Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, shimta כתב:

לרכושים המאושרים,

לידעתכם במודל 3 SR+ הרכב ברמת הגימור הזו לא מגיעים שטיחים.

כדאי להזמין מראש. 

 

מאיפה המידע ?

 

לפני כשעה, shimta כתב:

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הדבר האחרון שועדי הבתים צריכים, זה להתחיל לרדוף אחרי דיירים כדי שישלמו גם את חשבון החשמל של החניה. כבר עכשיו רוב כאב הראש של ועד הבית זה דיירים שלא משלמים בזמן.

 

הפתרון הוא לחכות שיהיה ניתן לעשות את זה בקלות דרך חברת החשמל עם חיבור של שקע הטעינה בחניה לחשבון של הדירה.

עריכה אחרונה על ידי bobi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, shimta כתב:

לרכושים המאושרים,

לידעתכם במודל 3 SR+ הרכב ברמת הגימור הזו לא מגיעים שטיחים.

כדאי להזמין מראש. 

 

 

 

 

לא יודע למה התכוונת, שטיחים יש כמובן, שטיחונים אין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, bobi כתב:

הדבר האחרון שועדי הבתים צריכים, זה להתחיל לרדוף אחרי דיירים כדי שישלמו גם את חשבון החשמל של החניה. כבר עכשיו רוב כאב הראש של ועד הבית זה דיירים שלא משלמים בזמן.

 

 

מן הסתם זה יהיה מחובר למונה של הדייר ולא של הבניין.. החניה שלי למשל סמוכה למחסן שלי, שבו יש שקע שמחובר למונה הפרטי שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוקל ברצינות למכור את ה2008 במזין ולהביא את הLR, אפילו שאין לי אפשרות להטעין בבית\בעבודה, מנסה לגרום לאשתי להוריד אותי מהרעיון

להביא מאיפה?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Sent from my iPad using Tapatalk

 
אתה יכול להגיד איך בדיוק?
 
הוועד אצלי לא מאשר התקנה, בטענה שהבניין לא יכול לעמוד בעומס אם כל הדיירים יחליטו להתקין, לכן גם דייר אחד לא יכול להתקין. אני רק אציין שהבניין בן 3.
 
מה עושים במקרה כזה? יש דרך לפעול?

זה נכון אבל הפיתרון כנראה זה להחתים על טופס שאתה יודע שיכול להיות בעתיד שיהיה צורך להגדיל את החיבור ומתחייב לשלם אם אכן יהיה צורך .
אי אפשר לחסום את זה , זה לא יעמוד במבחן משפטי.


Sent from my iPad using Tapatalk
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים יקרים, מדובר באמת ביום של חג.

אבל אני חייב להגיב בנוגע להאשמות על יבואני הרכב בארץ.  אני לא עובד אצל שום יבואן , כך שאני נקי.

 

כולנו חייבים לזכור ששיטת השיווק של טסלה בארץ וגם בעולם ( למיטב ידיעתי ) היא בכך שהם מוכרים את הרכבים באופן ישיר, ללא מתווך \דילר\יבואן.

הם באמת מייצרים ומוכרים בצורה ישירה.

כלומר בשונה מאיך שקורה עם כל היבואנים בארץ, שהם מזמינים מייצרני הרכב ( שהם המעגל הראשון שצריך להרוויח ), לאחר מכן , היבואן (המעגל השני שצריך להרוויח ).  

כלומר בזה שטסלה משווקת באופן ישיר, אנחנו כצרכנים חוסכים את התיווך \ פרמייה שלוקח היבואן.  כפי שכולנו יודעים , מדובר בעשרות אלפי שקלים.

בכל מקרה הדבר דומה לכך, שבמידה ובה לי לקנות גלידה של פלדמן.  איפה יהיה יותר זול לרכוש ? במפעל של פלדמן או במכולת של משה ?

כולנו מבינים שבמפעל כי זה המעגל הראשון .( חסכנו את התיווך של המכולת ).

 

עכשיו אפשר לומר שהיבואנים הם חזירים, אבל לדעתי, לפחות ברכבים של עד 250,000 לא בטוח שנכון.  הם יבואן ולא יצרן. תנסו לעשות ייבוא אישי לפיגו 3008 , נראה מי יהיה יותר זול...

שסופר כזה או אחר קונה מלפפונים מהחקלאי , הוא לא גוזר עשרות אחוזים, אם לא מאות אחוזים של רווח , בינו לבין החקלאי ואז ללקוח הסופי ?

 

בקיצור כל הכבוד לטסלה על המחירים האטרקטיבים.

