Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

ההנחה היא שמחירי הסוללות ימשיכו לצנוח, כך שכבר לא יהיה צורך בהטבות המס כי מחיר ייצור רכב חשמלי יהיה דומה לרכב עם מנוע בעירה פנימית.

עריכה אחרונה על ידי bobi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

 
המתווה די קשיח, 2023 תקרת הטבה  תיקטן ב15k ל 60k
ושיעור המיסוי יהיה 20%
לאחר מכן  2024  המס יעלה ל35%
תקרת. הטבה תהיה 50k. 
בהנחה ומחירי החשמליות לא ירדו, 
יהיה משתלם לקנות עד סוף 2022. 
 
https://www.gov.il/he/departments/publications/reports/tax-outline
 
 

תודה על התיקון.
מישהו שיודע ויכול להסביר איך מחיר רכישה של טסלה עומד על המחיר כיום?
אני מחשב את המס לא נכון?
מחיר לפני מיסים 200k.
75*1.1 + 125*1.83 ולהוסיף על כל זה מעמ.
זה לדגם LR, יוצא הרבה יותר ממחיר הקנייה.
מה אני מחשב לא נכון?


Sent from my iPhone using Tapatalk
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שחושב שכדאי להזמין מהר כדי לשריין את המחיר (המדהים) הזה, כדאי שיעיין בתנאי ההזמנה.  בין היתר אפשר למצוא שם את הציטוטים הבאים (ההדגשות הן שלי):

 

  • "מחיר רכישה זה כולל מע"מ (אם וכאשר חל), אך אפשר שאינו כולל מיסים ואגרות מחייבים. מאחר שהמיסים העקיפים והאגרות משתנים לעתים תכופות והם תלויים בגורמים רבים, חישובם יתבצע במועד סמוך יותר לתאריך ההספקה המצוין בגיליון המחיר הסופי שלך".
  • "ייתכן שתיאלץ לשאת בעלויות בגין עליית מחירים עבור התאמות תמחור שנעשו מתאריך ההזמנה שלך".
  • "כמו כן, אנו רשאים לבטל את ההזמנה שלך אם נחליט כי הייתה בה טעות תמחור".
  • "ביטול ההזמנה עקב עליית מחיר הרכישה של הרכב, לא מזכה בסעד כלשהו מאחר שביטול בנסיבות האמורות לא ייחשב להפרה של תנאי ההזמנה".

 

במילים אחרות, לפי מיטב הבנתי, טסלה חופשית לשנות את  מחיר העיסקה גם אחרי ביצוע ההזמנה, וזאת לא רק עקב שינויים במיסוי או עליית שער הדולר, אלא אפילו עקב "טעות בתמחור". היא אפילו לא תחזיר את ה-500 שקל במקרה כזה.

לכן אני לא רואה טעם בביצוע הזמנה עכשיו אם אין באמת כוונה להגיע למסירת מודל 3 ביוני.

 

לפני 52 דקות, nizzan943 כתב:

מישהו שיודע ויכול להסביר איך מחיר רכישה של טסלה עומד על המחיר כיום?
אני מחשב את המס לא נכון?
מחיר לפני מיסים 200k.
75*1.1 + 125*1.83 ולהוסיף על כל זה מעמ.
זה לדגם LR, יוצא הרבה יותר ממחיר הקנייה.
מה אני מחשב לא נכון?


Sent from my iPhone using Tapatalk

אתה מחשב הכל לא נכון... אבל אין להאשים אותך, זה מורכב. ראה פוסט שלי בעמוד מס' 50, זה הכי קרוב שאני יודע להגיע. שים לב שחישבת בשיטת המדרגות, אבל החישוב הוא לפי הגבלה שקלית מקסימלית (75K) לגובה ההטבה, כלומר ההפרש בין 83% ל-10% מיסוי.

כך יוצא שעד 102,750 ש"ח (עלות למס בשער הנמל) שיעור המס הוא 10%, וכל שקל מעל סכום זה ממוסה ב-83% הרגילים. כמו כן יש הטבה קבועה של עד 2,500 שקל בגין אביזרי בטיחות בהתאם לקבוצה (0-8).

עריכה אחרונה על ידי Cadillac58
  • אהבתי 1

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתעלק על השרשור משום מקום.

 

נניח והעסקה הזו נכון להיום מתאימה לי, אני מזמין את הרכב באתר.

 

איך אני מטעין אותו אחרי המסירה? שוכר דירה בקומה 9 עם חניה פרטית.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, Freak_Miky כתב:

מתעלק על השרשור משום מקום.

