאתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...