אני לא כלכלן כזה גדול, אבל אני מבין שאם כל המלאי של הרכבים נגמר תוך כמה שעות ויש אנשים שרוצים לעשות הזמנה, המחירים יעלו.  הביקוש גדול מהיצע.

הגדולה של טסלה זה שהם ישמרו על המחירים.

 

לדעתי ההשפעה של טסלה על מחירי הרכבים בארץ, תהיה מינורית.  אולי רק על רכבים חשמלים באותם טווחי מחיר.

כולנו זוכרים ( לא שמשווה ) שדאציה התחילה לשווק את הרכבים... לוקוסט שמוקוסט ובסוף המחירים רק עלו מאז.  ( חשבו שהמחירים שלהם ייצרו תחרות )

 

בקיצור בהצלחה ענקית לטסלה ושנהיה בריאים !

  • אהבתי 2
  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, shimta כתב:

הכוונה היא כמובן לשטיחונים

לא שיקול כי טסלה מוכרים הכל ישירות. סט שטיחונים שלהם מקורי הם מוכרים ב95$:
https://shop.tesla.com/product/model-3-carpet-interior-mats

 

תודה,

גילעד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מידע כמה מכוניות הוזמנו?

 

לפחות הרהור שעולה לי הוא שהרכב ממש יקר. כן!

אנשים שמזמינים מכונית שמעולם לא נהגו בה ואפילו לא ראו אותה באולם תצוגה או בכלל - הם אנשים שנהיגה לא מעניינת אותם והדרישות שלהם מרכב הן כלכליות בלבד.

לאנשים כאלו עדיף מכונית זולה בהרבה. תבחרו אתם...

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, רק מיאטה כתב:

אבל אני חייב להגיב בנוגע להאשמות על יבואני הרכב בארץ.  אני לא עובד אצל שום יבואן , כך שאני נקי.

 

כולנו חייבים לזכור ששיטת השיווק של טסלה בארץ וגם בעולם ( למיטב ידיעתי ) היא בכך שהם מוכרים את הרכבים באופן ישיר, ללא מתווך \דילר\יבואן.

הם באמת מייצרים ומוכרים בצורה ישירה.

כלומר בשונה מאיך שקורה עם כל היבואנים בארץ, שהם מזמינים מייצרני הרכב ( שהם המעגל הראשון שצריך להרוויח ), לאחר מכן , היבואן (המעגל השני שצריך להרוויח ).  

כלומר בזה שטסלה משווקת באופן ישיר, אנחנו כצרכנים חוסכים את התיווך \ פרמייה שלוקח היבואן.  כפי שכולנו יודעים , מדובר בעשרות אלפי שקלים.

בכל מקרה הדבר דומה לכך, שבמידה ובה לי לקנות גלידה של פלדמן.  איפה יהיה יותר זול לרכוש ? במפעל של פלדמן או במכולת של משה ?

כולנו מבינים שבמפעל כי זה המעגל הראשון .( חסכנו את התיווך של המכולת ).

 

עכשיו אפשר לומר שהיבואנים הם חזירים, אבל לדעתי, לפחות ברכבים של עד 250,000 לא בטוח שנכון.  הם יבואן ולא יצרן. תנסו לעשות ייבוא אישי לפיגו 3008 , נראה מי יהיה יותר זול...

שסופר כזה או אחר קונה מלפפונים מהחקלאי , הוא לא גוזר עשרות אחוזים, אם לא מאות אחוזים של רווח , בינו לבין החקלאי ואז ללקוח הסופי ?

 

בקיצור כל הכבוד לטסלה על המחירים האטרקטיבים.

אני לא כלכלן כזה גדול, אבל אני מבין שאם כל המלאי של הרכבים נגמר תוך כמה שעות ויש אנשים שרוצים לעשות הזמנה, המחירים יעלו.  הביקוש גדול מהיצע.

הגדולה של טסלה זה שהם ישמרו על המחירים.

 

לדעתי ההשפעה של טסלה על מחירי הרכבים בארץ, תהיה מינורית.  אולי רק על רכבים חשמלים באותם טווחי מחיר.

כולנו זוכרים ( לא שמשווה ) שדאציה התחילה לשווק את הרכבים... לוקוסט שמוקוסט ובסוף המחירים רק עלו מאז.  ( חשבו שהמחירים שלהם ייצרו תחרות )

 

בקיצור בהצלחה ענקית לטסלה ושנהיה בריאים !