 

נניח והעסקה הזו נכון להיום מתאימה לי, אני מזמין את הרכב באתר.

 

איך אני מטעין אותו אחרי המסירה? שוכר דירה בקומה 9 עם חניה פרטית.

מתקין עמדת טעינה בחניון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחשבונאים בינינו, לפי מתווה המס שפורסם (ובהנחה שלא יהיה שינוי בשער הדולר ובמחיר המפעל), בכמה כסף צפויה להתייקר הטסלה מודל 3 (הדגם הבסיסי שעולה 180 אלף ₪ ודגם lr שעולה 221 אלף ₪) בשנת 2023 (מס 20 אחוז ותקרה עד 65 אלף ₪) ובשנת 2024 (מס 35 אחוז ותקרה 50 אלף ₪)?

 

איך הנוחות של הטסלה מודל 3, בין היתר בהתחשב בכך שהיא מגיעה עם צמיג 18 חתך 45 או צמיג 19 חתך 40?

שאלה נוספת, בדגם lr עם 2 מנועים חשמליים והנעה לכל הגלגלים, האם חייבים להחליף את כל 4 הצמיגים ביחד, או רק 2 צמיגים באותו הציר?

 

תוספת לשאלה הקודמת לחשבונאים, כמה יעלה המחיר של הטסלה מודל 3 אם הדולר יעלה ב- 10 אחוז לעומת השקל? בשנת 2021 ולאחר שינוי מתווה המס בשנת 2023 ובשנת 2024?

 

קצת חופר לכם, שאלה נוספת, חשבתי לעבור לטסלה מודל 3 או y מיונדאי איוניק 2019 בגלל ההתלהבות הראשונית מהטסלה, אבל ההתלהבות מתחילה לדעוך כי אני חושב שהמעבר לא ייתן לי ספיציפית הרבה ובכמה דברים אפילו חסרון ועדיף לי להישאר עם האיוניק ולדחות את ההחלפה לעוד כמה שנים וכך לחסוך את עלויות ההחלפה שכוללות גם התקנת עמדת טעינה וציפוי לגג.

 

ההתלהבות הראשונית נבעה גם מהמחיר האטרקטיבי וממחשבה שמחיר הטסלה יעלה בשנים הקרובות בגלל שינוי מתווה המס ועליית שער הדולר (אני צופה שהוא יעלה) ואז אולי ירידת הערך למי שיקנה טסלה עכשיו תהיה נמוכה במיוחד כך שעלויות ההחלפה יהיו נמוכות ואז אולי כדאי להחליף.

 

המעבר לטסלה לא ייתן לי הרבה בגלל:

 

אני נוהג לאט ואני צופה שבטסלה לאחר ההתלהבות הראשונית של כמה לחיצות בזינוקים מהרמזור,  אחזור לנהוג לאט.

 

החסכון בדלק בטסלה פחות קריטי לי כי אני נוסע מעט וצריכת הדלק נמוכה כך שהעלות נמוכה גם כך.

 

ריכוז  כל הפעולות במסך בטסלה לא מהווה יתרון בשבילי, כנראה אפילו חסרון.

 

נוחות הנסיעה בטסלה נראה לי תהיה לא משהו בגלל הצמיגים והם גם יקרים להחלפה.

 

אין גלגל רזרבי בטסלה, רק לפני כמה ימים אישתי נסעה וקרה לה פנצ'ר ברכב והיא לא שמה לב והמשיכה לנסוע וקרעה את הצמיג לגמרי, כך שערכת ניפוח לא הייתה עוזרת.

 

את הגג הפנורמי אני לא צריך והוא חסרון בשבילי אם תהיה חדירת שמש (למרות שכתבו שאין בעיה עם זה קראתי גם דעות הפוכות שהשמש מפריעה).

 

מבנה סדאן יגביל אותי בהעמסת מטען.

 

מה אומרים?

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 59 דקות, evc כתב:

קצת חופר לכם, שאלה נוספת, חשבתי לעבור לטסלה מודל 3 או y מיונדאי איוניק 2019 בגלל ההתלהבות הראשונית מהטסלה, אבל ההתלהבות מתחילה לדעוך כי אני חושב שהמעבר לא ייתן לי ספיציפית הרבה ובכמה דברים אפילו חסרון ועדיף לי להישאר עם האיוניק ולדחות את ההחלפה לעוד כמה שנים וכך לחסוך את עלויות ההחלפה שכוללות גם התקנת עמדת טעינה וציפוי לגג.

 

ההתלהבות הראשונית נבעה גם מהמחיר האטרקטיבי וממחשבה שמחיר הטסלה יעלה בשנים הקרובות בגלל שינוי מתווה המס ועליית שער הדולר (אני צופה שהוא יעלה) ואז אולי ירידת הערך למי שיקנה טסלה עכשיו תהיה נמוכה במיוחד כך שעלויות ההחלפה יהיו נמוכות ואז אולי כדאי להחליף.

 

המעבר לטסלה לא ייתן לי הרבה בגלל:

 

אני נוהג לאט ואני צופה שבטסלה לאחר ההתלהבות הראשונית של כמה לחיצות בזינוקים מהרמזור,  אחזור לנהוג לאט.

 

החסכון בדלק בטסלה פחות קריטי לי כי אני נוסע מעט וצריכת הדלק נמוכה כך שהעלות נמוכה גם כך.

 

ריכוז  כל הפעולות במסך בטסלה לא מהווה יתרון בשבילי, כנראה אפילו חסרון.

 

נוחות הנסיעה בטסלה נראה לי תהיה לא משהו בגלל הצמיגים והם גם יקרים להחלפה.

 

אין גלגל רזרבי בטסלה, רק לפני כמה ימים אישתי נסעה וקרה לה פנצ'ר ברכב והיא לא שמה לב והמשיכה לנסוע וקרעה את הצמיג לגמרי, כך שערכת ניפוח לא הייתה עוזרת.

 

את הגג הפנורמי אני לא צריך והוא חסרון בשבילי אם תהיה חדירת שמש (למרות שכתבו שאין בעיה עם זה קראתי גם דעות הפוכות שהשמש מפריעה).

 

מבנה סדאן יגביל אותי בהעמסת מטען.

 

מה אומרים?

 

 

 

 

מבחינה כלכלית, אני חושב שסיבה משמעותית לשדרג מרכב יחסית חדש כמו שלך לטסלה היא בעיקר אם יש נסועה שנתית גבוהה ואז החסכון בדלק הופך למשמעותי מאוד.

אני ניסיתי לחשב לגביי, סביבות 30K קילומטר בשנה מתורגם לסביבות 12K חסכון מעצם השימוש בחשמל במקום דלק. בנסועה כזו יש גם 2 טיפולים בשנה וזה מגדיל את ההפרש בעלויות האחזקה השנתיות לעומת 0 טיפולים בטסלה.

 

יש לך רכב די חדיש אם אין בו חסרון מהותי בשבילך ואם טסלה לא נותנת לך ערך מוסף משמעותי כלכלי / פונקציונלי כנראה שאתה יכול לוותר בינתיים (אלא אם כן ממש בא לך על הרכב וזה כבר שיקול אחר)

 

לגבי הצמיגים, למה יקרים להחלפה?

ממה שראיתי המידה היא 235/45R18 ל18", המחירים נראים לי די סטנדרטיים ויש היצע לא רע, תקנו אותי אם אני טועה

https://www.tiredeal.co.il/html5/TRdeal.taf?did=1120&sug=1&Diameter=18&Height=45&Width=235

עריכה אחרונה על ידי Amired
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחשבונאים שבינינו, מנסה להביא תיאוריה חדשה:

מי שרוכש כעת מודל 3, ירידת הערך אחרי3-5 שנים תהיה 0% לערך, משום שמיסי הקנייה יושוו לרכב רגיל, והרוכשים היום יוכלו למכור באותו המחיר שקנו כחדש.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי הצעה מאוד פשוטה:

 

מי ששואל, לא משנה מה (חוץ מענייני המס הלא-פתורים), הרכב הזה לא בשבילו.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור, אתה חייב לרצות את זה למרות החסרונות.

 

גם אני האמת הייתי מעדיף את המודל 3 ברמת גימור כמו של קורולה סאן. מבחינתי יש המון דיל ברייקרים במודל 3, כמו שהיא עכשיו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצאתי כתבה מהארכיון על BMW סידרה 3. איך שוק הרכב שלנו השתנה מאז, מי יחשוב לקנות רכב כזה במחיר כזה בימינו? אה אופס זו כתבה מהיום על הBMW סידרה 3 החדשה. החזרזירים בבעיה גדולה...

שימו לב לתגובות בכתבה...

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מצחיק 3
  • מעניין 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

255 אלף שקל בשביל בימרית עם נתוני תאוצה כמו של אוקטביה ואבזור של סוזוקי אלטו.

פערי המחירים בלתי נתפסים.

בעניין אחר, האם לטסלה גם יש ימי מכירות, מבצעים וכדומה או שהמחיר קבוע כל הזמן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...