אני חושב שאתה סלחן מדי כלפי היבואנים. התמחור בארץ (לא רק של רכב, למען ההגינות) הוא לפי מהו הסכום המקסימלי שאפשר לדרוש בתנאי השוק. בשוקים תחרותיים המחיר נמוך (סלולר), בשוקים שנשלטים ע"י קרטל, כמו רכב, המחיר גבוה. באה טסלה והציגה מודל תמחור חדש: קוסט פלוס, כמקובל בשוקים משוכללים נורמליים. זה לא רק החיסכון בתיווך.

 

נכון שאי אפשר לחסוך בייבוא אישי של 3008. הליך היבוא כולל סכום קבוע (הובלה, ביטוח, רישיון יבוא, עמלות ועמילות, אגרות נמל, בדיקת תקינה ועוד) שלא משתלם לפרטיים לספוג ברמת המחיר הזו. אבל עשרות אלפי כלים בייבוא אישי, כולל אחת שלי, מלמדים שאפילו עם כל העלויות האלו, שיבואן רשמי חותך אולי ב-80%, ולמרות שהרוכש הפרטי מראש לא נהנה מתנאי עיסקה של יבואן - ייבוא אישי חוסך עשרות אחוזים מול המחיר בארץ בפלח הפרמיום. אין מסקנה אחרת חוץ מחזירות, סורי.

לגבי הערכתך שהמלאי שאזל יקפיץ מחירים (ביקוש יתר): הדוגמאות מחו"ל מראות ההיפך. גם רשימות המתנה של חודשים ארוכים לא הובילו לעליית מחירים בטסלה ולפעמים אף לירידה. יש לנו פה עסק עם חייזר במונחים ישראלים. ולהבדיל מדאצ'יה שהזכרת, הוא תוקף את השוק מלמעלה, מהצד הנחשק, העתידני, ומביא ערך מוסף כלכלי, סביבתי ותדמיתי. פשוט מדהים.

 

טסלה שינו את ערך הכסף בשוק הרכב שלנו, וזה יבוא לביטוי הרבה מעבר לכמה מאות כלים שהם ימכרו השנה - כולל בשוק היד השנייה ובהמשך גם בחלפים ובביטוח, אלא אם הרגולטור יכפה על טסלה/החשמליות התייקרות משמעותית.

עריכה אחרונה על ידי Cadillac58
  • אהבתי 4

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


להביא מאיפה?
כנראה מהבסטא בשוק

Sent from my SM-G955F using Tapatalk


gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי האישית , שוב פעם ברכבים של עד 250,000₪ היבואנים לא הכי חזירים.

ברכבי יוקרה ברור שיש המון שומנים עודפים.

דיברנו על הפיגו 3008 , להערכתי הצנועה, היבואן מרוויח על כל מכירה של רכב בין 30,000-40,000₪

מישהו מאמין שהיבואן "יסכים " להרוויח רק 15,000₪ על רכב כזה ? איפה המשרדים,העובדים, הבורקסים והתפוחים שיש לקנות ?

אומנם כנראה עדיין ירוויחו, אבל לא סכומים גדולים כל כך.

ואגב בחודש קורונה , בשנה קשה לכלכלה הישראלית , נמכרו החודש 50,000 רכבים.  למי בדיוק יש אינטרס להוריד מחיר ?

 

בנוגע לטסלה , בגלל שהוא גם היצרן וגם המשווק, להערכתי הם מרווחים יותר על כל רכב.

מישהו יודע כמה טסלה ב 180,000₪ עולה לטסלה לייצר ? עולה 10,000₪ ? 20,000 30,000 ₪ ?

כנראה שאף אחד לא יודע...

 

הם יכולים להיות בהרבה יותר גמישים במכירה ושוב פעם, לדעתי הצנועה, הם מרווחים יותר מהיבואן על מכונית מקבילה מהיבואן.   לפערי התיווך יש חיסכון אדיר אין מה לעשות.

 

ודבר אחרון , טסלה שווה כבר טריליון , אם אינני טועה.

אבל החברה איך אומרים, לא הכי רווחית. 

 

בקיצור סחבק לא עובד אצל היבואן ומת שהמחירים ירדו, אבל לדעתי יקרה נקודתית ברכבים שמתחרים בטסלה.

  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול נראה לי שמחירי הרכבים החשמליים כן ימשכו למטה (כולל פלאג אין) האפשרות ה"זולה" פתאום של רכב עם אמינות מוכחת תקסום לרבים.

היבואנים כן מרוויחים סכומי עתק (לא נכנס להם לכיס) ולכן מותר להגיד שיש כאן סוג של ניצול המצב.

 

מאחל לטסלה הצלחה רבתי,

אני גם רוצה אחת אבל עדיין היא יקרה לי ובהפרשי המחיר בינה לבין היברדית בת שנתיים אני אוכל לתדלק שנים ארוכות.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...